30 ocak tarihinde servise gönderdiğim ve kullanıcı hatası dedikleri için 06 şubat tarihde iade istediğim ürünümü kavga dövüş bugün alabildim.
Birkaç robot elemanı koymuşlar telefona, müdürünü istiyorum, yok, telefon istiyorum yok. E posta gönderin diyor. Be adam, telefon ediyorum yalan söyleyip duruyorsunuz, keramet e postada mı?
Defalarca telefon ettim, her seferinde bugün kargoya veriyoruz, bugün kargoya veriyor dediler, 32 günde ancak gönderdiler.
Kısaca ürünün servise gidişi 30 ocak, dönüşü 9 mart.
Cihazın küçük boyuttaki netbook adaptörünü kaybetmiş, dev gibi başka bir adaptör göndermişler. Kaydırmaz lastik ayaklarını koparmışlar.
Cihazını servise gönderecek olanlar, aman. Ben sinir hastası oldum, siz olmayın...
konu açılmışken söyleyeyim Asus dan uzak durun arkadaşlar dünyaca ünlü markaymış falan hikaye.Masaüstü monitörüm aldığımın ikinci haftası bozuldu daha sonrada 3 defa olmak üzere toplam 4 defa arızalandı hepsinde de servisten 25-40 gün gibi değişen aralıklarda geldi.
Artık sony canon dahil markaların ürünlerini çin de yaptırmaları nedeniyle kalite lerde bariz düşüş var.Ülkemizde ki servisler de çinli lerin hatasını yani imalat hatalarını eğer arıza pahalı parçalarda ise kullanıcı hatası diyerek tüketiciye yıkıyor.Kısaca ünlüymüş süper marka imiş bunlar geride kaldı çin devreye gireli beri.
İsteyen şikayetvar.com a girip Asus şikayetlerine bir baksın 2000 liralık laptobu bile kaybediyorlar düşünün laptobunu alamayanlar var.
asus son 2 senedir bozdu kendini... 2, 3 sene önce parayı vurdular parayı görünce bozuldular yan çizdiler sonuç ortada... dillere düştü asus gibi bir marka.