Şimdi Ara

ASUS SERVİS REZALETİ !!! Okuyun siz değerlendirin.. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
0
Favori
5.237
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • N56VZ model notebook alıp ram artıranlar hatta ssd takanlar bile var şimdi bu durumda hepsi garanti dışı mı kalacak?
    Adam 8gb olan i7 bilgisayarı( maximum 16gb a yükselebilir diye yazıyor asus un sitesinde) 8yada 16gb a çıkartmak için her defasında servisin yolunu mu tutacak?
    Hadi servise gitti diyelim 8gb lık ram için 400 TL para mı verecek?
    Hadi diyelim piyasadaki e uyumlu ram olan Kingston marka ram ile servise gitti ben ramimi temin ettim siz takın dedi, bu defada verecekleri cevabı tahmin edersiniz ("Aldığınız bu marka model ram bu notebook ile uyumlu değil illa bizden 400 tl almanız ve kazığa oturmanız gerekiyor")

    @T.GhostNetwork rumuzlu arkadaş asus servisinin avukatı galiba buraya gelip sürekli asus servisini savunuyor ve KALIN hafler ile yazıp kendini daha bilgili olduğunu mu göstermeye çalışıyor acaba?
  • eğer corsair laptop üretiyor olsaydı ve bu durum başınıza gelseydi anında sorgusuz sualsiz takarlardı rami. bence asus haksız. çünkü kasayı açmak garanti dışı bırakmaz ve zaten kolay açılması da bu yüzden. kullanıcı rahatlıkla değiştirsin diye.
  • fazla merak ii değildir arkadaşlar :) bak merak edip açmasaydı arkadaşın şimdi sıfır makina elindeydi ama ne oldu merak etti kapağı açtı ve gümmmm
  • @serpantin
    öncelikle asus sevisinin iyi olduğunu size kim söyledi gördüğüm en iğrenç servistir kendileri, ayrıca olaya gelecek olursak arkadaşın notebooku alır almaz kontrol edip ramı eksik çıktığında hemen alıdğı yere götürmeliydi önce. Neyse sonuca gelelim olan olmuş arkadaşın gitsin herangi bi mağazadan 80 tlye fln alsın 8 gb ram taksın bidahada mümkün oldukça asus sersiyle işi olmasın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    @serpantin
    öncelikle asus sevisinin iyi olduğunu size kim söyledi gördüğüm en iğrenç servistir kendileri, ayrıca olaya gelecek olursak arkadaşın notebooku alır almaz kontrol edip ramı eksik çıktığında hemen alıdğı yere götürmeliydi önce. Neyse sonuca gelelim olan olmuş arkadaşın gitsin herangi bi mağazadan 80 tlye fln alsın 8 gb ram taksın bidahada mümkün oldukça asus sersiyle işi olmasın.

    Şimdiye kadar asus servisine iyi dememin sebebi özellikle ankara servisinde ne kendim ne de başka arkadaşların sorun yaşamaması ve ankaradaki servisin işi çabuk halledip iyi ilgilenmesinden dolayı idi.
    Ama istabuldaki servisin bu şekilde hareket etmesi çok kötü oldu.
    İşin garibi bu kişi emekli olmuş mühendis bir abimiz adama ben tavsiye ettim bu laptopu bak bu gayet iyi sağlam servisi de iyi falan diye..
    Tamamen iyi niyetin kurbanı oldu o da açıp kontrol etmekle.
    HAdi onu geçtik dediğin gibi en kötü 100 tl verir ram alır takar ama bütün bunlardan ziyade servisin müşteri ile doğru düzgün ilgilenmemesi , "siz ram olayını yanlış anlamışsınız o max 16gb a kadar çıkabiliyordur beyefendi" demsi ordaki kutuyu dahi açamayan bayan kişinin. Hadi bunlar bilgisizlikten oluyor desek taş çatlasın en kalitesini 100 tl ye bulabildiğin rame 400 tl istemesi ve üstüne "bu ürün yetkisiz kullanıcı tarafından açıldığı için garanti dışı olarak belirlenmesi"...
    Açıkçası bütün bunlar beni asus dan acayip soğuttu.




  • servis haksız bazen servise yolladığınız notebooukn parçalarını değiştirip yolluyorlar yani servislerede güven olmaz
  • Açıldığını nasıl anlamış servis vidanın tırnaklarında ya da boyasında zedelenme var mı ? yahu uyduruk bahanelerle servisler böyle uğraşmamak için başından atıyor müşteriyi , hala gelişemedik hala emekliyoruz müşteri memnuniyetinde , ne kadar basit şeylerle uğraşıyor bu servisler böyle yok kullanıcı hatası yok garanti dışı , Avrupa'da Amerikada bu tür işler hiç önemli değil , müşteri ön planda çünki mal sonra geliyor bizden adam olmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: helsloot

    Açıldığını nasıl anlamış servis vidanın tırnaklarında ya da boyasında zedelenme var mı ? yahu uyduruk bahanelerle servisler böyle uğraşmamak için başından atıyor müşteriyi , hala gelişemedik hala emekliyoruz müşteri memnuniyetinde , ne kadar basit şeylerle uğraşıyor bu servisler böyle yok kullanıcı hatası yok garanti dışı , Avrupa'da Amerikada bu tür işler hiç önemli değil , müşteri ön planda çünki mal sonra geliyor bizden adam olmaz

    Kesinlikle katılıyorum, asus bu kafa ile giderse acer dan bir farkı kalmaz.
    5-6 yıl önce acer ın 2000-3000 tl ye oyun bilgisayarları satılıyordu ne oldu da şuan satılmıyor yada alan yok demek lazım..

    vidada iz miz olsa ne olacak sonuçta vida da adamın laptopda adam içini açmışda anakarta mı zzarar vermiş öyle bir durum olsa dersinki tamam servis haklı..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serpantin

    quote:

    Orijinalden alıntı: helsloot

    Açıldığını nasıl anlamış servis vidanın tırnaklarında ya da boyasında zedelenme var mı ? yahu uyduruk bahanelerle servisler böyle uğraşmamak için başından atıyor müşteriyi , hala gelişemedik hala emekliyoruz müşteri memnuniyetinde , ne kadar basit şeylerle uğraşıyor bu servisler böyle yok kullanıcı hatası yok garanti dışı , Avrupa'da Amerikada bu tür işler hiç önemli değil , müşteri ön planda çünki mal sonra geliyor bizden adam olmaz

    Kesinlikle katılıyorum, asus bu kafa ile giderse acer dan bir farkı kalmaz.
    5-6 yıl önce acer ın 2000-3000 tl ye oyun bilgisayarları satılıyordu ne oldu da şuan satılmıyor yada alan yok demek lazım..

    vidada iz miz olsa ne olacak sonuçta vida da adamın laptopda adam içini açmışda anakarta mı zzarar vermiş öyle bir durum olsa dersinki tamam servis haklı..

    Orası öyle de usturuplu açmak ile vidaya girişmek arasında da fark var hocam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: helsloot

    quote:

    Orijinalden alıntı: serpantin

    quote:

    Orijinalden alıntı: helsloot

    Açıldığını nasıl anlamış servis vidanın tırnaklarında ya da boyasında zedelenme var mı ? yahu uyduruk bahanelerle servisler böyle uğraşmamak için başından atıyor müşteriyi , hala gelişemedik hala emekliyoruz müşteri memnuniyetinde , ne kadar basit şeylerle uğraşıyor bu servisler böyle yok kullanıcı hatası yok garanti dışı , Avrupa'da Amerikada bu tür işler hiç önemli değil , müşteri ön planda çünki mal sonra geliyor bizden adam olmaz

    Kesinlikle katılıyorum, asus bu kafa ile giderse acer dan bir farkı kalmaz.
    5-6 yıl önce acer ın 2000-3000 tl ye oyun bilgisayarları satılıyordu ne oldu da şuan satılmıyor yada alan yok demek lazım..

    vidada iz miz olsa ne olacak sonuçta vida da adamın laptopda adam içini açmışda anakarta mı zzarar vermiş öyle bir durum olsa dersinki tamam servis haklı..

    Orası öyle de usturuplu açmak ile vidaya girişmek arasında da fark var hocam

    kendisi elektronik mühendisi olduğu için bir vidanın nasıl açılacağını iyi bilir öyle hasar falan vermemiş hatta anlaşılmasın diye çok hassas açmıştım fakat üzerindeki mavi bir boya varmış o haliyle iz bırakıyormuş.




  • asus servisi kraldır hiçbir sorun yaşatmaz
  • benzer bir sorun ile bende karşı karşıyaım o zaman.kardeşime aldığımız laptop Acer E1-531,Linux yüklü diye geldi ben açamadım başlatamadım bile fazla kurcalamdan win7 yi yükledim pc ye 2 hafta kadar kullandım.sonra windows update yüklemelerinin birinde yeniden başlat yaptığımda pc mavi ekran verdi bi dahada açılmadı.iyi dedim win7 yi bi kez daha yükliyeyim bu kezde windows bu diske yüklenemez hatası verdi.diski biçimlendir sil yenile vs.herşeyi denedim bi türlü yükleyemedim sürekli hata verdi.HDD e sorun varmı diye bakmak için arka kapağı açtım bende ve HDD nin kasaya sabitlenmesi gereken 2 vidasının olmadığını gördüm.HDD yi hafifce geriye ittirdiğimde yerinden çıkıyordu.Acer ı aradım durumu anlattım,1 ay dolmadığı için ürünü aldığınız yer ile görüşeceksiniz dediler.Hızlala mesaj attım yollayın bize dediler.yolladım 5 gün oldu ve halen daha bir cevap alaiblmiş değilim.2 gündür müşteri hizmetleri ile görüşüyorum sürekli gerekli kontroller yapıdıktan sonra talebinize göre uygun işlem yapılacaktır şeklinde papağan gibi aynı şeyleri yazıp gönderiyorlar.

    şimdi kısaca benim durumuda bu lavuklar kapağı açtığınız için garanti dışı kaldı diyecekler o zaman.

    Bir diğer hussuta.ebrar bilgisayardan da kendime Asus K55VJ aldım.orjinali 4 gb ram li idi.ilave Kingston 4 gb ram satın aldım,ikiside ayrı kutularda geldi.arka kapağı açıp ram i taktım(ram in kutusuna ram in heryerine baktım 4 gb diye bir ibare göremedim bir türlü.ram Kİngston ram i idi sadece) win7 kurup sistemi çalıştırdıktan sonra ilk baktığım şey ram di elbette.ram kısmında 12 gb yazıyordu,dedim noluyoz bi yerde hatamı var Everest falan filan kurup tekrar tekrar farklı yerlerden baktım 12 gb görünüyor sürekli.iyi dedim hep bizmi öpüleceğiz o şekildede kullanıyorum.

    Yannız Asusu aldığım ebrar bilgisayar ile görüşmede ram i kendilerinin takıp takmayacağını sordum,bana dedikleri ürünler tamamen kapalı kutuda müşteriye gönderilmek zorunda biz müdahele edemiyoruz oldu.peki dedim ben rami takmak için kapağı açtığımda garanti dışı kalmaz mı diye sordum hayır ram ve hdd yi kullanıcı kendisi değiştirebilir garanti konusunda bir sıkıntı olmaz dediler.eee şimdi burda hangisi doğru hangisi yanlış.ben bu lafa istinaden Acer ın arkasını açıp HDD yi kontrol ettim




  • 16gblıgını aldım bugun msi ile değiştirp.
    SSD taksam garantı dısı kalacak gıbı gozukuyor?
  • arkadaş bu olay asusa özel değil

    acer 256 gb ssd ıcın 600 euro ıstedı bunda akıl mantık varmı ?
  • Teknik servislik yapmış biri olarak şöyle bir yol izlenmesini tavsiye ediyorum;

    Öncelkle ASUS Türkiye ile değil, ASUS'a mail atarak (sorunu çok iyi izah eden ingilizce bir mail, cihazın seri numarası da mailde yazılmalı) ya da ASUS On Line Servce (IM) ile konuşup konu hakkında yardım talep ederek işe başlanmalı. Her ürünün bir kalite kontrol safhası vardır. Sonuçta laptop'un seri numarası belli, montaj hattında cihaza ram eklenmemiş olabilir. Bir ihtimal ise Türkiye'deki kurnaz satıcının ram'i sökmüş olma ihtimalidir.

    Hiçbir elektronik cihaz kapak açmakla garanti dışı kalamaz. Yetkisiz müdahale var ise şayet o zaman gündeme gelir garanti kapsamı dışına çıkma durumu. Kaldı ki eğer bilgisayar satın alındığında işletim sistemi yüklüyse, yani cihaz freedos alınmadıysa ramin sökülüp sökülmediğini anlamak çok ta zor değil.

    Yetkili servisler zaman zaman karaktersizce hareket ederler. Bunu en çok ta cep telefonu servisleri yaparlar. Cihazınız sıvı almış deyip işin içinden çıkarlar. Kesinlikle mücadele edin, dişli olan kazanır! Teknik servisler kendi cihazları arızalandığında neler yapıyor, ne numaralar çeviriyor bundan bahseden yok!

    Türkiye burası, iliklerinize kadar hissedin işte, Türk'üz biz, ehil olmayanların başta olduğu ülkenin vatandaşlarıyız. Ne satıcısı dürüst, ne teknik servisi...

    Yine de tecrübelerime dayanarak söylemeliyim ki ASUS teknik servisi Lenovo'nun servisini cebinden çıkartır.

    Tekrar söylüyorum, eğer haklıysanız ve ram çıkmadıysa, hakkınızı arayınız! Hak haktır, haksızlık karşısında sessiz durmak ta haksızlıktır! Siz hakkınızı arayın, sorunun kaynağını bulun ki başkaları mağdur olmasın.Teknik servis yetkilisi ile görüşünüz, kimse 8GB ram çalmaya yeltenmez. Bu sorunu halletmeyen teknik servise yazıklar olsun!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: worstcasecondition

    Teknik servislik yapmış biri olarak şöyle bir yol izlenmesini tavsiye ediyorum;

    Öncelkle ASUS Türkiye ile değil, ASUS'a mail atarak (sorunu çok iyi izah eden ingilizce bir mail, cihazın seri numarası da mailde yazılmalı) ya da ASUS On Line Servce (IM) ile konuşup konu hakkında yardım talep ederek işe başlanmalı. Her ürünün bir kalite kontrol safhası vardır. Sonuçta laptop'un seri numarası belli, montaj hattında cihaza ram eklenmemiş olabilir. Bir ihtimal ise Türkiye'deki kurnaz satıcının ram'i sökmüş olma ihtimalidir.

    Hiçbir elektronik cihaz kapak açmakla garanti dışı kalamaz. Yetkisiz müdahale var ise şayet o zaman gündeme gelir garanti kapsamı dışına çıkma durumu. Kaldı ki eğer bilgisayar satın alındığında işletim sistemi yüklüyse, yani cihaz freedos alınmadıysa ramin sökülüp sökülmediğini anlamak çok ta zor değil.

    Yetkili servisler zaman zaman karaktersizce hareket ederler. Bunu en çok ta cep telefonu servisleri yaparlar. Cihazınız sıvı almış deyip işin içinden çıkarlar. Kesinlikle mücadele edin, dişli olan kazanır! Teknik servisler kendi cihazları arızalandığında neler yapıyor, ne numaralar çeviriyor bundan bahseden yok!

    Türkiye burası, iliklerinize kadar hissedin işte, Türk'üz biz, ehil olmayanların başta olduğu ülkenin vatandaşlarıyız. Ne satıcısı dürüst, ne teknik servisi...

    Yine de tecrübelerime dayanarak söylemeliyim ki ASUS teknik servisi Lenovo'nun servisini cebinden çıkartır.

    Tekrar söylüyorum, eğer haklıysanız ve ram çıkmadıysa, hakkınızı arayınız! Hak haktır, haksızlık karşısında sessiz durmak ta haksızlıktır! Siz hakkınızı arayın, sorunun kaynağını bulun ki başkaları mağdur olmasın.Teknik servis yetkilisi ile görüşünüz, kimse 8GB ram çalmaya yeltenmez. Bu sorunu halletmeyen teknik servise yazıklar olsun!



    kesinlikle katılıyorum heleki cep tlf nu işi yapmış biri olarak iyi bilirim para kazanmak için yapılan dümenleri(ortağım azılı tlf cu idi ağzım açık bakardım)

    2 msj yukarda bahsetmiştim,2 laptop alımı yaptım her ikisinde tuhaf tuhaf işler çıktı karşıma.biri lehime diğeri aleyhime oldu.4 gb ram sipariş ettim aynı fiyata 8 gb ram geldi.diğer laptoptada hdd nin kasaya sabitlenmediğini ve büyük ihtimalle buna bğlı olarak hdd arızası meydana geldi.bakalım hızlıal hdd ile ilgili nasıl çamura yatacak merakle bekliyorum....




  • Bende 16 gb olan modeli almayi dusunuyorum.Bi kac gundur arastiriyorum bu olaylari duydugum icin 4 gb olan modeli alip ram yukseltme fikrimden vazgectim.Hp ve Sony de ram artirip servise cihaz verdigim oldu hic sorun yasamadim.Hatta belkide farkina bile varmadilar adamlarin isi basindan askin gelen notebooklarin modele gore ram boyutlarina bakabileceklerini hic sanmiyorum.Belki farkli bi sorunla gidilse ASUS un da dikkatini cekmezdi.Oncelikle arkadas hakkini tabiki sonuna kadar arasin para kolay kazanilmiyor buyuk bi firma karsisinda biz neden kendimizden fedakarlikta bulunalim.Ama bide soyle dusundum kendimce kimse yanlis anlamasin ustune almasin ornek olarak ben mesela kotu niyetli bi insan olsam aldigim 16 gb lik modelin 1 slotundan 8gb i sokup ilk gun servise gitsem bu eksik cikti diye.Oncelikle benden suphelenicekler vida da iz vs oldugu icin onlara da hak vermek lazim.Sunu da dusunuyorum ama urun kutudan gercekten vidalariyla oynanmis teshir urunu gibi ciksa napicak tuketici bole b*ktan bi durum :/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Asus'a ben çok güvendim bir bilgisayarım (m51) çalındı ikincisini aldım hatta bir tanede eepc almak üzereydim 3ay önce ki...... siz fazla güvenmeyin benim bluray (asus n53sn) çalışmadı yani bozuldu gönderdim servise, bluray kapağını çıkarıp tasarruf etmek istemişler. Çıkarırken kırmışlar ve bluray i değiştirmişler kapağıda tutturup geri göndermişler, kargoyu site güvenliğim almış. sonra mail üstüne mail neymiş kargo hasar tutanağı lazımmış. hakkımı hiçbirine helal etmiyorum.

    Son gönderdiğim mail:
    """""Onu akıl edemediğim için müşteri mağdur ediliyor. Eğer kırılmada benim kusurum var ise Rabbim dilediği gibi muamele yapsın ve yok yere sizi rahatsız etmemin günahı benim. Ama ben doğruyu söylüyorsam eğer sizin kusurunuz varsa sebep olan, bu işe göz yuman, o bilgisayarı o halde paketleyen ve karar makamındaki herkese de Rabbim bildiği gibi muamele etsin inşallah . Elbet kimsenin hakkı kimsede kalmaz. Herkesin tutanağı yazılıyor. Daha da bişey demiyorum. """""""




  • Kullanıcı olarak siz de gereken şeyi yapacaksınız,kağıtta ne diyor kasa açılırsa garanti dışı kalir e güzel kardeşim açma o zaman yani...
    Bir diğer husus kargo ile servise gönderme konusunda,niye böyle olur anlamam yani yollarken fotosunun vs çekip yollarsın şurada şöyle çzik var falan dersin alırken de gider servise elden her yerini inceleyerek alırsın varsa fazladan çiziği kırığı hakkını ararsın...

    Evet bu millet böyle bi kullanıcı kitlesi olduğu sürece böyle 3 kuruşluk servisin eline bakar,siz önleminizi herşeyinizi kuralına göre yapın sonrasında zaten hakkınızı çok kolay alırsınız.

    Bu ram konusunda da servis haklı,parça fiyat konusunda da haklı sonuçta tüm firmalar aynı şekilde bunu bilmeyen biri olmamalı en azından bilgisayar alırken herşeyini araştırmalı öğrenmeli...
    Sen ram ini alırsın bi dükkandan gidersin servise 20-30 lira verir 3-4 dk içinde alırsın takılmış olarak bu kadar basit artık çoğu firma işçilik ücreti artık ne işçiliği ise alıp takarım diyor garanti dışı da kalmıyor...




  • beğenmediniz hp utanmasa işlemci değiştirtçek :D hemen hemen herşey serbest hp de ramden wireless a...
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.