Şimdi Ara

ASUS ALIRKEN BiR DAHA DÜŞÜNÜN! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
93
Cevap
2
Favori
3.751
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • The.ApoLLo kullanıcısına yanıt
    Evet, sadece Mozilla Firefox'da oluyor. Büyük ihtimal bir yazılım problemi...

    Fakat format atmak, Mozilla'yı yeniden kurmak vs. sorunu çözmedi.
  • Salı günü Asus Müşteri hizmetleri anakartın güç kesmemesi sorununun güç kaynağı ile ilgili olabileceğini söyledi. Ben de Corsair ile iletişime geçtim ve mevcut durumu anlattım. Benden Anakartımın ve Ekran kartımın faturasını istediler. Eğer güç kaynağından bir sorun tespit edilirse anakartımın ve ekran kartımın ücretini tazminat olarak ödeyeceklerini belirttiler. Ben de bunlara güç kaynağının sebep olmadığını ama güç kaynağında bir sorun olabileceğini belirttim.

    Bu konuşmadan 1 gün sonra (25.02.2015) DHL gelip güç kaynağını aldı ve Hollanda'ya götürdü. 1 saat sonra Corsair'den mail adım. Ürünümü inceleyeceklermiş ama mağdur olmamam adına yeni bir güç kaynağını bugün kargoya vermişler. Yarın teslim edilecekmiş.

    Sonuç olarak bu problemleri yaşadığım ilk gün konuyu açarken dediğim gibi Corsair'in yaklaşımı insanı özel hissettirecek kadar kusursuz.

    Geçen hafta Asus'a teknik servise yolladığım ürünlerim ise hala tamirde...

    Yorumu size bırakıyorum...


     ASUS ALIRKEN BiR DAHA DÜŞÜNÜN!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: samsung95

    muz cumhuriyetindeyiz gayet normal

    ama anamurdaki muz plantasyonlarını bozup çikita ithal edecek zihniyetteki bir cumhuriyet

    anlayana



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rabitelli -- 26 Şubat 2015; 19:24:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: addwork

    Servisten gelen ekran kartinın kutusunu yerde sürüklemişler adeta. UPS'in tasıma konusundaki hassasiyetini bildiğim için bunun serviste olduğuna şüphem yok. İç kutusu bile sağa sola atılmış çok belli. Tabii konu basit bir kutu değil. Servisin titizliği, yaklaşımı.

    Beni en çok duygulandıran ise bu fotoğrafta görünen manzara oldu. Anakartımın koruma plastiğini kaybedip yerine kağıt sıkıştıran servis bu defa da ekran kartinın koruma poşetini kaybetmiş ama gazeteye sarıp yollamak yerine Dell poşetine koyup yollamışlar. Profesyonellik adamların ruhuna işlemiş!


     ASUS ALIRKEN BiR DAHA DÜŞÜNÜN!


    Ayıpdır ulan bune arkadaş koskoca Asus'un düştüğü veya düşürüldüğü duruma bak bu servisden acil ayrılması lazım anakartım asus marka desene bozulursa yenisini alıcağız... çok geçmiş olsun




  • Bende asus anakart almiştim sürekli reset atiyordu kendi kendine ertesigün vatana götürdüm inanmadilar kontrol ettiler sonra ederkende pimlerini eğmişler bana dediler sen eğdin yok dediler garantiye yollariz dedim daha dün aldim kavga ettim attim müşteri hizmetlerinde çalışanin üzerine anakarti dedim alin bitarafiniza monta edersiniz felan dava edicem sizi felan dedim sonra müdürleri geldi özür diledi alışveriş kupon verdi yerine bende corsair psu aldim yerine zararin neresinden dönersen kardir
  • Bugün anakart servisten geldi. Başka bir plastik koruma bulup takmışlar. Şimdilik sorun yok gözüküyor.

    Ekran kartı için ise değişim kararı çıktı. Değişim raporu düzenleyeceklermiş. Fakat ben o kartı 750 TL'ye aldım. Bugün dolar kuru sayesinde o fiyata o düzeyde bir kart almam çok zor. Bana yeni bir kart verin dedim ama yapmıyorlarmış. Yani sonuç itibariyle her şekilde mağdur olmuş oldum.

    Bana Asus R9 280X yerine önerebileceğiniz kart var mı? Aynı düzeyde ve fiyatı çok uçuk olmayan bir kart...

    Herkese ilgisi için ayrıca teşekkür ederim.
  • bu asusu kötülemek içni yeterli bir sebep değil dostum.
  • Cessy kullanıcısına yanıt
    Mesela? Ne olması gerekiyor ki Asus ürünlerini tercih ederken bir daha düşünelim?
  • merhaba valla hocam konunuzu baştan son'a 4 kez bu 2 sayfayı da okudum başından sonuna kadar haklısınız ve şuanda bende aynı bu duruma benzer bir hatalarından sorunlardan muzdaribim ben sadece Asus'un anakartını aldığım için şanslıyım gerçi bende de 1 gb harici bir ekran kartı var ama o sorunsuz hatta amd HD6670 mi ne olması lazım bu arada benim sorunlu anakart'Da F2-A85-M-LE TAM 3 ay içinde 4.kez asus sms infocom'a gönderişim ve artık garanti sürem de bugün itibarıyla bitti artık sorunuz onarsınlar veya 4.madde halindeki sorunlarımı bildirdim onlarda sadece ekrana görüntü geliyor diye servis notunu tarafımla paylaşıyor sizin sorununuz veya tüm sorunlarınız çözüldümü acaba ? ve çözüldüyose nasıl çözdünüz lütfen bana da yardımcı olunuz eğer sizinki sonunda çözüldüyse garantim bitse bile dava açabiliyor muyum acaba bende ?? serviste duran süre uzuyor mu yani toplasan 35 55 gündür benim serviste geçen anakartın süresi ama benim sorunlarda şunlardır bugüne kadar yaşadığım tüm sorunları şunlardır,çizgi elektronik şimdide asus ataşehir ve üsküdar Asus teknik servisi olan Sms İnfocom adlı teknik servis şuanda da garantisi dolmamasına rağmen daha 2-3 gün daha var ürünü ups kargo ile karşı ödemeli gönderdiğim halde kabul etmiyor sms infocom teknik servisi ve şunların tamamını daha öncede ve başka yazıları da kendilerine ilettim önceden iletmiş bulunmaktayım; 1.Anakart sisteme fazladan yük
    yüklüyor 4.30 ghz'a çıkarıyor 400 mhz fazla yani bunun varsayılan yani default (Varsayılan) değer olan 400 mhz azı olan kendi max turbo değeri olan işlemciye verilen değeri 3.90 ghz'ya default olarak geri getirilmesini arz ve talep ederim. 2.Fsb Veriyolu hızı Oc yapılmış gibi ancak ben oc mc yapmadım uzaltışmış okuşunu ise overclock muş ben bunu yapmadım ama yapılmış gibi kullanıyorum ve uzun zamandır cpu-z programıyla baktığımda ise 100.48 olarak çıkıyordur ve hala 100.48 in default yani varsayılan değere 99.48'dir bu değer. getirilmesini talep ve ARZ EDERİM(Varsayılan değer 99.48'dir. 3.sorun Aşırı sistem voltajı çok yüksektir bunun da diğer sorunlarla birlikte değiştirilmesini veya değişmesini aksi halde 1.isteğim olarak ücret iadesini (benim ödediğim tutar olan para iade sini veya 2.isteğim olarak bir üst model ile değişimini talep ederiz,eğer bunların hiçbiri olmazsa aynı anakartın sıfır bir sorunsuz modeliyle teknik servise gitmeyen bir anakartla sıfır olarak yeni bir ürünle değişimi talep ve ARZ ederiz iyi günler ve iyi çalışmalar. 4.Anakart sistemi yeniden başlattıktan sonra sistem aynı şekilde açılmadı hiçbir ekrana görüntü veya yazı gelmiyor hiçbirşey yok ekranda bu onarılsa bile diğer alttaki 3.sorun onarılmadan lütfen tamamen yapmadan anakartın sorunlarıyla birlikte göndermeyiniz yalnızca bios güncellemesi yapıp tm ok pc test yapıldı gibi göndermeyiniz zira ürünün alttaki 3 madde 'de sorunları çok önemlidir benim için onları da onarıp yapmaya çalışınız eğer yapamıyorsanız da paramın iadesini (ücret iademi) yapınız artık lütfen veya bir üst model FM2 ANAKARTLA DEĞİŞİMİ OLARAK YAPINIZ TEŞEKKÜRLER şimdi de size iletiyorum çünkü bu sorunların 1'i dışında hiçbirinin sorunları onarılmadı şuana kadar giderilmedi ve çözülmedi lütfen değişim için cevaplayınız cevaplarınız doğru dürüst olur umarım değişim indirim kuponu
    istiyorum veya ürün parası iade edilsin edilsin ki bende yeni bir asus marka dışında bir fm2 anakart alabileyim kendime iyi günler dilerim.


    bunları yazmıştım madde madde olarak yardımcı olabilirsen çok sevinirim bilgili bir arkadaşa benziyorsun en azından benim gibi hiçbir şey bilmeyen ancak uygulamak isteyen (Asus 'a karşı olan) ve dava dahil açmayı düşünen arkadaşlar için lütfen cevabını bekliyorum arkadaşım teşekkür ederim şimdiden teşekkürler.




  • blueassassin B kullanıcısına yanıt
    Öncelikle geçmiş olsun.

    Asus'un teknik servis konusunda bu kadar problem yaşamasının en büyük sebebi müşteri hizmetleri ile yetkili servis arasındaki bürokrasi. Yetkili servisle direk görüşülmediği için olay uzuyor ve çok basit çözülecek sorunlar çok uzun sürelerde çözülüyor ya da hiç çözülemiyor.

    Yetikili servis ile ilişim kurmayı denemeyin. Asus Destek bölümünden siteye üye olun ve şikayetlerinizi anlatan bir mail gönderin. Birkaç gün içinde döneceklerdir. Sorunlarınızı ancak bu şekilde çözebilirsiniz. Biraz uzun ve sıkıntılı bir yol ama Asus başka çare bırakmıyor.

    Mesela benim ekran kartım için değişim onayı verdiler. 1 saat sonra bir mail geldi. SMSinfo "garanti kağıdı imzalı değil. Bu yüzden değişim yapamıyoruz." diye mail atmış. Ben de aradım telefonda müşteri hizmetlerini konuştum. "Faturası olan, garantisi sizin tarafınızdan onaylanmış bir ürünün değişimi için garanti kağıdı dolu değil diyorsunuz. Bunu kabul etmiyorum" dedim. Sonra "tamam sorun yok değişim onaylandı" dediler.

    Yani o kadar yanlış ve ağır işleyen bir süreç var ki insanı bezdiriyor. Umarım sounlarınıza çözüm bulursunuz.

    Tekrar geçmiş olsun...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: star scream

    teleservis gerçekten çok berbat, insanı asustan soğutuyor

    markadan çok yetkili servis sorunu. nihayetinde Asus türkiye bu konu ile kendisi birebir ilgilenmiyor. kısaca taşeron servis.

    asus ürün alımına gelirsek; yanlış hatırlamıyorsam bir kez anakartım asus olmuştu. onuda geri iade etmiştim. oem ürünlerde kalitesine rağmen bir türlü içime sinmeyen bir marka.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: addwork

    Öncelikle geçmiş olsun.

    Asus'un teknik servis konusunda bu kadar problem yaşamasının en büyük sebebi müşteri hizmetleri ile yetkili servis arasındaki bürokrasi. Yetkili servisle direk görüşülmediği için olay uzuyor ve çok basit çözülecek sorunlar çok uzun sürelerde çözülüyor ya da hiç çözülemiyor.

    Yetikili servis ile ilişim kurmayı denemeyin. Asus Destek bölümünden siteye üye olun ve şikayetlerinizi anlatan bir mail gönderin. Birkaç gün içinde döneceklerdir. Sorunlarınızı ancak bu şekilde çözebilirsiniz. Biraz uzun ve sıkıntılı bir yol ama Asus başka çare bırakmıyor.

    Mesela benim ekran kartım için değişim onayı verdiler. 1 saat sonra bir mail geldi. SMSinfo "garanti kağıdı imzalı değil. Bu yüzden değişim yapamıyoruz." diye mail atmış. Ben de aradım telefonda müşteri hizmetlerini konuştum. "Faturası olan, garantisi sizin tarafınızdan onaylanmış bir ürünün değişimi için garanti kağıdı dolu değil diyorsunuz. Bunu kabul etmiyorum" dedim. Sonra "tamam sorun yok değişim onaylandı" dediler.

    Yani o kadar yanlış ve ağır işleyen bir süreç var ki insanı bezdiriyor. Umarım sounlarınıza çözüm bulursunuz.

    Tekrar geçmiş olsun...

    peki ben şuanda anakartımı değiştiremem o zaman doğrumu anlamışım çünkü bana uygun değil de dendi ve ev telefonu ile arama şansım yok fazla fatura yazmasın diye giden aramalara kapalı şuanda hattımız sadece internet ve yurtdışından bize ulaşılabilsin diye gelen aramalar açık yoksa onu da kapatacaktık arkadaşım sen o anakartını ve ekran kartını değiştirebildin mi peki şimdiden teşekkürler (o sorun yaşadakların tamamen bitti mi yani) ????




  • Asus ne kadar kaliteli bir markaysa servisi de dunyanin en rezil servisi hem de her yerde ...
  • Peki arkadaşlar bende kendime bir bilgisayar toplamayı düşünüyorum.Kendime vatan dan donanımlara bakar ken Asus bu ya iyi dir (Asus GTX750 Ti STRIX) diyordum vatanda ki sepet e atıp kendime oradan toplama bilgisyar yapıyordum.Taki bu yorumları okuyana kadar

    Şimdi ben vatandaki bu sepetime :D ''Asus GTX750 Ti STRIX'' bu serinin baska markasınımı atıyım yada baska bişey önerirmisiniz.Yada beni tekrar asus a yönlendirin.




  • Konuyu okurken çok sinirlendim. Çok çok geçmiş olsun hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mhammet

    Peki arkadaşlar bende kendime bir bilgisayar toplamayı düşünüyorum.Kendime vatan dan donanımlara bakar ken Asus bu ya iyi dir (Asus GTX750 Ti STRIX) diyordum vatanda ki sepet e atıp kendime oradan toplama bilgisyar yapıyordum.Taki bu yorumları okuyana kadar

    Şimdi ben vatandaki bu sepetime :D ''Asus GTX750 Ti STRIX'' bu serinin baska markasınımı atıyım yada baska bişey önerirmisiniz.Yada beni tekrar asus a yönlendirin.

    Hocam EVGA'ya bakabilirsin. Gecenlerde bir konu vardı, Evga nin servisi ile ilgili. En azından geri dönüşü daha iyi olmuş.

    Anakart olarak Asus düşünüyordum. 2 yıl içinde umarım Corsair Anakart ve Ekran kartı işinede girer ve anakart kısmında rog serisine rakip modeller çıkarırlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • CVenturas kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.
  • Seviyorum şu Corsair'i lan.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • EVGA ya da MSI düşünüyorum. Değişim raporu gelirse tabii...
  • Şeref: Başkasının, birine gösterdiği saygının dayandığı kişisel değer[1].
    Onur: İnsanın, duyan, düşünen ve özgür bir varlık olarak taşıdığı değer, insan olarak insanın değeri[2].
    Haysiyet: Değer, saygınlık, itibar[3].

    Olacak şey değil, sizler/bizler emek verip, uğraşıp, fedakarlık yapıp gerekirse yaşamsal ihtiyaçlarımızdan kısıp, muhtemelen ülkemizde bir kişinin hayatını devam ettirebilmesi için aldığı parayla kıyaslanabilecek bir fiyata firmadan ürün alıyoruz. Gözümüz gibi baktığımız, değil hasar vermek üzerine toz kondurmadığımız elektronik eşyalarımız bozulunca plastik ambalajından tutunda kabloyu bir arada tutmaya yarayan teline kadar sakladığımız orjinal kutusu ile özene bezene aldığımız firmanın "Evet şurası benim yetkili servisimdir, ürettiğim ürünü tanır ve ona gereken işlemleri uygular." diye gösterdiği yere yağmurdan, çamurdan hatta güneşten sakınarak ulaştırıyoruz. Sonrasında ne oluyor, bizim o üzerine titrediğimiz, her gün kutusunun tozunu aldığımız elektronik yani fiziksel şiddete karşı hassas olan ürünümüz yerlerde tekmeleniyor, havalara atılıyor, paçavra gibi savruluyor! Aman bir şey olmasın diye özenle yerleştirdiğimiz karton/köpük insani olmayacak şekilde parçalanarak çıkartılıyor, ambalajını yırtmadan kenarından bantını yavaşça kaldırdığımız poşet çekirdek poşeti gibi yırtılarak açılıyor, tel makasla kesiliyor, plasik çekiçle kırılıyor! Aman bir aksilik olur diye iki elimizle tuttuğumuz elektronik eşyanın kendisi yüksekten düşüyor, oraya çarpıyor, fırlatılıyor, hırpalanıyor, çiziliyor. Gerekli işlemler yapılsa hadi neyse diyeceğim ama ürünü tamir etmesi gereken yer aldığı gibi ürünü, müşterinin gösterdiği muhtemel hataları kontrol etmeden özensiz bir şekilde, üretici firma tarafından bana satılan yani benim öz be öz malım olan plastik koruyucusundan, statik poşetine kadar olan varlığımı için koymadan, son derece ciddiyetsiz ve güvensiz bir paketleme ile bana gerisin gerisi yolluyor. Ürünüm tamir olmadığı gibi muhtemelen zarar görmüş/çizilmiş/hırpalanmış bir şekilde bana ulaşıyor, üstüne üstlük benim için değerli olan aksesuarları da çalınmış oluyor. Biri size sorarsa ne yaptınız diye "Ürününüzü servise göndermiş" oluyorsunuz. Mesajımın başında bazı kelimelerin şu anda konuştuğumuz ve ülkemizin resmi dili olan Türkçe'nin resmi kurumundan aldığım tanımlarını verdim. Ben servise gönderdiğim firmaya ürünümün yetkili servisi olarak saygı duyup malımı bu firmaya gönderiyor muyum, gönderiyorum. Bu firma gözettiğim saygının bir yerde temsilcisi olan ürünüme gerekli saygıyı gösteriyor mu, hayır. O halde bu ŞEREFSİZLİKTİR! Ürünüme servis hizmeti veren firma yapması gereken işlemleri düşünüp, sorumluluğunun bilincinde muhattap aldığım bir insan olarak gerekli işlemleri uyguluyor mu, hayır. O halde bu ONURSUZLUKTUR! Ürünümü az önce belirttiğim bir şekilde bana geri yollayan firmaya ben saygı duyar mıyım, hayır. Başımdan geçenleri başkası ile paylaşmam halinde paylaştığım kesim bu firmaya saygı duyar mı, hayır. O halde bu HAYSİYETSİZLİKTİR.
    Hal böyleyken ne yazık ki ülkemizde yapılabilecek tek bir şey var; bu ürünleri ALMAMAK ve de ALDIRMAMAK. Sen üzerine düşen görevi yapmıyor musun kardeşim, tamam, ben de almam ürünü olur biter. Bir zaman sonra milyarlık pazarının kapısı kapanıp eve ekmek götüremeyince aklın başına gelir ama senin o ciddiyetsiz servisin kapanmış olur, belki üretici firma da bir dahaki sefere distribütörünü doğru seçer. Ben bu durumda ASUSTeK Computer Inc.'ın suçlu olduğunu düşünmüyorum, şu halde suçlu olan tüm bu sorunları görmezden gelen Asus Türkiye'dir. Bu kuruluş kendi servisinin farkındadır ama buna rağmen bir tedbir almamaktadır bu nedenle Asus Türkiye'ye mail atmak hiçbir şeyi değiştirmez, ya Çin merkezine durumu bildirmek gerekmektedir ya da USA Asus'a. Ama durum hakkında Asus'u bilgilendirirken yalnızca servisin tutumu değil, bunca şikayet bildirimine rağmen herhangi bir şey yapmayan Asus Türkiye'nin de tutumu hakkında bir kaç bir şey yazmak gerekmektedir ki, kendilerini firmanın Türkiye ayağı olarak gören ve üzerine düşeni yapmayan karaktersiz çalışan kadrosu da yaptıklarından daha doğrusu yapmadıklarından nasibini alsın.
    Yukarıda var olan gerçekleri dilimiz Türkçe'de tanımlanışlarına göre aktardığım durumların ne yanlış bir tarafı vardır, ne de ifade edilmesi yanlıştır. Nitekim bir nesneye bakıp, o nesneye konuşulan dilde hitap etmek sözcüğün var olma amacıdır; elmaya bakıp elma, armuta bakıp armut demek gibi. Yani forum yönetiminden ricam, hemen hoş olmayan bu ithamları görüp mesajımı silmemeleridir, kaldı ki bahsettiğim her unsur gerek bu konuda gerekse başka konularda resimlerle ve belgelerle kanıtlanmıştır.

    1. Türk Dil Kurumu,http://www.tdk.gov.tr
    2. Türk Dil Kurumu,http://www.tdk.gov.tr
    3. Türk Dil Kurumu,http://www.tdk.gov.tr



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi inuh -- 9 Mart 2015; 1:45:58 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.