Öncelikle amacım fanlık yada düşmanlık yapmak değil sadece bilgi edinmek istiyorum.
Bilindiği üzere wosvosun DSG'si sıkıntılı, ne zaman bozulacağı belli olmuyor. Peki Audi'de durum nasıl? O da risklimidir? Aracı kullanan forumdaşlarım bilgilendirirse sevinirim.
Audi stronic o dsg değil
MORTALDANCE
kullanıcısına yanıt
İnternette biyerlerde sanki aynı vites gibi okumuştum. Peki stronikte arıza riski nasıldır? tork kontentorlu gibi az riskli midir? değil midir?
ilgilendiğiniz araç nedir hangi motor
MKVll
kullanıcısına yanıt
2010 civarı dizel otomatik a4 niyetim var şanzımandan korkuyorum açıkçası
ilgilendiğiniz aracın şanzımanı 8 ileri multitronic, dsg ile uzaktan yakından alakası yok yani korkmanızada gerek yok
2012 model a3 var.1.yıl kavrama değişti garantiden.Değiştikten 1,5 yıl sonra kavrama birada değişti iyi niyet garantisinden işçilik ücreti ödedim.O değiştikten 4 ay sonra mekatronik değişti iyi niyet garantisinden yine işçilik ödedim.Şu an 6 ay geçti sorunsuz kullanıyorum ne zaman patlar diye bekliyorum:)))
quote:
Orijinalden alıntı: yepyepcool
2012 model a3 var.1.yıl kavrama değişti garantiden.Değiştikten 1,5 yıl sonra kavrama birada değişti iyi niyet garantisinden işçilik ücreti ödedim.O değiştikten 4 ay sonra mekatronik değişti iyi niyet garantisinden yine işçilik ödedim.Şu an 6 ay geçti sorunsuz kullanıyorum ne zaman patlar diye bekliyorum:)))
Alacak olsaniz yine audi alir misiniz
quote:
Orijinalden alıntı: MKVll
ilgilendiğiniz aracın şanzımanı 8 ileri multitronic, dsg ile uzaktan yakından alakası yok yani korkmanızada gerek yok
Bazı kaynaklardan audinin şanzımanının dsg ile aynı olduğunu sadece araca yerleştirilme biçiminin farklı olduğunu okumuştum (biri dikeymiş diğeri yataymış). Çekindim açıkçası. Sonuçta ikinci el oto bi de arıza çıkarırsa çok can sıkıcı olur.
bahsettiğiniz olay a3 ve aşağısı 1.6 ve aşağısı için geçerlidir bahsettiğiniz dizel a4 ün şanzımanından yana sıkıntı olmasın yalnız turbo ve enjektörlerine iyi baktırın
quote:
Orijinalden alıntı: MKVll
bahsettiğiniz olay a3 ve aşağısı 1.6 ve aşağısı için geçerlidir bahsettiğiniz dizel a4 ün şanzımanından yana sıkıntı olmasın yalnız turbo ve enjektörlerine iyi baktırın
Teşekkürler bilgilendirme için
quote:
Orijinalden alıntı: sinank3
quote:
Orijinalden alıntı: MKVll
bahsettiğiniz olay a3 ve aşağısı 1.6 ve aşağısı için geçerlidir bahsettiğiniz dizel a4 ün şanzımanından yana sıkıntı olmasın yalnız turbo ve enjektörlerine iyi baktırın
Teşekkürler bilgilendirme için
Alıntıları Göster
alacağınız araç a4 2.0 tdi 143 hp ise onun şanzımanı 8 ileri multitronic (cvt). sorunsuz denilebilir, dsg gibi değil yani.
A4 de Dsg değil Multitronic şanzıman var. Multitronic şanzıman sorunsuz akkaşık değil, gayet sorunlu bir şanzıman, performansı mahfetmesi de cabası. Şahsen bir daha son alacağım şanzımandır.
quote:
Orijinalden alıntı: MKVll
ilgilendiğiniz aracın şanzımanı 8 ileri multitronic, dsg ile uzaktan yakından alakası yok yani korkmanızada gerek yok
Yo gayet de korkmasına gerek var.
Multitronic belki de S-Tronic'den daha sorunlu bir şanzıman. Zaten astarı yüzünden pahalıya geldiği için Audi saf dışı bıraktı Multitronic 'i.
quote:
Orijinalden alıntı: DolceVita.
quote:
Orijinalden alıntı: MKVll
ilgilendiğiniz aracın şanzımanı 8 ileri multitronic, dsg ile uzaktan yakından alakası yok yani korkmanızada gerek yok
Yo gayet de korkmasına gerek var.
Multitronic belki de S-Tronic'den daha sorunlu bir şanzıman. Zaten astarı yüzünden pahalıya geldiği için Audi saf dışı bıraktı Multitronic 'i.
neye dayanarak söylüyorsunuz s tronicten daha sorunlu olduğunu? kaç km kullanıdız ne gibi masraf açtı ? babamın 100binde a6 sı var ilk günkü gibi çalışıyor. multitronicten korkacak hiç otomatik şanzımana bulaşmasın direk manuel alsın ayrıca audinin saf dışı bıraktığı felan yok şuan satışta olan 2.0tdi a4 ün şanzımanı multironic
quote:
Orijinalden alıntı: MKVll
quote:
Orijinalden alıntı: DolceVita.
quote:
Orijinalden alıntı: MKVll
ilgilendiğiniz aracın şanzımanı 8 ileri multitronic, dsg ile uzaktan yakından alakası yok yani korkmanızada gerek yok
Yo gayet de korkmasına gerek var.
Multitronic belki de S-Tronic'den daha sorunlu bir şanzıman. Zaten astarı yüzünden pahalıya geldiği için Audi saf dışı bıraktı Multitronic 'i.
neye dayanarak söylüyorsunuz s tronicten daha sorunlu olduğunu? kaç km kullanıdız ne gibi masraf açtı ? babamın 100binde a6 sı var ilk günkü gibi çalışıyor. multitronicten korkacak hiç otomatik şanzımana bulaşmasın direk manuel alsın ayrıca audinin saf dışı bıraktığı felan yok şuan satışta olan 2.0tdi a4 ün şanzımanı multironic
Kardes 145 binde komple sanziman degisti a4 2.0 tdi multitronicte, 7000 kusur lira masraf olustu ki bu tanidik ozel serviste yapilmis hali. Internette arastirirsan bir suru kisinin ayni sorundan muzdarip oldugunu gorursun. Audi multitronicten tamamen vazgecti yeni kasada stronic kullanacak.
Gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz
quote:
Orijinalden alıntı: gokberks
quote:
Orijinalden alıntı: MKVll
quote:
Orijinalden alıntı: DolceVita.
quote:
Orijinalden alıntı: MKVll
ilgilendiğiniz aracın şanzımanı 8 ileri multitronic, dsg ile uzaktan yakından alakası yok yani korkmanızada gerek yok
Yo gayet de korkmasına gerek var.
Multitronic belki de S-Tronic'den daha sorunlu bir şanzıman. Zaten astarı yüzünden pahalıya geldiği için Audi saf dışı bıraktı Multitronic 'i.
neye dayanarak söylüyorsunuz s tronicten daha sorunlu olduğunu? kaç km kullanıdız ne gibi masraf açtı ? babamın 100binde a6 sı var ilk günkü gibi çalışıyor. multitronicten korkacak hiç otomatik şanzımana bulaşmasın direk manuel alsın ayrıca audinin saf dışı bıraktığı felan yok şuan satışta olan 2.0tdi a4 ün şanzımanı multironic
Kardes 145 binde komple sanziman degisti a4 2.0 tdi multitronicte, 7000 kusur lira masraf olustu ki bu tanidik ozel serviste yapilmis hali. Internette arastirirsan bir suru kisinin ayni sorundan muzdarip oldugunu gorursun. Audi multitronicten tamamen vazgecti yeni kasada stronic kullanacak.
ben ilk defa duyuyorum nasıl kullanıldığıda önemli, eski nesil şanzıman olduğu için yeni modellere konulmaması normal fakat s tronicten daha sorunlu düşüncesine katılmıyorum 7 bin pek birşey değilmiş komple şazıman için s tronic olaydı mikar 25 civarı tutardı
quote:
Orijinalden alıntı: MKVll
quote:
Orijinalden alıntı: gokberks
quote:
Orijinalden alıntı: MKVll
quote:
Orijinalden alıntı: DolceVita.
quote:
Orijinalden alıntı: MKVll
ilgilendiğiniz aracın şanzımanı 8 ileri multitronic, dsg ile uzaktan yakından alakası yok yani korkmanızada gerek yok
Yo gayet de korkmasına gerek var.
Multitronic belki de S-Tronic'den daha sorunlu bir şanzıman. Zaten astarı yüzünden pahalıya geldiği için Audi saf dışı bıraktı Multitronic 'i.
neye dayanarak söylüyorsunuz s tronicten daha sorunlu olduğunu? kaç km kullanıdız ne gibi masraf açtı ? babamın 100binde a6 sı var ilk günkü gibi çalışıyor. multitronicten korkacak hiç otomatik şanzımana bulaşmasın direk manuel alsın ayrıca audinin saf dışı bıraktığı felan yok şuan satışta olan 2.0tdi a4 ün şanzımanı multironic
Kardes 145 binde komple sanziman degisti a4 2.0 tdi multitronicte, 7000 kusur lira masraf olustu ki bu tanidik ozel serviste yapilmis hali. Internette arastirirsan bir suru kisinin ayni sorundan muzdarip oldugunu gorursun. Audi multitronicten tamamen vazgecti yeni kasada stronic kullanacak.
ben ilk defa duyuyorum nasıl kullanıldığıda önemli, eski nesil şanzıman olduğu için yeni modellere konulmaması normal fakat s tronicten daha sorunlu düşüncesine katılmıyorum 7 bin pek birşey değilmiş komple şazıman için s tronic olaydı mikar 25 civarı tutardı
Arabayi istedigim gibi kullanamadiktan, arabanin keyfine gore kullandiktan sonra bir anlami yok o arabayi kullanmanin benim icin. A3'te stronic var ayni sekilde hatta daha fazla zorlanarak kullaniliyor. 32k kmde bir sorun cikarmadi henuz ama dsg ve stronicin ne zaman sorun cikaracagi belli olmuyor. Parayi nasil kazaniyorsunuz bilmiyorum ama -buyuk ihtimalle henuz kendin kazanmiyorsun- 7000 lira 7 kisinin bir aylik calismasinin karsiligi oluyor. 25 bin tl gibi bir rakam cok ucuk, 10 bilemedin 15k'ya stronic degisir. Dogusun sisirdigi fiyatlar gercek dunyada yok.
quote:
Orijinalden alıntı: MKVll
quote:
Orijinalden alıntı: DolceVita.
quote:
Orijinalden alıntı: MKVll
ilgilendiğiniz aracın şanzımanı 8 ileri multitronic, dsg ile uzaktan yakından alakası yok yani korkmanızada gerek yok
Yo gayet de korkmasına gerek var.
Multitronic belki de S-Tronic'den daha sorunlu bir şanzıman. Zaten astarı yüzünden pahalıya geldiği için Audi saf dışı bıraktı Multitronic 'i.
neye dayanarak söylüyorsunuz s tronicten daha sorunlu olduğunu? kaç km kullanıdız ne gibi masraf açtı ? babamın 100binde a6 sı var ilk günkü gibi çalışıyor. multitronicten korkacak hiç otomatik şanzımana bulaşmasın direk manuel alsın ayrıca audinin saf dışı bıraktığı felan yok şuan satışta olan 2.0tdi a4 ün şanzımanı multironic
Daha önce araştırdığımda yurtdışı yurtiçi bir çok sitede şikayetler ve sorunlar gördüm.
Özellikle ABD'de 100 bin milde 3 kez şanzıman yenileyen insanlar var.
Ha kişisel olarak elle tutulur garanti verebiliyorsanız ne ala o zaman alınır.