Şimdi Ara

ASUS ALIRKEN BiR DAHA DÜŞÜNÜN! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
93
Cevap
2
Favori
3.751
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Simplyfor S kullanıcısına yanıt
    Evet, bu bir servis yerli teknik servis problemi. Fakat bizim muhatabımız her zaman Asus olmalı. Eğer sattığı ürün için kaliteli bir satış sonrası destek sağlanamıyorsa bu Çizgi veya SMS'in değil Asus'un suçu. Bu rezilliğe göz yummayacak. Cezasını verecek!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: addwork

    Bundan sonra Asus almadan önce lütfen biraz daha düşünün!

    Asus R9 280X ekran kartımı satın aldıktan 1 ay sonra grafik bozulmalar nedeniyle servise yolladım. 1 hafta sonra kutusu yırtılmış şekilde geri geldi. Bu özensizlik beni bi kuşkulandırdı.

    Ekran kartım, bios sürümü güncel olmasına rağmen "bios güncellendi, soğutucu bakımı yapıldı" diyerek geri gelmişti. Çalıştırdığımda sorun aynen devam ediyordu ve dahası fan sesi %70 hızın üzerine çıkınca kırılacak gibi oluyordu. Tekrar servise yolladım.

    1 hafta sonra yine geri geldi. Bu defa kutusu paramparça olmuş, koruma plastikleri kaybolmuş, statik poşeti atılmış ve kartın montaj ayakları yamulmuştu. Kartı bunlara rağmen test etmek istedim ama test edemedim. Çünkü Asus anakartım da tamire gitmişti.

    Asus Gryphon Z87 anakartım bilgisayar kapanmasına rağmen gücü kesmiyordu. Bu sebeple servise yolladım. (5 ay önce almıştım. Servise yollarken orijinal kutusunda, tüm aksesuarlarıyla birlikte yolladım. İşlemci soketini koruyan plastiğe kadar özenle hazırladım kutuyu.)

    15 gün serviste kaldı. Geri gönderildiğinde kutusu yırtılmış, işlemci soketini koruyan plastik kaybolmuş, yerine kağıt sıkıştırılmış şekilde teslim aldım.

    Tüm bu rezaleti bir kenara bırakıp "ekran kartımı test edeyim bari" diyerek montajını yaptım. Bilgisayarı çalıştırdım ve harika son! Anakart düzelmemiş, ekran kartı düzelmemiş ve hepsi bir tarafa artık onboard olan ethernet portum da çalışmıyordu.

    Öfkeyle Asus müşteri hizmetlerini aradım. Bana şu öneride bulundular. "Ağ kablonuzun takılı olduğundan emin olun".

    Cuma günü anakartı yeniden servise yolladım. Bakalım bu güzel başlayan hikaye nasıl son bulacak.

    Not: Bugüne kadar gördüğün en iyi satış sonrası desteğe sahip marka Corsair, en kötüsü ise Asus!


     ASUS ALIRKEN BiR DAHA DÜŞÜNÜN!

    Corsair dünyanın müşteri memnuniyeti sağlayan en iyi firmalarından birisidir sektörler hiç farketmez. Gerçi avrupada çoğu marka bu şekilde ülkemizde yok sadece . yinede mail yoluyla corsair ürünleriyle ilgisi sorunları çözenler dahi oldu . Asusta iyidir ama trde değil

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Spirit_Rises kullanıcısına yanıt
    Aradım. Fakat dediğin gibi servisle direkt iletişim kuramıyoruz. Fakat müşteri hizmetlerine açıklamayı yaptım. "Ben Asus adına sizden daha çok utandım dedim" ki gerçekten öyle.

    destek@asus.com ve mh@asus.com'a mail attım. Facebook, Twitter'dan kendilerine yazdım. Sikayetvar.com'a konu açtım. Sitelerinden bir kaç defa form doldurdum. Henüz dönen yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MuscleTower

    280x asuslarda artifact sorunu olduğu doğru bu sorunda tamir ile düzelmiyor iade isteseydiniz keske nerden almıstınız

    Vatan'dan aldım. İşin ilginç yani oyunlarda sıkıntı yaşamadım ama tarayıcı üzerinden internete girdiğimde ekranda grafik yırtılmalar ve bozulmalar meydana geliyor.

    Şu anakartı bi çözeyim tekrar yollayip değişim isteyeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rezillik resmen

    Edit: Benimde Asus monitörümde dikey çizgi sorunu meydana gelmişti. Servise gönderdiğim gibi geri aldım. Hiç sıkıntı yoktu. Ne bi çizik ne bir aksesuar kaybolması. Demek ki ürün gruplarına bakan birimler farklı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Powerofdreams -- 22 Şubat 2015; 13:38:14 >
  • Yine sms vakası :D Ben bu adamların çalıştığına bile inanmıyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Saçmalamışlar resmen.
  • The.ApoLLo kullanıcısına yanıt
    Maalesef durum bu. Ürünü yollamaya korkuyor insan. Kargo için gelen UPS görevlisi bile isyan etti.

    "Abi 1 ayda bu 5. Asus'a kargo yolluyorsun. Artık ayıptır yenisini yollasınlar" dedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Attığım mail ise şöyle;


    Merhaba;

    12.02.2015 tarihinde “bilgisayar kapandıktan sonra anakartta güç kesilmiyor” açıklamalı sorunum nedeniyle tarafınıza gönderdiğim XXXXXXX seri numaralı anakartımın arızası giderilmemiş şekilde “bios update edildi” bilgisiyle tarafıma iade edildi.

    Anakartı teslim aldığımda özensiz bir kutulama nedeniyle ambalajı zarar görmüş ve işlemci yuvasındaki plastik koruma kapağı kaybolmuş, yerine fotoğrafta görüldüğü üzere kağıt sıkıştırılmış durumdaydı.

    Tüm bu problemler bir tarafa anakartım servise gitmeden önceki durumundan daha kötü durumda. Şu an mevcut problemlerin üstüne bir de Ethernet portunun çalışmaması eklendi. Ne yaptıysam Ethernet portununu kullanarak ağa bağlanmadım. Müşteri hizmetlerinin önerdiği tüm çözüm yollarını denememe rağmen hiçbir sonuç alamadım.

    15 gün sadece bios update için bekleyen anakartımı bu şekilde (mevcut sorunları giderilmemiş, orijinal görünümü zarar görmüş ve daha büyük sorunlar yaratılmış halde) teslim ediyor olmanız ASUS ismine olan güvenimi fazlasıyla sarsmış durumda. Bu kadar özensiz bir teknik servis, bu denli müşteri memnuniyetinden uzak bir satış sonrası destek ne size yakışıyor ne de ben müşteri olarak bunu hakediyorum.

    Sonuç olarak anakartımı tekrar servise göndereceğim. En azından kendi yarattığınız problemlerinin çözüleceği ümidiyle.

    Gerekirse üstüne ödeme yaparak farklı bir anakart bana sunabilirsiniz. Ben artık bu anakartı kullanmak istemiyorum. Beni bu anakartI kullanmak zorun bırakmayacağınızı düşünerek sizden nezaket ve olması gerektiği gibi hizmet talep ediyorum.

    En kısa sürede konuya ilişkin dönüş beklediğimi bilmenizi isterim.

    Teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Powerofdreams

    Rezillik resmen

    Edit: Benimde Asus monitörümde dikey çizgi sorunu meydana gelmişti. Servise gönderdiğim gibi geri aldım. Hiç sıkıntı yoktu. Ne bi çizik ne bir aksesuar kaybolması. Demek ki ürün gruplarına bakan birimler farklı.

    anakart ve ekran kartı servısıne sms isimli şirket bakmakta.
  • bios update yapmayı bilen herkes galiba servis firması kurabiliyor bu ülkede?
  • Ekran kartımdaki sorunun fotograflanmış hali ise bu. Bu sorun değişim gerektirir mi? Ona göre talepte bulunayım istiyorum.


     ASUS ALIRKEN BiR DAHA DÜŞÜNÜN!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • addwork kullanıcısına yanıt
    Hocam kablo değişikliği v.s. denediyseniz ve sorun hala aynı ise kesinlikle değişim gerektiren bir sorun. Bi keyfimiz bilgisayar kullanmak onuda bu servisler burnumuzdan getiriyor. Bende sapphire marka kartım için 3 aya yakın servis mücadelesi verdim en sonda başka kart alabildim ama yeni kart aldığıma hiç sevinemedim. Çünkü hakkım olan şeyi servis ilk 20 iş gününde verebiliyorken 3 ay beni dolandırdı, türkiyedeki bir kaç servis bu şekilde rezil iş yapıyor kardeşim Allah sana kolaylık versin.
  • The.ApoLLo kullanıcısına yanıt
    Denemedigim yöntem kalmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • farklı bir bağlantı kablosu ile falanda deneyin ondan sonra baktınız ki ısrarla bozuk
    arayın konuşun
    geçmiş olsun hocam
    birçok mail atın konuşun şikayetçi olun biraz bıdı bıdı yapın yenisi vereceklerdir diye düşünüyorum
    yurt dışına mail attım gibi şeyler falan söyleyin.

    asusu hiç sevmem
    garanti olarak önereceğim en iyi firma
    vektron elektroniktir benim tavsiyem
  • Modüler bir güç kaynağım var. Farklı kablo ile denedim sanırım. Çok fazla şey denediğim için hatırlamıyorum. Fakat be yaptıysam düzelmedi. Onboard ekran kartına geçince bir sıkıntı yok. O Yüzden ekran kartında sorun olduğuna eminim. Zaten 280X sorunlu bir model. Kartı 1 ay kullanamadım desem yeridir.

    Bu arada Asus ve Corsair kıyası yaptım yazının sonunda. Onu da şu örnekle açıklayayım.

    Corsair CX500M güç kaynağı kullanıyorum. Bir sabah bilgisayarımı açtım anakart arıza veriyor. Bilgisayar açılmıyor. Servise götürdüm ve anakartın yandığını ögrendim. Yeni anakart ve işlemci aldım. 1 hafta sonra ekran kartım yandı. Yeni ejran Kartı aldım ama güç kaynağındanda şüphelendim. Corsair'e RMA ile ulaştım konuyu anlattım. Benden ürünü göndermemi istediler. Kargo ücretini karşıladılar. Kargoyu yolladım. Aldığım yeni anakart ve ekran kartının faturalarını istediler. "Test yapacağız. Eğer güç kaynağı gerçekten sorunluysa size aldığınız ürünlerin ücretini ödeyeceğiz" dediler. 1 hafta sonra yeni güç kaynağı yolladılar. Fakat güç kaynağında bir hataya rastlamadıklarını eğer hata olduğunuza dair bir test sonucu varsa paylaşmamı istediler. Gerek yok vs. dedim. Sonra zaten sorunun kısa devre olduğunu çözdüm.

    Sonuç olarak sektörün önemli iki markası, benzer bir problem ama yaklaşımlar siyah ile beyaz kadar farklı. Umarım Asus Türkiye'deki kullanıcılarını mağdur etmemek için kısa zamanda önlem alır. Aksi durumda bilinçli kullanıcı Asus'tan uzaklaşacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Asus'tan attığım şikayet mailine gelen "soğuk" cevap.

    Merhaba Sn. Bektaş,

    Cihazınızın tekrar teknik servisimiz tarafından kontrol edilmesi gerekmektedir. Bunun için support.asus.com sitesinde yer alan formu doldurmanızı rica ederiz. Forma “Cihazınızı Tamire Gönderin” bölümünden ulaşabilirsiniz. Tüm detaylar mail adresinize gönderilecektir.

    Saygılarımızla,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MuscleTower

    280x asuslarda artifact sorunu olduğu doğru bu sorunda tamir ile düzelmiyor iade isteseydiniz keske nerden almıstınız

    Artifact sorununu düzeltmişlerdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuboRq

    Ben de geçenlerde gittim Asus r7 240 aldım bakalım nasıl bir marka iyi mi çoğunluğunun iyi dediği kadar iyi mi , eve geldim kartı taktım euro truck simulator 2 de ayarlar low-medium 1600x900 neyse fps sapphire r7 240 varken 50-60 dı asusu bi taktım 21 mi istersin 15 mi istersin 1000 de 1 40 mı istersin gpu kullanımı mı ? %47 ! ( işlemciden yana sıkıntı yok o karta yetecek işlemcim var )

    Mount and Blade Warband'a girdim 6 kere görüntü kesti 4 kere de dondu bi daha gelmedi görüntü .


    Gittim iade ettim Sapphire alacaktım kalmamış dedim bi daha alayım belki bu sefer düzelir bi daha asus r7 240 aldım bunda sorun çıkmadı .


    Yok abi ben önermem artık asusu ...

    Şu yazdığınızda ben asusun bir ayıbını görmüyorum.Kartınızı sorunsuz şekilde değiştirmişsiniz, bir problem yaşamamışsınız.

    Karttaki sorun sapphirede de çıkabilirdi, teknoloji şans işi çünkü.Önemli olan sorun çıktıktan sonrası...




  • Hocam geçmiş olsun inşallah sorununuz çözülür Türkiye de bulunan teknik servisler insanları keriz yerine koyuyorlar.Ayrıca sokete kağıt sıkıştırmak nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.