Şimdi Ara

Asus K555UQ Vatan Bilgisyar ve Asus Saçmalığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
651
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar.
    Vatan bilgisayardan Asus Marka K555UQ serili Notebook aldım ve 8-9 ay kullandıktan sonra ekranda beyaz resim varken beyaz leke fark ettim ve servis yolunu tercih ettim. Notebooku alıp Vatan Bilgisyar aracılığıyla teleservice yani asus markasıyla ilgilenen servise gönderdim. Şikayetlerim ; sol menteşe zorlanması, bataryanın çabuk bitmesi ve ekranda beyaz resim varken görünen beyaz leke yazdım. Ürün servise gidip geldi ilk bir haftada şikayetlerimin hiç biri yapılmamıştı. Yapılan işlem bios güncellemesi, işlemci kanalları temizliği vs. Bende ürünü kabul etmeyip tekrar göndermelerini istedim. Bilgisayarı çok temiz kullanmama rağmen çizik bile yok derecedeyken servis bana 420 TL masraf çıkardı masrafın nedenini öğrenmek için aradığımda ise bana Klavye tuşu eksikliğinden ve Şarj soketinin kırık olduğunu söylediler. Kesinlikle ücretli onarımı kabul etmedim ve onlarda onarım yapılmadan tarafıma göndereceklerini belirttiler. Benim şikayetlerim farklı ve çıkan arızalara bakar mısınız. Kesinlikle bilgisayarımı sağlam teslim ettim her tarafı çalışır ve eksiksiz kırıksız durumda. Bu sorun kesinlikle Vatan Bilgisyarda Oluştu veya kargo yada servis sırasında oluştu. Ürünü daha görmedim
    Muhtemelen bugün teslim almaya gidecem.
    Benim sizlerden öğrenmek istediğim bu rezalet karşısında hakkımı nasıl arayabilirim?
    Yardımcı olabilir misiniz ?


    Asus halkında tavsiyem ise kesinlikle Asus almayım servisi çok kötü...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sawat21 -- 14 Haziran 2017; 7:58:21 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • Öncelikle geçmiş olsun. 3A kuralım vardı zamanında. Asus Acer ve Apple. Bu markalar haricinde notebook alınmaz derdim. (toshiba ve hp mağduruyum)
    2 Sene önce almış olduğum Asus k555l marka cihazımı masaüstü gibi kullanırken, kapağını İlk kapatma eylemimde, ekranı elime almış bulunmakta oldum.
    Sonra Servis'e göndermiş olsam da, Mikro nokta bir üst kapakta ki ezikliği bahane edip 600 lira para istediler. 300 liraya yaptırdım teknik servisinden uzak durdum.
    Benim halim vaktim yerinde olduğu için sineye çektim. Ama milletin aylık emeğinin karşılığı bu olmamalı.
    Eğer sakinliğinizi koruyabilirseniz (ben müşteri hizmetleri dahil olmak üzere küfür ettim)
    İnternetten Asus notebookların şikayet çıktıları ile Tüketici Mahkemesine giderseniz, Yurtdışında tamir görmüş Türkiye de sıfır diye notebook sattıklarını, Telefonlarının fabrikada üzerinde test yapılan modellerinin Türkiye'de sıfır diye satıldığını ve Teknik Servislerinin Kullanıcı hatasına sığındıklarını ispat edebilirseniz Tüketici Mahkemesine başvurun.
    Arızalı malları Hepsiburada gibi sitelerde ucuz rakamlara satıp, müşteriyi kucaklarına düşürdüklerini ispat edebilirseniz başvurun...

    Ne olursa olsun Kaç ay sürerse sürsün, Tüketici Mahkemesine başvurun. 1 Yıl içinde paranızı alabilirsiniz.




  • Teşekkür ederim hocam. Ürünü kabul etmedim Vatan Bilgisyardan. Tüketici haklarınada başvurdum. Böyle saçmalık görmedim ben

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.