Şimdi Ara

ASUS SERVİS REZALETİ !!! Okuyun siz değerlendirin.. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
0
Favori
5.237
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kimsenin beğenmediği packard bell (acer) servisindeki hatun kişi ram ve hdd kapağının ayrı olduğunu ve istediğim gibi müdahale edebileceğimi söylemişti.

    Birde servis 400 değil 1400 de ister, fakat ram kapağını açtın diye bilgisayarı garanti dışı bırakmamalıydı. Servise benden koca bir
  • Ben ne kadar garanti kitapçığında da yazsa da bu olayda çok çakallık seziyorum.

    Bence orada bir kapağın olması bu tür değişimlere Asus'un izin verdiğini gösterir.Yada hangi markaysa o laptop.Neden anakartın tümünü çıkartabileceğin bir kapak yok.Çünkü kullanıcı zarar verebilir.

    Haa nolur kullanıcı açmıştır ram kapağını.Ram'e zarar vermiştir.O zaman garanti dışı kalır.Ancak herhangi bir sorun yoksa böyle birşey talep etmesi yada öne sürmesi tamamen işin kurnazlığına yatmasıdır.

    Ben olsam Asus Global'e mail atar durumu sorarım.Sonra da tüketici mahkemesine gider davamı açarım.Ben sanmıyorum ki Avrupa'nın herhangi bir ülkesinde böyle durumla karşılaşılsın.

    Dediğim gibi ürüne zarar vermişse tamam böyle demeye hakkı var.Ancak ürünün testlerini yapar,sorun bulamazsa o zaman kabul etmeli bence.

    Bu doğrultular ışığında ben olsam davamı açarım,hiç acımam.




  • Asus bu şekilde cok yanlış yapıyor.mesala casper notebooklarinda urun koruma etiketi var ki acılırsa garanti dışı kalır asus neden yapmamis bunu garanti belgesi gibi binlerce kelimenin içine eklemesi mi dogru notebookuma eklemesi dogru bu arada nedir bu kapak meselesi sanki bozacaz suan elimde Casper var her şey süper bi ssd takim diyorum etiketi gorunce 2 yil daha duruyum diyom zaten notebook yeni asus dan böyle bisey beklemezdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krocker09

    Kullanıcı olarak siz de gereken şeyi yapacaksınız,kağıtta ne diyor kasa açılırsa garanti dışı kalir e güzel kardeşim açma o zaman yani...
    Bir diğer husus kargo ile servise gönderme konusunda,niye böyle olur anlamam yani yollarken fotosunun vs çekip yollarsın şurada şöyle çzik var falan dersin alırken de gider servise elden her yerini inceleyerek alırsın varsa fazladan çiziği kırığı hakkını ararsın...

    Evet bu millet böyle bi kullanıcı kitlesi olduğu sürece böyle 3 kuruşluk servisin eline bakar,siz önleminizi herşeyinizi kuralına göre yapın sonrasında zaten hakkınızı çok kolay alırsınız.

    Bu ram konusunda da servis haklı,parça fiyat konusunda da haklı sonuçta tüm firmalar aynı şekilde bunu bilmeyen biri olmamalı en azından bilgisayar alırken herşeyini araştırmalı öğrenmeli...
    Sen ram ini alırsın bi dükkandan gidersin servise 20-30 lira verir 3-4 dk içinde alırsın takılmış olarak bu kadar basit artık çoğu firma işçilik ücreti artık ne işçiliği ise alıp takarım diyor garanti dışı da kalmıyor...

    Önlem alınabilirdi ve daha dikkatli olunabilirdi ancak olan olmuş ve kullanıcı hemen durumu belgeleyememiş. Bu durumda ne olacak peki? Ve cihaz hangi yazılı maddeye/metne göre garanti kapsamı dışı kalacak? Müdahale yok, ram ilave etmek yok, ram çıkarmak yok? Intervention yok yani, dolayısıyıla o cihaz garanti kapsamından ÇIKARILAMAZ! Teknik servislerin karakter zaafı vardır, isterlerse her işi garanti kapsamına sokarlar. Yeter ki istesinler! Kendi cihazlarına su bile dökülse garanti kapsamında anakart değiştirdiklerini bilirim. Ayrıca yasal olarak, WARRANTY VOID IF REMOVED / WARRANTY VOID IF SEAL DAMAGED etiketi yoksa ram kapağında müşteri o kapağı açtığı zaman cihazın garanti dışı kalacağını bilemez.

    Ayrıca siz sanıyor musunuz ki o teknik servisler gerçekten yetkili ve gerçekten işinin ehli? Ram gibi hassas cihazları bile elle tutan adamlardan bahsediyoruz. Büyük çoğunluğu ESD bilgisi olmayan, olsa bile ESD bileklikleri kullanmayan, yabancı dil bilmeyen insanlar bunlar. Yetkili değiller, bilgili de değiller. Çoğu ezbere iş yaparlar.

    Servisin haklı olduğu bir konu yok. Kullanıcı ram'a yeltenmez, ram'i yerinden söküp ram yok diye oyunlar yapmaz, bu tilkiliği yapsa yapsa art niyetli 3. şahıslar yapar, yani çıkar sağlayacak birileri. O ram'i satabilecek birileri yani. Esas üstüne gitmezseniz sanki ram'i siz çıkartmış ve servisi aldatmış gibi olursunuz, UNUTMAYIN!

    Mağdur kişi satıcı ile, distribütör ile mutlaka görüşsün derim.

    ASUS'a da detaylı bir mail yazın, servisin yaptığı basitliği de ekleyin. Hangi tip yorumlara göre hareket edeceğinizi de bırakın aklınız, mantığınız belirlesin.




  • gelismelerden de haberdar ederseniz , herhalde hepimizde seviniyor olacagiz...
  • gelismelerden de haberdar ederseniz , herhalde hepimizde seviniyor olacagiz...
  • benim bu yaz laptopumun ekran menteşesi kırıldı. asus servisine götürdüm, direk değişim verdiler. garantisinin bitmesine 2 ay kadar kalmıştı. şaşırttılar beni.

    geçenlerde de arkadaşımın bios sistemi çökmüştü. daha öncede olduğunda başka harddisk takarak sorunu çözmüştük yine öyle yapmak için için açtık, biçok vida söküldü haliyle (garantisinin geçmiş olması rahatlığıyla) tabi bu sefer sorunu çözemediğimiz için servise gönderdik. servis garantisinin geçmiş olmasına rağmen bios sorununu çözüp ve eskimiş klavyesini yenileyip gönderdi.

    Ben yaşadığım bu iki olayda asus servisinden memnum kaldım
  • ilgili asus servisi saçmalamış. (hangi servis olduğunu yazarsanız oraya ben dahil hiç kimse laptopunu göndermez.)
    ram ve hdd tüm dünyada değiştirilir ve garanti dışı kalmaz.
    yiyorsa bu garanti iptal olayını abd'de yapsınlar.
    anında mahkemeye verir ve 100 laptop parası kazanır kullanıcı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prof.Matematik -- 17 Ocak 2013; 9:01:00 >
  • Aslında tamamem haklı iken haksız duruma düşmüşsünüz can sıkıcı bir konu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prof.Matematik

    ilgili asus servisi saçmalamış. (hangi servis olduğunu yazarsanız oraya ben dahil hiç kimse laptopunu göndermez.)
    ram ve hdd tüm dünyada değiştirilir ve garanti dışı kalmaz.
    yiyorsa bu garanti iptal olayını abd'de yapsınlar.
    anında mahkemeye verir ve 100 laptop parası kazanır kullanıcı.

    İstanbuldaki asus servisi zaten istanbulda 1 tane var.
  • Bence burada algıda bir hata var.Asus dahil hiçbir servis ram kapağı açıldı diye garantiyi bozmaz ama sorun eksik ram olduğu için açılan ram kapağı direkt olarak meseleyle alakalı hale geliyor.Kısacası servis diyor ki ben ram in fabrikasyonda eksik olarak takıldığını müşteri tarafından açılmış bir kapak varken nasıl raporlayabilirim ? Bu açıdan bakıldığında hangi servis olursa olsun aynı yaklaşımda bulunur,adam sana 8gb ek ram i hangi koşullara dayanarak verebilir ki ? Kapak hiç açılmamış olsaydı ki açılıp açılmadığını %100 anlayabiliyorlar , o zaman servis bu konuda raporunu hazırlayıp size de extra 8gb ı takmak zorundaydı.

    İstenen 400 TL ücret çok komik bir rakam ama servislerde ram fiyatları hep yüksek bu yeni birşey degil.

    Birde şöyle bir durum var,piyasada direkt olarak 16gb ram li satılan çok az model var,neredeyse 100 notebooktan 1 i 16gb olarak satılıyor.Zaten 16gb çok anlamsız bir rakam orası ayrı . Bu ürünün kutusunda 8gb (max 16gb) yazıp yazmadığı konusunda eminmisin ? Eğer bilinen bir mağazadan satın aldıysan,bazı mağazalar müşterilere fazladan bilgi verme konusunda çok başarılılar,kutulara kendi etiketlerini koyup 1gb lık ekran kartlarını 2gb diye satan çok mağaza var.. :)




  • istanbul asusa touchpad için yollamıştım. garantiden sorunu düzeltip geri gönderdiler 2 gün sonra gene bozuldu. bu sefer ankara asusa yolladım 3 gün öncesine kadar sapasağlam çalışıyordu. ama anakart bozulunca yenisini almam lazım f3 serisini bilen bilir. kalitesiz plastik olayı

    istanbul asus dan geldiyse bir de ankara asusa yollayın laptopu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MikeShinoda96

    Herkez tarafından bilinen bişey bu kasa açılınca garanti dışı kalır


    dell de kasayı açtığında garanti dışı kalmıyor.hatta telefonda kendileri açtırıyor
  • simdi benim aldıgım 8gb pcdepodan alırsam garanti dısı mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Chazın arka kapağınıda açmasına gerke yoktu ram'e bakmak için o delikli kısımda fenerle ışık tutda 1 tane olduğunu görebilirdi , ayrıca ram oturmaması gibi bir sorun olamaz o kısımlar klipsli ...
  • Tek rezalet 8gb ram için 400 tl istenmesi.Alan kişi hiç açmamış olsaydı Asus hemen işini yapardı lakin kapak açıldığı için Asus o ramin laptop sahibi tarafından alınıp alınmadığını nerden bilecek?
  • Benimde asus ve rami da hdd yi de yukselttim.. Hdd ninkini guzel actim ama ramin vidasi berbat durumda :) kafasini siyirttim biraz.. bu haliyle cihazin,hdd si ve anakarti degisti.. hem 5 gun icinde hemde sifir sorunsuz..

    Arkadasiniz reburfisled mi her ne karin agrisiysa ondan almissa servisin yapabilecegi birsey yok.. ayrica adamalrda hakli.. simdi rami sokup gidip buna ram takmamissiniz deme olasiligi da artar.. eger vidaya hic dokunulmamis olsa amenna ama bilmiyorum tabi bir rama 400 tl istemeleri de tuhaf..bence yanlis anlama olmustur.. servise gidince 8gb tek modul ramin iscilik dahil ne kadara takilacagini soracagim.. 8gb ram 120 olsa iscilik 30 de yani o kadarda tutmaz ama max istenecek para 150tl dir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yetkili! servis değil mi? Alayı böyle. Hiç bir zaman götürmüyorum ben yetkili servise!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • standartta 16 gb ram ile satılan bir asus herhalde 2500 tl civarındadır (modeli göremedim yukarıda),
    bu kadar para verilen bir labtobun sahibinin 80 -100 tl'lık ram için böyle taklalar atıp servise yollama ihtimali nedir sizce?

    bence burada asus servisi direkt çamura yatmış ki bu tarz hareketler Türkiyede oldukça yaygın, konu benim başıma gelseydi ne yapardım (buna benzer 2 defa problem yaşadım ikisinde de dibine kadar haklıydım birinde 1 hafta uğraştım, değişim yapıldı, ikincisinde tüketici hakem heyeti, bilirkişi vs derken 2 ay sonunda paramı kuruşuna kadar aldım.)

    Kapağı açmadan hem aldığım yere hem asus servisine giderdim yada iletişime geçerdim, kapağı açayım mı diye de sorardım, aç derlerse bunu mail ile de teyit ettirirdim. Halen 1215n asus netbook kullanıyorum, vatanda 2 gb ram ilave ettirmiştim, garantisi bitti ama bitmeden servislik bir durum olsaydı ve bana bu açılmış falana deselerdi...

    konu sahibi bence sonuna kadar haklı.

    ASUS global ile de iletişime geçin bence.




  • Bu konuyu Asus ile konuştum,Ram eklemesi yapabilir miyim ve ürünüm garanti dışı kalır mı dedim.Mailime gelen cevap ;

     Merhaba; 



    C*********** seri numaralı üründe 2 adet RAM yuvası vardır. 4+4 toplam 8 GB Ram kullanabilirsiniz. 4 GB RAM eklenebilir.



    Saygılarımızla,

    ASUS Müşteri Hizmetleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi T.GhostNetwork -- 21 Ocak 2013; 23:10:43 >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.