Şimdi Ara

ASUS VE SERVİS OKUYUN BAŞINIZA GELMESİN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
17.783
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba ASUS A6000 Serisi bir notebook sahibiyim daha önce de arıza yapmıştı güç düğmesine basıldıktan sonra herhangi bir tuşuna basmazsanız cihaz açılmıyordu.Yaklaşık bir ay sonra cihaz tamir edildi.Teslim aldıktan sonra cihazımın olması gereken hızı olan 2.0 Ghz e bir türlü çıkamadığını 1.6 Ghz de takılıp kaldığını gördüm tekrar cihazımı yenibosna da bulunan hızlı sistem servis noktasına tekrar götürdüm ve sorunu birkaç gün sonra hallettiler ama cihazımı iş amaçlı kullandığım için touchpad kısmında terden meydana gelen boya atmasınıda rapor etmiştim ama o konuda hiçbir girişimde bulunmadılar ama en önemlisi terden meydana geldiğini kabullendiğim ama bunun dışında yine touchpad kenarındaki boyanın içerden patlaması olayını da aynı olaya oturttular.Tüm bunlara rağmen cihazım onarıldığı için bu boya patlaması olaylarını sineye çekmek zorunda kaldım.
    Bundan yaklaşık 6 ay kadar sonra elemanlarımdan birisi notebook klavye kısmına içecek dökmüş hemen servise gönderdik Ama yenibosna da olan Asus servis noktası kaldırılmış Çamlıcaya götürmem gerektiğini söylediler.ASUS sağolsun kargoyla ürün kabul ediyormuş neyse ürün ulaşınca haber verdiler ürüne 80$+kdv fiyat çıkarmışlar kabul ettik ama klavyenin altındaki boya atmaları ve boya kalkması probleminin normal olduğunu bişey yapamayacaklarını söylediler ben de kendilerinden buna dair rapor istedim.Ayrıca ASUS teknik serviste çalışan ve adının Mustafa olduğunu öğrendiğim oldukça sinirli müşteriye sürekli sizinle polemiğe girmeyeceğim şeklindeki konuşma tarzıyla rahatsızlık veren insanlar olduğunu da söylemeliyim ki sizin gibi insanlar sayesinde hadlerini bilsinler. Aslında daha birçok sıkıntım devam ediyor bu konuda ama yardımcı olursanız sevinirim .Ayrıca Notebook LCD panel çıtaları da notebookun menteşelerinin sert olması nedeniyle patlamış durumda yani anlayacağınız notebook 2 yıllık bi garanti süresi bitmeden enkaz durumunda bunu Asustaki elemana söylediğimde notebookun nerdeyse garanrisinin bitmiş olduğu bu vesileyle notebooku yeniletmeye çalıştığım yönündeydi ben de Mustafa beye o zaman ürünlerinizi 1.5 senelik garanti ile satın deme gereği duydum .Niye yazıyorum en azından kendi gemilerini istedikleri gibi yürütemeyeceklerini görsünler.Gereken her yere bu mesajımı ileteceğim Saygılarımla ..







  • Asus'ta sınıfta kaldı servisten şu an f3sa kullanıyorum bir problemim yok ama problemi olanlara tavsiyem akraba,tanıdık vs varsa Ankara'daki Asus teknik servisine gönderin şu ana kadar oradaki servisten şikayet duymadım aksine memnuniyet dolu sözler duydum. Ama bir daha da Asus almam sorun yaşadığım için değil diğer vatandaşlarıma sorun yaşattığı için.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: DoKuZuNCuKaPI

    Asus'ta sınıfta kaldı servisten şu an f3sa kullanıyorum bir problemim yok ama problemi olanlara tavsiyem akraba,tanıdık vs varsa Ankara'daki Asus teknik servisine gönderin şu ana kadar oradaki servisten şikayet duymadım aksine memnuniyet dolu sözler duydum. Ama bir daha da Asus almam sorun yaşadığım için değil diğer vatandaşlarıma sorun yaşattığı için.


    aman hocam sen de sogutma Asus tan bir daha almam diyerek.
    tek güvendiğim kapı o kaldı.
    hp faciasından sonra 2.4 ve üzeri bişi bakıyorum artık.
    asus da boyleyse tamamen sınıfta kaldık.
    bi masaüstü al otur yerine diyor şeytan ama şeytana uymak istemiyom




  • quote:

    Orjinalden alıntı: metin07


    aman hocam sen de sogutma Asus tan bir daha almam diyerek.
    tek güvendiğim kapı o kaldı.
    hp faciasından sonra 2.4 ve üzeri bişi bakıyorum artık.
    asus da boyleyse tamamen sınıfta kaldık.
    bi masaüstü al otur yerine diyor şeytan ama şeytana uymak istemiyom



    Dostum sen bir de bana sor bende HP'den kurtuldum aldım gerçi arkadaşlar Asus'un servis pek iyi değil dediler ama yine de aldım. 3.5 ay oldu yaklaşık şu an en ufak bir sorun dahi yok. Ama bu olmayacağı ve benim o servise gitmeyeceğim anlamına gelmez. Ama şöyle bir durumda var Ankara'daki servisi herkes beğeniyor oraya gönderirim ben mesela akrabalarım aracılığıyla




  • ASUS TEKNİK SERVİS BAKIMINDAN ÇOK ZAYIF DİYE DUYDUM
  • asus un servisi bence çoğu markaya göre iyi.bir tane ukala müsteri temsilcisi yüzünden koca markayı lekelemeyin.ben şu an bu ülkede herşeyiyle kusursuz bir servis tanımıyorum.siz en iyisi hiçbirşey almayın internet kafeye falan gidin.
  • yarın göndereceğim kısmetse.. hangi kargo firmasıyla gönderiyorduk arkadaşlar bilgisi olan var mı?*(ücretsiz olarak mı gönderceğim?)))
  • aras kargo ile çalışıyorlar
  • arkadaşlar bende de bir asus a3 var benim laptopun ekranında bir çizgi oluşmaya başladı ekranı oynattığımda geçiyo ve sonradan yeniden çıkyo bu olay garantiye girer mi ayrıca ben laptopun faturasını bulamıyorum bir sorun çıkar mı bundan :(
  • quote:

    Orjinalden alıntı: metemym

    arkadaşlar bende de bir asus a3 var benim laptopun ekranında bir çizgi oluşmaya başladı ekranı oynattığımda geçiyo ve sonradan yeniden çıkyo bu olay garantiye girer mi ayrıca ben laptopun faturasını bulamıyorum bir sorun çıkar mı bundan :(



    Şansını dene..Çok gerekse zaten seni arar göndermeni isterler..Aldığın yerle de görüşmeni önerebilirim..
  • ya ben laptopu samsunda afra alışveriş merkezinden almıştım orası da kapandı şimdi fatura gerekse bile açık olsa oradan bulunabilirdi belki ama şimdi o şansımda kalmadı nerdeyse
  • Asus'un Teknik Servisiyle ilgili ilginç bir tecrübem oldu, paylaşmak istedim...

    Türkiye'de yeni satılmaya başlanan Asus M50SA model notebook'un ekran çözünürlüğü ile ilgili net bir bilgi bulamadığım için (zira distribütörlerden biri olan Boğaziçi bilgisayarı aradığımda bu konu hakkında bilgi veremediler), ben de Çamlıca'daki Teknik Servisi aradım. Telefonla bilgi veremediler, ancak destek@asus.com.tw adresine e-mail gönderebileceğimi söylediler. Ben de öyle yaptım. Sorduğum sorular ve aldığım cevapları içeren mailleri aşağıda bulabilirsiniz:
    ------------------------------------------
    From: ben@blabla.com [mailto:ben@blabla.com]
    Sent: Monday, April 14, 2008 5:46 PM
    To: destek@asus.com.tw
    Subject: ASUS M50SA NOTEBOOK

    Merhaba,
    Asus M50SA notebook bilgisayarın Türkiye’de satılan versiyonunun ekran çözünürlüğü hakkında bilgi edinmek istiyorum.

    Yabancı sitelerde WSXGA (1680x1050) olduğu belirtilirken, Türkiye’deki sitelerin birçoğunda WXGA (1280x800) olduğu belirtiliyor, ithalatçılardan Boğaziçi de buna dahil. Boğaziçi firmasını aradığımda cihazı henüz incelemedikleri için garanti olması açısından WXGA olarak belirttiklerini, ancak daha yüksek bir çözünürlüğe sahip olabileceğini söylediler. Başka bir yetkili kaynak da Türkiye’de satılan versiyonların dünyanın diğer taraflarında satılanlardan farklı olabileceğini, örneğin Almanya’da WSXGA iken Türkiye’de WXGA olabileceğini söyledi.

    Konu hakkında net bir bilgi verebilirseniz sevinirim.

    Teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim.

    Saygılarımla,

    Ben,
    Tel: 0212 – 111 11 11
    Mobile: 0111 - 111 11 11
    --------------------------------------------------------------
    Gelen cevap:

    Kimden: Asus Servis [mailto:destek@asus.com.tw]
    Tarih: 17 Nisan 2008 Perşembe 13:00
    Kime: ben@blabla.com
    Konu: Asus Servis

    Merhabalar

    Bahsetmekte olduğunuz Asus ürünlerinin fiyat ve satış bilgisi için sizi distribütörlerimize yönlendireceğim.
    0212 331 1000 numaralı telefon üzerinden Boğaziçi Bilgisayar ile görüşebilir, tüm sorularınızı yöneltebilirsiniz..

    İyi günler dilerim,

    "Yetkilinin adı"
    RCTR Service
    destek@asus.com.tw
    http://www.asus.com

    ASUSTeK COMPUTER TURKEY
    Address: Alemdag Caddesi
    Masaldan Is Merkezi C Blok D 1
    Kisikli / Uskudar / Istanbul
    Tel: +90216 521 46 01
    Fax: +90216 521 52 64
    --------------------------------------------------------------
    Aldığı cevaptan tatmin olamamış "ben"den yeni bir mesaj:

    From: ben [mailto:ben@blabla.com]
    Sent: Thursday, April 17, 2008 1:06 PM
    To: 'Asus Servis'
    Subject: YNT: Asus Servis

    Merhaba,
    Öncelikle ilginiz ve cevabınız için teşekkür ederim.

    Ancak benim öğrenmek istediğim fiyat ve satış bilgileri değil. Zira bu ürünü nerelerden temin edebileceğimi bilmekteyim.

    Mesajımı okursanız, asıl öğrenmek istediğim konunun Asus M50SA model Notebook bilgisayarın ekran çözünürlüğü ile ilgili olduğunu görürsünüz ve bu konuda zaten Boğaziçi bilgisayarı aramış olmama rağmen, doyurucu bir bilgi alamadığımdan sizlere yazma ihtiyacı hissetmiştim.

    Yine de ilginize teşekkür ederim.

    Saygılarımla,
    Ben

    --------------------------------------------------------------
    Aldığım cevap ilkinin birebir aynısı:

    Kimden: Asus Servis [mailto:destek@asus.com.tw]
    Tarih: 18 Nisan 2008 Cuma 17:12
    Kime: ben@blabla.com
    Konu: Asus Servis

    Merhabalar

    Bahsetmekte olduğunuz Asus ürünlerinin fiyat ve satış bilgisi için sizi distribütörlerimize yönlendireceğim.

    212 331 1000 numaralı telefon üzerinden Boğaziçi Bilgisayar ile görüşebilir, tüm sorularınızı yöneltebilirsiniz..

    İyi günler dilerim,

    İlgilinin adı
    RCTR Service
    destek@asus.com.tw
    http://www.asus.com

    ASUSTeK COMPUTER TURKEY
    Address: Alemdag Caddesi
    Masaldan Is Merkezi C Blok D 1
    Kisikli / Uskudar / Istanbul
    Tel: +90216 521 46 01
    Fax: +90216 521 52 64
    --------------------------------------------------------------
    Aynı cevabı alınca sinirlenen benden bir cevap:

    From: ben [mailto:ben@blabla.com]
    Sent: Friday, April 18, 2008 5:18 PM
    To: 'Asus Servis'
    Subject: YNT: Asus Servis

    Sayın (Soyisim),

    Niçin mesajları okumadan, yalnızca cevap vermiş olmak için otomatik bir cevap verdiğinizi anlamış değilim.

    Hiç cevap yazmamanız daha hayırlı görünüyor.

    Teşekkür ederim.

    Benin imzası

    --------------------------------------------------------------
    Aldığım cevap:

    Kimden: Asus Servis [mailto:destek@asus.com.tw]
    Tarih: 18 Nisan 2008 Cuma 18:14
    Kime: ben@blabla.com
    Konu: Asus Servis

    Merhabalar

    Ben mailimde türkiyede ve servisimizde ürünün bulunmadığını ve distribütorle görüşmeniz gerektiğini açıkca belirttiğimi düşünüyorum,

    İyi çalışmalar dilerim

    Yetkilinin adı
    RCTR Service
    destek@asus.com.tw
    http://www.asus.com

    ASUSTeK COMPUTER TURKEY
    Address: Alemdag Caddesi
    Masaldan Is Merkezi C Blok D 1
    Kisikli / Uskudar / Istanbul
    Tel: +90216 521 46 01
    Fax: +90216 521 52 64

    --------------------------------------------------------------
    Bu cevap üzerine iyice sinirlenip şu cevabı yazdım.

    From: ben [mailto:ben@blabla.com]
    Sent: Friday, April 18, 2008 6:33 PM
    To: 'Asus Servis'
    Subject: YNT: Asus Servis

    Merhaba,

    Polemiğe girmek istemiyorum. Ancak, birbirinin tıpatıp aynı iki mesaj gönderdiniz. Bu mesajlarda toplam 2 cümle bulunuyor.

    Bunların biri fiyat ve satış bilgisi için distribütörünüze yönlendireceğiniz, diğeri de distribütörün telefon numarası ve tüm soruları iletebileceğim bilgisini içeriyordu.

    Ürünün “Türkiye’de ve servisinizde bulunmadığını açıkça belirttiğinizi” iddia ettiğiniz bu cümlelerden, bu durumu anlayabilecek kadar müneccim olmadığımı belirtmek isterim.

    Aşağıdaki mesajımda, belirttiğiniz ithalatçıdan istediğim bilgiyi alamadığım için sizlere yazma ihtiyacını hissettiğimi belirtmiştim. Bu durumda beni nasıl hala aynı distribütöre yönlendirdiğinizi de anlamış değilim. Bu bilgiyi, üstelik imzalarında Asus logosu bulunan kişiler dışında başka kimden daha sağlıklı alabileceğimiz de büyük ihtimal İnternetteki forumlarda merak konusu olacaktır.

    Teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim.

    Saygılarımla,

    İmza
    --------------------------------------------------------------
    Aldığım cevap:

    Kimden: Asus Servis [mailto:destek@asus.com.tw]
    Tarih: 21 Nisan 2008 Pazartesi 12:55
    Kime: ben@blabla.com
    Konu: Asus Servis

    Merhabalar

    Bahsi geçe ürün asus teknik servis noktamızdan temin edilememektedir,

    İyi günler dilerim

    Yetkilinin Adı
    RCTR Service
    destek@asus.com.tw
    http://www.asus.com

    ASUSTeK COMPUTER TURKEY
    Address: Alemdag Caddesi
    Masaldan Is Merkezi C Blok D 1
    Kisikli / Uskudar / Istanbul
    Tel: +90216 521 46 01
    Fax: +90216 521 52 64
    --------------------------------------------------------------

    Ben artık pes ettim. Yorum sizin. Belki haksızım ancak, istediğim sadece bir bilgiydi. En sonunda istediğim bilgiyi forumlarda buldum. Yine de "ilgililerin" bu "ilgisizliği" Asus markasına olan sempatimi olumsuz etkilemedi.

    Biraz uzun oldu ama, affınıza sığınıyorum...

    Hepinize sabır diliyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi icemanigation -- 21 Nisan 2008; 18:52:42 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: icemanigation

    Asus'un Teknik Servisiyle ilgili ilginç bir tecrübem oldu, paylaşmak istedim...

    Türkiye'de yeni satılmaya başlanan Asus M50SA model notebook'un ekran çözünürlüğü ile ilgili net bir bilgi bulamadığım için (zira distribütörlerden biri olan Boğaziçi bilgisayarı aradığımda bu konu hakkında bilgi veremediler), ben de Çamlıca'daki Teknik Servisi aradım. Telefonla bilgi veremediler, ancak destek@asus.com.tw adresine e-mail gönderebileceğimi söylediler. Ben de öyle yaptım. Sorduğum sorular ve aldığım cevapları içeren mailleri aşağıda bulabilirsiniz:
    ------------------------------------------
    From: ben@blabla.com [mailto:ben@blabla.com]
    Sent: Monday, April 14, 2008 5:46 PM
    To: destek@asus.com.tw
    Subject: ASUS M50SA NOTEBOOK

    Merhaba,
    Asus M50SA notebook bilgisayarın Türkiye’de satılan versiyonunun ekran çözünürlüğü hakkında bilgi edinmek istiyorum.

    Yabancı sitelerde WSXGA (1680x1050) olduğu belirtilirken, Türkiye’deki sitelerin birçoğunda WXGA (1280x800) olduğu belirtiliyor, ithalatçılardan Boğaziçi de buna dahil. Boğaziçi firmasını aradığımda cihazı henüz incelemedikleri için garanti olması açısından WXGA olarak belirttiklerini, ancak daha yüksek bir çözünürlüğe sahip olabileceğini söylediler. Başka bir yetkili kaynak da Türkiye’de satılan versiyonların dünyanın diğer taraflarında satılanlardan farklı olabileceğini, örneğin Almanya’da WSXGA iken Türkiye’de WXGA olabileceğini söyledi.

    Konu hakkında net bir bilgi verebilirseniz sevinirim.

    Teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim.

    Saygılarımla,

    Ben,
    Tel: 0212 – 111 11 11
    Mobile: 0111 - 111 11 11
    --------------------------------------------------------------
    Gelen cevap:

    Kimden: Asus Servis [mailto:destek@asus.com.tw]
    Tarih: 17 Nisan 2008 Perşembe 13:00
    Kime: ben@blabla.com
    Konu: Asus Servis

    Merhabalar

    Bahsetmekte olduğunuz Asus ürünlerinin fiyat ve satış bilgisi için sizi distribütörlerimize yönlendireceğim.
    0212 331 1000 numaralı telefon üzerinden Boğaziçi Bilgisayar ile görüşebilir, tüm sorularınızı yöneltebilirsiniz..

    İyi günler dilerim,

    "Yetkilinin adı"
    RCTR Service
    destek@asus.com.tw
    http://www.asus.com

    ASUSTeK COMPUTER TURKEY
    Address: Alemdag Caddesi
    Masaldan Is Merkezi C Blok D 1
    Kisikli / Uskudar / Istanbul
    Tel: +90216 521 46 01
    Fax: +90216 521 52 64
    --------------------------------------------------------------
    Aldığı cevaptan tatmin olamamış "ben"den yeni bir mesaj:

    From: ben [mailto:ben@blabla.com]
    Sent: Thursday, April 17, 2008 1:06 PM
    To: 'Asus Servis'
    Subject: YNT: Asus Servis

    Merhaba,
    Öncelikle ilginiz ve cevabınız için teşekkür ederim.

    Ancak benim öğrenmek istediğim fiyat ve satış bilgileri değil. Zira bu ürünü nerelerden temin edebileceğimi bilmekteyim.

    Mesajımı okursanız, asıl öğrenmek istediğim konunun Asus M50SA model Notebook bilgisayarın ekran çözünürlüğü ile ilgili olduğunu görürsünüz ve bu konuda zaten Boğaziçi bilgisayarı aramış olmama rağmen, doyurucu bir bilgi alamadığımdan sizlere yazma ihtiyacı hissetmiştim.

    Yine de ilginize teşekkür ederim.

    Saygılarımla,
    Ben

    --------------------------------------------------------------
    Aldığım cevap ilkinin birebir aynısı:

    Kimden: Asus Servis [mailto:destek@asus.com.tw]
    Tarih: 18 Nisan 2008 Cuma 17:12
    Kime: ben@blabla.com
    Konu: Asus Servis

    Merhabalar

    Bahsetmekte olduğunuz Asus ürünlerinin fiyat ve satış bilgisi için sizi distribütörlerimize yönlendireceğim.

    212 331 1000 numaralı telefon üzerinden Boğaziçi Bilgisayar ile görüşebilir, tüm sorularınızı yöneltebilirsiniz..

    İyi günler dilerim,

    İlgilinin adı
    RCTR Service
    destek@asus.com.tw
    http://www.asus.com

    ASUSTeK COMPUTER TURKEY
    Address: Alemdag Caddesi
    Masaldan Is Merkezi C Blok D 1
    Kisikli / Uskudar / Istanbul
    Tel: +90216 521 46 01
    Fax: +90216 521 52 64
    --------------------------------------------------------------
    Aynı cevabı alınca sinirlenen benden bir cevap:

    From: ben [mailto:ben@blabla.com]
    Sent: Friday, April 18, 2008 5:18 PM
    To: 'Asus Servis'
    Subject: YNT: Asus Servis

    Sayın (Soyisim),

    Niçin mesajları okumadan, yalnızca cevap vermiş olmak için otomatik bir cevap verdiğinizi anlamış değilim.

    Hiç cevap yazmamanız daha hayırlı görünüyor.

    Teşekkür ederim.

    Benin imzası

    --------------------------------------------------------------
    Aldığım cevap:

    Kimden: Asus Servis [mailto:destek@asus.com.tw]
    Tarih: 18 Nisan 2008 Cuma 18:14
    Kime: ben@blabla.com
    Konu: Asus Servis

    Merhabalar

    Ben mailimde türkiyede ve servisimizde ürünün bulunmadığını ve distribütorle görüşmeniz gerektiğini açıkca belirttiğimi düşünüyorum,

    İyi çalışmalar dilerim

    Yetkilinin adı
    RCTR Service
    destek@asus.com.tw
    http://www.asus.com

    ASUSTeK COMPUTER TURKEY
    Address: Alemdag Caddesi
    Masaldan Is Merkezi C Blok D 1
    Kisikli / Uskudar / Istanbul
    Tel: +90216 521 46 01
    Fax: +90216 521 52 64

    --------------------------------------------------------------
    Bu cevap üzerine iyice sinirlenip şu cevabı yazdım.

    From: ben [mailto:ben@blabla.com]
    Sent: Friday, April 18, 2008 6:33 PM
    To: 'Asus Servis'
    Subject: YNT: Asus Servis

    Merhaba,

    Polemiğe girmek istemiyorum. Ancak, birbirinin tıpatıp aynı iki mesaj gönderdiniz. Bu mesajlarda toplam 2 cümle bulunuyor.

    Bunların biri fiyat ve satış bilgisi için distribütörünüze yönlendireceğiniz, diğeri de distribütörün telefon numarası ve tüm soruları iletebileceğim bilgisini içeriyordu.

    Ürünün “Türkiye’de ve servisinizde bulunmadığını açıkça belirttiğinizi” iddia ettiğiniz bu cümlelerden, bu durumu anlayabilecek kadar müneccim olmadığımı belirtmek isterim.

    Aşağıdaki mesajımda, belirttiğiniz ithalatçıdan istediğim bilgiyi alamadığım için sizlere yazma ihtiyacını hissettiğimi belirtmiştim. Bu durumda beni nasıl hala aynı distribütöre yönlendirdiğinizi de anlamış değilim. Bu bilgiyi, üstelik imzalarında Asus logosu bulunan kişiler dışında başka kimden daha sağlıklı alabileceğimiz de büyük ihtimal İnternetteki forumlarda merak konusu olacaktır.

    Teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim.

    Saygılarımla,

    İmza
    --------------------------------------------------------------
    Aldığım cevap:

    Kimden: Asus Servis [mailto:destek@asus.com.tw]
    Tarih: 21 Nisan 2008 Pazartesi 12:55
    Kime: ben@blabla.com
    Konu: Asus Servis

    Merhabalar

    Bahsi geçe ürün asus teknik servis noktamızdan temin edilememektedir,

    İyi günler dilerim

    Yetkilinin Adı
    RCTR Service
    destek@asus.com.tw
    http://www.asus.com

    ASUSTeK COMPUTER TURKEY
    Address: Alemdag Caddesi
    Masaldan Is Merkezi C Blok D 1
    Kisikli / Uskudar / Istanbul
    Tel: +90216 521 46 01
    Fax: +90216 521 52 64
    --------------------------------------------------------------

    Ben artık pes ettim. Yorum sizin. Belki haksızım ancak, istediğim sadece bir bilgiydi. En sonunda istediğim bilgiyi forumlarda buldum. Yine de "ilgililerin" bu "ilgisizliği" Asus markasına olan sempatimi olumsuz etkilemedi.

    Biraz uzun oldu ama, affınıza sığınıyorum...

    Hepinize sabır diliyorum...


    ne bekliyosunki, birkaç gerizekalı teknik eleman... emin ol senin kadar anlamıyorlar... eğitim seviyeleri zaten belli...




  • rezillik
  • laptop almaya korkar oldum :) acer ile sorun yaşadım, toshiba ile sorun yaşadım, hp kötü diyorlar, asus'la yaşanan olay bu başlıkta, dell'e zaten galiba acer ile aynı yer bakıyor.
    ne alacaz? LG kaldı bir tek geriye LG'nin servisinide tam bilemiyorum nasıldır....

    bu markalar dışında istediğim özelliklere sahip başka marka yok..

    vala artık herhangi bir marka alıp sorun çıkmaması için dua edeceğiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Quentin86 -- 1 Mayıs 2008; 15:40:12 >
  • Yaş meşe lazım böylelerine...
  • Valla arkadaşlar bende Asus M6N serisinden bir laptop var ve alalı 4 sene oldu sadece arıza olarak ekranda üst kısmında 2mm kalınlığında boydan boya beyaz bir çizgi çıktı. Birde bu olay garanti süresinin bitmesine 15 gün kala oldu bende istanbuldaki teknik servisi aradım onlarda gönderin dedi bende gönderdim. 15 gün sonra sıfır gıcır gıcır lcd takılmış bir şekilde geri geldi. İşin en güzel tarafıda gelen teknik servis raporunda bu ekranında yapıldığı tarihten itibaren 2 yıl daha garantili olduğu yazıyordu. Valla ben çok memnunum servisinden zaten laptop alacaksanız ya ASUS alacan ya da TOSHIBA bunlardan şaşmayacan ben herkese tavsiye ediyorum ve etmeyede devam edecem.
  • forum.donanimhaber.com/register.asp

    16. kural
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.