Merhaba arkadaşlar 11 Gün Önce aldıgım asus p8p67m anakartım ilk gunden ses arızasıyla geldi.çizgi elektronige verdim yarım saat içinde ses çipi değişimi gercekleştirip teslim ettiler.3 Günlük anakarttı neyse dedim pek önemsemeden geçtim. ancak dün akşam sistem birden bire gitti ve reset attıgımda yine o aynı arıza ses felan yok usb ses kartıyla felan ses alabiliyorum.Yine aynısı gibi kulaklıktan gelen ince bir cızırtı var.Soracagım şey şu şu anda resmi olarak anakartın değişimi hakkına sahipmiyim ? eger değişim olursa 1 üst modelini alicam bu arızayı 3-5 kişi daha yaşamıs sizce çizgiyle bu mümkünmüdür ?
Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik (http://www.hukuki.net/hukuk/index.php?article=600)
Madde 14- Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın; a) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması, b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması, c) Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi,durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.
alıntı ...
Desene 2 defa daha sabahın korunde pendikten mecidiyekoye yolculuk var :)
quote:
Orijinalden alıntı: resulkapukaya
Desene 2 defa daha sabahın korunde pendikten mecidiyekoye yolculuk var :)