Şimdi Ara

ASUS YETKİLİ SERVİSİ ADINA VE KALİTESİNE YAKIŞAN BİR SERVİS DEĞİL....

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.553
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar benle olmak üzere türkiyenın % 90 nı ASUS servisinden şikayetçidir.Ne telefonlarına bakıyorlar,baksalar bıle adam gıbı konuşan biri çıkmıyor karşınıza, servise göndersenız bıle herşeye kullanıcı hatası denıp servısın yapılması için sızden para istenıyor.Zaten mantıklı bırı olsa eger kendı bozdugu bızeyı servıse nıye göndersınkı ama her gönderılen bılgısayarlara kullanıcı hatası denıyor yada sorun yoktur test edılmıştır denıp gerı yollanıyor.Belki bazılrımız şıkayet etmıyor olabılır bazen ıyı yaptıkları servıste oluyor ama çok nadır..Asus NX90SN serısını kullanıyorum pc 4x4 lük fıyatıda 4.500 mılyar kalıte mükemmel ama gelgellım servısıne ınsan korkuyor bu kadar pahalı bır pc yı karga arabalarıyla ordan oraya yollayıp ve servısten hıçbısey yapılmadan gerı dönmesıne ve gerı dönünce sizin gözünüz gıbı baktıgınız pc nızı öle bır çizmişlerki artık o pc ye aynı gözle bakamıyorsunuz.Şikayet Var.com 1000 den fazla şikayet var ve orda mahdur olan bütün kişlerın yorumlarını okuyabılırsınz.Burdan bütün ASUS kullanıcılarına seslenıyorum lütfen yarumlarınzı beklıyorum şu ASUS servısınin dıkkatını çekelım ne kadar kötü bir servis olduklarını gösterelım lütfen gereksız kışıler yorum yapmasın yok ben çok memnunm falan sadece mahdur olanlar yorum yapsın diğerleri kaale alınmayacaktır....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dejavu_10ur -- 25 Aralık 2012; 13:30:52 >







  • haklısın kardeşim asus servisi bu aralar çok sıkıntılı en azından telefonlara cevap vermiyorlar..ama senin şu kendi bozduğu bilgisayarı neden servise göndersinki cümlene katılmıyorum..çok yorum okudum bu forumda kendi bozduğu kırdığı veya düşürdüğü halde servise gönderip garanti hakkını kullanmak isteyen..e tabi yetkili servislerde burdaki yorumları okuyup en ufak bir hatada kullanıcı hatası olmasa dahi kullanıcı hatası deyip geçiştiriyorlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halloven

    haklısın kardeşim asus servisi bu aralar çok sıkıntılı en azından telefonlara cevap vermiyorlar..ama senin şu kendi bozduğu bilgisayarı neden servise göndersinki cümlene katılmıyorum..çok yorum okudum bu forumda kendi bozduğu kırdığı veya düşürdüğü halde servise gönderip garanti hakkını kullanmak isteyen..e tabi yetkili servislerde burdaki yorumları okuyup en ufak bir hatada kullanıcı hatası olmasa dahi kullanıcı hatası deyip geçiştiriyorlar...

    Dostum haklısında benım 3 ay geçmedi pc yi alalı 4.500 tl vermişim sağ hoparlöründe çızırtı ve arada ses hiç gelmıyor dıye sıkıntısı vardı gönderdım hiçbir sorun yok dıye geri gönderıldı ve üstüne hoparlör kapagının tırnaklarını kırıp öle yollamışlar bütün tipi bozuldu pc nin bumu servıs anlayışı.Adamlar cıhazlara özen göstermıyor tornavıda izleri heryerde var .özel servıste paramla yaptırım da bıdaha ASUS a pc mi emanet etmem....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dejavu_10ur -- 25 Aralık 2012; 16:47:24 >




  • valla en güzel o ama türkiyedeki bütün servisler bu şekilde..Allah kimseyi servisin eline düşürmesin..sıkıysa yapsalar ya avrupada amerika adamın bi tarafından kan alırlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halloven

    valla en güzel o ama türkiyedeki bütün servisler bu şekilde..Allah kimseyi servisin eline düşürmesin..sıkıysa yapsalar ya avrupada amerika adamın bi tarafından kan alırlar

    Telefondaki kadın da git şikayet et dıyor telefonu suratımıza kapatıyor umurlarında degıl benım amacım bu servısı rezıl etmek eger düzelmezlerse etmeye devam edecem....
  • Şu anda bir problemim yok. Olursa eğer kaynar suyu boşaltırım kafalarına. Daha önce birkaç firmaya yaptığım gibi. 1 Tl dahi versem haklıysam sonuna kadar söke söke alırım. Örnek teşkil etmen dileğimle. Sonuna kadar hakkını ara. Haklı çıkan sen olacaksın. Yok özel servis felan. Pes etme.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle haklısın 3 gündür Asus Yetkili Servisini arıyorum İstanbul Ankara İzmir yahu bir allahın kulu çıkmadı. Açıp kapatanlar mı dersin bekletenler mi dersin. Ben soğudum arkadaş böyle alışveriş yapacaksak olmaz olsun ya.

    Sanırım Türkiyedeki servisler de sigorta şirketleri gibi çalışıyor. İlk başvuruda herkes geri çeviriyor. Eğer üstüne gidersen hakkını ararsan çözüme kavuşuyorsun ya da çıkmaza sürükleniyorsun. Büyük firmaların geribildirim sistemi neden bu sorunları çözemiyor bilmiyorum. Yurt dışındakiler sadece ürünlerinin satılmasını mı istiyorlar? 3 aydır notebook araştırması yapıyorum. Samsung'dan Asus'a Monster'dan Toshiba'ya her yerde bir sorunla karşılaştım. Soğudum valla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Apeiron- -- 27 Aralık 2012; 14:48:00 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.