Şimdi Ara

ASUS SERVİS SORUNU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
577
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Asus N53jf model laptopum klavye arızası için servise gönderdim.Laptop servisten hasarlı bir şekilde geldi.Kargo şirketine rapor tutturdum.Anakart arızası için tekrar servise gönderdim.Bu kez hasar için 500 tl anakart arızası için 500 tl fatura ile gönderildi.Ne yapmam gerekiyor yardım eder misiniz?



  • Hocam öncelikle gecmis olsun.Bana derseniz kendi bulunduğunuz ilçenin Kaymakamlığı'na gidin,orda tüketici hakları bölümü var.Elinizdeki bütün belgelerle beraber gidin.Faturadan tutun,bütün kargo takip fişleri ile ve tabi en son tutturdugunuz rapor ile beraber gidin.Sikayetinizi belirtin.Süreç tamamen ucretsiz.Onlar en kısa zamanda sizi çağırıp dinlerler.Ondan sonra süreç baslar.İlk olarak Asus'a ihbarname çekerler.Hakliysaniz eger cok buyuk bı ihtimalle ihbarnameden hemen sonra Asus peşinizden koşacaktır.Bizzat denenmistir :) Ama süreç 2 haftayı bulabilir bastan söyleyeyim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • sırf böyle sorunlardan korktuğum için kendim götürüp alıyorum laptobumu.. geçmiş olsun.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.