Şimdi Ara

ASUS Türkiye Servis Rezaleti (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
1
Favori
7.901
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
41 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Müşteri memnuniyetinde dünyaca nam salmış firmalar bile Türkiye'ye gelince bozuluyor. Yemin ederim ben internetten bir ürün alırken aşırı geriliyorum strese giriyorum. Acaba kargoda nasıl sorun çıkacak? Kargoda ürünümü çalacaklar mı? Ürün elime ulaşsa bir arıza çıksa firma beni nasıl uğraştıracak? 14 gün cayma hakkımı kullandırmamak için nasıl çakallıklar yapacaklar? Binbir türlü rezillik.
  • Dostum benimde yıllar evvel aldığım asus n56vz-s4283h modelinde ısınma sorunuyla gönderdiğim laptopun ethernet girişini kırıp yollamışlardı. Neyse ki kargoda kontrol ederken farkına vardım ve kabul etmeden geri gönderdim. Asus kargoda zarar görmüştür ve saire salladı ama paket sapasağlamdı. Bir iki aylık uğraşlar sonucu bilgisayarın ücretini iade almıştım. Peşini bırakma...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ayrıca senin muhatabın asus olabilir ama servis asus marka değil muhtelen teleservise denen illete bulaşmışsın. Çoğu marka aynı servisi kullanır...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ayrıca dikkat edin ürün geldiğinde latopun kasasını da iyice inceleyin çizik ezik olmasın rog serisi laptopların anakartı kolay çıkmıyor bide durduk yere 15 günlük cihazın kozmetiğini duman etmesinler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de 2 ay önce msi gf62 8rd aldım vatandan ekranda ölü piksel var ve ekranı gevşekti yolladım servispointe ekran paneli değiştiler yolladılar baktım ekran açılmıyor test etmişler güya geri yolladım 20iş gününü geçti para iadesi yada yenisi dediler aynısını yollayın dedim 7300 e aldım para iadesi alsam aynısını 10 bin tl ye alamazdım daha düşük öZellikli olanı daha pahalıya alırdım dolar yüksek neyse yenisi geldi onu kullanıyorum ondada bir tane ölü piksel var ama pes ettim öyle kullanıyorum rahatsızlık vermiyor 1 taneden birşey olmaz 🙂

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Asus teknik servisi bu ülkedeki en rezil teknik servislerden biridir. Keşke araştırıp alsaydın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servis rezaleti devam etmekte. Güya parça tedariği sağlanmış, uyumluluğu test edilirken sorun bulunmuş ve tekrardan sipariş verilmiş.

    Bu cihazın anakart modeli belli değil mi? Neyin uyumsuzluğundan bahsediyorlar acaba? Oyun çevirdiklerine dair büyük şüphelerim var. Onarım tarihi belli değil, teknik servise telefon veya e-mail ile ulaşmak mümkün değil. Kafalarına göre donanımlarla oynayıp insanların cihazlarına ve parçalarına el konulduğunu düşünüyorum. Yetkili ağız açıklama yapmadığı sürece de bu böyle kalacaktır.



    Bu arada; hakaret etmediğim halde bana 4 gün ban veren, küfür niteliğide konuşan arkadaşa 7 gün ban veren yönetimi adaletinden ötürü tebrik ediyorum. Adam gelmiş beni kışkırtıyor, hakaret ve küfüre yakın laflar ediyor, yönetim bana 4 gün ban veriyor.

    Tekrar banlayabilirsiniz, problem değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ermancati -- 9 Ağustos 2018; 8:31:51 >
  • iyiki fakirim ve monster notebookum var. servisi sağlam. asus msidir kaliteli markalar ama sonucta servisleri asimile olmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mianfei

    iyiki fakirim ve monster notebookum var. servisi sağlam. asus msidir kaliteli markalar ama sonucta servisleri asimile olmuş
    Keşke ben de Monster alsaydım diyorum..
  • Arkadaşlar servisten arızayla ilgili görsel istedim, gönderdikleri görselleri ekliyorum.
    Birincisi cihaz çalışmıyor bile, 2. RAM slotunun arızalı olduğunun kanıtı bu mudur? Saçma geliyor bana. Daha önce RAM slotu arızasıyla karşılaşan biri varsa yorumlarsa sevinirim.

    ASUS Türkiye Servis Rezaleti
    ASUS Türkiye Servis Rezaleti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ermancati -- 9 Ağustos 2018; 17:47:3 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-00112CF5F

    Bu mesaj silindi.
    Çoktan yaptım :) teşekkürler bilgilendirme için.
  • Sağlam cihazın serviste bozulması enteresanmış :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ermancati

    Çoktan yaptım :) teşekkürler bilgilendirme için.

    Alıntıları Göster
    inş hallolur dostum, keşke gözünün önünde yapma şansı olsa servisin şu işi.
  • Mianfei kullanıcısına yanıt
    8-9 Ağustos tarihlerinde ikinci anakartın geldiğini, uyumluluğuna bakıldığı söyleniyor.
    10 Ağustos saat 9:05'te hala aynı deniyor
    10 Ağustos saat 12:00'de anakart Türkiye'de bulunamadı deniyor, sipariş beklendiği söyleniyor
    ve son olarak
    10 Ağustos saat 12:20'de canlı destekteki arkadaş cihazın parçasının burda olduğunu ve onarımın devam ettiğini söylüyor.

    Bu nasıl iş arkadaş yaa?? Dolandırıcılık değil de nedir bu? Birisi bana açıklasın lütfen benim kafam mı basmıyor yoksa bunlar gerçekten düzenbaz mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ermancati -- 10 Ağustos 2018; 12:35:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ermancati

    8-9 Ağustos tarihlerinde ikinci anakartın geldiğini, uyumluluğuna bakıldığı söyleniyor.
    10 Ağustos saat 9:05'te hala aynı deniyor
    10 Ağustos saat 12:00'de anakart Türkiye'de bulunamadı deniyor, sipariş beklendiği söyleniyor
    ve son olarak
    10 Ağustos saat 12:20'de canlı destekteki arkadaş cihazın parçasının burda olduğunu ve onarımın devam ettiğini söylüyor.

    Bu nasıl iş arkadaş yaa?? Dolandırıcılık değil de nedir bu? Birisi bana açıklasın lütfen benim kafam mı basmıyor yoksa bunlar gerçekten düzenbaz mı?
    dostum tüketici haklarına başvur hiç uğraşma para iadesimi alıyorsun ne alıyorsun al. ayrıca babam 6knin üstündeki ürünler mahkeme acmak gerektiriyo demişti ama telefon fiyatlari cok artti belki sinir artmıştır. devletin kurumlarina başvur bunlarin tillahına şikayet etsen bişey olmaz. Türkiye'de bile şunun gibi bir firmanın haline bak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mianfei kullanıcısına yanıt
    Tüketici mahkemesi bakıyor fiyat yüksek dediğin gibi. Birkaç gün daha bekleyeceğim, yapmazlarsa gönderdiğim gibi geri göndermelerini isteyeceğim sonra Itopya'dan değişim talebi yapacağım.
  • Bende 9 ay önce aldığım asus laptopta sorun tespit etmiştim. Önemli bir sorun. İstanbul servise yolladım, sorun anakartta imiş. Sorunsuz değişim yaptılar ve yolladılar. Umarım sorununuz çözülür



    https://forum.donanimhaber.com/asus-fx553vd-dm310-aldim-ama-servis-cozdu--129649404#129649404

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Requizm kullanıcısına yanıt
    Size geçmiş olsun diyim, şanslıymışsınız.

    Benim anlamadığım bir nokta da, satılan cihazların neredeyse yarısının bozuk çıkması ya da çok çabuk bozulması.
    Çin'de markasız hafıza kartlarını çuvalla kilo hesabı satıyorlar, çalışmama ya da bozuk çıkma olasılığını adam %30-40 olarak söylüyor, koskoca Asus laptop satıyor %50 si çöp. Şaka gibi.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.