Merhaba arkadaşlar indirime girdiğinde Hepsiburada üzerinden Asus VG259QM model monitör satın aldım bana gelen üründe 6-7 adet ölü piksel çıktı bende monitörü Asus RMA üzerinden talep oluşturarak UPS kargo ile Asus servisine gönderdim Asus servisi başta ayıplı ürün için tamir için parça bekleniyor şeklinde sisteme bildirim girdi bende Asus servisini arayarak itiraz ettim talebimi kabul ettiler ve değişim iade raporunu 10 gün sonra tarafıma ulaştırdılar bende raporu Hepsiburada'ya yolladım Hepsiburada bana 2 iş gününde işlem yaparak tarafıma bilgi vereceklerini söyledi fakat 5 iş günüdür rapor ellerinde olmasına rağmen hiçbir işlem yapmadılar ben üründen çok memnun kaldığım için değişim istedim bu süreci artık adli olarak çözmek istiyorum nasıl bir yol izlemem gerekiyor konuyu öne çıkararak bana yardımcı olursanız sevinirim iyi forumlar. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim