Şimdi Ara

Atlasglobal Uçuş İptali ve Haklarım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
344
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar hepinizin malumu atlasglobal firması uçuşlarını durdurma kararı aldı. Bu kararı aldığı 26 kasım akşamı telefonuma mesaj göndererek 27 kasım akşamı ben antalyadayken antalya => istanbul uçuşumun iptal edildiğini bildirdiler. Mecburen istanbul’a dönüş için thy’den 455 lira vererek bilet aldım. Bilet ücret iadesi dışında shgm’nin belirlediği + tazminat ya da thy’den aldığım biletle olan farkın giderilmesi gibi haklarım var mıdır? Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JaCKiE_BrOwN -- 29 Kasım 2019; 17:35:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Bende aynı sorunu yaşadım. Aylar önce ucuz olduğu için aldığım bileti uçuşuna 1 hafta kala iptal ettiler. Yasal haklarımızı nasıl kullanacağız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • snotty1 S kullanıcısına yanıt
    Ayın 16’sından sonra ödemelerin yapılacağı şeklinde herkesin bildiği şeyleri biz de biliyoruz ama benim öğrenmek istediğim SHGM’nin firmalara bu durumda yolcu mağduriyetini giderici ne gibi yaptırımları var? Hadi siz hiç uçuş gerçekleştirmemişsiniz. 24’ü sabah 10:00 seferi atlasglobal ile antalyaya geldim, 27’si 20:15 ile dönecektim. Adamlar ben antalyadayken ve uçuşuma tam 24 saat kala (20:12) mesaj atıp uçuşlar iptal oldu deyip, ortadan kayboluyor. mail adresi vermişler, mail attım, otomatik cevapla geri döndüler. Web sitelerinde yazan neyse tutup onu gönderdiler maille

    Mesela uçuş iptal edilince yolcu haklarında firmanın ücret iadesi, başka bir sefer ile yolcuyu gönderme ya da karayolu gibi tercihler sunar diyor. Bize bu teklifler dahi yapılmadı. Bizim bunun karşısında ne gibi haklarımız var? Yani firma uçuş iptali halinde yapması gereken yükümlülükleri dahi yerine getirmiyor. Bir arkadaş vardı sanırım aramızda check-in personeliydi. O buradaysa konu hakkında bizi aydınlatırsa sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JaCKiE_BrOwN -- 29 Kasım 2019; 17:56:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • avrupada olsalar ottururler adamı ama turkıye olunca ısler degısıyor..thomas cook da battı ama hıcbır musterısını magdur etmedı.tum musterılerını varacakalra yere ulastırdılar.ama atlasglobal bır bakanın karesının dıyorlar. normal sartlarda yurt ıcı tazmınat 100 euroadam tek yon, yurt dısıda 250eurodan baslıyor..ayrıca yarattıkları magdurıyet paha bıcılemez..ama kımseden ses cıkmıyor ne bakanlıktan ne de fırmadan..cok bırsey olacagını sanmıyorum.benımde amsterdam ucusum ıptal oldu bu haftaıcınde..bırsey olacagını sanmıyorum..bekleyıp gorecegız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • cumhurfatih C kullanıcısına yanıt
    Hocam mağdur edildik tazminat almak da hakkımız ama işte yasal haklarımızı bilmiyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: snotty1

    Hocam mağdur edildik tazminat almak da hakkımız ama işte yasal haklarımızı bilmiyoruz.
    Yasal hakları biliyoruz da....

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cumhurfatih

    Yasal hakları biliyoruz da....

    Alıntıları Göster
    Peki yasal haklarımız nedir hocam tazminat alabilir miyiz. Hepimizi mağdur etti Atlasglobal. İnsanlar tatildeydi hatta yurt dışında olanlar vardı tekrardan yeni bilet almak zorunda kaldılar. Aynı şekilde ben de tekrardan yeni bilet aldım ve nereden baksanız yeni bilet için %50 daha fazla fark ödedim. Onlar bizi mağdur ettiyse tazminat hakkımız diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: snotty1

    Peki yasal haklarımız nedir hocam tazminat alabilir miyiz. Hepimizi mağdur etti Atlasglobal. İnsanlar tatildeydi hatta yurt dışında olanlar vardı tekrardan yeni bilet almak zorunda kaldılar. Aynı şekilde ben de tekrardan yeni bilet aldım ve nereden baksanız yeni bilet için %50 daha fazla fark ödedim. Onlar bizi mağdur ettiyse tazminat hakkımız diye düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    burası avrupa olsaydı yasal haklar bellıydı ama.... fırmanın akıbetı bellı olmayınca bırsey dıyemıyorum.ne desek bos..ama cok kısıyı magdur ettı..thomas cookun gozunu seveyım.bır allahın kulunu magdur etmedı..ıste fark burada anlayana...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar bu arada atlas global firması bugün bilet iade işlemleri ile ilgili bilgilendirmede bulunacağını söylemesine rağmen web sitesinde hala herhangi bir değişiklik yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dun mail attım atlasglobale tekrar..bılet ıadesı tazmınat ve tum masraflarımı ıstedıgımı belırttım.bugun aldıgım acentaya ıptal ıslemım dusmus..bılet ıadesını yaapcaklarmıs.acenta..hakkınızı savunun ısteyın.sonuna kadar pesını bırakmayacagım.helekı bakanın kardesınınmıs..durmak yok...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.