Bildirim
#AtatürkHavalimanıAçılsın etiketi twitter'da gündem oldu
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
bence acele edildi kapatıldı, 3 havalimanı aktif olup kullanılmaz mı? -
Atatürk Havalimanı açılsa İstanbul Havalimanı yosun tutar.quote:
Orijinalden alıntı: ComradeMRX
bence acele edildi kapatıldı, 3 havalimanı aktif olup kullanılmaz mı?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Teorik olarak kullanılabilmesi mümkündür zaten üç meydan da şimdilik kullanımda. Atatürk havalimanı sadece sivil uçuşlara kapatıldı, kargo ve genel havacılık açık durumda. Yine örneğin Japonyada Kansai, Kobe ve Osaka havalimanları birbirine oldukça yakın büyük meydanlar ve üçü de sivil uçuşlara açık. Yaklaşma rotalarını zaten uygun şekillendirdikten sonra hiçbir sıkıntı olmuyor. Atatürk havalimanının sivil uçuşlara kapatılmasının nedeni tamamen ranttan kaynaklı. Bugün iki meydanı da devlet işletiyor olsaydı belki Atatürk havalimanına charter (düzensiz) ve low cost (ucuz maliyetli) sefer düzenleyen firmalara uçuş izni verilebilirdi. Ama yeni havalimanının işletmecisi istiyor ki hem charter, hem low cost hem transit yolcu benim meydandan geçsin.quote:
Orijinalden alıntı: ComradeMRX
bence acele edildi kapatıldı, 3 havalimanı aktif olup kullanılmaz mı?
-
Yapilacak en ama en mantikli haraket, hazir kapatilmisken komple bir renovasyon’dan gecirilerek yepyeni bir hale getirilip tekrar acilmasi.
Egri oturup dogru konusmak gerek. Ataturk havaalani les gibi bir hale gelmisti. Ne zaman yurtdisi aktarmam olsa Ataturk havaalanina ugradigimda ortamdan dolayi migdem bulanmistir. Resmen les, bunun tabi en buyuk sebebi Araplar ve afrikalilar...
Yeniden acilirsa arsplari ve afrikalilari 3. Havaalanindan ucursunlar, geri kalanini Ataturk Havaalanindan
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
istanbul havalimanına son 2 ayda 6 kez uğradım yolcu getir-götür sebebinden ötürü.İnanlımaz devasa bir yer ,adeta bir şehir gibi diyebilirim.
Bu havalimanı pistinin olumsuz hava şartlarındaki sıkıntıları ve bazı tamamlanmamış eksiklikleri mevcut.Hükümet bu noktada AHL'nına asla yatırım yapmaz hali hazırda çalışan büyük bir havalimanı varken.AHL açıldığından kapandığı döneme kadar çok büyük hizmet etti ancak son yıllarda artan yoğunluk ve istanbul'un göbeğinde olmasından kaynaklı trafiği eksta yükseltmesi sebebiylede gözden düşmüştü.AHl nın teknolojik geliştirmeleride artan yoğunluğa cevap veremeyecek kapasitedeydi uzun vadede dolayısıyla devlet radikal bir karar alıp istanbul hava limanını inşa etti ve bu havalimanıda teknolojik velojistik olarak uzun vadede çok geliştirilebilir yapıda.
Tek dezavantajı istanbul'un uç kısmında olmasından kaynaklı yol mesafasi uzun ancak trafik sıkışlığı yaşamıyorsunuz.Kemerburgaz girişinden sonra 15 dk araba mesafesi tutuyor.Havalimanın aktif olmasından bu yana tek görünür dezavantajı uçakların sert hava koşullarında zorlanmaları ancak bu konudada teknik olarak bazı değişikliklerin ve eklenmelerin yapılacağı söylendi.Her yıl genişleyen ve büyüyen istanbul için uzun vadede istanbul havalimanı belki 30 yıl sonra yetmeyedebilir.Bu havalimanında çalılan bir arkadaşım halen eksikleri olduğu ve tamamlanmasınında yıl sonunu bulabilceğini söylemişti.Dezavantajlarına rağmen ciddi bir kaza olayı yaşanmamasıda pistin disiplinli yönetildiğini gösteriyor teknik açıdan ancak benim görüşüm 4-5 yıl sürede istenilen seviyeye gelir istanbul havalimanı.
-
Twitter da gundem olunca ne oluyor yani? Istanbul havalimani harika olmus, iner inmez hizlica arac kiralama bolumden arac kiralayip gitme sansiniz var. Ben kisa tatillerde ucak tercih ediyorum gerci cok kullanmayacagim ancak Istanbul havalimani acildigindan beri herkes onu konusuyor. Frankfurt havalimaninin trafigini ciddi tehlikeye sokacak bir hamle. Isin arkasinda baska gercekler de var. -
yav he ibo hava limanı nerede istanbul nerede hava limanını yine şehre yakın yapsalardı razıydıkta şu an resmen şehir dışında.quote:
Orijinalden alıntı: Ibrahim Akca
Twitter da gundem olunca ne oluyor yani? Istanbul havalimani harika olmus, iner inmez hizlica arac kiralama bolumden arac kiralayip gitme sansiniz var. Ben kisa tatillerde ucak tercih ediyorum gerci cok kullanmayacagim ancak Istanbul havalimani acildigindan beri herkes onu konusuyor. Frankfurt havalimaninin trafigini ciddi tehlikeye sokacak bir hamle. Isin arkasinda baska gercekler de var.
Ben artık uçak kullanmam o havalimanına gideceğime direkt otbuse biner gideceğim yere giderim daha kısa sürer. -
Politik konular bir yana, iç açıcı ve açıklayıcı yorumunuz için teşekkür ederim.
Acaba ne gibi iyileştirmeler yapılabilir, merak ediyorum. Sonuçta hava koşulları engellenemez. Yine de umarım iyi olur. Sonuçta öyle ya da böyle inşa edildi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Beyler atık 3. hl yapıldı. Kullanımada açıldı, kısaca mabada kaçan kaçtı. Bari tepe tepe kullanalım. Bir an önce metronun gelmesi ve bu hl ile ilgili varsa sorunların ivedilikle giderilmesi gerekiyor. -
muhtemelen pist uzunluklarını artrıp inişleri daha rahat hale getirecekler zira son sabiha gökçen kazasında piste sert iniş yapılması ve pistin orta bölümünden giriş olması fren mesafesinide imkansız kıldı.İşi,n teknik tarafı bu elbette,farklı stratejiler uygulanabilir ancak şuan için istanbul havalimanına inişlerde sorun yaşanmadı çok spesifik hava koşulları haricinde ama o koşullarda dahi bir kaza olmadı.quote:
Orijinalden alıntı: Kril
Politik konular bir yana, iç açıcı ve açıklayıcı yorumunuz için teşekkür ederim.
Acaba ne gibi iyileştirmeler yapılabilir, merak ediyorum. Sonuçta hava koşulları engellenemez. Yine de umarım iyi olur. Sonuçta öyle ya da böyle inşa edildi.
Birde daha yüksek seviye pilot eğitimleri verilecektir zira istanbul havalimanı şartları pilotları zorluyor.Bİz istanbul havalimanı hava şartlarından sürekli söz ediyoruz ama dünyanın çoğu ülkesinde olumszu hava şartları yaşanmakda ve tecrübeli pilotlar bu pistlere iniş yapmakda,dolayısıya bu noktada pilotaj eğitimlerinin zorluk dereceside yüksek olacağından belli bir zaman sonrası istanbul havalimanı şartlarına göre tecrübelenmiş pilotlar uçuşlarını gerçekleştirecektir.Burada doğru teknik analizi ve olumsuz koşulları en asgariye indirme noktasında yapılacak çalışmalar ile sorunlar zaman içinde çözülür.Önce yazdığım üzere istanbul havalimanı şuan %100 kapasitede çalışır değil,eksiklikler mevcut ama bu eksiklikler tamamlanınca da kendi kendini işletebilen bir nevi şehir haline gelecek zira bu havalimanı bir havalimanı değil adeta bir şehir kurulmuş orada ve çoğu interaktif bölüm yapım aşamasında olduğu için pasif konumda şuan.Aslında asgari 2 yıl sonra açılmalıydı diye düşünüyorum ancak bu noktada da siyasi kararlar erken açılmasına sebebiyet verdi ve bu durumda ister istemez eksiklikleri ortaya çıkardı.
-
Zaten 3.havalimanı açılması başlı başına bir hata.
Twitterda #hastagi Radyocu Zeki Kayahan Çoşkun başlatmıştı.Radyoya Elazığ dan bağlanan bir dinleyici 6 saattir İstanbuldan uçak beklediğini söyledi.İnsanları mağdur etmişler.Sürekli uçak gelecek demişler iptal etmemişler seferi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gamze Özçelik gündemde acaba yine videosu mu çıktı dedim... -
İkisi aynı anda kullanılır. Ama tam kapasite kullanılamaz. İki havalimanının pist yönleri nedeniyle hava trafiğinde çakışma durumu var. Uçakların iniş ve kalkış rotaları birbiri ile çakışıyor. Çünkü ikisine de kuzey güney doğrultusunda iniş kalkış yapılıyor. Üçüncü Havalimanı kuzeye değil de batıda bir yere yapılmış olsa idi çakışma durumu olmazdı.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Atatürk Havalimanı açılsa İstanbul Havalimanı yosun tutar.
|
istanbul havalimanına son 2 ayda 6 kez uğradım yolcu getir-götür sebebinden ötürü.İnanlımaz devasa bir yer ,adeta bir şehir gibi diyebilirim.
Bu havalimanı pistinin olumsuz hava şartlarındaki sıkıntıları ve bazı tamamlanmamış eksiklikleri mevcut.Hükümet bu noktada AHL'nına asla yatırım yapmaz hali hazırda çalışan büyük bir havalimanı varken.AHL açıldığından kapandığı döneme kadar çok büyük hizmet etti ancak son yıllarda artan yoğunluk ve istanbul'un göbeğinde olmasından kaynaklı trafiği eksta yükseltmesi sebebiylede gözden düşmüştü.AHl nın teknolojik geliştirmeleride artan yoğunluğa cevap veremeyecek kapasitedeydi uzun vadede dolayısıyla devlet radikal bir karar alıp istanbul hava limanını inşa etti ve bu havalimanıda teknolojik velojistik olarak uzun vadede çok geliştirilebilir yapıda. Tek dezavantajı istanbul'un uç kısmında olmasından kaynaklı yol mesafasi uzun ancak trafik sıkışlığı yaşamıyorsunuz.Kemerburgaz girişinden sonra 15 dk araba mesafesi tutuyor.Havalimanın aktif olmasından bu yana tek görünür dezavantajı uçakların sert hava koşullarında zorlanmaları ancak bu konudada teknik olarak bazı değişikliklerin ve eklenmelerin yapılacağı söylendi.Her yıl genişleyen ve büyüyen istanbul için uzun vadede istanbul havalimanı belki 30 yıl sonra yetmeyedebilir.Bu havalimanında çalılan bir arkadaşım halen eksikleri olduğu ve tamamlanmasınında yıl sonunu bulabilceğini söylemişti.Dezavantajlarına rağmen ciddi bir kaza olayı yaşanmamasıda pistin disiplinli yönetildiğini gösteriyor teknik açıdan ancak benim görüşüm 4-5 yıl sürede istenilen seviyeye gelir istanbul havalimanı. |
Sayfa:
1
Benzer içerikler
- söke bağarası bülbül hoca bakım günleri
- rojda tu şirini sözleri türkçe
- 25 yaşında hakim olunur mu
- kürtler atatürk"ü sever mi
- b ehliyet 125 cc eğitimi ücreti
- e devlet kimlik kısıtlama
- teslim alınmayan kimlik nereye gider
- adresten fay hattı sorgulama
- togg yeni rengi
- ısı pompası mı doğalgaz mı
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X