Şimdi Ara

Asus Zenfone 6 Batarya Arızası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam değerli forum üyeleri sizlerden bilgi almak istedim.

    Asus Zenfone 6 kullanıcıyım cihazım daha 15 günlük ve cihazda batarya sorunu olduğumu destek bölümüne mail ile bildirdim.

    Geri dönüş yaptılar cihazımı teleservice yollamamı DOA olarak istediler..

    Tüm aksesuarları ile. Sizce nasıl bir sonuç çıkar, cihazım yeni ürün ile değiştirilir mi ?

    Değişim onaylanırsa SWAP cihaz mı gelir acaba ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LinkedIn -- 11 Kasım 2014; 12:51:16 >



  • LinkedIn L kullanıcısına yanıt
    Daha 15 günlük cihazda sorun var bu üretim hatalıdır. Birebir değişim olur yani kapalı kutu ürün verilir tarafınıza.
  • ama teleservice ben guvenım yok bu konuda büyük bir ihtimal yazılım yuklendi diyip sorun olmayıp cihazı geri gönderilecek gibi his var içimde
  • O zaman doğruca Kaymakamlıklarda bulunan Tüketici Hakem Heyetine bir dilekçe ile hiçbir ücret ödemeden bildirimde bulunursunuz bu kadar basit. Onlar sizin adınıza hakkınızı söke söke alırlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amechania

    O zaman doğruca Kaymakamlıklarda bulunan Tüketici Hakem Heyetine bir dilekçe ile hiçbir ücret ödemeden bildirimde bulunursunuz bu kadar basit. Onlar sizin adınıza hakkınızı söke söke alırlar.

    Peki ben bu üründen memnun değilim batarya ve hoparlörden bunu yazılım yükleyip geri gönderseler sorun düzelir mi ? Yada cihaz değişim onaylanmasa geri gönderilen cihazı almayıp yazılım yüklendiği için geri servise göndersem olur mu.

    Çünüi servise yollarken DOA kapsamında yolladım ve altına not düştüm Cihazın yenisi değiştirilmesi yada fatura ücretinin tarafıma ödenmesi şeklinde
  • LinkedIn L kullanıcısına yanıt
    kardeşim ilk 30 günde sen değişim istediğinde sana değişim cihazı vermek zorundalar kafana hiç takma swap felan. gönlün rahat olsun. neden dersen 28 ekim'de gönderdiğim 13 günlük htc marka telefonu doa kapsamında 10 kasımda gönderdiler. sıfır kutulu cihaz. dün o cihazı aynı hatadan tekrar gönderdim teleservice o ayrı konu. o telefon serisinde problem var sanırım.. kıssadan hisse swap istemiyorum diye not düş gönder. yenisi gelir 1 hafta da.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    İPHONE 11 BATARYA DEĞİŞİMİ
    2 yıl önce açıldı
    İphone X batarya değişimi
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.