Şimdi Ara

ASUS Türkiye Servis Rezaleti (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
1
Favori
7.931
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
41 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ermancati kullanıcısına yanıt
    Hocam acaba ram uyumsuz sistem görmedi bir şey olduda bunlar anakartta sorun mu var sandı :d ayrıca size söylenilen arıza ram slotu mu?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Boragungoren

    Hocam acaba ram uyumsuz sistem görmedi bir şey olduda bunlar anakartta sorun mu var sandı :d ayrıca size söylenilen arıza ram slotu mu?
    Bana söylenen 2.ram slotunun ram'i görmediği şeklinde. herhalde 1. slota takıp ram'i denemişlerdir diye umuyorum.

    Ram uyumsuz olsa onu söylerlerdi diye düşünüyorum. Frekansı uyan aynı tip DDR4 Sodimm 2400 aldım verdim.

    Bilgisayarın fotoğrafını atmışlar ya, o konu hakkında ne düşünüyorsunuz? 2. slot arızalı olsa ekrana birşey gelmez mi? bilgisayarım açık bile değil görüntüde.
  • ermancati kullanıcısına yanıt
    Hocam görüntü gelmeyebiliyor pc yeniden başlıyor döngüye giriyor haklı olabilme ihtimalleri var fakat bu 15 günlük cihazı sıfırıyla değiştirmeleri gerekti böyle bir sorun varsa. Tahminim cihazınızda sorun yok ram uyumsuzluğu ama içini açıp dürtmüşler cihazı umarım değişim gelir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Boragungoren

    Hocam görüntü gelmeyebiliyor pc yeniden başlıyor döngüye giriyor haklı olabilme ihtimalleri var fakat bu 15 günlük cihazı sıfırıyla değiştirmeleri gerekti böyle bir sorun varsa. Tahminim cihazınızda sorun yok ram uyumsuzluğu ama içini açıp dürtmüşler cihazı umarım değişim gelir
    Görüntü gelemeyebilir ama bilgisayar açık bile değil fotoğrafta. Işığı yanmıyor aç kapa düğmesindeki. Ben onu kast etmiştim.
    Ben de sizin gibi oynadıklarını ve hatta onların zarar vermiş olabileceğini düşünüyorum. Bu verdikleri fotoğraf bana göre bir kanıt niteliğinde değil.
  • ermancati kullanıcısına yanıt
    Şu son attığınız fotoğrafta rog simgesi ve klavye ışıkları yanmıyor mu?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Boragungoren kullanıcısına yanıt
    Hayır, klavyedeki en üst sağ köşedeki küçük tuş, açma kapama tuşu. Yanmıyor.
    Klavyenin ışıkları da yanmıyor.
  • Yaklaşık 85 kez telefonla, 15 kez e-mail ile ve canlı destek ile şikayet edip bilgi talep etmem sonucunda, çağrı merkezinden yetkili bir kişi (Alaattin Bey) telefonla bana ulaşıp olayı hızlandırıp cihazımın anakartı değişmiş ve ram eklenmiş halde sorunsuz bir şekilde ulaştırılmasını sağladı. Burdan kendisine özel olarak ilgilendiği için teşekkür ediyorum.

    Başlığı açma sebebim ve süreçle alakalı memnuniyetsizliğim hala geçerli. Asus çağrı merkezini, teknik servis işleyişini, ve malzeme kalitesini düzeltmediği sürece daha çok şikayet alacaktır. Sosyal medyada, bu forumda, defalarca yazılmasından, sayısız şekilde telefonla her gün çağrı bırakmamdan dolayı, gerçek anlamda yetkili bir kişiyle konuşabildim. Onun haricinde kimseye ulaşmanız mümkün değil. Genel merkez telefonları çalışmıyor, teknik servise ulaşmanızı engellemişler, çağrı merkezi çalışanlarının dahil olduğu süreç ve bilgi seviyesi çok yetersiz.

    Sonuç: 15 gün bekledim, anakartım değiştirildi, ram eklendi ve çalışır bir halde gönderildi. Bu işlemler sonrası başka sorunlarla karşılaşmamak dileğiyle. Herkese desteği için teşekkürler.




  • n 551 JW ...aşırı ısınmaya başladı.havalar sıcak ama...webde gezinirken bile ısınıyor.fan bakımı gerekirse temal macun değişmesi lazım..garanti bitti...asus servise vereyim diyorum..o kadar çok şikayet varki..bu kadar basit bir şey için bile yollayamıyorum..anakart arızalı diyip çıkarlar..
  • Servis deyince aklıma geldi 2017 yılında olan bir olay...

    Telefonuma Sandisk 16GB micro sd kart almıştım 23-TL'ye. Bir ay sonra arızalandı.

    Sandisk müşteri hizmetlerini aradım, yarım yamalak türkçe konuşan bir bayan çıktı, internet sitesi üzerinden nasıl değişim başvurusu yapacağımı anlattı. Ürün resimlerini ekleyerek başvurumu yaptım.

    Ertesi gün mail ile değişim formu ve ups kargo kodu gönderdiler, formu doldurup bu kodla arızalı ürünü kargoya teslim edin, hiçbir ücret ödemeyin diye yazmışlar.

    Şimdi sıkı durun, kodu kargo görevlisine verince o da şaşırdı; ürünün değişime gideceği yer Çek Cumhuriyeti! Kargo masrafı ne yapar yaklaşık dedim, görevli 20 dolar civarı dedi! Yani aldığım ürünün yaklaşık 3 katı!

    Neyse, teslim ettik; dedim heralde 3-5 ay bekleriz artık gelmesini. 11 gün sonra Çek Cumhuriyetinden kargom geldi, tabi yeni bir micro sd kart ile

    Demem o ki, bizim tacirlerimizin adam olması için daha bir değil, on bin fırın ekmek yemesi lazım...




  • Only Paranoia kullanıcısına yanıt
    Aynısını şuanda yaşıyorum düzeltmeden geri yolladılar 2. kez yolladım "Yedek parça sağlandığında tamire kaldığı yerden devam edilecektir." yazıyo. Nasıl bi yol izlemem gerekiyo?
  • adamlar asustan beleşe anakart almak için seninki bozukmuş gibi gösterip tedarik ediyor bu kadar basit
    aslında değişen hiç birşey yoooookk.
    Ayrıca ben netteki yorumları okuduktan sonra servise göndermedim kendim taktım. Garantisi iptal olursa olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dumura Uğrayamayan Adam -- 21 Şubat 2019; 12:44:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada bilgin olsun, vodafone veya başka bir şebeke ses kaydı almaz, sadece hts kaydı tutar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teknik Servis, CİZGİ ELEKTRONİKten SMS İnfocomm a verildi. ASUS bitti!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 hafta oldu yedek parça bekleniyor diyor daha önceki hafta ürünü yapmadan aynen geri yollamışlardı. Asus Ürün değişim, yada para iadesi nasıl için nasıl bi yol izlemek lazım. "Bi daha x marka almayacağım" pek demem ama servisi böyleyse bi daha asus almam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dribblingmaster

    1 hafta oldu yedek parça bekleniyor diyor daha önceki hafta ürünü yapmadan aynen geri yollamışlardı. Asus Ürün değişim, yada para iadesi nasıl için nasıl bi yol izlemek lazım. "Bi daha x marka almayacağım" pek demem ama servisi böyleyse bi daha asus almam.
    20 iş günün doldurduğu zaman değişim hakkın oluyor veya 4 defa parça değiştiği zamanda değişim hakkınız oluyor.
  • emc-2 kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam değişim için fatura yeterli sanırım garanti belgesi kutunun içinde yolladım umarım kaybetmezler ayrıca ürünü asusun sitesinden kaydettim. Değişim dışında Para iadesi alma hakkım olucak mı acaba?

    Edit.
    Para iadesi yada değişim olmadı 11 iş günü sonunda ürün geldi paneli değiştirmişler korktuğum gibi kötü ölü pixelli bi panel gelmedi, bakalım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dribblingmaster -- 28 Şubat 2019; 16:22:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dribblingmaster

    Eyvallah hocam değişim için fatura yeterli sanırım garanti belgesi kutunun içinde yolladım umarım kaybetmezler ayrıca ürünü asusun sitesinden kaydettim. Değişim dışında Para iadesi alma hakkım olucak mı acaba?

    Edit.
    Para iadesi yada değişim olmadı 11 iş günü sonunda ürün geldi paneli değiştirmişler korktuğum gibi kötü ölü pixelli bi panel gelmedi, bakalım...
    Ben asus 'ta çalışırken değişim için garanti belgesi onayı gerekiyordu şuan nasıl bilmiyorum. Asusta pek ölü pikselli panel olmuyor içiniz rahat olsun o konuda.
  • emc-2 kullanıcısına yanıt
    Monitör düzgün bi panelle 0 ölü pixel geldi hocam monitörün kasası zaten temiz ve sağlamdı sıfır gibi oldu. Başlıktaki ve internetteki yorumları okuyunca bide ikinci kez servise yollamış olunca baya bi tedirgin olmuştum
  • Bende geçen sene yurtdışından almıştım ama bir türlü getirttirememiştim garantiside sadece 1 yıldı. O kadar heyecanla bekledim geldiğinde güç adaptörü sorunlu geldi (elle tutunca veya kaldırınca çıt diye elektrik sesleri geliyordu), şarj soketi yamuktu şarj kablosu girmiyordu sokarken dışındaki yerler soyuluyordu falan, bütün bunların üstüne ekranda da ips olduğu için ışık süzmesi vardı bir yerinde. Servisede yollamakta istemiyordum ama garantinin bitimine son 4 gün kala yollama karari aldim. Neyse serviste düşündüğüm gibi biraz çizmişler etrafını, zaten içini açıp soketi tamir etmeye calismislar ama yine duzeltememisler adaptörü laptopa sokarken zorla sokuyorum sagini solunu bozmayayim diye. Ekranı da değiştirmediler zaten bir sorun görememişmişler kabak gibi ekranin kenarında isik suzmesi var bildigin.
    Servisler hakkında zaten hep önyargılıydım bu önyargımda da haksız olmadığımı anladım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 4 sene önce aldığım asus r9 280 ekran kartım arızalandı görüntü vermiyordu Dudullu daki Asus servisine götürdüm
    2 gün sonra arıza tespiti yapıp beni aradılar 2555 tl masraf çıkardılar inanamadım tekrar ettirdim tamir etmeyin gelip alıcam dedim,alırken tekrar fiyat sordum 2500tl gpu,55tl işçilik masrafı var dediler
    Msi rx 570 aldım sırf bu olaydan dolayı Asus değil
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.