Şimdi Ara

asus teknik servis hizmeti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
1
Favori
4.177
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar. aranızda asusun teknik servis hizmetinin kalite ve ilgilenme anlamında nasıl olduğunu bilen var mı.şikayet edenler memnun olanlar bu bölüme yazarsa ben ve benim gibi birçok arkadaşın soruları yanıt bulmuş olur.



  • arkadaşlar. aranızda asusun teknik servis hizmetinin kalite ve ilgilenme anlamında nasıl olduğunu bilen var mı.şikayet edenler memnun olanlar bu bölüme yazarsa ben ve benim gibi birçok arkadaşın soruları yanıt bulmuş olur.


    cok ıyı dıyosundan asusu almakmı bır daha asla tobe ettım desem dogrudur hp al daha ıyı su dokulse bıle garantı ıcınde ama asus allah bır daha bana asus aldırmasın
  • içine su dökülse bile garantili diyen KESİNLİKLE YALAN SÖYLER. Ya da servisi kandırmıştır serviste sazandır anlamamıştır.
    Uydurmayalım.
  • Ankara"daki servisleri iyi sanırım, hiç şikayet okumadım. ilgileniyorlarmış da. İstanbul u bilemiyorum.

    sikayetvar.com a girip, ASUS , HP, TOSHİBA diye aratırsan fikir edinmek açısında yararlı olablir.
  • asus tr teknik servisi ile 2 defa muhattap oldum

    1.sinde kendi makinamı yolladım lcd arızası nedeniyle, boğaziçi t.servisinde 40 günde yapıldı 5 gün sonra tekrar bozulmuştu... asus tr 3 günde yapıp yolladı... izlenim: olumlu...

    2.sinde bi tanıdığımın makinasını buraya yolladık. 3 günde gelir demiştim.. anakart arızası yaşanmıştı. bu sefer 30 gün kaldı makina ve garntiye filan da dahil etmeyip para istediler.. izlenim: olumsuz...

    yani her zaman aynı standartta çalışmıyor... asus tr istanbul servisi...
  • walla ben aylardır bu forumda yazıları okuyorum. Daha bir markanın servisi hakkında herkesin fikirbirliğine varıp çok iyi, mükemmel dediğini görmedim. 5 kişi güzel dese 1 kişi berbat diyor..Demek ki hepsinin az veya çok kusuru var..Bu yüzden en iyisi sorun çıkarmayan,sağlam bi alet alıp teknik servisle mümkün olduğunca muhatap olmamak..ben herşeye rağmen Asus derim..
  • servisler olaya akendi açılarından bakıp, müşteri kusuru ihtimali olan arızaları garanti kapsamı dışında bırakıyorlar.mesela notebooku çocuğunuz düşürmüştür, kasa hafif hasar görümüştür. 6 ay sonra makina arızalanır, servis te makinanın kasasındaki hazarı görünce garanti kapsamı dışında bırakır, bu durumda müşteri memnuniyetsiz ayrılır.

    yada

    bilgisayarın çok ufak bir sorunu vardır. teknik servis hemen çözer, bu durumda 3 günde hallettiler diyip müşteri memnun ayrılır.

    ne her zaman iyi ne her zaman kötü olur yani.

    quote:

    Orjinalden alıntı: dragline

    walla ben aylardır bu forumda yazıları okuyorum. Daha bir markanın servisi hakkında herkesin fikirbirliğine varıp çok iyi, mükemmel dediğini görmedim. 5 kişi güzel dese 1 kişi berbat diyor..Demek ki hepsinin az veya çok kusuru var..Bu yüzden en iyisi sorun çıkarmayan,sağlam bi alet alıp teknik servisle mümkün olduğunca muhatap olmamak..ben herşeye rağmen Asus derim..




  • Hp servislerinde 1 yıl içerisinde en az 10 kere muhattap oldum (garantili ciha)
    yaptık deyip deyip geri yönderiyorlar...
    müşteri ilişkileri kibar, cilalı sözler... Çok iyiymiş, sizi çok önemsiyormuş gibi görünüyor ama içi boş bir önem..
    Makinalar resmen dökülüyor. Gittim Asus F3WE aldım. Hp nin soba gibi olduğunu bunu alınca anladım.
    Umarım teknik servise hiç yolum düşmez, gül gibi geçinir giderim..
    Çok memnunum... Nazar deymesin..
  • foruma yeni uye oldum ve asus f3jc ile ilgili forumdaki tum mesajlari okudum. ve benim sorunum ile ayni olan yok sanirim.. benim notebookum zaman zaman donuyor. LAN dan fifa ve benzeri oyunlari oynarken donma oluyor. single player oyun oynarken de donabiliyor. ve mesela hic bir bi kac pencere acik oldugunda ve bilgisayarin basindan kalkip bi on dakika veya yarim saat sonra geldigimde pc donmus oluyor. pc yi cantasi icinde dusurmuslugum var ve ondan 1 ay kadar sonra bu problem basladi. acaba donanimda mi hata var yazilim sorunu mu.. dun recovery yaptim recoveryden sonra 2 kere dondu. ve dondugunda pc yi butona 5 6 sn kadar basili tutup kapatiyorum ve tekrar actigimda guvenli modlar ve normal devam et secenekleri gelior.. suanda yurtdisindayim.. bilgisayarimi istanbul bimeks expodan aldim subat gibi donecegim. yasadigim ulkedeki asusa gotursem mi acaba yoksa beklesem de Turkiye'de mi versem.. yada yapabilecegimiz bisey var mi? bilgisayari agustos 2007de aldim. ve birsey olmasindan korkuyorum. normal calistiginda hicbir sorun yok taki donana kadar.. hersey cok guzel hersey cok iyi ben cok memnunum ama ah bi de su donma olmasa... bilgisi olan biri var ise cok sevinirim.. simdiden tesekkurler..




  • Uzun araştırmalarım sonunda bende Asus notebook aldım.Ürün kalitesine söylenecek hiçbir şey yok.Ama olur da bir arıza nedeniyle servisine işiniz düşerse uzun süre bilgisayarınızdan mahrum kalırsınız.
    Bilgisayarımda dvd okuyucu\yazıcı arızası nedeniyle teknik destek telefonunu aradım ama ulaşmak dakikalar alıyor.Telefonla ulaşmanın zorluğu nedeniyle evim uzakta olsa Üsküdar(Kısıklı) daki servislerine bilgisayarımnı elden teslim ettim.1 hafta içinde teslim edeceklerini söylediler.Bugün tam 16 gün oldu.Hiç bir şekilde haberdar edilmedim,telefonla servise ulaşamıyorsunuz.Mail attım, bir kez cevap vermiş olmak için cevap geldi.Ürün yedek parça bekliyormuş.Asus gibi bir firmanın tek servisinde optik okuyucu haftalardır yok.Bilgisayarımı ne zaman alacağım konusunda bilgilendirilmiyorum.En azından dvd romu söküp bilgisayarımı verin diyorum bir yanıt alamıyorum.
    Herkese Asus tavsiye ediyordum.Ama artık içinde Asus adının geçtiği hiçbir markayı almayacağım.Asus laptop alacak bir arkadaşımı da kararından vazgeçirdim.Müşteriye bu kadar saygısızlık,ilgisizlik, sorumsuzluk başka hiçbir firmada görmedim.

    Ürün kalitesi derseniz Asus iyi olabilir ama servis konusunda tam bir sorumsuzluk örneği sergiliyorlar.Bir daha ASUS'un yanına yaklaşmayacağım.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: bravoecho

    Merhaba Arkadaslar,
    Isim geregi Dubai'de yasiyorum. bir sure once Turkiye'de iken aldigim ASUS F3JP model notebook'umda olusan ariza nedeniyle burada yasadigim bir servis tecrubesini sizlerle paylasmak; ve yurtdisinda nasil hizmet ediliyor ulkemizde nasil bir uygulama var, farkini sizlere anlatmak istedim.

    notebook tamamen benim fazla kurcalamamdan kaynaklanan sebeplerden dolayi once isletim sistemi ardindan hdd ve son olarak bios hatasi vermeye basladi. ilk acilista sadece post ekrani gozukuyor ve sonra donuyordu. hic bir sekilde cd ile hdd'den yada harici hdd ile mudahale etmeye imkan kalmamisti. senelerdir bilgisayar kullanmama ragmen ilk kez mecburiyetten hele bir de yurtdisinda servis macerasina giristim.

    yetkili servisin telefonunu buldum ve konuyu aktardim. makineyi ne zaman satin aldigimi; adresimi sordular ve seri nosu ile arizasini bildiren bir sms yollamami istediler. ertesi gun ozel kurye yollayarak makinemi evden teslim aldilar. makine onlara ulastiginda sorunun giderilmesi disinda istedigim herhangi birsey olup olmadigini sordular bende hdd'yi yine 2 partisyon olarak istedigimi soyledim. sadece 1 is gunu icersinde makinemi tamir edip yine ozel kurye ile evime teslim ettiler. ve makinem su anda gayet sorunsuz bir sekilde calisiyor. ustelik garanti dahilinde oldugu icin hicbir ucret odemedim. bana ne fatura nede garanti belgesi sormadilar.

    yorumu ve ulkemizde servislerde cektigimiz sikintinin ne boyuta ulastiginin kararini sizlere birakiyorum.
    selamlar.




    http://resim.donanimhaber.com/m_19182985/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bravoecho -- 22 Kasım 2007; 18:33:37 >




  • Volkan Bey bu sorununuzu Asus Genel Merkezine yansıttınız mı ???Neden olayı Türkiye'deki kıytırık servis ile sınırlandırıyorsunuz. Tamam ..hukuki mücadelenize devam edin. Ama Asus a ulaştınız mı ???Ulaştınızsa ne yanıt aldınız???
  • ASUS A6VC laptopumu ist. servise gönderdim,adamlar orjinal paketinde göndermediniz diye izmire geri gönderdiler,ve ARAS kargo'da itina ile laptopu düşürüp kırdı ,oyüzden bana asus demeyin ..sinirim zıplıyorrr
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.