K55VJ nin i5 li ve i7 li modeliyle ilgili kendi kullanıcıların toplandığı konu başlıkları varken ve sürekli tartışılan güncel bir cihazken neden sürekli yeni konu açılıp soruluyor anlayabilmiş değilim . Merak ediyorsanız forumu araştırın onlarca yorum bulabilirsiniz . Neden sıfırdan topic açıp tekrar tekrar aynı soruları soruyorsunuz ya amaç nedir özel ilgi mi isteniyor ? En az 4 -5 farklı konuda sağlam görüş bildirildi bu cihazla ilgili forumda sağ üst köşede küçük bir kutu var yanında da ARA yazıyor bi ara onu bir kurcalayın ne olduğunu bir çözün biz K55VJ kullanıcıları da rahatlayalım sizde rahatlayın . Sözüm sadece size değil kusura bakmayın ama 2 günde bir yeni konu açılıp soru soruluyor , ben bile nereye ne yazdığımı hatırlamıyorum yardım edeyim merakları gidereyim derken bir baktım 293849234 tane ayrı konu başlığına yorum atmışım .
Özür dilerim.
geçen ay teknosadan k55vj aldım..alırken aradığım özelliklerin başında 2 gb ekran kartı olması ve uzun şarj süresi idi.. zira cihazın üzerinde " DURABATT 3 KAT UZUN PİL ŞARJ SÜRESİ " etiketi vardı. cihazı aldım ve kullanmaya başladım..genelde digitürkplay den maç izlemekteyim.. malasef cihazın şarjı 1 maçı tam olarak seyretmeye yetmiyor. durumu teknosaya ilettiğimde pilin 3-5 kullanımdan sonra max performansa ulaşacağını belirttiler..ne yazıkki süre değişmedi..asus.com.tr ye şikayetimi ilettiğimde ilginç ve hayretler uyandıran cevaplar aldım.. bana cihazın şarj süresinin max 1, 5 saat olduğunu bildirdiler..bende cihazın üzerindeki " 3 KAT UZUN PİL ŞARJ SÜRESİ " ibaresinin ne anlama geldiğini sorduğumda " bunun uyku modundaki değer " olduğunu bildirdiler.. şikayetim varsa mail atmamı önerdiler..attığım 2 maile 15 gündür dönüş olmadı.. ASUS LAP TOPLARDA DURABATT 3 KAT UZUN PİL ŞARJ ÖMRÜ ETİKETİ TAMAMEN HALKI KANDIRMACA DAN İBARET..MARKANIN SERVİS MERKEZİ İSE TAM EVLERE ŞENLİK.. BU CİHAZI ALACAKLARA DUYURULUR..
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme