Üzdü bu durum. Sürekli kontrol ediyorum haritayı. Gigapon istiyorum üzerinden talep oluşturdum daha önce. Sanırım beklemeye devam. |
ATLANTİSNET - KENDİ ALT YAPISIYLA SINIRSIZ FİBER İNTERNET BURADA! [ANA KONU] (51. sayfa)
-
-
Binaya dün gri kablo takıldı kutu takılması ne kadar sürer...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba; süreç şu şekilde ilerliyor
0-Planlama
1-bina kablosu çekilmesi
2-sokak kazı geçişleri
3-sokak ek odalarının konulması
4-sokak besleme kablosu çekilmesi
5-ek odaları ile omurga kablo arasındaki bağlantı kablosunun çekilmesi
6-sokak besleme kabloları ile bina besleme kablolarının eklenmesi
7-ek odası besleme kablosu ile sokak besleme kablolarının eklenmesi
8-omurga kablo ile ek odası besleme kablosunun eklenmesi
9-pop noktasından hazırlanan bölgeye sinyal verilmesi
10-bina içi abone kutusunun bağlanıp sinyal ölçümü alınması.
Sizin süreç 1. Aşamada gibi duruyor. Ama ne demişler başlamak bitirmenin yarısıdır. 1 aya kadar çalıştırırız evelallah :)
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba, AtlantisNet'e geçmeyi düşünüyorum. İlk mesajda taahhütlü 350 TL, taahhütsüz 500 TL yazıyor. Fakat web sitenizde taahhütsüz içinde 350 TL yazıyor. Hangi bilgi doğru ?
1200 TL kurulum ücreti güncel mi ? Eğer hali hazırda var olan bir hizmeti taşırsak kurulum ücreti yine alınıyor mu ? Son olarak aboneliği taşımak istersek fiziken imzalamamız gereken bir evrak mevcut mu ? (Var olan aboneliğin sahibi farklı bir şehirde fakat e-devlet üzerinden işlem yapmayı planlıyoruz.)
-
Merhaba, ilk mesajda düzenleme yaptım. Dikkatiniz için teşekkür ederim. GigaPon 1000 Mbps Taahhütsüz 350 TL.
31.12.2024 tarihine kadar yapılan taahhütlü aboneliklerde ise 2025 sonuna kadar 350 TL sabit fiyat :)
Farklı operatörlerden AtlantisNet'e geçişlerde kurulum veya aktivasyon ücreti almıyoruz.
AtlantisNet E-devlet entegrasyonu bulunmaktadır. İşlemlerinizi hızlıca tamamlayabiliriz :)
Aşağıda ki link üzerinden geçiş işlemlerinizi başlatabilirsiniz.
https://atlantisnet.com.tr/yeni-abonelik-basvuru/
Bizlere de özel mesaj gönderebilirseniz, süreci takip edebilirim :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AtlantisNet Destek -- 6 Eylül 2024; 21:20:56 >
-
Merhaba tekrardan, biraz önce müşteri temsilciniz aracılığı ile telefonda başvurumu tamamladım. Hali hazırda telekom altyapısı ile gigapon kullanıyorum. Temsilci, sizin kendi altyapınıza geçtiğim için hizmet numarasına gerek kalmaksızın yeni başvuru yapmamızın daha sağlıklı olacağını söyledi. Buna istinaden mevcut operatörümdeki hizmetimi, siz bağlantıyı kurduktan sonra sonlandırmayı planlıyorum. Zira işim için internet oldukça önemli.
Süreci takip edebilmeniz için bana iletilen hizmet numaramı özel mesaj yolu ile iletiyorum.
-
Merhaba; çok doğru bir karar vermişsiniz. Gigapon hizmeti kurulana kadar mevcut operatör hizmetinizi kullanmanızda hiçbir engel yoktur. Tarafımızca kurulum sağlandıktan sonra eski hattınızın iptali modem ve ekipmanların teslimi için hizmet aldığınız operatörle görüşmeyi unutmayın.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
11:40 Başvuru yapıldı.
11:50 Başvuru arka planda tamamlanıp kullanıcı bilgileri tarafıma sms ile iletildi.
14:20 Kurulum için randevu alındı.
16:30 İtibariyle başvuru yaptığım gün saatler içerisinde internetim bağlandı.
Açıkçası benim için inanılmaz bir deneyimdi. Teşekkürler @AtlantisNet Destek . Böyle devam etmesi dileğiyle
-
Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz. :) Sizlerin de destekleriyle, AtlantisNet GigaPon ile şov yapmayan kalmayacak! -
Fiyatlarınız sabit mi, yoksa 2 ayda bir değiştiriyor musunuz? İllalah ettim artık. Ona göre geçiş yapacağım.
-
Meehaba; gigapon altyapımızda 2025 sonuna kadar sabit fiyat garantisi veriyoruz. Türk telekom altyapılarından verilen hizmette ise türk telekomun toptan tarifelerde uygulayacağı zamma göre fiyat değişikliği olacaktır.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Başvuru ve taşıma işlemini başlattım. Lakin whatsapp destek hattınıza birşey yazdığımızda veya sorduğumuzda 3 saat sonra geri gönüş oluyor. Bunu daha önce diğer sorunlu firmaların hepsinde görmüştüm, o yüzden hiç onlara bulaşmamıştım. Şimdi sizde de aynısını görüyorum. Bir işletmenin kalbi müşteri ile temas kurduğu ve destek verdiği müşteri hizmetleri birimidir. Burada ki süreçler gecikmeliyse, olası sorunda da bu gecikmeleri yaşayacağız demektir. Ya müşteri potansiyeliniz mevcut kadronuzdan fazla, ya da tek bir temsilci ile o kısmı halletmeye çalışıyorsunuz. Acaba hangisi?
-
Merhabalar, tek bir müşteri temsilcimiz yok tabii :) Talep ve talebi karşılama konusunda personel eksiğimiz bulunmuyor. Yaşadığınız sorunlarda çağrı merkezimize telefonla ulaşarak ya da donanımhaber den bizlere ulaşarak daha hızlı destek alabilirsiniz. Whatsapp konusunda ki şikayetinizi değerlendireceğimizden şüpheniz olmasın. Bizim de ana hedefimiz, diğer firmalarda göremediğiniz hizmeti sağlamaktır. Anlayışınız için teşekkür ederiz. -
-
Merhaba; Denedik evet gerçekten çalışmıyor. Bizim web tasarımcının pazar günü düğünü olduda balayından dönsün baktıralım buna. Arkadaşın şuan buna odaklanabileceğini düşünmüyoruz :) yanlış bişeyler yapmasın döndüğünde sakin kafayla bakıversin :) Bilgilendirme için ayrıca teşekkür ederiz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
Merhaba; bu linkede baktıralım. Taahüt cayma bedelini karşılamıyoruz malesef. Kurulum ücretini karşılıyoruz ama ücretsiz modemde veriyoruz. bide caymayı karşılarsak biz ne yiyecez zaten 350 liraya vergiler dahil hizmet veriyoruz kurtarmazki :) kurtarsa ayıp ediyon.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
O kısma komple baktıralım biz en iyisi. :)
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Sayın; Atlantisnet. Kod yazmışken; toptan yazmakta fayda var. Sonuçta; toptan parekendeye göre daha mantıklı olur gibi.
Hayırlı akşamlar.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X