Şimdi Ara

★ Asus ZenFone 6 ★ Ana Konu & Kullanıcı Kulübü ★ (982. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20.151
Cevap
151
Favori
680.116
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 980981982983984
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Reid Rider kullanıcısına yanıt
    Arz talep meselesi bana yetiyor sizi bilmem aldigim zamanki fiyatına gore oldukça iyi bir tercih di bana göre. Bir asus fun ı değilim Harika bir cihaz değil kabul ediyorum ama standart kullanıcı için ideal

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beksu

    Arz talep meselesi bana yetiyor sizi bilmem aldigim zamanki fiyatına gore oldukça iyi bir tercih di bana göre. Bir asus fun ı değilim Harika bir cihaz değil kabul ediyorum ama standart kullanıcı için ideal

    Bana da yetiyordu. Taa ki 1 sene geçtikten sonra. Günde 10 kere SD kart ve telefon şebeke hatası alıyorum. Ram'i temizlememe rağmen telefon hep 900 mb kullanıyor, bu da kasılmalara yol açıyor. Dışarıda ekranı göremiyorum, çok sönük kalıyor, otomatik parlaklık anca kurtarıyor. Telefon anca 2.5-3 saatte şarj oluyor.

    Nazar değmesin, sorunsuz şekilde bu telefonu kullanan az sayıda insanlardan birisiniz.
  • Ekran sararması sorunu yaşayan mı arkadaşlar? Garanti bu durumda nasıl bir yol izliyor? Babamın telefonundan hem ekran sararması hemde 2. simin sürekli çıkma sorunu var. Daha garantiden gelelim 2 ay olmadı artık kabak takı vermeye başladı cihaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cenkay KESER -- 24 Haziran 2016; 21:55:25 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cenkay KESER kullanıcısına yanıt
    ilk telefonum bu sebeple yenisiyle değişti. yeni gelen 6 ay sonra yeniden ekran sararması nedeniyle servise gitti. Ekran ve ana kart değişti. Şu anda yeniden sol kısımda sararma başladı. Tüm bu sararma ve müdahelelerin arası yaklaşık 6 ay. İşlemci çok ısındığından ekranda sol tarafta sararma yaptığını düşünüyorum. Bu sararma arttıkça ,ekran dokunmatiği bozulmaya başlıyor. Vakit kaybetmeden servise gönderin bence.
  • Mars51 M kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam. Tüm bu işlemler garanti kapsamında ücretsiz olarak yapılıyor değil mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cenkay KESER kullanıcısına yanıt
    Benimkiler hep garanti kapsamında oldu. Telefonu gönderirken oluşan arızaları ve telefonun durumunu anlatan iyi bir yazı yazdım. şu anda oluşan sarılık biraz daha artarsa yeniden göndereceğim bende.
  • Mars51 M kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam.
  • Arkadaşlar bizdeki cihazda sürekli kapanma var.Sarjı olmasına rağmen arada kapanıp uzun bir süre tepki vermiyor.Sıkıntı anakartla ilgili olabilir mi ? Sarja takınca doluyor ancak açılmıyor arada.
  • Arkadaşlar telefonu 1 hafta öncesine kadar garantiye bırakmıştım, ne zaman gönderirler geri ? Bir de kullanıcı hatası vs. demezler değil mi ?

    Sorun : Telefonun alt tusları calısmıyor, hiçbir darbe gelmedi. yaklasık 8 aylık kullanımın ardından telefonu kullanırken pat diye alt tuslar calısmamaya basladı. tekrar ediyorum darbe vs. gelmedi.telefonda çizik yok.
  • xrade kullanıcısına yanıt
    Ne zaman geri gönderecekleri konsunda fikrim olmamakla beraber benzer bir durum vardı ben yan sanayii kapak yüzünden güç düğmesini bozmuştum garanti kapsamında ücretsiz tamir etmişlerdi hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beksu

    Ne zaman geri gönderecekleri konsunda fikrim olmamakla beraber benzer bir durum vardı ben yan sanayii kapak yüzünden güç düğmesini bozmuştum garanti kapsamında ücretsiz tamir etmişlerdi hocam

    Cevabın için teşekkür ederim.
  • Telefonun hoparlör ızgaralarında çatlama olmuş.

    Bugün kamerayı açayım dedim, fotoğraf çektim telefon dondu. 5 dakika kendine gelemedi.

    Günde 20 kere sim kartı yok diye hata veriyor.

    SD kartta sorun oluştu diye günde 5-10 kere hata veriyor.

    Yapacağınız telefonu



    Aklı olan insan ASUS marka telefon almaz, benim için ASUS sonsuza kadar bitti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Reid Rider

    Telefonun hoparlör ızgaralarında çatlama olmuş.

    Bugün kamerayı açayım dedim, fotoğraf çektim telefon dondu. 5 dakika kendine gelemedi.

    Günde 20 kere sim kartı yok diye hata veriyor.

    SD kartta sorun oluştu diye günde 5-10 kere hata veriyor.

    Yapacağınız telefonu



    Aklı olan insan ASUS marka telefon almaz, benim için ASUS sonsuza kadar bitti.

    Sim2 yi kullanın bende kafayı yedim o arızadan sim2 ye taktıktan sonra sıkıntı kalmadı.
    Şimdide ekran kalkmaya başladı. çatlamıştı camı servis değişti ama sağdan soldan kalkmaya başladı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: to1ga

    quote:

    Orijinalden alıntı: Reid Rider

    Telefonun hoparlör ızgaralarında çatlama olmuş.

    Bugün kamerayı açayım dedim, fotoğraf çektim telefon dondu. 5 dakika kendine gelemedi.

    Günde 20 kere sim kartı yok diye hata veriyor.

    SD kartta sorun oluştu diye günde 5-10 kere hata veriyor.

    Yapacağınız telefonu



    Aklı olan insan ASUS marka telefon almaz, benim için ASUS sonsuza kadar bitti.

    Sim2 yi kullanın bende kafayı yedim o arızadan sim2 ye taktıktan sonra sıkıntı kalmadı.
    Şimdide ekran kalkmaya başladı. çatlamıştı camı servis değişti ama sağdan soldan kalkmaya başladı.

    Sim2'de de sorun verdi, daha önce denemiștim. Benim de sağ alttan ekran kalkıyor, elimle itiyorum ama yine de kalkıyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Reid Rider kullanıcısına yanıt
    Sizin cihaz gerçekten sıkıntılıymış hocam anlattığınız kadar varmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,
    Lollipop'tan KitKat'a dönme illetine bende bulaştım ve 6.2.2'de yüklerken herkesin yediği hatayı bende yedim. Keşke hiç bulaşmasaydım diyordum neyse.
    Yarın UPS kargo ile göndereceğim. Okuduğuma göre anakart değişimi 2-3 gün sürüyormuş. 15 Temmuz'da yurtdışına çıkacağımdan dolayı hemen yaptırmak istiyorum. 13 günde halledilebilirmi? Veya anakart değiştirenlere kaç günde gelmiş?

    Yardımcı olursanız çok sevinirim. Eğer fazla sürüyor ise artık dışarıdan parayla yaptıracağım.

    Teşekkürler.
  • Araya bayram tatili girmese belki olabilir ama 13 temmuza kadar cok zor hocam zaten kac gun kargoda geciye sure eger elden verebilirseniz o zaman hallettirebilirsiniz bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartal_.1987

    Araya bayram tatili girmese belki olabilir ama 13 temmuza kadar cok zor hocam zaten kac gun kargoda geciye sure eger elden verebilirseniz o zaman hallettirebilirsiniz bence.

    Zaten UPS'a aradım hocam bayramda çalışmıyorlarmış. Taa 11 Temmuzda başlayacakmış kargolara. Artık yapacak birşey yok umarım ASUS 2-3 günde anakart değiştirir.
  • "Kanallar taranıyor" ama radyo yayını başlamıyor.nasıl çözeceğiz bunu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefonu 21 aydır kullanıyorum, ekranın sağ üst köşesinde sararma var, bildirim ekranındaki hafıza kartı eklendi uyarısı hiç gitmiyor, çok geç şarj oluyor, sık sık uygulama durdurma hatası veriyor ve birden kapanıp uzun süre açılmıyor. Aynı problemleri yaşayan var mı, bayramdan sonra garantiye vereceğim, garanti iyi ilgileniyor mu, para iade yaparlar mı? ya da değişim
  • 
Sayfa: önceki 980981982983984
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.