Şimdi Ara

Atmosferik Dizel Motor Neden Yok?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
1
Favori
2.622
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Açıklayabilir misiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Fazlasıyla verimsiz oldukları için.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Glp107Oa

    Fazlasıyla verimsiz oldukları için.

    Tork olarak mı hp olarak mı yetersizler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NamSalanAdam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Glp107Oa

    Fazlasıyla verimsiz oldukları için.

    Tork olarak mı hp olarak mı yetersizler

    Her konuda.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Suan yok ancak milenyumun ilk yillarinda psa da reno da fiat da 1.9 duz dizeller vardi guc ve tork anlaminda verimsizdi co2 salinimlari fazlaydi bu yuzden omurleri son buldu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NamSalanAdam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Glp107Oa

    Fazlasıyla verimsiz oldukları için.

    Tork olarak mı hp olarak mı yetersizler

    Her ikisi bakımından da.
    Örn;1.9 turbosuz 65 hplik Peugeot motoru partnerlerde kullanıldı bi zamanlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kısaca eşşeek gibi oluyorda ondan.

    1.9d kangoo kullanıyorum. 0-100 18.5sn 65hp 135nm.
    avantajıda var düz motor para edecek bi pompa var.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • on numara yağmı kullanacaksın,eski modeller var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Magirus dolmuşlardaki motorlar. m3000 de turbo var herhalde sadace geri kalanları atmosferik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bytradm

    kısaca eşşeek gibi oluyorda ondan.

    1.9d kangoo kullanıyorum. 0-100 18.5sn 65hp 135nm.
    avantajıda var düz motor para edecek bi pompa var.

    18.5 saniye mi ciddi misin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turbo olmadan bir halta yaramadıkları için.
    Ama her şeyi yakıyorlar tek güzel yanı o işte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2008 yılına kadar vw kullanıyordu düz dizel motor.

    Vw golf 5 2.0 sdi 75 beygir.
  • Paul Klee kullanıcısına yanıt
    bunda ne vardki ilk dci&multijetlerde 16+saniyeliktir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bytradm

    bunda ne vardki ilk dci&multijetlerde 16+saniyeliktir.

    Şaşırdım ciddi bi sabır testiymis :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.9 kango sürdüm bence 1.3 doblodan daha iyi gidiyordu
  • Eskiden vardi. Hatta eskiden patates kizartmasi kokan kamyonlar da vardi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2000-2003 model 1.5D Citroen Saxo'lar var. O zamanlar altın gibiydi bu arabalar, çünkü mazot ucuzdu. Verimsiz, çok gürültülü olmasına rağmen uygun fiyatla yol yapmak mümkündü. Küçük dizel motorların habercisiydi bu motorlar.
    Common rail motorlar bu ufak gürültücüleri sildi piyasadan.

    http://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=15205

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • cirtoen saxoda 1.5 dizel turbosuz motor vardı heralde

    kolonya bile yakıyormuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bytradm

    kısaca eşşeek gibi oluyorda ondan.

    1.9d kangoo kullanıyorum. 0-100 18.5sn 65hp 135nm.
    avantajıda var düz motor para edecek bi pompa var.

    baba 18.5 saniye ne ya
  • Mercedeslerde de vardı. 3.0 motor 90 hp mı ne verıyormus.
    Benzinlîlerde De turbosuz kalmıyor zaten yavas yavaş

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.