< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Asus TUF Gaming Ryzen 4.Nesil İşlemcilerle Kullanıcı Kulübü (240. sayfa)
-
-
yedek parça sağlandığında tamire devam edilecek yazıyor benim de şimdi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yedek parça hızlı geldi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Takip kodu 1 gün önce verildi ama Asus 2.gün ürünü UPS ye teslim etti normal mi?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ram takviyesi için link ya da önerisi olan var mı? 8 GB daha ekleyip 16'ya çıkarmak istiyorum ancak hangi tür/marka Ram almalıyım pek bir bilgim yok
-
evet normal.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
cpu fanı da değişecek ,ayın 6 sında gelecekmiş fan. Onu Bekliyoruz.
-
cihaz elime ulaştı anakart değişmiş gibi usb soketleri çok sıkı şu an oradan belli oluyor ama anakart seri numarası değişmemiş aynı bu nasıl oluyor çözemedim type-c çıkışı 5 watttan fazla vermiyor o sorun devam ediyor ama mavi ekran sorunu biraz çözüldü gibi daha az çöküyor
-
usb soketi değişmiştir, bazı modellerde değiştirilebilir oluyor. seri numarası değişmesiyle soket değişti demektir . hdd ne olmuş?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
SSD değişmemiş bir daha mı desteğe yazayım
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Benimde anakart değiştiydi. Şarj olmuyordu ve fişi çekince kapanıyordu. Servisten sonra bu sorun yok şimdi. 2 aydırda kullanıyorum bir problem ile karşılaşmadım. Bilgisayar gayet iyi durumda. Bataryasınıda değişmişlerdi. Ancak anakartın seri numarasını almamıştım. Aslında önemli olan sorunun bir şekilde çözülmesi zaten. Şu anda da harika bir şekilde çalışıyor...
-
hangi servise gönderiyorsunuz arkadaşlar?
-
SMS ınfocomm teknoloji şirketi gaming laptop lara bakan servisi asusun. Hatırladığımı yazdım yanlış yazmış olabilirim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
ben kvk kartal'a gitmiştim sorun çözümü açısından memnun kalmıştım ancak fanların altında kalan yerdeki vidalardan birinin yuvasını kırmışlar. şimdi yine servise vermem gerek ama onu gösterip üstüme kullanıcı hatası var sökülmüş bu vs diye yıkarlar diye çekiniyorum. sms infocomm'a götürsem bu sefer nasıl olur acaba
-
önceki götürdüğünüz servisten, yaptıklarını belgeleyen bir kağıt alabilirseniz infocomm a götürebilir siniz bence, onun dışında DediğiniZ gibi kimin yaptığı belli olmayan bir kırılma yüzünden kimse mesuliyet almak istemez.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
ben ups kargo takip koduda aldım ama vazgeçtim daha servise göndermekten aynı şekil bakacaklar diye düşünüyorum 10 gün toplam süreçte bilgisayarsız kalamam bu ülkede düzgün teknik servis desteği yok iyileşmesi lazım
-
cpu fanı da değişmiş olarak Cihaz bugün geldi. iki yılda cihaz mortingen hem de kullanılmadan. Bir ay sürdü git gel git gel. Garanti bitmeden değişim yapılmasına anca sevinebiliyorum. Şimdilik sorun yok gibi. İnşallah üzmez tekrar.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
bugün farkettim cpu fanında ses hala devam ediyor. Tekrar destek kaydı açtım ama tüketici hakem heyetine de başvurdum aynı zamanda. haziranın 4 ünde normalde garantisi bitti ama zaten cihazın bana gelmesi üç gün önce mi ne oldu. Geçen ayın 30 unda göndermiştim parça yok diye on gün serviste yattı makina . tüketici hakem heyetine de satın aldığı günün kuruna ve cihazımın gücüne eş değer mümkünse farklı bir marka ürünün yenisi ile değiştirilmesi için başvuruyu yaptım. Hadi hayırlısı.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
İyi yapmışsınız bende uğraşırım ama o kadar yoğun çalışmama rağmen bilgisayarsız kalmak istemiyorum
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
gelişme oldukça buradan da yazarım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X