Şimdi Ara

Asus değişimde sorun çıkartıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
807
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar hepsiburadadan 3 martta telefon aldım. 6 martta bozuldu. Hepsiburadayı aradım değişim işlemi için, bana servisten değişim raporu almam gerektiğini söylediler. Ben de asusu aradım ve durumu anlattım. Benden hiçbir parça eksik olmayacak şekilde faturayı ve garanti belgesini istediler. Ben de eksiksiz bir şekilde gönderdim servise. Onarım kabul etmediğimi ve değişim istediğimi söyledim. Servis incelemesi sonucunda karar çıkacağını söylediler. Dün onarımın başladığına dair mesaj aldım. Bugün de tekrar aradım ve değişim istediğimi tekrar belirttim. Bu sefer de garanti belgesinin satıcı onaylı ve kaşeli olması gerektiğini söylediler. Değişim yapmamak için ellerinden geleni yapıyorlar. Böyle bir hakları var mı? Hukuksal tüm yollara başvuracağım. Yanlış beyan, tüketiciyi mağdur etme ve birçok neden ötürü dava açabilirim. Ne yapmamı önerirsiniz?







  • 6 ay içinde arıza olması halinde doğrudan iade isteyebilirsiniz. Eğer bu talebinize rağmen onarım yapılıyorsa tüketici hakem heyetine basvurun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lawyer066

    6 ay içinde arıza olması halinde doğrudan iade isteyebilirsiniz. Eğer bu talebinize rağmen onarım yapılıyorsa tüketici hakem heyetine basvurun
    Teşekkür ederim.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.