Şimdi Ara

Audi A3 1.0 TFSI S-Tronic 116 hp PI (ANA KONU) (17. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8.259
Cevap
132
Favori
855.292
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün aracı deneme şansım oldu. Motoruna göre araç oldukça atak. Yokuş çıkarken vitesi sport'a aldık, ve araba banamısın demeden tırmandı. Beklediğimden çok çok iyi bir performans verdi. 1.4 atmosferik motor kullanan biri olarak 1.0 motora göre benden tam not aldı. Henüz aracımı satamadığım için aracı alamadım. Takas için teklif ettikleri fiyat piyasadan 6-7 bin tl civarında düşük.

    Birde bugün aklıma 1 serisi girdi. Hafta sonu ayrıntılı olarak onu da inceleyip aracımın satılmasına göre hangi aracı alacağıma karar vereceğim.

    Alanlara hayırlı olsun.

    Edit: Geçtiğimiz hafta sonu sedan için 92750 fiyat almıştım, bugün 93750 fiyat aldım. Zam geldi dediler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zoom_grange -- 20 Ekim 2016; 22:34:43 >
  • Nerde test ettiniz istanbulda bende bakmak istiyorum haftasonu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cesc_ kullanıcısına yanıt
    Hız sabitleyicisi sonradan serviste taktırıl muyor mu a3 lerde ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ch@in

    Ben de bu akşamüstü Maslak'ta sordum. Makyajlı kasa (PI) A3 Sedan 1.6 dizel listedeki gibi sıfır faiz. En düşüğü 95'e yaklaşıyor yalnız.

    ben 2 gün önce sormuştum ellerinde desing sedan yoktu demişlerdi. siz sordunuz mu? ellerinde desing araç varmıydı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayır.
    Apple carplay bile eklenmiyor sonradan.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar acaba aynalar otomatik katlanabilir mi? Birde ayna altlarında veya kapı kollarının altında led aydınlatma var mı acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Artık f1 motoru gibi ufak, turbolu, güçlü ama iki yarışlık motorlar gelecek.1.0 lt motorun ömrü ne olur merak ediyorum...
  • one man one engine kullanıcısına yanıt
    çoğu kişi performansını tartışıyor ama veriler ortada zaten, güçsüz bir motor değil. bu motorda dayanıklı mıdır veya sorun çıkarır diye soruyor insan kendine. o da kullanıldıkça anlaşılacak.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Augsburg

    Hız sabitleyicisi sonradan serviste taktırıl muyor mu a3 lerde ?

    Takılıyormuş hocam sordum ben. Orijinal parçalarla takılıyor dendi ama ne kadar fabrika çıkışı gibi olur bilemiyorum.
  • Makyajli kasada degismediyse, hiz sabitliyiciyi 900 lira civarina taktirmistim ben 2015 martta. Orjinal sekliyle takiliyor sikinti yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Augsburg

    Hız sabitleyicisi sonradan serviste taktırıl muyor mu a3 lerde ?

    Evet hız sabitleyici sonradan takılabiliyor. Eröz/ İzmir haftaya parçanın geleceğini ve takabileceklerini söyledi. 1500 TL gibi bir fiyatı var ama net rakamı hatırlayamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Takılıyor evet, 1600TL.
  • forever eagle kullanıcısına yanıt
    Design'ı bilmiyorum. Sedan Sport sordum sadece. Beyazı panoramik cam tavan ve 18 jantla 130'a geldi maalesef.

    Advance paketli 1.0'la 1.6 dizel Sport arasında 33 bin lira fark vardı! Donanıma çok takılmayıp 85-95 aralığında yeni bir A3 alıp geçmek lazım aslında.
    3-5 yıl sonra marka kasa değiştirip seninki iyice ikinci el olduğunda aksesuardır, pakettir o giden 30 bin lirayı geri getirmiyor. Ekstralar sadece satılmasını kolaylaştırıyor.
    Arkadaşların dediği gibi, cruise control'ü, geri görüş kamerasını orijinal parçayla takıp kodlayan yerler var.
  • Araba alma işi hepten karıştı, A3 makyajlı çok taze onu alayım diyosun,
    1.0 LT motor, tek tük bir kaç kritik donanım alsana 100 bin TL oldu.

    Aynı Fiyata Insignia 1.6 Cdti + Cevre gorus ( Adaptif Cruisesinden, anahtarsız çalıştırmasından bilmem nesine) D sınıfı 1.6 dizel, hantal da olsa otomatik araç alıyorsun,
    ki yürürü süspansiyonu makyajla birlikte efsane olabilecek bir araçtan bahsediyoruz.

    Gel şimdi seç bakalım :D


    Aslında hiç düşünmeden A3 SP 84 e al geç diyorum, Xenonu, Yenilenen şık direksiyonu ıvır zıvırı yeter diyorum, bayi bayi arayıp araç mı arayacağız şimdi yani?

    Neyse bakalım.... Sedan cam tavansız alınmaz bence arkadaşlar Seda 1.0 + Cam tavan ve Desing paket kaça alınabiliyor aşağı yukarı?
  • Ayrıca İnsignia da 40 Bin TL 14 ay sıfır faiz mevcut, A3 için kredi de çekilecekse bir 5 Bin TL de faiz eklersek işler hepten karışıyor.
    1.0 LT benzinli A3 ile 1.6 Dizel otm Cosmo insigniayı aynı fiyata almış oluyoruz :D

    unutmadan bir arkadaş 130 demiş ama

    1.6 TDI Desing ya da Sport Sedan A3 Cam tavan 120 Bin TL , 24 ay 50 Bin TL Sıfır faiz Avekin teklifi.
  • levogrande kullanıcısına yanıt
    Aynalar otomatik katlanır değil hocam. Led aydınlatma konusunu hatırlayamadım.
  • EnginAKB E kullanıcısına yanıt
    Bildiğim kadarıyla sedan 1.0'da Design Paket gibi bir seçenek yok. Design ve Sport paketleri 1.6 TDI ile seçilebiliyor. Ve satış temsilcisinin söylediğine göre cam tavanlı araçta yok şuan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Araba alma işi hepten karıştı, A3 makyajlı çok taze onu alayım diyosun,
    1.0 LT motor, tek tük bir kaç kritik donanım alsana 100 bin TL oldu.

    Aynı Fiyata Insignia 1.6 Cdti + Cevre gorus ( Adaptif Cruisesinden, anahtarsız çalıştırmasından bilmem nesine) D sınıfı 1.6 dizel, hantal da olsa otomatik araç alıyorsun,
    ki yürürü süspansiyonu makyajla birlikte efsane olabilecek bir araçtan bahsediyoruz.

    Gel şimdi seç bakalım :D


    Aslında hiç düşünmeden A3 SP 84 e al geç diyorum, Xenonu, Yenilenen şık direksiyonu ıvır zıvırı yeter diyorum, bayi bayi arayıp araç mı arayacağız şimdi yani?

    Neyse bakalım.... Sedan cam tavansız alınmaz bence arkadaşlar Seda 1.0 + Cam tavan ve Desing paket kaça alınabiliyor aşağı yukarı?

    Öncelikle boyut bakımından iki araç çok farklı ve karşılaştırmak yanlış ama, forumlarda Insignia fiyatı sık sık örnek veriliyor, bu yüzden yazayım dedim. Insignia yakında büyük bir revizyon geçirecek. Mevcut kasa neredeyse 10 yaşına girdi, yeni Insignia'nın 100-150 kg hafiflemesi ve bir çok yeni teknolojiyle gelmesi bekleniyor. Bu sebeple mevcut Insignia'lar çok ucuza satılmaya başlandı, ucuz diye alınabilir ama zamanının gerisinde demode bir araç olacaktır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkilinc79


    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Araba alma işi hepten karıştı, A3 makyajlı çok taze onu alayım diyosun,
    1.0 LT motor, tek tük bir kaç kritik donanım alsana 100 bin TL oldu.

    Aynı Fiyata Insignia 1.6 Cdti + Cevre gorus ( Adaptif Cruisesinden, anahtarsız çalıştırmasından bilmem nesine) D sınıfı 1.6 dizel, hantal da olsa otomatik araç alıyorsun,
    ki yürürü süspansiyonu makyajla birlikte efsane olabilecek bir araçtan bahsediyoruz.

    Gel şimdi seç bakalım :D


    Aslında hiç düşünmeden A3 SP 84 e al geç diyorum, Xenonu, Yenilenen şık direksiyonu ıvır zıvırı yeter diyorum, bayi bayi arayıp araç mı arayacağız şimdi yani?

    Neyse bakalım.... Sedan cam tavansız alınmaz bence arkadaşlar Seda 1.0 + Cam tavan ve Desing paket kaça alınabiliyor aşağı yukarı?

    Öncelikle boyut bakımından iki araç çok farklı ve karşılaştırmak yanlış ama, forumlarda Insignia fiyatı sık sık örnek veriliyor, bu yüzden yazayım dedim. Insignia yakında büyük bir revizyon geçirecek. Mevcut kasa neredeyse 10 yaşına girdi, yeni Insignia'nın 100-150 kg hafiflemesi ve bir çok yeni teknolojiyle gelmesi bekleniyor. Bu sebeple mevcut Insignia'lar çok ucuza satılmaya başlandı, ucuz diye alınabilir ama zamanının gerisinde demode bir araç olacaktır.



    Aslinda Sanziman haric guncel araçlardan eksigi yok,fazlasi var.
    Cok tok bir arac, suspansiyon kalitesi,direksiyon sistemi, ic ve dis mekan ayrintilari, donanimi vs bence referans denilen Passattan cok daha ilerde, dedigim gibi sanziman biraz efektif olsa dakika dusunmeden alinir.

    Audi premium arac olmasi,verimli sanzimani ve kuvvetli ikinci eli ile onde.

    ancak 1.0 tsi benzinli fiyatina ben cosmo 1,6 cdti insignia için fiyat aldim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WlcmToMyWrld


    quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    Birisi standart donanımı yazabilir mi artık? Bu ne gizemdir arkadaş...

    İlk mesajlarda paylaşmıştım oysa ki



    Donanım listesinde görünmüyor ama Basic donanımlı araçta F1 tabir edilen direkisyondan vites kulakçıkları var.




  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.