Şimdi Ara

Audi A31.4 TFSI den yeni modele geçiş sancısı:) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.205
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Bende 4 yıllık 2011 model 1.6 Hitler A3 Sportback kullanıcısıyım, 20 km civarı yeni kasa A3 Sportback 1.6 tdi stronik kullandım.
    Kendi görüşlerimi belirtecek olursam, yeni A3 bizim araçlardan daha sessiz sadece bunu fark edebildim
    Diğer konularda hiç bir fark yok gibi aracın dış ve iç boyutları, fren, direksiyon tepkisi bana birebir aynı geldi.
    Tasarım farklı bir boyut onun için sadece kendi fikrimi söyleyebilirim, eski kasa A3'ü yeni kasa A3'ten iç ve dış tasarım olarak daha başarılı buluyorum.
    Kendim için söylüyorum yeni A3'e geçmem bana bir şey kazandırmaz.
    Yorumlarım böyle




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Crunch.


    quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_

    Kendim 1,6 tdi a3 sedan kullaniyorum. 1.4 tfsi 122 lik ise kesinlikle performanstan yana bir sikintiniz olmaz. O paralarada 0km bir a3 tdi bulabilirsiniz attraction paket ve hatta hatchback ambition bile bulabilirsiniz.

    Hocam biz de sene sonu a3 sedan dizel ambiente+xenon+sunroof düşünüyoruz. Aracın beğenmediğiniz yönleri neler acaba?

    Hocam memnun olmadigim bir sey yok aslinda. Ben kisa mesafe soguk motor kullaniyorum hep yakit ortalamam 1 yillik 15bin km 6,5 litre. Arada yazin yapilan ege turuda var tabii.

    Eksik bir iki tarafi var eksikligini cektigim. On park sensoru yok(hos kullandigim hic bir aracta bu donanim olmadi cok da gerekli olmayabilir), sehir ici guvenlik pakedi gibi bir donanimi yok. Ki bu araci istanbul gibi bir sehirde kullaniyoruz ben ce gerekli bir donanim. Bunlar benim icin eksik.

    Onun disinda cok sevdigim yonleri:
    - hill holder ve elektronik el freni cok iyi calisiyor yok freni kokliyim yok 3 sn sonra birakiyo derdi yok.
    - spor kullanmak istedigimde sport seciyorum direksiyon sertlesiyor stronic deviri yuksek tutuyor gaz tepkileri artiyor.
    - ambition donanim da diz destekli koltuklari cok seviyorum nitekim alti kesik spor direksiyon da oyle.

    Fakat en buyuk eksik olarak gordugum sey ise ne yazikki arka kol dayamayi calmis dogus bizden. 2001 bora kullaniyordum bundan once onda bile vardi. Fakat dogus artik bu donanimi audide vermiyor ne yazikki.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • tork aşağı tork yukarı, yok öyle birşey arkadaş yok, turbo benzinli aracın hızlanmasını gücünü turbo dizel veremez aynı hissi de veremez, o iş torkla olsaydı herkes traktörlerle drag yapıyor olurdu, bırakın şu ezbere muhabbeti artık, 1.4 tfsi dan da dizele geçersen hele 2.0 aşağısı dizele geçersen performans farkı hissedersin oldukça
  • _AsDeRf_ _ kullanıcısına yanıt
    On park sensörü ve geri kamera olmaması beni de düşündürmüyor değil bizim teklif aldığımız araçta. Garip donanım eksiklikleri ben de farkettim. Mesela bizde şuan 2014 tekna paket(bosun bir dolusu) qashqai var. Onda hiçbir eksik donanım hissetmiyoruz. Doğuşun bu düşünceyi bırakması lazım. Donanım arabayı satın alırken en önemli etken.
    Bir de araçta auto Hold var mı. Trafikte frene basmadan duruyor mu araba?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.


    quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Bende hemen kredi basvurusu yapip a3 aliyorum.Insallah banka onay verir suan bankaya gidiyorum.Vergi,bakim ve sigorta insallah fazla cikmaz.

    İnceleme bekleriz hocam

    Banka onay vermedi gecmis donemde duzgun yatmamis borclar gecmis mi sicil mi ne pek duzgun degil dedi kadin bende iyi saglik olsun deyip kalktim gittim neyse bunada sukur.Sanayi ustuma sordum bosver iyiki cikmamis...parcasi pahali yakiti fazla ve sigorta cok cikar yurutemezsin. dedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Crunch.

    On park sensörü ve geri kamera olmaması beni de düşündürmüyor değil bizim teklif aldığımız araçta. Garip donanım eksiklikleri ben de farkettim. Mesela bizde şuan 2014 tekna paket(bosun bir dolusu) qashqai var. Onda hiçbir eksik donanım hissetmiyoruz. Doğuşun bu düşünceyi bırakması lazım. Donanım arabayı satın alırken en önemli etken.
    Bir de araçta auto Hold var mı. Trafikte frene basmadan duruyor mu araba?

    Auto hold en bos versiyonda bile var. Birkere frene basarak durdurursaniz araci birdaha gaza basmadan hareket etmiyor yokusta veya duz yolda olmasi farketmiyor. Ayrica arabayi park ederken frenle durdugunuz anda demin dedigim gibi frenle araci sabitliyor. Kontagi kapattiginiz anda elektronik el freni devreye giriyor.

    Belki de araci bu kadar pratik yapan en kolay uygulamalardan biridir.

    Ayrica havalandirma kanallarinin sekli ve kullanimi cok pratik hic gozunuzu ayirmadan ayarlayabiliyorsunuz.

    Ve araci kullanmayan bir cok insan radyonun vites arkasinda olmasini elestirir fakat dunyada gorebileceginiz en kolay kumanda burdan oluyor. Kol dayamadiki kolunuz santim oynamadan radyoda gezebiliyorsunuz.

    Bence bunlarla ve ince ayrintilariyla beraber parasini hakediyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • _AsDeRf_ _ kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam bilgilendirme için. Bakalım kur biraz daha düşerse mantıklı geliyor bu araç.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam aracınız kaç model, satılık mi??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de sürekli 2011-2012 model 1.4 a3 otomatiklere bakıyorum. Temiz birşey bulursam almayı düşünürüm. Yalnız garantili almak istiyorum, şanzıman patlar diye hep bir korkum var a3 lerde. 1.16 ile çok kıyaslama yaptım,1.16 şanzıman olarak ezer geçer, performans olarak da daha iyi. Ama arka koltuk mesafesi,malzeme kalitesi ve yıllar geçmesine rağmen eskimeyen a3 tipi al beni diyor :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mekmaster -- 10 Kasım 2015; 23:22:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cesc_

    Hocam bir şeyleri çok fena karıştırıyorsunuz. Açın araç özelliklerine bakın bu bile yeterli. Maksimum beygir motorun çevirdiği devrin sonlarında verilir. Sizin dediğiniz şey maksimum torktur. Maksimum torku ne kadar erken verirse o kadar kalkerken yapıştırıyor hissi oluşturur. Tabi maks. tork yeterince kuvvetliyse.

    Örnek olarak 1.4 TSI 150 ACT motoru ele alalım.

    Güç: 150 HP
    150 HP'yi verme aralığı: 5000-6000 devir

    Tork: 250 nm/dd
    Maks. torku verme aralığı: 1500-3500 devir

    Sizi koltuğa yapıştıran, ara hızlanmalarda daha çabuk hızlanmanızı sağlayan şey torktur. Eğer torklar aynıysa, maks. tork verme devir başlangıçları ve devir uzunlukları da aynıysa beygir farkı kendini o zaman gösterir.

    Ee senin dediğine göre 320 torka sahip insignia passat 1.6 120hp'den daha hızlı hızlanması gerekir ama daha yavaş.Asıl sen bilmiyorsun konuyu.Dizel araçları yürüten şey torklarıdır benzinlileri ise bg'leridir.Bu ayrımı araştırırsan öğrenirsin




  • Sevgili hocam, 0-100 sürelerinde tek etkenin beygir, tork güçleri olmadığının bile farkında değilken lütfen bu kadar iddialı konuşmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cesc_ -- 12 Kasım 2015; 11:28:31 >
  • araçların ağırlıkları, sürtünme katsayıları ve vites geçiş hızları gibi etmenleri dikkate almadan yalnızca max bg ve tork gücü üzerinden yapılan karşılaştırmalar gerçekten çok komik
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.