Şimdi Ara

Asus teknik servisinde değişn bir şey yok sanırım!?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
138
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 23 Mart Çarşamba günü bir süredir monitör araştırması yaparken şeytan dürtmüş olacak ki Vatan Bilgisayar dan Asus VP247T model bir monitör aldım. Aslında çok daha iyi marka ve model ürünler alabilecekken nedense Asus iyidir falan dedim aldım gene. Mağazada denediğim ve bir sorun olmadığını düşünerek eve gittim ve evde taşınma sürecinden kaynaklı ortalık karışık olduğu için monitörün kutusunu atmış bulundum.

    Akşam internette gezinirken monitörde 3 tane ölü piksel olduğunu fark ettim ve çok üzüldüm çünkü mağazada baktığımızda bir şey yok gibi duruyordu. 26 Mart Cumartesi günü monitörü, içindeki bütün kabloları ve garanti belgesini Vatan Bilgisayar aracılığı ile Asus Türkiye'ye gönderdim. Söz konusu ürün için iade/değişim talebim olduğunu ilettim. Aradan birkaç gün geçtikten sonra ürünün mağazaya ulaştığına dair telefonuma mesaj geldi ve bugün gittiğimde Asus un ürünü kutusu olmaması sebebiyle aynen geri gönderdiğini öğrendim.

    Sadece şunu söylemek istiyorum yıllarca Asus un anakart, ekran kartı ve monitörlerini kullanmış ve bu ürünlere binlerce lira vermiş birisi olarak resmen Asus Türkiye'deki arkadaşların bizleri enayi yerine koyduğunu ve koskoca Asus firmasını bizim gözümüzde bitirdiğini görüyorum. Daha önce Çizgi Elektronikten dolayı yaşananların hepsini takip ettim, okudum ve neredeyse değişen hiçbir şey olmadığını görmek beni çok derinden yaraladı.

    Koskoca Asus firması 2-3 dolarlık karton kutuya mı muhtaç bunu anlayabilmiş değilim. Ben kutu parasını içinden düşün iade edecekseniz o şekilde edin demiştim. Ama görüyorum ki bu saatten sonra hukuki süreç başlatmaktan başka çare kalmadı bana.

    Aynı anda başka bir arkadaş oradaydı 2.500 liraya Asus monitör almış ölü piksel çıkmış sanırım kutu olduğu için onda değişim yapmışlar fakat yeni gelen üründe arızalıymış o da uğraşıp duruyordu. Asus kulaklık falan almayı düşünüyordum bu saatten sonra sadece amazon dan ya da yurt dışına giden arkadaşlarım aracılığı ile donanım alırım çünkü burada satılan ürünlerin garantileri kesinlikle bir anlam ifade etmiyor. Bozulduysa eğer atın çöpe gitsin. Yarın hakem heyetine başvurumu yapacağım umarım olumlu sonuçların. Asus'a da çok okkalı bir mail atacağım bakalım ne diyecekler. Bu arada Benq monitör aldım bundan sonra da alırsam en az 2k ya da 144hz monitör alırım ama Asus tan çöp bile almam. Sorun para değil insanları adam yerine koymamaları.







  • Geçmiş olsun, durumunuza üzüldüm. Malesef ülkemizde tüketici hep kaybediyor. Artık elektronik alırken çok düşünerek alıyorum. Çünkü çoğu firma sattığı ürünün adam gibi arkasında durmuyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crukosu -- 13 Nisan 2016; 0:34:57 >
  • Biraz keyfi bir işlem olmuş. Kutu içeriği, hediyeler ve aksesuarlar tam olması koşulunda değişim yapmak zorundalar. Kutuyu vermek zorunda değilsen hukuken.
  • Sonuçta dediğim gibi evde yer olmadığı için kutuyu atmış bulundum yoksa aldığım hiçbir elektronik eşyanın kutusunu bugüne kadar atmadım. 2 sene önce aldığım anakart, işlemci hatta ramlerin bile kutusu duruyor. Gerekli form ve dilekçeyi hazırladım bakalım hakem heyetine gideceğim. Arızalı ürün ve ben hiçbir şey yapamıyorum diyecek lafım yok. Ben yıllarca Asus marka ekran kartı, monitör, anakart kullandım ama bu saatten sonra bedava verseler almam. Yurtdışına da yazıcam Asus Türkiye'ye de ağzıma geleni sıralayacağım.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.