Şimdi Ara

ASUS ALIRKEN BiR DAHA DÜŞÜNÜN! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
93
Cevap
2
Favori
3.751
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • R9 280 x serilerinde asus a sakin yaklasmayin diye herkes soyluyor sapphire ye yonel melisin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mr.Tiger kullanıcısına yanıt
    Her üründe arıza olabilir. Hatta bu teknolojik bir ürün de olmayabilir. Aldığınız bir ayakkabıda, bir gözlükte de sorun yaşayabilirsiniz. Önemli olan satıştan sonra sunulan destek.

    Neden Asus alıyoruz? Çünkü bir sorun olduğunda Asus'un marka değerini korumak adına geliştirdiği hizmet politikasına güveniyoruz. Peki bu güvenin karşılığında bu tür absürt sorunlarla karşılaşmanın hayal kırıklığını gidermek adına Asus ne yapıyor? Hiç!

    Büyük marka olmanın en önemli özelliklerinden biri kriz yönetimidir. Şu ana kadar Asus bu tüketici krizini yönetemedi. Umarım en azından bu aşamadan sonra çözüme yönelik adim atarlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sapphire'in 240 ını da 27 gün kullandım bir sorun görmedim emanetti o , geri verdim sahibine kendime aldım asusu sonra baktım sorunlu kart geri verdim başka bir asus aldım 2. aldığımda sorun yok .


    Ama sapphire de çıkmadı . Sorun çıktı işte verdik ne olacak .
  • asusun 280x'ind eo sorun kalktı artık hocam nvidia'nında son gelen parti mallarında da cw sorunu kalktı ortadan.
  • Paranla rezil olmak. Yakında ürünü kullanıcı hatası diye geri çevirirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.ED -- 23 Şubat 2015; 1:56:37 >
  • 2 yıldır Asus almayın diye bir yerimizi yırtıyoruz. Ama fanatiklerden fırsat kalmıyor.
    Böyle olmasına çok şaşırmadım.
  • Servisten gelen ekran kartinın kutusunu yerde sürüklemişler adeta. UPS'in tasıma konusundaki hassasiyetini bildiğim için bunun serviste olduğuna şüphem yok. İç kutusu bile sağa sola atılmış çok belli. Tabii konu basit bir kutu değil. Servisin titizliği, yaklaşımı.

    Beni en çok duygulandıran ise bu fotoğrafta görünen manzara oldu. Anakartımın koruma plastiğini kaybedip yerine kağıt sıkıştıran servis bu defa da ekran kartinın koruma poşetini kaybetmiş ama gazeteye sarıp yollamak yerine Dell poşetine koyup yollamışlar. Profesyonellik adamların ruhuna işlemiş!


     ASUS ALIRKEN BiR DAHA DÜŞÜNÜN!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: addwork

    Servisten gelen ekran kartinın kutusunu yerde sürüklemişler adeta. UPS'in tasıma konusundaki hassasiyetini bildiğim için bunun serviste olduğuna şüphem yok. İç kutusu bile sağa sola atılmış çok belli. Tabii konu basit bir kutu değil. Servisin titizliği, yaklaşımı.

    Beni en çok duygulandıran ise bu fotoğrafta görünen manzara oldu. Anakartımın koruma plastiğini kaybedip yerine kağıt sıkıştıran servis bu defa da ekran kartinın koruma poşetini kaybetmiş ama gazeteye sarıp yollamak yerine Dell poşetine koyup yollamışlar. Profesyonellik adamların ruhuna işlemiş!


     ASUS ALIRKEN BiR DAHA DÜŞÜNÜN!


    akıl alır gibi değii yazık gerçekten çok yazık.




  • Sırf bu yüzden etrafımda parça alacak kişilere asus un bu servis sıkıntısını anlatıyorum ve başka markalara yönlendiriyorum.

    Asus bitmiş...Evet. bitmiş.
  • Gecmis olsun hocam, ASUS'un adini bu derece kotulemeleri ne kadar kotu keske yetkili birisi olsada olaya el atsa yoksa dahada kotuye gidecege benziyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun hocam benim telefonum asus ama daha servise gitmedi giderse eğer bende görüşlerimi paylaşırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • addwork Merhaba Hocam,

    Sen gerçekten asus ' tan yetkili birisi ile görüştüğüne emin misin? Sorun bu şekilde çözülmez ki. Biz de birçok marka birçok ürün ile ilgili sorun yaşıyoruz. Kontak bulup çözüyoruz. Fakat bu tarzda bir yaklaşım ile sadece size yardımcı olamayacak kişilere ulaşabilirsiniz. Bir çözüm bulamazsınız ve mağdurluğunuzu ilan edip çevreye anons edersiniz. Bence bir kontak bulun, sonra da sorunum çözüldü diyip konuyu kapatın :)
    Sonuçta amacınız geyik değil, yaşadığınız sıkıntıyı çözmek..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rotten81

    addwork Merhaba Hocam,

    Sen gerçekten asus ' tan yetkili birisi ile görüştüğüne emin misin? Sorun bu şekilde çözülmez ki. Biz de birçok marka birçok ürün ile ilgili sorun yaşıyoruz. Kontak bulup çözüyoruz. Fakat bu tarzda bir yaklaşım ile sadece size yardımcı olamayacak kişilere ulaşabilirsiniz. Bir çözüm bulamazsınız ve mağdurluğunuzu ilan edip çevreye anons edersiniz. Bence bir kontak bulun, sonra da sorunum çözüldü diyip konuyu kapatın :)
    Sonuçta amacınız geyik değil, yaşadığınız sıkıntıyı çözmek..

    Garantili bir ürünün servise gönderilmesi ve arızasının giderilmesi için "Kontak" bulmamın gerekliliği bile yeterince büyük bir sorun değil mi?

    Ayrıca sade bir müşteri olarak benim yapabildiğim tek şey Asus müşteri hizmetlerini arayıp konuyu anlatmak ve önerdikleri çözüm yollarını uygulamaktan ibaret. Bunun dışında nasıl yetkili biriyle görüşülüyor ya da nasıl "kontak" bulunuyor bilmiyorum.

    Sanırım siz Türkiye'deki çarpık düzeni fazlasıyla benimsemiş ve sahiplenmişsiniz. Bu sebeple dogru yöntemin "kontak" bulmak oldugunu kabul edebiliyorsunuz.

    Yani özetle, satin aldığım ürünün satış sonrası desteğinden ve standart servis hizmetinden faydalanmam için o ürüne ücret ödemiş olmamın, bu konuda çıkarılmış tüketici kanunun hiçbir önemi yok. Benim sorunumun çözümü "yetkili biri" ile görüşmekten geçiyor!?

    Bence siz doğrularınızı bir daha gözden geçirin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gigabyte dışında, düzgün servisi olan bir firma yok gibi görünüyor.
    Belki Sapphire ve MSI da katılabilir. En azından, üründe sorun varsa değişim yapıyorlar, uğraştırmıyorlar.
  • Hakikatten cok gecmis olsun

    Ben bugune kadar sukur hicbir sorun yasamadim asus la

    aslinda urunlerinde problem yasamadim dolayisi ile servise gitmedim

    eger hakikatten arada bir araci firma olsa derdim ki kesin onlar bisiler yapmistir.

    eger servis gercekten bunu yapmis ise hukuksal yollari kullanin derim.
  • addwork ben sizin maruz kaldığınız durumun kötü olduğunun farkındayım. Evet olmaması gerekiyor. Fakat siz hakkınızı farklı bir şekilde arıyor, malesef elde edemiyor gibi duruyorsunuz. Tabiki bir yetkiliye ulaşmanıza gerek yok, fakat bir yorumunuzda yetkili kimseye ulaşamadım yetkili yokmu! demiştiniz. Asus markası koskocaman bir ofise sahip, isteyen bence rahatça ulaşabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rotten81

    addwork ben sizin maruz kaldığınız durumun kötü olduğunun farkındayım. Evet olmaması gerekiyor. Fakat siz hakkınızı farklı bir şekilde arıyor, malesef elde edemiyor gibi duruyorsunuz. Tabiki bir yetkiliye ulaşmanıza gerek yok, fakat bir yorumunuzda yetkili kimseye ulaşamadım yetkili yokmu! demiştiniz. Asus markası koskocaman bir ofise sahip, isteyen bence rahatça ulaşabilir.



    Hakkımı nasıl farklı bir şekilde arıyorum? Asus müşteri hizmetlerini aramak, onların yönlendirdiği yolu izlemek nasıl farklı bir hak arama yöntemi oluyor? Benim burada konu açmamı hak arama olarak yorumluyorsanız o sizin probleminiz. Benim bu konuyu açmamın amacı "bir yetkilinin" dikkatini çekmek ve yardımcı olmalarını sağlamak değil! Bu konunun amacı Asus alacak/almış olan insanların Asus hakkındaki fikirlerine katkıda bulunmak. Bundan 1 ay öncesine kadar benim için Asus, bilgisayar komponentleri konusunda eline su dökülemez bir devdi. Şimdi ise bana yaşattığı fiyaskolarla benim için tercih edilmeyecek bir marka olma yolunda...

    Ayrıca burası bir forum. Maksadımız bilgi alışverişi. Yaşadığım servis problemini ya da farklı bir problemi diğer kullanıcılarla paylaşmamı yadırgıyor olamazsınız sanırım.

    Evet bir yetkiliye ulaşamadım! Ulaştığım herkes "mail atın yardımcı olacağız" demesine karşın hiçbir somut ilerleme kaydedemedim. Hatta ulaştığım "yetkili" arkadaşlardan biri "bana neden geri dönülmüyor" sorusuna "sorununuzu çözmeye çalışıyor olabilirler ama size geri dönmek zorunda değiller. Kimse size geri dönüleceğinin garantisini vermiyor" dedi. Bu işler koskoca ofisle, binlerce çalışanla, dev pazar payıyla falan olmuyor.

    Siz kendinize özgü yöntemlerle sorununuzu çözmeye devam edin. Bu konudaki suç benim olsun!




  • Gelen gideni aratır en azından Çizgi Elektronik te ilgi ve müşteriyle bire bir iletişim vardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: addwork

    Ekran kartımdaki sorunun fotograflanmış hali ise bu. Bu sorun değişim gerektirir mi? Ona göre talepte bulunayım istiyorum.


     ASUS ALIRKEN BiR DAHA DÜŞÜNÜN!

    Hocam bu sorunun aynı dün başıma geldi. Aynı anda 3 tarayıcıda aynı sayfaları açıp test ettim. Bu sorunun aynısı sadece Mozilla tarayıcısında başıma geldi, chrome ve internet explorer sayfalarında ise hiç bir sorun yoktu Siz sorunu mozilla tarayıcısında mı yaşadınız ?




  • teleservis gerçekten çok berbat, insanı asustan soğutuyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.