Şimdi Ara

ASUS ENGTX260 3DMARK PUANI YERLERDE?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.004
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sistemim imzamda yazılı default ayarlarda Q6600 ve 8800gts g92 ile neredeyse aynı puanı alıyorum. Ayrıca ekran kartına oc yapamıyorum evga precision ile bellek ve işlemci hızını artırdığım halde bellek bant genişliği sabit kalıyor yani performans aynı kalıyor sebebi ne olabilir?

    Q6600 & gtx260
     ASUS ENGTX260 3DMARK PUANI YERLERDE?

    Q6600 & 8800gts
     ASUS ENGTX260 3DMARK PUANI YERLERDE?


    Kartın default ve oc li gpu-z görüntüleri;

     ASUS ENGTX260 3DMARK PUANI YERLERDE?


     ASUS ENGTX260 3DMARK PUANI YERLERDE?

    şu işe bir el atın DH yardımlarınız bekleniyor

    şimdiden teşekkürler







  • bende yeni asus engtx275 aldım umarım bu sorunlarla karşılamam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackmiror

    bende yeni asus engtx275 aldım umarım bu sorunlarla karşılamam



    oyun performansında problem yok hocam ama oc olmuyor default puanı çok düşük dün akşam vista yüklüydü 12k aldı birde xp yükleyip deneyelim dedim yine aynı .......
  • Q6600'ü hız aşırt. 06'yı biraz unuttum ama sınır yapmıştır muhtemelen. Öyle düşük bir puan yok.


    Kartının hız aşırtılmadığına dair bir şey göremiyorum.
    GPU-Z, teorik değerleri yazılım açıkken güncellemez. Saat hızını günceller, ama diğerleri için GPU-Z'yi kapatıp açman gerekir.

    Ayrıca, bu yazılım(0.3.4 dahil) en azından 9800 GT, 216sp 260, 275 ve 285'te texture fillrate'yi yanlış gösteriyor. 9800 GT'yi 64 () doku birimli, 260'ı 70 doku birimli, 275'i 64 doku birimli, 285'i 73 doku birimli görüyor.
    İlk nesil 260'takini düzeltmişlerdi, forumunda bildirdikten sonra. Anlaşılan bunları da bildirmek gerekecek. (Ek: Nese sonunda attık w1zzard'a bir e-posta bakalım:). Forumuna da yazdık.)


    Ek: Ha buarada, etkin saat hızları aralıklı değişir. Bunu EVGA Precision, RivaTuner Hardware Monitor veya Everest'ten görebilirsin (Everest ve Riva, Precision'dan daha hassas gösterir). GPU-Z gerçek değerleri göstermez; senin "olmasını istediğini" gösterir.

    Hız aşırtırken bu aralıkları bilmek iyi olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 14 Ağustos 2009; 0:08:22 >




  • quote:

    sınır yapmıştır muhtemelen. Öyle düşük bir puan yok.


    hocam bu programın sınır yaptığını ilk defa duydum sınır performansı kısıtlıyormu yani ?
  • Hocam işlemci sınırı meselesi.

    Herhangi bir yazılımda başa gelebilir.

    Kısacası: İşlemcinin kendi üzerine düşen işlerini yapma gücünün(elbet bu güçte sistem bileşenleri de, mesela ses kartı da bir etkide bulunuyor. Her şey bağlantılı sonuçta) kare/sn'yi belirlemesi ve bunun sonucunda ekran kartının sınırlanmış olması durumu.

    Böylece kart tam yükte kullanılmıyor, onun gücünü görememiş oluyorsun.

    Mesela sana 640x480 AA kapalı ile 2048x1536 4x AA'da aynı seviyede kare/sn alacağın durumlara örnekler gösterebilirim elimdeki sistemle, UT3'ten.

    İşlemciyi olabildiğince hız aşırt 06 için.

    Ekran kartı sınırı dediğimiz noktaya ulaşırsın sonunda. Ancak 06'da, ekran kartının sınırına ulaşsan bile, işlemci hız aşırtımı SM 2.0 - 3.0 sonuçlarını azar azar arttırmaya devam edecektir. Artan bir sınır :) Kısmî bir sınır.

    Ama birçok oyunda da arttırmayabilir. Hatta tam tersine çok az düşüşler bile olabilir.


    Bir de bazı cins sınır durumları vardır. Ekran kartı hızı arttıkça veya güçlendikçe, kare/sn bu artışa oranlı biçimde düşer. Mirror's Edge'de bunu yaşamıştım ve işlemci sınırının doğrudan etkilenmesi olarak yormuştum. Ama belki de başka bir "sorun"dur, bilmem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zafertete


    quote:

    sınır yapmıştır muhtemelen. Öyle düşük bir puan yok.


    hocam bu programın sınır yaptığını ilk defa duydum sınır performansı kısıtlıyormu yani ?


    Vallahi cevap yazarken @vespasianus'un cevabınıda gördüm, zaten açıklamış.

    3d Mark (aksi iddia edilse bile vantage dahil) CPU ile direkt etkileniyor. CPU'yu o/c ledikçe sm 2.0 ve 3.0 sonuçları bile değişiyor (ekran kartı hızı sabit kalsa bile).

    Ve yine @vespasianus da yazmış, enteresan bir durum ki GPU'yu bir noktadan sonra o/c lemek sanırım stabiliteyi düşürdüğünden performans kaybına dahi neden olabiliyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    xfx 6950 ve MSI Afterburner...
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • sunbeam ccf var 700w psu var ve işlemcin 2.4 ghz . işlemciyi 3.6 ghz yap bakalım kaç puan alacağını gör . eğer "ben overclock yapmam" dersen işlemci 2.4 ghz de sınırlar her uygulamada .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K.Kahriman -- 13 Ağustos 2009; 17:42:43 >
  • Her uygulamada veya başka bir deyişle, her uygulamada-ayarda sınırlamaz. Yani 60-70 kare seviyesinin altına inme tarzında sınırlamaz.

    Ama genel olarak şöyle bir baktığımızda, Q6600'ü olabildiğince hız aşırtmak çok iyi olacaktır elbette :)
    Ki GTA4 gibileri için 3.6'dan çok daha fazlasını isterdim doğrusu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vespasianus

    Her uygulamada veya başka bir deyişle, her uygulamada-ayarda sınırlamaz. Yani 60-70 kare seviyesinin altına inme tarzında sınırlamaz.

    Ama genel olarak şöyle bir baktığımızda, Q6600'ü olabildiğince hız aşırtmak çok iyi olacaktır elbette :)
    Ki GTA4 gibileri için 3.6'dan çok daha fazlasını isterdim doğrusu



    hocam açıklayıcı yorumlarınız için çok teşekkürler

    diğer arkadaşlarada yardımları için minnettarım




  • 3D Mark için birde PhysX'i kapatıp disable yapıp default ve o.c'lu bench alır mısın ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LEON-X

    3D Mark için birde PhysX'i kapatıp disable yapıp default ve o.c'lu bench alır mısın ?



    şuan başka işlerle uğraşmaktayım bu akşam yetiştirmeye çalışırım hocam
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.