Şimdi Ara

AUDI A4 HAKKINDA HERŞEY (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
105
Cevap
5
Favori
240.846
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çok güzel konu ellerine sağlık :)
  • Audi ile ilgilenen arkadaşların yararlanabilmesi amacıyla yapılan bu derleme çalışmasının ilgi görmesi beni çok mutlu etti. Umarım konu canlı tutulabilir. Slm
  • A4 1.8 TFSI 120 hp

    Bu bilgiler alıntıdır:www.arabahaberleri.com

    Markası: Audi Modeli: A4 1.8 TFSI 120 Hp
    Üretim Yılı: 2010 Üretim Yeri: Almanya

    Yeni A4 yelpazesinden bir otomobile sahip olmak sizi başkalarından ayırır. Her modelin görünüşü, performansı ve güvenlik özellikleri seçici sürücülerin beklentilerini karşılamak için ayarlanmıştır. Ne kadar zorlu olursa olsun sizin sürüş taleplerinizi karşılayacak performansı, güvenilirliği ve tutumluluğu sunan sekiz benzinli ve dizel motor arasında seçim yapın. Yeni A4 yelpazesi sınırları zorluyor.

    İşte dinamizm... Audi, 4.nesil yeni A4 modeli ile göz kamaştırıyor. Audi’nin tipik kaliteli ve lüks iç mekân anlayışının son örneği olarak dikkat çeken yeni Audi A4 Sedan, 2008 yılı Şubat ayında satışa sunuldu.

    Hem önceki nesillere göre hem de mevcut rakiplerine göre geliştirilmiş dinamik sürüş özellikleriyle de kendini gösterecek olan yeni Audi A4’ün tüm özelliklerini keşfedin.

    Yeni Audi A4’ün motorları: Gelişmiş, güçlü ve verimlidir. Tüm benzinli motorlar direkt enjeksiyonun ekonomik bir yöntemi olan FSI® ile donatılmıştır. TDI® motorlar modern common rain enjeksiyon teknolojisi kullanırlar. Ayrıca dizel partikül filtreleri ile donatılmışlardır ve EU5 emisyon standartlarına uygundurlar.

    Dizel motorlar

    Yeni Audi A4’ünüz için dört veya altı silindirli modern, yüksek torka sahip dizel üniteler bulunmaktadır. Piyasaya sürülen modellerin güç yelpazesi 143 hp’den 240 hp’ye kadar uzanır. A4 için en güçlü dizel motor olan 3.0 TDI’nın 1500’den 3000 d/d’ye kadar devirde 500 Nm’lik etkileyici bir torku vardır ve sadece 6.1 saniye içerisinde 100 km/h’ye kadar hızlanabilmektedir; en yüksek hızı 250 km/h’dir (kontrollü).

    Yakıt tüketimi ve emisyon verileri:

    Audi A4 2.0 TDI, 143 hp;
    ortalama yakıt tüketimi 5.3 l/100 km;
    CO2 emisyonu 149 g/km
    Audi A4 2.7 TDI, 190 hp, multitronic®;
    ortalama yakıt tüketimi 6.4 l/100 km;
    CO2 emisyonu 167 g/km
    Audi A4 3.0 TDI quattro, 240 hp;
    ortalama yakıt tüketimi 6.6 l/100 km;
    CO2 emisyonu 182 g/km

    Benzinli motorlar

    A4’ün içerisindeki benzinli motorlar, motor sporlarında denenmiş ve test edilmiş olan FSI® veya TFSI® ile donatılır. FSI® motorlarda yakıt yanma odasına hassas ölçülen miktarlarda püskürtülür. Bu verimli bir yanma ve gelişmiş benzin kullanımı sağlar. TFSI® sürücüye daha fazla güç sağlamak için FSI®’yı bir turbo şarj ile birleştirir. Benzinli modeller dört ve altı silindirli versiyonlar olarak bulunmaktadır. Piyasaya sürülen modelin yelpazesi 120 hp’den 265 hp’ye kadar uzanmaktadır.

    Özel bir avans sisteminden meydana gelen Audi Valvelift sistemi, 3.2 FSI motor içerisindeki iç sürtünmeleri ve yakıt tüketimini de azaltır, ama güç azalmaz! Bunun sonucu olarak 330 Nm’ye kadar olan torku ile en güçlü motor A4 3.2 FSI aracı 0’dan 100 km/h’ye sadece 6.2 saniye içerisinde getirmektedir.

    Motor Seçenekleri

    Audi A4 1.8 TFSI 120 hp
    ortalama yakıt tüketimi 7,1 l/100 km;
    CO2 emisyonu 164 g/km
    Audi A4 1.8 TFSI 160 hp
    ortalama yakıt tüketimi 7,1 l/100 km;
    CO2 emisyonu 164 g/km
    Audi A4 2.0 TFSI 211 hp
    ortalama yakıt tüketimi 5,2 l/100 km;
    CO2 emisyonu 154 g/km
    Audi A4 3.2 FSI 265 hp
    ortalama yakıt tüketimi 8,9 l/100 km;
    CO2 emisyonu 213g/km

    Daha fazla güvenlik, daha fazla konfor, daha fazla sürüş keyfi:

    Tüm sürüş koşullarında Audi A4’te opsiyonel olarak bulunan yenilikçi bir destek sistemi ve teknik donanım, otomobilinizin üstün bir şekilde kontrolünü sağlamaktadır. Bunun en göze çarpan örneği düğmeye bir basışta bireysel gereksinimlerinize uymak için aracın karakteristiklerini uyarlayan Audi drive select'tir.

    Audi drive select

    Son derece rahat sistemden kararlı bir sportifliğe geçiş için konfor, otomatik ve dinamik modlarını kullanarak Audi A4’ün karakterini kişisel gereksinimlerinize göre uyarlar.

    quattro®

    Sürekli dört tekerlekten çekiş quattro®, gücü asimetrik ve dinamik olarak dört tekerleğin tümüne dağıtır. Tekerleklerin bir tanesinin yolu kavrayışı tehlikeye girerse, quattro® gücü yeniden dağıtarak bunu ortadan kaldırır.

    LED gündüz sürüş farı

    Opsiyonel xenon plus farlar sadece iyi bir görünüş sağlamakla kalmaz, teknik olarak da gelişmiş bir sistemdir: 14 LED gündüz sürüş farı işlevini görür. LED lambaları normal kısa farlardan daha az enerji harcar ve oldukça uzun ömürlüdür.

    Audi lane assist

    Audi lane assist araç şerit çizgisinin dışına çıktığında direksiyonu titreterek sürücüyü uyarır.

    Audi side assist

    Bu özellik aracın kör noktasını ve aracın arkasındaki trafik durumunu izlemek için radar sensörlerini kullanır. Dış ayna üzerindeki ışık, şerit değiştirme sırasında side assist tarafından tehlike teşkil eden bir araç olduğu algılandığında sizi bilgilendirir veya uyarır.

    Uyarlanabilir hız sabitleme sistemi

    Opsiyonel uyarlanabilir hız sabitleme sistemi önünüzdeki trafiğe göre mesafeyi ayarlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huseyinn06 -- 12 Aralık 2010; 1:03:03 >




  • merhaba,

    Konu başlığı için teşekkürler.

    Bir kaç sorum olacaktı:

    multitronic şanzıman performansı hakkında görüşlerinizi alabilir miyim..
    1.8 TFSI multritonic 120 hp sizce çekiş açısından yeterli mi?

    Benzin sarfiyatı nedir? (teknik veriler var ama daha çok kullanıcı görüşü almak istedim)
    Aracın yol tutuşu, konforu hakkında görüşlerinizi alabilir miyim?

    passat araç düşünüyorum aslında. Ancak audi'leri de çok beğeniyorum... Açıkçası o kadar açılabilir miyim bilmiyorum ama her iki aracı da kullanan arkadaşlar görüşlerini aktarabilirse sevinirim.
    Düşündüğüm passat, 1.4 tsi+DSG (comfortline veya highline donanımı)... Bu araca göre kıyaslayabilirsiniz...

    Alacağım araçta kaliteli bir otomatik vites özellikle istiyorum... şanzımanı sorma maksatım da budur..
    performans olarak da, aşırı perf. kullanmam ama tek istediğim (kim istemez ki) özellikle yokuşta gerekli durumlarda atak olabilmesidir... multitronic viteslerde spor modu var mı? ya da gerek vites gerekse motor bu tip acil hızlanma isteklerine tepki verebiliyor mu? 230 nm rakam olarak iyi (1.4tsi'ya göre 30 nm fazla üstelik) ama yine kullanıcı görüşü almak isterim.. :)

    Web sitesinde standart donanım içinde cruise control görmedim? Yok mu? Adaptive cruise control opsiyonel ama adaptive olmayan da mı opsiyonel ?(adaptive olmayan Cruise control var mı? ya da...)

    opsiyonların listesi yukarıda verilenlerle mi sınırlı? Fiyat bilgisi var mı?

    Bu araçla hangi opsiyonları özellikle tavsiye edersiniz? neden?

    Son olarak.... A4'ün bir sonraki kasa değişimi ne zaman?


    teşekkürler..




  • alpman yine karşına ben çıktım.. :)

    sebebi sanırım aynı araçlara bakıyor olmamız. sana bildiğim kadarıyla cevapları yazıyorum.

    multitronic şanzıman gayet başarılıdır. fakat genelleme yapamam ama bir kaç a4'ün daha ilk servise girmeden şanzımanlarının değiştiğini gördüm. ama bu bütün araçlarda olabilir a4'e indirgememek lazım.

    1.8 120 bg gaza yüklendiğinde seni tatmin edecektir. neticede drag yarışları yapmayacağız. tahmin ediyorum sende bebeklisin haliyle yarışacak halimiz yok. ama basarsan gider kısmında yakıt tüketimin çok ama çok artacak bunu unutma.

    benzin sarfiyatını net bilmiyorum ama bence 1.8 motorlu ve benzinli bir araç devri geçti. alabiliyosan 2.0 tdi al. hem benzin pahalı hemde 1.8 sarfiyatı daha çoktur.

    bence passat çok ama çok akıllıca bir seçim olabilir. marka takıntın yoksa highline donanım bir passat seni a4 den çok daha mutlu edebilir bence.

    hız sabitleme standart değil ama olmazsa olmaz iki adet opsiyon paketi var a4 te. bunlardan birinin içinde yani her türlü alıyorsun hız sabitlemeyi. yoksa da zaten kabaca 750 800 liraya servis takabiliyor.

    bir dünya opsiyon var en mantıklısı audi web sitesinde audi oluşturucuyu incelemen. sana net fiyatını çıkartacaktır aracının. üstüne bayide pazarlık edersin.

    ben olsam audi ses sistemini mutlaka alırdım hem çok pahalı değil hem de çok çok başarılı bir ses sistemi. standart gelenin performansını hiç beğenmiyorum.

    kasa değişimine daha var ama 2012 de makyaj görecek.

    umarım fikir verebilmişimdir.




  • Onuruno cevaplar için teşekkürler (yine :))

    aslında 2.0 tdi konusunda seninle hemfikirim.. Ana o zaman bu araç 100000'lere yaklaşıyor tahminimce... o kadar veremem muhtemelen.. verebilsem bile 320d'yi tercih ederim sanırım, motor gücü açısından daha iyi 320d (hatırladığım kadarıyla)... ama kalite olarak bilemem... bmw'yu da audi'yi de yakınen tanımıyorum... ama her iki aracı da oldukça seviyorum (marka olarak)...

    evet, performans isteğim konusunda haklısın... yarış aramıyorum, bekar ve çocuksuz zamanlarımda dahi (birkaç asabi zamanımı saymazsak :)) zig-zaglı veya agresif bir sürüşüm yoktu... ama motora ve arabaya güvenebilmek önemli...

    neyse...daha oldukça zamanım var, o zamana kadar araştırmaya devam edeceğim...

    görüşmek üzere ;)

    iyi günler.






    quote:

    Orijinalden alıntı: onuruno99

    alpman yine karşına ben çıktım.. :)

    sebebi sanırım aynı araçlara bakıyor olmamız. sana bildiğim kadarıyla cevapları yazıyorum.

    multitronic şanzıman gayet başarılıdır. fakat genelleme yapamam ama bir kaç a4'ün daha ilk servise girmeden şanzımanlarının değiştiğini gördüm. ama bu bütün araçlarda olabilir a4'e indirgememek lazım.

    1.8 120 bg gaza yüklendiğinde seni tatmin edecektir. neticede drag yarışları yapmayacağız. tahmin ediyorum sende bebeklisin haliyle yarışacak halimiz yok. ama basarsan gider kısmında yakıt tüketimin çok ama çok artacak bunu unutma.

    benzin sarfiyatını net bilmiyorum ama bence 1.8 motorlu ve benzinli bir araç devri geçti. alabiliyosan 2.0 tdi al. hem benzin pahalı hemde 1.8 sarfiyatı daha çoktur.

    bence passat çok ama çok akıllıca bir seçim olabilir. marka takıntın yoksa highline donanım bir passat seni a4 den çok daha mutlu edebilir bence.

    hız sabitleme standart değil ama olmazsa olmaz iki adet opsiyon paketi var a4 te. bunlardan birinin içinde yani her türlü alıyorsun hız sabitlemeyi. yoksa da zaten kabaca 750 800 liraya servis takabiliyor.

    bir dünya opsiyon var en mantıklısı audi web sitesinde audi oluşturucuyu incelemen. sana net fiyatını çıkartacaktır aracının. üstüne bayide pazarlık edersin.

    ben olsam audi ses sistemini mutlaka alırdım hem çok pahalı değil hem de çok çok başarılı bir ses sistemi. standart gelenin performansını hiç beğenmiyorum.

    kasa değişimine daha var ama 2012 de makyaj görecek.

    umarım fikir verebilmişimdir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~TheHBO~

    ya önlerdeki LEDlere bayılıyom yaa

     AUDI A4 HAKKINDA HERŞEY

     AUDI A4 HAKKINDA HERŞEY




    Harika




  • A4'ün iç tasarımı resimlerde görüldüğü gibi o kocaman büyük ekranı içeriyor mu? Yoksa sadece navigasyon opsiyonunu alınca mı o ekranı alıyoruz...

    teşekkürler.



    quote:

    Orijinalden alıntı: huseyinn06





     AUDI A4 HAKKINDA HERŞEY




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alpman -- 19 Ocak 2011; 8:59:54 >




  • Arkadaslar merhaba,

    Yeni kasa ne zaman gelecek bir bilgisi olan var mi ?

    Ve diger merak ettigim sey yeni kasanin gelmesi suanda ki kasanin fiyatini etkilermi, bir dusus olurmu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Method Man


    quote:

    Orijinalden alıntı: ~TheHBO~

    ya önlerdeki LEDlere bayılıyom yaa

     AUDI A4 HAKKINDA HERŞEY

     AUDI A4 HAKKINDA HERŞEY




    Harika


    Muthis bir tasarimi var bu aranin.

    Fotograflar super.




  • Audiye hastayım yaa :D Bmw mersedes bi kenara audi bi kenara
  • Tek kelimeyle mükemmel.
  • A3 hariç diğer audilere karşı bi zaafım arkadaş bu ne güzel bi arabadır
  • Bir sorum var herkese. Audi'lerin on panelinde bulunan asagidaki tus ne ise yarar?

     AUDI A4 HAKKINDA HERŞEY
  • VALLA GÜZEL hazırlanmış helal.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Faux Carnival

    Bir sorum var herkese. Audi'lerin on panelinde bulunan asagidaki tus ne ise yarar?

     AUDI A4 HAKKINDA HERŞEY


    start stop düğmesi araç durduğunda aracı stop ettiriyo tekrar gaza bastığınızda aracı çalıştırıp yola devam ediyorsunuz .Yakıt tüketimini düşermek için geliştirilmiş bir sistem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Makinaaa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Faux Carnival

    Bir sorum var herkese. Audi'lerin on panelinde bulunan asagidaki tus ne ise yarar?

     AUDI A4 HAKKINDA HERŞEY


    start stop düğmesi araç durduğunda aracı stop ettiriyo tekrar gaza bastığınızda aracı çalıştırıp yola devam ediyorsunuz .Yakıt tüketimini düşermek için geliştirilmiş bir sistem

    Şehir içi dur kalkların çok oldugu trafikte off yapmanızı öneririm.




  • stanby gibi bu düğme televizyonlardaki işlevin aynısı
  • 2.0 dizel motorunun yakıt tüketim değerleri şaka mı gerçek mi?

    Web sitesinde;
    Şehir içi: 5,7
    Şehir dışı: 4,4
    Ortalama: 4,8

    Benim super ekonomik diye hava attığım 1.6 Megane III DCI motorun gerçek değerlerinden düşük yahu... Hadi kullanım şartlarını ekleyelim üzerine 0,5 litre koyalım yine müthiş... Hem de 2.0 motorla...
  • Doğru biraz basarsan max6.5 şehir içi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.