Telefonu hepsiburada'dan aldım. Bugün üçüncü günüm ve telefon aniden kapandı. Hiçbir şekilde açılmıyor. Herhangi bir çözümü var mı? Değişim talep edeceğim yoksa.
Tam da yarın ben de hepsiburada'dan zenfone max pro alacaktım. Korkuttun.
Satici kimdi?
Hepsiburada degilse yuzde 99 esnaf kazigi yemek uzeresin derhal iade et
Hepsiburada telefonu asus servise yollayın oradan gelecek raporla biz hareket edebiliriz diyecektir.Asus serviste evlere şenlik malum.İade için ısrarcı olun hepsiburada ya.6 aylık elektronik ürünlerde herhangi bir donanımsal arıza varsa değişim yada iade yapılmak zorunda onarım değil.
Aynısı dün başıma geldi. Üçüncü gün uyandığım zaman telefonu ölmüş vaziyette buldum. Servise gidecek. Sizin durumunuz nasıl neticelendi? Biraz aydınlatırsanız sevinirim.