Şimdi Ara

ASUS BİLGİSAYAR AYIPLI ÜRÜNE 3 DEFADIR DEĞİŞİM RAPORU VERMİYOR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
305
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İstanbul Bilişimden 28 Mart 2016 tarihinde Asus marka notebook aldım. Ürün elime ulaştıktan bir kaişler. bir kaç saat sonra beyaz ekran oldu ve kapanmadı. İstanbul bilişimi aradım ve servise göndermemi söylediler. Ayıplı gelen malı servise de gönderdim değişim raporu vermeleri gerekiyormuş. Neyse cihaz gitti sistemi geri yükleyip bana gönderdiler. 6 gün geçti aynı sorun tekrarladı. Yine sistemi yükleyip gönderdiler ki ürünün değişim raporunu istediğimi ısrarla hem istanbul bilişime hem asus bilgisayara mail atarak bildirdim. Yine umursamadılar bir hafta önce yani alalı 3 buçuk ay ancak olmuşken tabiki ürün yine arızalandı. Bu defada ekran dondu. Hiç bir dosya açılmıyordu yine sistemden arıza var ama bu defa biraz farklı tepkiler gösteriyordu. Doa raporu istediğimi yine bildirdim tüketici mahkemesine başvuracağımı istanbul bilişime de servise de yazdım kaç defa gönderdim. İstanbul bilişimde biz bişey yapamayız raporu onlar vermiyor diyor. Hele asus bilgisayardan hiç bir açıklama cevap gelmiyor. Adamların umurlarında değil. Bugün baktım yine aynı bozuk malı allayıp pullayıp kargoya vermişler.

    Kısacası 3 buçuk ayda 3. defa arızalandı bu bilgisayar. Kaç defa sonra değişim raporu zorunlu hale gelecek. Tez öğrencisiyim en az bir-2 ay kaybettirdi bana bunun arızaları. Tüketici heyetine nasıl başvurabilirim ya da alternatif çözüm önerileriniz varsa bekliyorum.







  • Yanlış yapıyorsunuz da ondan , cihazı kendiniz gidip üsküdar mağazasına elden verip problemini yüz yüze anlatacaksınız. Bi kere zaten cihazı istanbul bilişime veriyorsanız garantiye gönderin diye en büyük hata siz emin misiniz onların asıl asus servisine gönderdiklerini benim başımdan geçen böyle bi olay var vatan cihazımı asus servisi diye meğer teleservice e yollamış onlar onarıp yollamıştı sonra kendim gidip asusun kendi servisine vermiştim değişim çıktı. Asus servisi iyidir eğer cihaz doa ysa gerekeni yaparlar.tecrübeyle sabittir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi American Psycho -- 22 Temmuz 2016; 0:28:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • American Psycho kullanıcısına yanıt
    Hayır istanbul bilişim üzerinden gönderim yapılmıyor onlar sadece servisi arayıp uyarıyorlar. Süreç asus desteki Ben arayıp ne yapmam gerektiğini sorunca kayıt oluşturup mail atılıyor ve gönderdikleri kodla cihazı ups kargo alıp tamir olunca geri getiriyor. Ben açıkcası üsküdardaki servise gitmeyi düşündüm ama muhatap bulamam diye gitmedim. Tekrar bozulunca mı gitmemi yoksa şimdide cihazı alıp service gidip durumu anlatmamı tavsiye edersiniz?

    Not: Siz teleservice diyince ben tekrar kontrol ettim gönderilen servis fişlerinden ilki ve sonuncusu asus servise ait ama ikinci tamire teleservise rapor vermiş. Ama üsküdar kısıklıdaki servise diğerlerinde olduğu gibi göndermiştim. Demekki onlar oraya sevk etmiş ama doa raporu sadece kısıklı servisten veriliyor. Gerçekten anlamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bookkeeperr

    Hayır istanbul bilişim üzerinden gönderim yapılmıyor onlar sadece servisi arayıp uyarıyorlar. Süreç asus desteki Ben arayıp ne yapmam gerektiğini sorunca kayıt oluşturup mail atılıyor ve gönderdikleri kodla cihazı ups kargo alıp tamir olunca geri getiriyor. Ben açıkcası üsküdardaki servise gitmeyi düşündüm ama muhatap bulamam diye gitmedim. Tekrar bozulunca mı gitmemi yoksa şimdide cihazı alıp service gidip durumu anlatmamı tavsiye edersiniz?

    Not: Siz teleservice diyince ben tekrar kontrol ettim gönderilen servis fişlerinden ilki ve sonuncusu asus servise ait ama ikinci tamire teleservise rapor vermiş. Ama üsküdar kısıklıdaki servise diğerlerinde olduğu gibi göndermiştim. Demekki onlar oraya sevk etmiş ama doa raporu sadece kısıklı servisten veriliyor. Gerçekten anlamadım.

    üsküdardaki servise gidin hocam yüz yüze anlatın gayet ilgililer , değişim istediğinizi daha yeni 3 aylık cihaz olduğunu belirtin ve tamirin bittiğinde oradan gidip kendiniz elden almak istediğinizi belirtin ve servise götürmeden önce cihazın heryerinin net detaylı fotografını çekin kendinizi güvenceye alın . Gittiğinizde de inceletin kırığı çiziği varsa veya yoksa not alsınlar teslim alırken. Sonradan orda kırık vardı yoktu muhabbeti olmasın ... Son çare bunu yapabilirsiniz eğer cihaz hakikatten sıkıntılıysa değişim verilir yine değişim verilmezse tamir talebiyle gönderin.Hiçbir zaman kargoyla cihaz gönderilmesi taraftarı değilim bu yüzden mağdur olan çok kişi var forumda siz ucuz kurtulmuşsunuz cihaz ekranı kırık çizik gelebilirdi ve bunu servis mi yaptı yoksa kargo mu bilemezsiniz ve hiçbir şekilde kanıtlayamazsınız.Dediğim gibi yüzyüze götürüp verin cihazı detaylı problemini anlatın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • American Psycho kullanıcısına yanıt
    Şuanda cihazda sorun yok bu şekilde de götürsem durumu anlatsam değişim verilir mi acaba? Birde 3 servis fişinde de sistem kaynaklı problem olduğu yazıyor ve sistem kaynaklı olunca değişim raporu verilmez diye bir bilgi okudum siz ne diyorsunuz? Cevabınız için çok teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bookkeeperr

    Şuanda cihazda sorun yok bu şekilde de götürsem durumu anlatsam değişim verilir mi acaba? Birde 3 servis fişinde de sistem kaynaklı problem olduğu yazıyor ve sistem kaynaklı olunca değişim raporu verilmez diye bir bilgi okudum siz ne diyorsunuz? Cevabınız için çok teşekkürler

    Problem çıktığında götürün şimdi götürürseniz muhtemelen formatlanıp olduğu gibi geri alırsınız. Boşuna vaktinizden olursunuz , sistem kaynaklı demek yazılımsal yani içine kurduğunuz windows yüzünden oluyor demek yanlış bilmiyorsam. Bu durumda donanımsal olmadığı için değişim almıyor cihaz. Cihaz aldığınızda freedos muydu siz mi yüklediniz windowsu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi American Psycho -- 22 Temmuz 2016; 22:21:22 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • American Psycho kullanıcısına yanıt
    Evet freedostu ben yüklettim ama servise gidince onlar sistemi silip tekrar yüklemişler. Yani sorun onların yüklediği 0 sistemde de tekrar meydana geldi. Demekki cihazla sistem arasında bir uyumazlık var.Adam gibi de anlattıkları bişey yok iki satır yazıp gönderiyolar. Ne yapsam bilemedim. Sorun devamlı tekrarlar bence garanti bitene kadar kullanıp sonra atmak lazım sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bookkeeperr

    Evet freedostu ben yüklettim ama servise gidince onlar sistemi silip tekrar yüklemişler. Yani sorun onların yüklediği 0 sistemde de tekrar meydana geldi. Demekki cihazla sistem arasında bir uyumazlık var.Adam gibi de anlattıkları bişey yok iki satır yazıp gönderiyolar. Ne yapsam bilemedim. Sorun devamlı tekrarlar bence garanti bitene kadar kullanıp sonra atmak lazım sanırım.

    Düzgün çalışan bir 8 gb usb bellek alıp , sağlam bi win10 yükleyin ve formatlayın . Sorun tekrar ederse direkt götürün şuan tek yapabileceğiniz bu çünkü bu servislerin ellerinden günde 100-150 tl laptop geçiyor yani sizin laptopunuza sıra geldiğinde sorun tekrarlayana kadar kullanamazlar onu o anlık belirgin bi sorun olması gerekir. Dolayısıyla beyaz ekran geldiğinde resmini felan çekin sorunun sonra götürün .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi American Psycho -- 22 Temmuz 2016; 23:49:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • American Psycho kullanıcısına yanıt
    Ben win 10 yüklemeyi beceremem ama güvenilir bir bilgisayarcıya götürüp yükleteyim sizi dinleyip. Bozulursa tekrar servise kendim götürüp konuşacağım. Fikirleriniz ve uğraşıp cevap verdiğiniz için tekrar teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bookkeeperr

    Ben win 10 yüklemeyi beceremem ama güvenilir bir bilgisayarcıya götürüp yükleteyim sizi dinleyip. Bozulursa tekrar servise kendim götürüp konuşacağım. Fikirleriniz ve uğraşıp cevap verdiğiniz için tekrar teşekkür ederim.

    Rica ederim yardımcı olabildiysem ne mutlu , bilgisayarcıya söleyin temiz hiç eklentisi olmayan bir windows kursun. Çok basit aslında format atmak öğrenseniz uğrraşmazsınız böyle gereksiz de para vermiş olmazsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.