Arkadaşlar yaklaşık 2.5 hafta önce aldığım asus vg279q mönitörü 5 gün önce servise yolladım sorunu ise ekranda bug olması ve ekranın genellikle alt kısmında yatay şeffaf çizgiler çıkması ve freesync modunda oyunlara çizgiler çıkması şikayetiyle yolladım geçen gün onarım durumu sorgulamaya girdiğimde yedek parça beklendiği ve parça geldiğinde tamire devam edileceği yazıyor sizce süreç uzun sürermi? değişim veya para iadesi olurmu yorumlarınızı bekliyorum.
Merhaba eğer parça bekleniyor deniyorsa büyük ihtimal monitörün paneli değişecektir. Siz bu konuyu açalı 2 Ay olmuş sorunun çözümü ne oldu yazarsanız bizde bilgi edinmiş oluruz
k4r4h4n07
kullanıcısına yanıt
merhaba evet sorunum çözüldü vatan bilgisayar gerçekten anlatıldığının dışında müşteriye değer veren ve ilgilenen bir firma oraya gittikden sonra değişim olacağından aldığım ürünü denemek istedim ve 3. monitörde ölü pixel çıkmadı :D asus ve vatan bilgisayarı gerçekten tebrik ediyorum her konuda yardımcı oldular sağolsunlar.