ben kendi adıma şanssızım fa506 da bu şans işi bence gpn teknolojiden aldım asus servisi sıkıntılı bence anakart değişti bana göre değişen birşey yok |
Asus TUF Gaming Ryzen 4.Nesil İşlemcilerle Kullanıcı Kulübü (243. sayfa)
-
-
Merhabalar, Asus TUF A15 FA506IU model numaralı diz üstü bilgisayara sahibim, cihaz üzerinde fabrika çıkışı 16 gb ram mevcut buna ek olarak bir 16 gb ram daha eklemek istemem durumunda önerebileceğiniz marka/model ram var mı ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HyperV -- 14 Eylül 2022; 9:2:31 > -
mümkünse aynı marka model olması uyum sorununu sıfırlayacaktır yoksa aynı mhz ve tepkimeye sahip ram alınmalı
-
yoldaşlar ayın 20 sinde tüketici hakem heyeti sonucu bildirecekmiş. Bilir kişi bugün aradı, sesin anormal olmadığını söyledi. Kendi cihazında öyle bir ses duymadığını da söyledi. Doğrudan söyleyemedi ama sözlerinden benim lehime karar çıkacağını yorumladım. Bakalım hepsiburada ile nasıl anlaşacağız?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZevkiSefa -- 16 Eylül 2022; 22:50:12 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
hocam inşallah lehinize olumlu sonuçlanır ama bilirkişilere güvenmiyorum bir de avukat emlakçı mütahitlere siz avukat değildiniz değil mi? avukatsanız sizi dışarıda bırakıyorum
-
yok değilim hocam. Haftaya belli olur o zaman. Bakalım gerçekten ne yazmış. İnşallah lehimize olur.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
malın yenisi ile değiştirilmesine karar verilmiş arkadaşlar. Bugün kararı öğrendim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
helal olsun bilirkişiye asus'ta daha kaliteli servis anlayışı geliştirir geliştirmezse böyle yenisiyle değiştirir işte bir de ceza verseler daha çok akıllanırlar
-
ARKADAŞLAR, KASA ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM DA PİYASA HAKKINDA BİR BİLGİM YOK. ASUS TUF A15 2020 16GB RAM, RYZEN 7 4800H İŞLEMCİ VE 1660 Tİ EKRAN KARTLI GARANTİSİ YENİ BİTMİŞ, GARANTİ BİTMEDEN ÖNCE TERMAL MACUN VE FAN TEMİZLİĞİ YAPTIRILMIŞ, HERHANGİ BİR ÇARPMA, ÇİZİĞİ VB OLMAYAN LAPTOP NE KADAR EDER?
-
hayırlı olsun hocam.
benim de ekran değişti. bilgisayarım hâlâ serviste. pil sorunu vardı ve ek olarak teknik servisten beni arayan elemana kuzenimdeki fa506 ile benimkinin arasından fps farkları olduğunu söyledim laf arasında; bu durum normal değil asus ile görüşeceğim bu konuyu dedi. o gün bu gündür hâlâ serviste parça bekliyor olarak görünüyor. cumartesi günü 20 iş günü dolacak. eğer tamiri tamamlanmazsa değişim talep edeceğim ben de.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
neden fps düşük diye düşünüyorum kaç gündür.. karşıma çıkan ayara bak default olarak güç tasarrufunda gelmiş ben de fps drop yiyip duruyorum oyunlarda
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Critos -- 21 Eylül 2022; 13:51:14 >
-
hocam bende armoury crate uygulaması var ama bu seçenekler yok. siz nereden açtınız acaba?
-
02/09/22 tarihinde servise teslim etmiştim. bugün servisteki 20. iş günü ve bugün 13:45'e kadar çalışıyorlar. bugün de bitmezse ne olacak?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
asus servisi ne diyor cihazı değiştirecekler mi?
-
bugün de tamir olmadı ve süre doldu. bakalım neler bekliyor bizi (: pazartesi sabahı gidicem kvk'ya bakalım
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkantkz -- 24 Eylül 2022; 18:58:2 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
güncelleme: asus'a değişim hakkımı kullanmak istedim, sonrasında ise değişim kararı sonrası servisten bilgisayarımı almayıp yalnızca değişim raporu alacağımı ve değişimi de satın aldığım yerden yapacağımı öğrendim. bunun üzerine hepsiburada ile iletişime geçtim ve stoklar olmadığı için iade yoluna gidilmesinin muhtemel olduğu söylendi. fatura tutarı iade ediliyor; o da 6800₺. ben de 6800₺ bu laptoptan daha değerli olduğu için hemen asusu aradım ve değişim istemediğimi, ücretsiz onarım istediğimi söyledim. e-posta gönderip neyi tercih etmek istediğimi sordular, ben de bana sunulan ücretsiz onarım+3ay ek garantiyi tercih ettim.
stoklarda yoksa üst model vermek zorunda diyen arkadaşlar olacaktır. bunu ben de düşündüm ancak kaymakamlıkta thh'ye gittim ve durumu anlattım. Ürün hâlâ üretimdeyse yahut tedarik edilebiliyorsa ürün değişimi, mümkün değilse bir üst model+aradaki fark ya da fatura üzerinden ücret iadesi yapılır denildi. thh merkezini arayarak sorduğumda da aynı yanıtı aldım.
anlayacağınız enflasyon yüzünden değerini yitiren 6800tl ile ortada kala kalırım diye korkumdan ve thh'nin aylarca sürecek olan mahkemesiyle uğraşmamak için ücretsiz onarım hakkımı kullandım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
thh ilk açılsa sonra servise verilse mümkün mü böyle süreç en az 3 ay sürer çünkü sonuçlanması
-
sürer herhalde.
ek olarak, asus'tan aldığım bilgiye göre ekran değişimi sonrası kamera çalışmamış; buna istinaden kamera kablosu sipariş etmişler. 15 gündür kablo bekliyoruz.
peki bilin bakalım kamera muhtemelen neden çalışmıyor? ben web kamerayı hiç kullanmadığım için bios'ta devre dışı bırakmıştım ve teknik servisteki arkadaşların da aklına bu gelmedi. ellerindeki test programı ile ekranı değiştirip direkt o programın sonucuna göre hareket ettiler. asus'u arayıp söyledim mail de attım söyleyin teknik servisinize boşuna beklemek istemiyorum artık diye. kvk'yı aradım biz yalnızca asus'tan talep alabiliyoruz diyolar :D illa şubeye gidip elemanla görüşücem.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
shaushdhfjdksjf sinirden gülüyorum arkadaşlar. KVK kartal'a geldim. onarım yapıldıktan sonra testler Linux tabanlı Bi sistemde yapılıyormuş. kamera orda da çalışmamış. Windowsta çalışmasa bile orada kesinlikle çalışması lazımmış. ancak bilin bakalım neden çalışmadı sandılar? kamera kablosu bozuk diye. dedim getirin bilgisayarı, getirdiler, girdim bios'a cmos camera durumu lock idi. unlock yaptım, girdim Windows'a açtım kamerayı çalıştı. teknik servise söyledim de söyledim ayın 2sinde vermiştim 8inde ekran değişti bugün 30'u. 22 gündür biosta kapalı olan kamera için bekliyorum ki 20 iş gününü de aştık. ortada yoktan bir sorun için 22 günlük bir mağduriyetim oldu. teknik servisteki eleman diyor biosta kapalı olabileceği aklımıza gelmedi daha önce hiç böyle gelmediği için. ya arkadaşım böyle gelsin ya da gelmesin; kamera çalışmıyorsa bile bi girin bakın, emin olun durumdan. bilgisayarımın alıkonduğu 22 günlük mağduriyetimi Asus nasıl giderecek şimdi? üstelik hem klavyede silikler var hem de d kullanıma bağlı olarak kırıldı ama ben kırdım diye karşılanmadı klavye değişimi. buna ek olarak geçen yıl getirdiğimde de serviste vida yuvası kırılmıştı, onun için de kasa değişirken de klavye de değişiyor da Asus'un işine gelmiyor. ne iş arkadaş ya. eskiden Asus logolu kendi servisleri vardı Asus'un. oraya yolum düşmüştü bir kere. 2 günde işim hallolmuştu, çok da memnun kalmıştım. şimdi el şirketleriyle uğraştırıyor bizi. iyice tırt olmuş Asus.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
ekran yine birebir aynı model bir önceki ile. umarım yine uğraştırmaz.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X