Şimdi Ara

ASUS Türkiye Servis Rezaleti (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
95
Cevap
1
Favori
8.013
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
41 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Şimdi siz 15 gün evvel 7bin lira masraf yapın, daha taksidini ödemediğiniz bir ürün sağlam gönderdiğinizde sizden habersiz parça değişimi kararı alınsın, ondan sonra gelin konuşalım. Bir de onlardan olduğunuz kanısına varacaktım az kalsın okurken yazdığınızı. Adamlar bozmuş olabilir diyip, ne var gerekeni yapıyorlar işte! Gibi bir mantalite gördüm, o yetti. Bu kafada olan insanlar yüzünden bu olaylar insanların başına geliyor işte. Kardeşim, kimse benim sağlam cihazımı bozup sonra onarım yapamaz. Lego mu bu ? Ben sağlam gönderdiysem zarar verdiyse tazminat ödemek ve birebir cihaz değişimi yapmak zorunda. Sen neyin kafasındasın? Diyelim bozmadı, ve gerçekten arıza bulundu, peki nerde kanıtı? Nerde teknik arıza detayı? Mesajınızı düşünerek yazdıysanız diyecek söz bulamıyorum...







    Ayrıca servisler hakkında genelleme yapıp atıp tutması kolay, eğer birazcık araştırsaydınız, SMS infocomm adlı bu servisin ne gibi rezaletlere karıştığını görürdünüz. Benim hatam göndermeden önce araştırmamak oldu.







    Eğer bu tepkiyi aşırı buluyorsanız, bence siz bu ülkedeki dengesizliklere adapte olmuşsunuz. Yeni bir üründe arıza çıkıyor, bu bir, ikincisi servis bana haber vermiyor sorun detayı belirtmiyor direk değiştirme yoluna gidiyor, üçüncüsü ise benim şikayetlerime cevap verilmiyor.







    Tepki vermeyip ne yapmalıydım, siz söyleyin de ben de bileyim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • K53SV almıştım 540m’li aradan 1-2 ay geçti ve ısınma probleminddn dolayı değişim verilmişti 4-5 aylık cihaza ve 2 ay sonra 610m’li modelini verdiler. 640M vermeye kıyamadılar heralde. Allah var ama çok sağlam çıktı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle geçmiş olsun, bu tür konuları okuyunca teknik destek, garanti, satış sonrası hizmetlerde hiç bir ilerleme olmadığını görebiliyoruz. Bundan 10 yıl öncede bu tür sorunlar, buna benzer müşteriyi mağdur edici problemler yaşanıyordu ve hala devam ediyor.İşin kötüsü bu şekilde gitmemesi için de herhangi bir onarıcı, düzeltici bir mekanizma görünmüyor. Umarım yaşadığınız bu maddi-manevi kayıp bir an önce giderilir aksi halde hakem heyetine başvurarak hakkınızı orada aramaya devam edin derim.
  • Sms infocomm ise gecmis olsun turkiyenin en rezalet servisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10gunluk acer bilgisayarimi garanti disi biraktilar yine anakart arizasi muhabbetine 10 gun olmus pc acilmiyor raporda pcnin sokuldugunu falan belirtmisler ver elini hakem heyeti hop yenisini yolladilar garantisi daha btmeden ssd aldim kndim taktim cunku biliyorumki orda pc sokmeyi bilen insan yok issizlikten is bulamamis tanidiklar var bundan eminim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • guntoldu kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim. Demek ki düşünebilen insanlar da varmış forumda :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asus rog strix 2 keşfettim bu gün hp omen 2018 yerne bunu mu alsam diyoedum .. ÇOK NET SÖYLÜYORUM ŞU DAKİKA VAZ GEÇTİM

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence üstte kendin belirttiğin diğer yolları da dene. Olmazsa hemn düşünmeden THH'ye git. Kesin çözüm orası. Geç de olsa kuruşuna kadar alırsın paranı.



    Ben Sony'nin hangi şubesine mail atmadım, nereler ile iletişime geçmedim...

    Ama tek çözüm yolu THH oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 sene önce monitörün ekranda sorun var diye yollamıştım gönderdiklerinde ekranı değiştirdik dediler ancak sorun hala duruyordu bi daha da bulaşmadım
  • Ben Asus Zenfone 6 model telefonu almıştım. Garanti kapsamında telefon anakarti değişti. Dolayısıyla da IMEI numaraları yenilendi. Bu anakart kayıt dışı çıktı ve, IMEI kapatma işlemi sürecine girdi. Ben bunla ilgili defalarca e-mail attım vs. En son işleminizi yaptık dediler. Ve bir daha cevap gelmedi. Yapılmamış, telefon kapandı. Ve zerre yardım etmediler. Oyalayıp durdular. Asus hiç bir şey almam artık. Rezillik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 sene önce asus ultrabooklarindan (ux32 mıydı neydi) aldım 1-2 ay kullandım hatta frankfurt havalimanında sigaraya içmeye gittiğimde oturduğum yerde unuttum 15 dakika sonra farkettim gittimde koyduğum yerde buldum neyse recovery partiotionu ucurdugumdan dolayı servise verdim dudulu daki 2 gün sonra iade yapacağız dediler neden diye sorduğumda ekranda bulutlanma tespit ettik diye. Asusla ilgili anım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ASUS teknik servisi rezalet
  • Asus Teknik Servis olarak 10 yil öncede dandikti hala dandik.

    Asus a 2 kere şans tanidim.2 sinde teknik servise işim düştü 2 sindede mağdur oldum.Daha feriştahını ucuza çıkarsa almam.

    Edit : Bu arada telefon yapmayida beceremiyorlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rebellion87 -- 5 Ağustos 2018; 17:46:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.