Şimdi Ara

Asus Zenfone 2 değişim kararı YARDIM!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
870
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkeze iyi günler
    Asus zenfone 2yi vatan bilgisayardan 1100 tl ye almıştım.02.11.2015 tarihinde fakat aldığım günden bu yana telefonu toplamda 4 kez garantiye gönderdim.Anlayacağınız 1 sene dolmadan 4 kez garantiye gönderdim. bunlardan 3 ü ses cızırtısı yüzünden 1 i de farklı sebelerden .daha sonra 4.kez garantiye gönderdiğimde iade istedim asusu ara online yaz vatanı ara derken telefona değişim kararı vermişler. ben para iadesi istiyorum. değişim kararı çıktıktan sonra para iadesine dönüşür mü ve nasıl bir yol izleyip paramı geri alabilirim ?
    Birde asus yoluyla mı iade istemem lazım yoksa vatan bilgisayar yoluyla mı ?
    Şimdiden teşekkür ederim.



  • erdem_03 kullanıcısına yanıt
    Benim başıma LG'de böyle bir olay geldi.
    Arızayı 20 gün içinde halledemedikleri için G3 telefon için değişm kararı çıktı.

    Müşteri hizmetlerini aradım, değişim değil ücret iadesi istiyorum dedim. Yasal olarak kanunda bu şekilde geçtiğini ısrarla söyledim. (Yasal kısmı en alta ekledim link olarak)
    Not alalım, mail atalım, şu gün arayın, şurayı arayın vs. biraz uzatıyor LG işi ama paramı aldım sonunda.

    Aynı telefonu alıp kullanmak istemiyorsanız, siz de uğraşın mutlaka. Ama telefonumdan memnundum aynısını kullanayım derseniz size kalmış.

    Bu sayfada garanti ile ilgili mevzuat var. Müşteri hizmetleriyle konuşmadan önce okuyup detayları bilirseniz, konuşurken isteyebileceklerinizden emin olabilirsiniz. Ve ısrar edebilirsiniz.
    http://www.mevzuat.gov.tr/Metin.Aspx?MevzuatKod=7.5.19782&MevzuatIliski=0&sourceXmlSearch=garanti


    MADDE 9 – (1) Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın;
    a) Garanti süresi içinde tekrar arızalanması,
    b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,
    c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi,
    durumlarında; tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.




  • bilgilendirmen için teşekkür ederim.
    Sorun çözüldü şöyle ki ;
    Vatan dan bir mesaj geldi iade alınabilri diye gittim iade istedim onlar başta kupon iadesi diye söylediler biraz ısrar ettim ve para iadesine çevirdim.
    sizlere de tavsiyem biraz ısrarcı olup kimse sonuçta vermek istemiyr
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.