Şimdi Ara

ASUS SERVİS REZALETİ !!! Okuyun siz değerlendirin.. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
0
Favori
5.237
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşım asusa istediğin kadar kız bir şey değişmez şu anda bulunduğumuz devirde kimse kimsenin göz yaşına bakmıyor asus yetkilileri haklı onlarda emir kulu sonuçta yani herkes sizin gibi iyi niyetli olmayabilir kapak açmak garanti dışı bırakmasa çoğu insan kapağı açıp ram'ın birini alır servise gider eksik der
    yani biraz empati kurmanız gerekli anlayış göstermeliyiz ve teknoloji konusunda çok dikkatli davranmalıyılız bu arada çok geçmiş olsun artık 400 lira ram satmak ayıp bir şey ama bu her sektörde böyle araba sektöründede bak profesyonel bisiklet sektöründede böyle servis illahaki bi %200-%400 koyacak yani çare yok buna sağlık olsun
  • ram eksik muhabbetine birşey diyemem de, ram arttırma muhabbetini yani kapağı açma muhabbeti araştırdım hatta bazı siteler ek ram takıp gönderiyor falan asus servisini aradım sorun olur mu dedim takılırken zarar görmezse birşey olmaz dediler, onun öncesinde de mail atmıştım kendilerine ama mail biraz geç geldi yoksa aramazdım zaten neyse mailde de aynısı dendi. bende taktırcam yakın zamanda. ha derlerse ki açtınız öyle oldu böyle oldu adamların resmi destek hattından gelmiş destek@asus.com hesabından gelmiş mail var sonuçta yazılıp edilmiş hakkımı savunurum yani.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: weros

    ram eksik muhabbetine birşey diyemem de, ram arttırma muhabbetini yani kapağı açma muhabbeti araştırdım hatta bazı siteler ek ram takıp gönderiyor falan asus servisini aradım sorun olur mu dedim takılırken zarar görmezse birşey olmaz dediler, onun öncesinde de mail atmıştım kendilerine ama mail biraz geç geldi yoksa aramazdım zaten neyse mailde de aynısı dendi. bende taktırcam yakın zamanda. ha derlerse ki açtınız öyle oldu böyle oldu adamların resmi destek hattından gelmiş destek@asus.com hesabından gelmiş mail var sonuçta yazılıp edilmiş hakkımı savunurum yani.


    ben takık yollamıştım.. üstelik vidayı açarken sıyırttım.. sonra arızalandı.. hiç sorun olmadan hdd ve anakartı değiştirdiler.. ama takarken dikkatli olmak lazım.. pinlere ya da yan tutuculara zarar verme..




  • siz rezalet görmemişsiniz. şimdi dışarıdayım müsait olunca mesajı editlerim.
  • ben sorun yaşadığımda asus global'a mesaj atmıştım, "servisinizden herkes şikayetçi mail atıyorum ay oldu cevap yok" benzeri, global cevabından bir kaç saat sürmedi bile, tr'den geri dönüş yaptılar. götürdüm ertesi gün değişim raporu..

    yalnız konu ile ilgili çıkmazdasınız. ne siz çıkarmadığınızı ispat edebilirsiniz ne de onlar takılmış olduğunu. art niyet, iyi niyet fark etmez. ben kapağı söktüm, ssd taktım. yarın kısmetse de ram alacağım. bunlar garanti dışı bırakmıyor. ama sizin olayınız sadece kapağın açılması değil, parçanın eksik olması. haklı olarak da parça eksik olamaz diyorlar.
    hiç açmamış olsaydınız o zaman ram eksik, iade ürünü olabilir gereğini yapın derdiniz, paşa paşa ram'i takarlardı. şimdi işiniz zor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scorn -- 30 Ocak 2013; 21:06:37 >
  • konuyu okudum şöyle biraz da, şu servis haklı diyenlere yazıklar olsun diyorum sadece arkadaş gerçekten eğitimle de olmuyor bazı şeyler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: righteous@

    konuyu okudum şöyle biraz da, şu servis haklı diyenlere yazıklar olsun diyorum sadece arkadaş gerçekten eğitimle de olmuyor bazı şeyler

    Aynen size katılıyorum. Servis nasıl haklı olabilir ki bu konuda kullanıcılar için açılıp değişim yapılması mümkün olan tek kapak zaten ram ve hdd bölmesidir diye biliyorum. Yanlışsa eğer düzeltin. Bunu da şöyle söylüyorum Asus N55SF model bilgisayarımı recovery bölümündeki hata için servise götürmüş ve SSD takmak istediğimi söylemiştim. Recovery sorununu hemen 1 saat içinde çözüp verdiler bilgisayarı ve SSD'yi de kendim takabileceğimi fakat orijinal windows kurmam gerektiğini söylediler. Bu olay 8-9 ay önce Ankara ASUS servisinde yaşandı. Bence Müşteri haklı. Kullanıcıların Ram yükseltmesi ve HDD/SSD değişimi yapabilmelerine olanak sağlamak için bu iki donanım aynı bölmeye yerleştiriliyor. Saygılar.




  • arkadaşlar kaçırdığınız nokta parçada sorun olması değil.
    mesela laptopu aldı, 8 görünüyor. açtı kapağı ama 2 tane 8 takılı. servise gitse bozuk olan değişir ve sorun çözülür.
    ama parça eksik, seri üretimde parçanın eksik olması ihtimali neredeyse sıfır. 100 laptop geçtiyse 200 tane de yanına ram verilir, sayılar hangi ram hangi laptopa takılmış hepsi kayıt altındadır. servise götürdüğünüzde adamlar onun dökümanını çıkartacaklar, şu ve bu barkotlu iki tane ram takılmış ve kutulanmış diye.
    ancak, distr. çalışanlarınca, fabrikada imalat esnasında ya da iade eden tarafından sökülüp ceplenmiş olabilir. bunun ispatı ise yok.

    çözüm? asus global'a durumu bildirin, 2500 lira laptop alıp 80 liralık ram için mi olay çıkaracağım diye, bu şekilde çözüm olacaktır. ya da aldığınız yer ile konuşun, iade ya da değişim ürünü mü diye sorun. daha sonra da ram eksikliğini söyleyin. belki satıcı ürünü geri alır ve yenisini verir.




  • servis haklı bu durumda bende olsam bende aynı şeyi yapardım hiç kurcalamadan verseydiniz bu sorun hal olurdu cünkü servise giden bir cihaza ilk başta vidalarını kontrol ederler açılmışmı diye.
  • Yetkili servis harici açılan cihaza servis isterse 1000TL bile ücret verebilir çünkü garanti şartlarında bu bariz şekilde yazmakta. Kapak açmakla g.dışı kalmaz. Ben arkadaşınızın iyi niyetli olmadığı kanısındayım.
  • an itibariyle yaşadığım sorunu anlatayım. Bim den alınma bi asus marka diz üstü bigisayarım batarya ve ara sıra usb algılama sorunları yüzünden 8 şubat 2016 da anlaşmalı oldukları Ups kargo firmasına teslim ediyorum. Ürün gidiyor bir kaç gün sonra garanti dışı ücret bildirimi başlığı altında mail geliyor. Ürün işlem görmüş cihaz garanti dışı kalmıştır diye. Ya ben aptal mıyım ki cihazı kurcalattırayım, kanıtınız nedir dedim, garanti etiketleri sökülmüş, anakart üzerinde işlem yapılmış dediler. Halbuki düpedüz yalan. Sigorta şirketlerinin bizi soyduğu gibi bunlar da para koparmaya çalışıyorlar. Hayır kimse kurcalamadı cihazı dedim, ama kabul etmiyorlar ki zaten bu diz üstü bilgisayarın altında açılacak bir yer yok komple kasa yani, hani bazı bilgisayarlarda ramlara ulaşmak için kasanın altın ortalarda açılan harddisk, ram gibi çabuk değişebilecek parçalara ulaşım için sökülebilecek parçalar var ya bunda böyle bir şey de yok. Ben hayır açılmadı diyorum onlar açıldı diyorlar. kanıt gösterin diyorum açılmış kasanın içini fotoğraflayıp gönderiyorlar. cihaz 950 liraya alınmıştı 670 lira masraf çıkardılar. ekran kapağını da ezmişler (büyük ihtimal kargo, kargoya teslim etmeden önceki gün fotoğraflamıştım onları da gönderdim nafile ille de dedikleri olacak), onun da acısını benden çıkarmaya çalışıyorlar. Kesinlikle Asus alırsanız dahi garantili diye yurtiçi cihaz almayın. gidin yarı fiyatından da aşağı yurtdışından alın daha iyi, hiç olmazsa bunca saçmalıkla uğraşmazsınız. Bizzat Asus marka aldığım cihazlar beş altıyı rahat geçmiştir. Aldırdığım cihazlar 40-50 yi bulmuştur. tavsiye ettiğim insan sayısı sayılmaz bile. o kadar yani. ama bunlar insaları soyma peşinde.
    Bu mesaja eklenen görseller:

     ASUS SERVİS REZALETİ !!! Okuyun siz değerlendirin..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seyyid4747 -- 17 Şubat 2016; 19:32:27 >




  • Yahu türkiyede hangi hizmetin bir standardı var da bunlarda olsun. Kimi işi iyi yapıyor kimi kötü. Tamamen şansına kalmış.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam burdaki olay ram kapağının açılıp ram eklenmesi değil sorun içinde belirtilen ramin eksik olması ki bu durumda kapak açılmadan gönderilmeliydi diye düşünüyorum kullanıcı klavuzlarında bu tarz yükseltme işlemlerinin nasıl yapacağı kullanıcıya verilen klavuzda var ise o işlemler garantiyi bozmaz garantiyi bozan açılmasına izin verilmeyen alanlarda var. Burada ise bilgisayarın eksik ramle satılmasının tespiti yapılması gereken bir durum var onun için ram kapağının açılması tespiti imkansız hale getiriyor o nedenle sorun çıkarılmış...

    Ancak siz ram ekleme yapıp ta servise gönderdiğinizde garanti dışı deselerdi o zaman Servisin canına okurdunuz yargıda...

    Hukuki olaylar aynen vergi mevzuatında olduğu gibi yemin hariç her türlü delille ispatlanır burada olay ramin eksik olarak geldiğine dair tespitin imkansız hale gelmesi...
  • YENİ asus Servisi rezalet.
    250 TL ye Hepsiburada dan aldığım TABLETin lcd ekranı catladı. garantisi bitti. ben yinede şansımı denemek için; ASUS SERVİSİ ne gönderdim.ucretini bana sormadan tamir edib mail göndermişler.
    mail geldi. 250 TL lik tableyin LCD ekranının fiyatını 330 TL işçilik 70 TL. TOPLAM 400 TL istemisler. 5iş günü icinde parayı yatırmamı istemiş ler.
    ZATEN Teknolojinin dışında kalmış tablet.1 GB Ram. 8GB hafıza. yeni 3G li modellerin sıfırı 350-400 TL.
    SONUÇ. ARTIK Bugünden sonra ASUS marka urun kullanmıyacağım.
    ASUS Marka ürün alırken 2 kere düşünün.
    ASUS SERVİS'İN Çağrı merkezi dahi yok. gerisini siz düşünün artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maksi09 -- 15 Temmuz 2016; 21:58:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hsnsln H kullanıcısına yanıt
    az bile sölemiş...
    bir flex kablo ile vidalama+ bakıma benden 450 tl aldılar ve bilgisayarım 5,5 haftadır servistte...bana şuan diyorlarki...pc de kapanma sorunu var (verdiğimde yoktu) eğer yapamazsak böle göndercez diyorlar utanmadan !
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.