Şimdi Ara

Ateca 1.6 tdi dsg (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
132
Cevap
0
Favori
11.226
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Zaten chr ile kiyaslayamazsiniz. Gidip onu aronayla kiyaslayabilirsiniz..bindim onada zindan gibi kucucuk bi arac ne bagaj var ne bisey... Haa yada juke ile de kiyaslanabilir. Arka baş mesafesi olmayan araclar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ShadowOfSpirit kullanıcısına yanıt
    Ateca uzunluk: 4363mm
    C-hr uzunluk 4360mm.

    Ateca dingil mesafesi 2638mm,
    Chr dingil mesafesi 2640mm.

    Aynı sınıf mı değil mi tekrar düşünün? Chr coupe tasarımından, yuvarlak hatlarından dolayı olduğundan küçük görünüyor. İç mekanı da küçük camlardan dolayı basık ama dar bir araç değil kesinlikle. Bagajı tasarımdan ötürü biraz küçük ama bu onu b segment yapmaz. Aynı sınıf araçlar arasında ebat farkları olması normal. Egea içi, bagajı golften geniş diye üst segment der misiniz? Ya da honda civic hb mesela?
  • Seat arona 4138mm uzunluk, 2566mm dingil.

    C-hr'nin arka yaşam alanını anlatıyor burada. B segment diyorsanız hala son mesajım.

    Aziz Kancaryoutube
    TOYOTA C-HR 1.2 TURBO İNCELEME - TEST SÜRÜŞÜ
    https://youtu.be/V1c8FW3GiJg?t=354




  • commandx C kullanıcısına yanıt
    World Auto Evolutionyoutube
    2018 Toyota C-HR vs 2017 Seat Ateca (technical comparison)
    https://youtu.be/xMgZg2svCyA


    Hala ayni segmentler diyorsaniz sikinti var.. Izleyeceginiz bideoda ic genisliklerde 200mm ler 400 kusur mm farklar havalarda ucusuyor.

    Ateca bas mesafesi 95mm fazla

    On omuz mesafesi 240 mm

    Arka bas mesafesi 47 mm

    Arka omuz mesafesi 118mm

    Bagaj 133lt artisi koltuklae yatar vaziyette 444litre artisi var

    3mm ateca uzun

    46mm ateca geniş

    3mm lastik acikligi chr önde

    Yerden yukseklik 38mm ateca yuksek

    Baska bakabilecegimiz ne var bilmiyorum artık. Bu farklari aronayla kiyaslamak lazım.chr kötü diye drmiyorum o segmentte arona degil chr tercih ederdim açıkçası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ShadowOfSpirit kullanıcısına yanıt
    Baş omuz mesafesine bakılmaz segment için. Dingil mesafesine bakarsın, boyutlarına bakarsın. Coupe tarzı araçlarda iç hacim, kullanışlılık daha ikinci planda, tasarım, sürüş ön plandadır.



    Chr bal gibi c segment. Segmentinin en küçüklerinden olabilir ama bu segment. Boyut olarak ateca ile hemen hemen aynı. İç mekanı vs bariz kaliteli. Arkada bağımsız süspansiyon var. Ateca da bile yok arona ile kıyaslıyorsun.



    Önceki mesajımda başka örnekler verdim. Segment içinde ebat farklılıkları olabilir. Golf le egea civic hb nasıl aynı segmentse bunlar da aynı segment.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zaten aynı segment olmasa böyle bir video bile çekmezler diye düşünüyorum :)

    Arka camın eğimi bile chr nin bagajının, omuz mesafesinin küçük olduğunu belli ediyor. Ama dış genişlik olarak benzerler. Diz mesafesi benzer. Arona cücük kalır biraz.

    O değil de ne tasarım var chr de. Yüksek leon ile yanyana koyunca daha bir belli ediyır kendini.
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Tucson yüksek i30

    qq yüksek pulsar

    Kadjar yüksek clio

    Q7 yüksek A6



    Suv diye hitap ettiğimiz yerden yüksek modellerde C segment sadece Kuga hakkını veren bir araç bence. Diğer hepsi hb modelinin biraz yükseltilmişi genişletilmişi yol tutsun diye biraz sert süspansiyona sahip araçlar. Tasarımda kim ne yapıyorsa hepsi aynını yapıyor. Ne masrafmış arkadaş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kerotobil K kullanıcısına yanıt
    Öyle değil işte. Qashqai bu sınıfın kurucu modeli. Pulsar eğer qashqai altyapısı ile üretiliyorsa ona diyebilirsiniz ama pulsarla qashqai alakasız modeller. İçi, platformu farklı. Ateca bariz leon. Bu özensiz, ruhsuz hissi veriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Bu linkte kucuk suvu sectigimizde chr ve arona ayni platformda cikiyor.. Ateca yok.. Ama atecayla bir saydigimiz bikac marka da orda. Anlayamadım valla.
    Seat olsun skoda olsun vw olsun c ve d segmentlerde hep ayni tip konsol ve yapiyi kullanirlar. Tiguana da binsek golf havasi veriyor atecaya binsek aynen leon havasi. Dediginiz gibi leonun bariz kopyasi gibi. Ama kopyasi olmasi onu kötü araç yapmıyor..aracin malzeme kalitesini gormek isteyen varsa buyursun balikesirdeyim... Dedigim gibi kamera gecirmek icin a sutununu soktuk. İçinden yalitim malzemesi çıktı. Kaç aracta görürsünüz bunu? Ha eksikleri yokmu tabi var. Isterdik saklama bolmelerine kadife kaplama olsun. Ama oda superbde var. Ha superbde de yalitim yok bencr. Inanmayan buyursun forumlarini araştırsın. Tesy surusunden sonra sirf bu yuzden almadim superb.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ShadowOfSpirit -- 26 Aralık 2018; 20:28:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Öyle değil işte. Qashqai bu sınıfın kurucu modeli. Pulsar eğer qashqai altyapısı ile üretiliyorsa ona diyebilirsiniz ama pulsarla qashqai alakasız modeller. İçi, platformu farklı. Ateca bariz leon. Bu özensiz, ruhsuz hissi veriyor.
    Qq kendinden önce ve sonra olduğu gibi birçok modelle beraber reno/nissan c platformunu paylaşıyor. Ateca da aynen tiguanda olduğu gibi golf platformunu kullanıyor.



    Chryi beğenen birinin atecaya ruhsuz demesi enteresan. Chrnin ne olduğu bile belli değil. Çok tipsiz bişey. Qq, karoq, tiguan, ateca, sportage, tucson bir ton alınabilir güzel model var. Chr bence sınıfında tipsizlik şampiyonu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ShadowOfSpirit kullanıcısına yanıt
    2016 derecelendirmelerinde Ateca var. Bu liistedekiler aynı sınıfta kabul ediliyor.



    Farklı filtreler uygulayarak diğer sınıflardaki araçları da görebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bırakın ateca yi falan. Gidin subaru alın otomatik.Ama 4 ileri olsun. Rahat edin. Forever Japon.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Red_Devils_ kullanıcısına yanıt
    Tamamm da dostum adamlarin motoru 2.0 bizde biliyoruz safkan almayi ama olmuyor işte. Su sunabulecekmi bana bundaki gibi sehir ici 7.5 civari. Sunamayacak... Ha dizeli detseniz onu da araştırmıştim oda 2.0 aynen. Vergi kol... Cokta severim aslinda subaruyu..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Dostum bu arada senden 155 e dedigim gibi benzinli yakit degeri ateca civarinda olan yukarida satmıştım o özelliklere sahip bir suv önerisi bekliyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ShadowOfSpirit kullanıcısına yanıt
    Kabul ettik galiba c-hr nin c segment olduğunu?

    Alternatifleri yazayım madem çok istiyorsun. (Bunlara da kesin bir şeyler bulacaksın ama yine de yazayım)

    Toyota c-hr 1.2turbo,
    Renault kadjar 1.2tce icon(137bin tl diyor liste fiyatı, iyiymiş aslında),
    Nissan qashqai 1.2,
    Subaru xv 1.6 cvt,
    Kia niro hibrit,
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Oo krall öyle değil demek haa. Sen öyle diyorsan öyledir reis senin sözünün üstüne söz söylenmez bundan sonra(!)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShadowOfSpirit

    Tamamm da dostum adamlarin motoru 2.0 bizde biliyoruz safkan almayi ama olmuyor işte. Su sunabulecekmi bana bundaki gibi sehir ici 7.5 civari. Sunamayacak... Ha dizeli detseniz onu da araştırmıştim oda 2.0 aynen. Vergi kol... Cokta severim aslinda subaruyu..
    Ben ironi yapmıştım mesajimda. Bildiğimiz gibi japoncu arkadaşımız yine anti vw fanligini göstermiş. Yine abuk subuk mesajlar atmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Bu yazdıklarının hepsi Ateca'nın yanına yaklaşamaz. XV güzel araç ama o motor ile berbat bir sürüşü var ayrıca 190 bine veriyorlar onu. Sen araç alacak olsan o paraya olsa direk Ateca alırdın yeme bizi :) Ön yargını yık ve kabul et kardeşim crossoverlar zaten yerden yüksek hb araçlar. Bunda sıkıntı yok ki pazar payı bu olunca her marka çıkardı. Nissan ilk önce adım attığı için pazarda söz sahibi. Ben bindim qq baya kötü bir araç. Ama kombinasyonu başarılı bir sürü donanım modeli var. Dizeli otomatiği ikici eli derken bu yüzden sattı. Yoksa araç güzel diye değil. Mazda cx-3 ve cx-5 satmıyor neden? biliyorsun komşu endeksi...
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Renonun sorunlu 1.2 motoru mu yoksa kendini kanıtlamış 150 beygir tsı mı?Bir de o motorlar ikinci elde çok zayıf kalıyor.



    Suv diyorsun adamlarda 400 lt bagaj var. Corolla da falan zaten 430 litre falan bagaj var. Atecada 510(elektrikli birde) diğerleri bu opsiyonu sunamıyor bile).



    Chr çok iyi bir araba.İç kaliteside atecadan çok daha iyi hatta.450 litreye yakın bagajı olsaydı kesinlikle tercih edecektim araç alırken ama 5 kişilik bir aileye asla uygun değil.



    Xv alacak adam belli zaten. Şehir içinde az dolaşan şehir dışı aktivi çok giden insan aracı. Çok mantıklı bir araç ama şehir içi ve 4*4 1.6 atmosferik eleniyor otomatikmen.



    Bakın ben 12 yıl corolla kullanan aracım. Toyota mı Wag mı deseler toyota derim. Şunuda belirteyim bir daha wag grubu araç almayıda düşünmüyorum. Ama parametreler belli(Yakıt,kullanışlılık-genişlik,donanım,performans,fiyat). En optimum araç bariz Ateca(benzinli olarak).

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.