Şimdi Ara

AUDI A4 B9 (ANA KONU) (13. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11.744
Cevap
140
Favori
957.072
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir de bugün kafa karışıklığım yetmezmiş gibi, BMW'de kampanyasına istinaden 520 i sedan fiyatı aldım. Executive donanımlı full araç 132 bin liraya (ötv'siz) geliyor. Neredeyse C 200 d fiyatı! Araç kasa değişecek ama bu haliyle bile baya geniş ve güzel E segmentinde bir araç. İnsanlar baz modeli 170 bin liradan kapış kapış götürmüş, bir tane bile baz model kalmamış. Tek handikapı aşırı benzin sarfiyatı. Ağır olan bu araçta ortalama 12 litre görmek işten bile değil. 520'ye ne diyonusuz? Düşünülemez mi kasa değişecek olmasına rağmen
  • corova kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle düşünülür hocam. Bir üst segment ve daha da prestijli bir araç. Yalnız kendi adıma en büyük çekincem bakim masrafları olur 5 serisinin. E segmenti servislerde hoşgeldin'i sofraya yüklü veriyor olabilir , araştırmak lazim. Alırken güzel ama yakıtı ve bakimiyla yürütmesi masrafli olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen öyle! Benzin ve servis parasıyla baş edemedikten sonra, arabayı kullanmak da cehennem azabına dönüşecektir:) C200 D akar gider..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: corova

    Aynen öyle! Benzin ve servis parasıyla baş edemedikten sonra, arabayı kullanmak da cehennem azabına dönüşecektir:) C200 D akar gider..

    Bu konu hakkında M.L.Crassus üstadımla baya tartıştım konuştum fikirlerini aldım.

    Arabaya bindiğinde benzinini düşüneceksen, sırf benzin yüzünden uzun yol gezme fikirlerini arka plana atıcaksan hiç bir anlamı yok üst segmentin.

    Evet araç yağ gibi akıyor, ses yalıtımı ve konfor üst düzeyde. Ben teste çıkmıştım, tümsekleri geçerken neredeyse hissettirmiyordu.

    Ancak 12-13 litre yakarken baya küfür ettirir kendisine bilginiz olsun.

    O yüzden iyi irdeleyin...

    ÖTV'si muafiyet kapsamında diye servis ve akaryakıt istasyonlarında saydırmayın sonra :D :D




  • Araç 1600cc olsa da ben kendimi E Segment müşterisi olarak kallavi görmüyorum üstadlar Aracı aldık diyelim, yürütmesi sorun olmamalı. 2.eli de yitecek 5.20i nin. 175k ya satılık Exclusive var malum sitede. Al 190k hemen 20k yitik. C200d ise kullanirken dizel olması avantajli. Marka zaten tartışmasız. Gidip gitmemesi kişisel beklentiyle paralel. A4 de çok iyi bence, içi harika, 1.4 TFSİ güncel vergi dilimiyle alınır ama vergisi artarsa bu motor 2.plana gider. Benim düşüncem şu şekildeydi ; 180k C200d AMG'ye verilene kadar aynı fiyata 2.0 TDi Design A4 alınabiliyor. Quattro 195k'yı buluyor ama değebilir. Fakat ötv indirimi devreye girince şu anda mecbur 1600cc alti bakmak gerekiyor. O nedenle Murat hocam / üstadima C200d daha mantıklı geliyor bana. 1.4 TFSİ A4 de en az 8 - 8.5 lt yakar ayrıca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • corova kullanıcısına yanıt
    Kac para bu araba 3.20 i 40. Yil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Kac para bu araba 3.20 i 40. Yil

    178 bin lira! Gırtlağına kadar dolu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: corova


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Kac para bu araba 3.20 i 40. Yil

    178 bin lira! Gırtlağına kadar dolu

    Ben araci alirken bmw 1'i kampanya vardi 155.000 satti borusan ciddi fark var ya indirimli haliki
    178 liste fiyatimi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • corova kullanıcısına yanıt
    Şimdi ötv zammı gelecek gazıyla 185k ya kadar cikartirlar. Ötv zammı gelir 2.0 litrelikleri de 210k ya inerler.
    172k - Temmuz sonu 3 gün 156k - 3 ayda 16k zam! Gerçi Temmuz öncesi de 170k'ydı. O ara alanlar voleyi vurdu. Gerisi tufan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M.L.Crassus -- 30 Ekim 2016; 13:42:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 serisi yeni kasa 2018 mayıs çıkış tarihi. Araç alıcak arkadaşlar donanım fiyat karşılaştırmasını dikkatli yapsınlar. A4 iç kalite sessizlik ve türkiye şartlarında en keyifli sürüş demek benim için ama aynı zamanda en başarız dış görüntü ve fiyat karşılık olarak zayıf kalıyor.
    3 serisi ise dış görünüm ve fiyat karşılığında verdikleri ile öne çıkıyor. C serisi ise bence başarız iç kalite ve sanki mercedesin sahibi gibi davranan satış temsilcileri ile en zayıf halka. Görüntü çok iyi içerde ama ince detayda ve kullanışlılıkta çok zayıf.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla şunu söyliim; 320i ed kullanırken adeta koltuğa yapıştırıyor insanı. Ama sürüş zevki-direksiyon hassasiyeti A4'de daha iyi. Bir de kokpitinin efsane tasarımı var. Ama karşılaştıracak olursan; A4'de opsiyonları soramıyorsun (led far+bang olufsen+cc vb.) gibi özellikler hak getire. Ellerindeki araçlarda yok! "Olsun" diyorsun, burundan kıl aldırmazcasına, "olmaz" diyorlar. Sline araba alıyorsun neredeyse 5 bin Avro'ya, o arabada dahi CC ve led far yok! Bu, "ortalığa serpiştirirm, isteyen istediğini alır" tavrını sevemedim. Araba alıyorsun 160 binlere ama çok sevdiğin bir özellik olmuyo arabada. Diğer arabada bulunuyorken bu kez de kendi arabandaki diğer donanımlsra kıyamıyosun. İlginç bir yaklaşımları var!
    Mercedes de öyle. "Yoğunuz, şu an bakamayız, saat 16.00'da kapatıyoruz, test aracı yok" muhabbeti gırla müşteriye karşı. Dün gittim C200 d test etmeye randevulu, vardığımda, "dizel kasa yok, C180 test edebilirsiniz" dediler. Mecburen onu kullandım ve inanın bir satış temsilcisi bulamadım ki fiyat alayım!
    Bunlara mukabil; Borusan'daki ilgi-alaka çok daha sağlıklı geldi. BMW 320i ed test ettikten sonra, ST'nin ilgisi ve güleryüzü neredeyse o aracı aldıracaktı bana. Şöyle de bir şey vsr: Bu 40. Yıl arabasında her şey var. Ek özellik gelmedi aklıma açıkçası. Ve yakıtta da 170 beygir olmasına rağmen (daha performanslı) 150 beygirlik A4'le aynı değerleri yakılyo sarfiyatta(hatta daha iyi diyenler var) Fiyat bazında da denk güreşiyorlwr. BMW'nin tek handikapı 1-15 yıl sonra kasanın değişecek olması. Ama sızan fotoğraflarda öyle aman aman bir değişiklik yokmuş gibi geldi bana. Bu biraz talep üzerine (mercedrs, audi'ye karşı bmw müşterisi talebi) lütfen olacak gibi. Zaten F30kasa efsane niteliğine bürünmüş öoktan. Göze soka soka radikal bir değişim olmaz gözde bir üründe diye düşünüyorum. Açıkçası, BMW de bu dolulukta tercih sıralamama iyi bir giriş yapmış durumda.
    Bu aracın liste fiyatı 188 bin lira bu arada. İndirimlerle 172 bin liraya geliyor. 178'i yanlış yazmışım dün.
    Ve size yine soruyorum, ince eleyip sık dokuyanlar olarak:) Hangisiiiii

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • C200 d alıcam arkadaşlar. Son kararım.
    Kasa değişmeyecek ve dizel olması avantaj. Böylece 5 yıl sonra değerinde satıp hayallerimi süsleyen Audi A4 2 bin tdi Quattro'ya kavuşabileceğim :)
    Herkese hayırlı forumlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: corova

    C200 d alıcam arkadaşlar. Son kararım.
    Kasa değişmeyecek ve dizel olması avantaj. Böylece 5 yıl sonra değerinde satıp hayallerimi süsleyen Audi A4 2 bin tdi Quattro'ya kavuşabileceğim :)
    Herkese hayırlı forumlar

    O halde "Hayırlı Olsun" demek düşer hocam bize.

    Ben bu şartlarda en mantıklı seçimi yaptığınızı düşünüyorum. Hatta vergi değişikliği sonrasında A4 2.0 TDi Quattro yu almak o zaman oluşacak şartlarda duygular yanında mantığı da getirmis olacak sanki. 2 gündür ben de beklemeye geçmeyi düşünüyorum. 1.4 TFSİ zam görecek kesin. Soru şu ; ne kadar yaklaşacak 2.0 TDi'a? Şu anda fark 40binTL! Vergi 15 - 20 bin TL oynatirsa fark da azalacak ve dizelin gücüyle kim 1.4 TFSi alacak? Bahsedilen genel bir vergi artışı değil gibi. Bu durumda satıcılar küçük motor avantajini kaybedecek, kaybı nereden telafi edecekler? Mecburen büyük motoru oyuna dahil edecekler. Bizler de motorun gücüyle belki de senelik MTV'yi biraz daha fazla ödemeyi göze alabilecegiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler Tarık hocam. Hepimize hayırlı olsun kararlarımız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İŞTE VERGİSİ DEĞİŞECEK ARAÇLAR:

    1-İstiap haddi 850 kilogramı geçmeyip motor silindir hacmi 2000 cm³'ün altında olanlar: Vergi oranı yüzde 15

    2-İstiap haddi 850 kilogramı geçip motor silindir hacmi 2800 cm³'ün altında olanlar: Vergi oranı Yüzde 15

    3-Sadece elektrik motorlu olanlar: Vergi oranı Yüzde 10

    – Sürücü dahil 9 kişilik oturma yeri olanlardan, motor silindir hacmi 3200 cm³'ü geçmeyenler yüzde 15, sadece elektrik motorlu olanlar: yüzde 10

    4-Diğerleri:

    -Motor silindir hacmi 1600 cm3'ü geçmeyenler: Yüzde 45

    -Motor silindir hacmi 1600 cm3'ü geçen fakat 2000 cm3'ü geçmeyenlerden; elektrik motoru da olanlardan elektrik motor gücü 50 KW'ı geçip motor silindir hacmi 1800 cm3'ü geçmeyenler: yüzde 45, diğerleri: Yüzde 90

    Motor silindir hacmi 2000 cm3'ü geçenler:

    -Elektrik motoru da olanlardan elektrik motor gücü 100 KW'ı geçip motor silindir hacmi 2500 cm3'ü geçmeyenler: Yüzde 90, diğerleri yüzde 145

    Sadece elektrik motorlu olanlar:

    -Motor gücü 85 kW 'ı geçmeyenler yüzde 3

    -Motor gücü 85 kW'ı geçen fakat 120 kW'ı geçmeyenler yüzde 7

    -Motor gücü 120 kW'ı geçenler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • A4 2016 modeli telefonumla kablo ile bağlamak mümkün değil mi? Araçta kol dayamanın altında USB var sadece sarj için diyor.
    Bu da mı opsiyonel??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese merhaba,
    Virtual kokpit ya da geri görüş kamerası gibi opsiyonlar sonradan takılabilyor mu?

    Aracım b9 2.0 tdi quattro sport. Led far ile 18" jant mevcut. Virtual kokpit sonradan takılıyorsa muhtemelen geri görüşüde navigasyonu takarken hallederler diye düşünüyorum.
    Araç 2 lt motor olduğu için virtual kokpitin ötv li hali nerdeyse quattro farkı kadar
    Bu araç dizel alınacaksa kesinlikle quattro alınmalı, stabilitesi bariz fark ediyor.
  • Yeni audi'lerde s-tronic şanzımanda kavrama vs. problemleri devam ediyor mu?
  • muharrem.05 kullanıcısına yanıt
    Hocam kaç km oldu aslan. İzlenimler nasıl:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muharrem.05 kullanıcısına yanıt
    Muharrem hocam, araçlarla çok içli dışlı olman hasebiyle sana sormak istediğim bir "tercih" meselesi var:)
    A4 1.4 TFSİ (sline), BMW 3.20i ed (40. Yıl paketi) ve Mercedes C200 d (AMG) arasında kaldım. Son tercihim, dizel olması nedeniyle C200 d ama, yine de fikrini duymak isterim. Teşekkür ederim şimdiden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.