Şimdi Ara

Asus R9 270 ve SMS INFOCOMM Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.684
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba,

    Yaklaşık 8 ay önce aldığım ASUS marka ekran kartımı ekranda dikey çizgiler ve ardından donup kalma sorunuyla SMS INFOCOMM yetkili servisine UPS kargo aracılığı ile yolladım. Asıl sorun buradaymış tabi anlamam zaman aldı. Asus onarım talebi ile açtığım kayıt ile cihazı servsise yolladım. Kutu içerisine detaylı bir şekilde bir A4 kağıdına sorunu yazdım o da yetmedi bir USB bellek içerisine sorun esnasında fotoğraflarını çektiğim kayıtları da kutu içerisine koydum ve durumu da net bir şekilde belirttim. Ardından sorunlar burada başladı. Önce kartı servise kabul etmeyen SMS INFOCOMM ile yaptığım uzun telefon görüşmeleri ile kart tam 7 gün sonra servise zorla kabul gördü. Daha sonra ekran kartına ait durum sorgulaması yaptığımda onarımda ve onarım tamamlandı ibarelerini gördüm. Bir kaç gün sonra ekran kartım UPS kargo ile tekrar elime ulaştı.

    Aldığım gibi servis formuna baktım formda ''cihaz içi termal bakımlar yapıldı PWM değişti test OK'' yazıyordu. Ekran kartına şöyle bir baktım gördüklerim karşısında resmen kanım dondu. Kartta ağır bir yanık kokusu vardı ve soğutucu bloğu ve fanı monte eden vidaların temasını engelleyen koruyucu plastikler resmen ısıdan dolayı erimiş gibiydi. Tüm bunlara rağmen vardır bir bildikeri diyerek ekran kartını tekrar monte edip deneyeyim bari dedim. Oyuna girdim ve bingo! 10 dakika sonra yine aynı sorun ekrana inen dikey çizgiler ve donup kalma. Bu arada denediğim oyun GTA V ve orjinal bir oyun korsan değil. Daha sonra elimde bulunan eski ekran kartım olan Sapphire 6850 ile deneyeyim dedim tam 5 saat oyunun ardından ne bir sorun nede başka bir problem görmedim. Bir kaç gün 6850 ile test ettikten sonra sorunun R9 270'te olduğunu anladım ve tekrar ASUS müşteri hizmetleri ile iletişime geçtim. Bana sundukları çözüm önerisi ise çok komik oldu '' Lütfen bağlantı kablolarını kontrol edin ve güç kaynağınızın yettiğinden emin olun''.. Bu traji komik öneriden sonra kendilerine Cooler Master 750 Watt +80 desteki bir güç kaynağımın olduğunu ve bütün bağlantı kablolarını düzgün bağladığımı söyledikten sonra tek çözüm önerileri tekrar servise yollayın oldu.

    Bu arada arkadaşlar yıllardır farklı firmalarda OEM satışı üzerine ve teknik servis bölümlerinde çalıştım. İşten anlamayan bir adam değilim ASUS'un Çizgi Elektronik ile çalıştığı dönemleride iyi hatırlıyorum. Bir laf vardır gelen gideni aratır derler. Gerçekten de öyleymiş yeni anladım. Anakartımda ASUS M5A97 EVO serisi ve daha önce sorun yaşadığımda çizgi de kayıtları vardır anında değişim talebi sunmuşlardı.

    Neyse lafı uzatmadan devam edeyim. Ekran kartını tekrar servise aynı şekilde sorunu tekrar daha detaylı bir şekilde belirterek yolladım. 08.05.2014 tarihinde kart ellerine ulaştı.Araya hafta sonu girdi ve bende telefonla bilgi alamadım. 12.04.2015 tarihinde bilgi almak için çağrı merkezini aradım. 0216 524 30 00 numaralı telefon üzerinden yaptığım görüşmede onunda ASUS'ta kayıtları vardır, daha ellerine yeni ulaştığını servis kaydının açılmadığını ve henüz işlem görmediği bilgisini aldım. Ben değişim istediğimi RMA belgesi düzenlenmesini kartın eskiden daha beter durumda olduğunu da belirtmeme rağmen, bu kez dün elime sabah tekrar ulaştı. Durumu daha vahim olarak!. Ben değişim beklerken yine aynı kart kutusu yırtık ezilmiş mahvolmuş bir halde bana geri geldi. Servis formunda ise resmen dalga geçer gibi '' SORUN GÖRÜLMEDİ'' yazıp bana yollamışlar.

    Şimdi sorarım ASUS'a ayın 12'sinde aradığımda daha kayıt açılmadı denmesine rağmen, kart ayın 13'ünde bana hiç bir sorun görülmedi denerek geri geliyor. 1 günde kayıt açıp belkide sadece bir kaç saniyeliğine bir PC'ye takılıp görüntü alındıktan sonra sorun yok deyip kartı hemen geri yollamak ticari ahlaka iş disiplinine sığar mı? Nasıl bir servis anlayışları var ki bu firmanın insanları böyle aptal yerine koyabiliyorlar? Biz ASUS hem iyi marka hem 3 yıl garantisi var diye 3-5 kuruş fazla verip ürünlerini satın alıyoruz. Eğer garantileri servis hizmetleri bu kadar rezalet içindeyse isterlerse 10 yıl garanti versinler farkeder mi?

    Bunu ASUS'u kötüleme amaçlı yazmadım arkadaşlar bir ASUS marka ürün alıp sonra sorun yaşarsanız başınıza neler gelecek görün bilin diye yazıyorum. Şuan ekran kartı mahvolmuş bir şekilde elimde duruyor ve ben öylece kala kaldım. Haklıya hakkını her zaman veren biriyim. Hiç bir zamanda böyle konularda hemen dert yanan biri olmadım. Ama buradan gerçekten yazık diyorum gerçekten yazık. Şimdi ekran kartının yapılmadığına mı yanayım? Yoksa gide gele gide gele mahvolan kutusuna mı? Yoksa bunca zaman ekran kartsız kalıp oyun oynayamadığıma mı bilemedim. Eskisinden daha beter olması da çabası.

    Bir ürünü satın alırken sadece fiyatı özellikleri ve markasını göz önünde bulundurmayın arkadaşlar. Her elektronik ürün şans işidir tamam, ancak aldığınız ürünün satış sonrası desteği servisi inanın daha önemliymiş bunu bir kez daha acı bir tecrübe ile öğrenmiş oldum.

    Herkese iyi forumlar.







  • placebo4 kullanıcısına yanıt
    asus çizgi den gittikten sonra gözümden düştü...

    Maalesef TR de irin satıncaya kadar ilgi var,sonrası malum...

    bu nedenle lazım olan parçayı mümkünkere AMAZON dan almaya çalışıyorum.Kafam rahat, çünkü problem olursa direk gönderirim amazon a
  • Sapphire seçmemin nedeni garanti meselesiydi.Çizgi garantisi varken M5A97 ve EAH6850 almıştım.Geçmiş olsun.Siz tekrar garantiye gönderin.Ancak kartın fotoğraflarını her adımda kutusuyla çekin.Değişim yapmazlarsa tüketici hakları hakem heyetine gideceğiz.Benim de telefonum bozuldu garantiye almaları için bağırıp çağırdım sonucu göreceğiz.
  • Snop2 aynen öyle. Çizgi gittikten sonra Asus benim gözümden bir kez daha çok kötü bir şekilde düştü. Bir daha başka firmalarin ürünlerine yöneleceğim kesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RKeles93 kutu ve ekran kartinin resimlerini cektim zaten elimde soruna ait resimler ile bu var ancak tuketici haklari icin bunlar yeterli olur mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Csb
  • snop02 kullanıcısına yanıt
    Ben ASUS sadece küçük bir hata olduğunu düşünüyorum.
    Kizi ชีวิตติด รีวิว หนัง ซีรี่ย์
    Kizi ชีวิตติด รีวิว หนัง ซีรี่ย์ - ซีรีย์เกาหลี ซีรีย์จีน ซีรีย์ฝรั่ง อนิเมะ
    http://www.kizi4new.com
    |
    www.friv3new.com
    亚博线上娱乐vip官网_亚博vip_亚博vip指定路口
    http://www.friv3new.com




  • Fatih211 kullanıcısına yanıt
    Valla güzel kardeşim yaşın daha kaç bilmiyorum ama forumda benden çok eski olduğun aşikar. Asus fan boyluğu mu yapıyorsun yada artık ''really! coolll story brooo'' mu diyorsun bilemem :) Başından geçmemesi dileğiyle diyorum sadece ;)
  • placebo4 kullanıcısına yanıt
    Yeni hesap açıp direk gelip böyle konu açılırsa benim diyeceğim csb'dur.Forumda ikinci elden maximus anakart alan bir uye vardı uc gun sonra bozuldu mu bişey oldu sanırım sıkıntı vardı urunu satmışlar arkadaş da almış.O arkadaş iade aldı biliyomusun yarı fiyatına taş gibi sıfır urun geçti elinde 20 25 gun sonunda.Belkide sen haklısındır bilemem gunahını almayım.Son dediğine gelince de tabiki amin cumlemizin.
  • Fatih211 kullanıcısına yanıt
    Sizlere de hak veriyorum inanın ama bir bak keşke ne zamandır üyeyim, daha çok mesajım yok doğru bu şekilde anlamanız. Ama servis formları görüntüler zaten elimde mevcut isteyen arkadaşlar için en azından paylaşabilirim sorun değil. Yazımda farkındaysan ASUS markasına zaten kötüleme amaçlı yazmadığımı da belirttim. Hani eğer olur da bozulursa o zaman anlarsınız demeye getirdim :) Günahımı almazsın sayın Fatih anlayış göstermek gerek sadece biraz.
  • placebo4 kullanıcısına yanıt
    Peki haklısın ikna oldum geçmiş olsun .Kırdıysam uzgunum.
  • Fatih211 kullanıcısına yanıt
    Eyvallah dostum :)
  • Geçmiş olsun öncelikle.

    Benzer bir ekran kartı olayını bir arkadaşım konu olarak açmıştı ancak Asus fanları yüzünden konu yönetimce silinmişti.

    Asus ürünlerine bir şey diyemem ama servisi tam bir rezalet Sms infocomm servis olduğu sürece ince eleyip sık dokuyun.
  • Tesekkurler Humboldt boylesi konularda yönetim müdahalesi olmadan eğer yaşadıklarimizi objektif bir sekilde paylaşabilirsek en azindan diğer arkadaşları da bilgi sahibi yapmış oluruz diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: placebo4

    Sizlere de hak veriyorum inanın ama bir bak keşke ne zamandır üyeyim, daha çok mesajım yok doğru bu şekilde anlamanız. Ama servis formları görüntüler zaten elimde mevcut isteyen arkadaşlar için en azından paylaşabilirim sorun değil. Yazımda farkındaysan ASUS markasına zaten kötüleme amaçlı yazmadığımı da belirttim. Hani eğer olur da bozulursa o zaman anlarsınız demeye getirdim :) Günahımı almazsın sayın Fatih anlayış göstermek gerek sadece biraz.

    Ust seviye rog serisi ekran karti ve anakartlarina fonksiyonellik ve kalite olarak bana gore alternatif bir marka yok. TR de bircok garanti isinde boyle sorunlar cikabiliyor o yuzden yararlanamadiginiz garanti hizmetine TR den urun alarak bosa para vermeyin , Amazon dan getirttirin cok daha uygun fiyata geliyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: B.M.W

    quote:

    Orijinalden alıntı: placebo4

    Sizlere de hak veriyorum inanın ama bir bak keşke ne zamandır üyeyim, daha çok mesajım yok doğru bu şekilde anlamanız. Ama servis formları görüntüler zaten elimde mevcut isteyen arkadaşlar için en azından paylaşabilirim sorun değil. Yazımda farkındaysan ASUS markasına zaten kötüleme amaçlı yazmadığımı da belirttim. Hani eğer olur da bozulursa o zaman anlarsınız demeye getirdim :) Günahımı almazsın sayın Fatih anlayış göstermek gerek sadece biraz.

    Ust seviye rog serisi ekran karti ve anakartlarina fonksiyonellik ve kalite olarak bana gore alternatif bir marka yok. TR de bircok garanti isinde boyle sorunlar cikabiliyor o yuzden yararlanamadiginiz garanti hizmetine TR den urun alarak bosa para vermeyin , Amazon dan getirttirin cok daha uygun fiyata geliyor

    Sanıyorum bugünden sonra aynı şekilde bende amazon'dan temin edicem evet haklisin vergisi garantisi derken ütopik rakamlar vermeye gerek yok. Garantisi bu şekildeyken hele sanirim aptallık olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.