Şimdi Ara

audi mi? mercedes mi? bmw mi? (12. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
468
Cevap
7
Favori
263.510
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Lazo

    sen demıyomudun audi ılk araclarında kulandı quattro(4 ceker'i) fln dıye sımdı ne oldu dondun subaruya fln noldu gercekler acımı geldı bıde su bnm laflarım dıyosunda patentını yada telıf hakkı sndemı de senın lafların oluyor tm sen dedın bız kulanamayalım sekıl yapma bana ordan tmm

    Bide bn o adamın dedıgını snden daha ıy anladım snde bnm soyledıgım cevabı anlamadım bu kadar calısıyor kafan ıste bn demek ıstedıımkı x5 ıle q7 aynı sevıye araclardır(evt dogrudur 2 beden fazla sıgır gıbı duruyor kalas ıste)ynı demk ıstedııgm bı tartısmada fln x5 ıle q7 tartısılır q5 degıl kafanız bu kadar calısıyossa bn napım ynı bıde arkadas demıs bmw sık fln dedı sık evt hmde cok sık ayrıcada cok ıy,performanslı arac az masrafla kalıte araclar yapıorlar kafayı kulanıyorlar...
  • lazo evt arkadas dogru dedı dogus sayesındedır bıde adam onu suresı vardır onu alır ne ynı...

    Tas bayır dedgın yerde porsche,corvette dolanıyor audi nedır kı?

    N demıssın engınlıgın babalıgın ıfadesı ne demek ıstedın ne alaka ynı..Adam babalgıını gostermek ıstese snce audi mı surer yoksa chrysler fln mı surer...

    Audi yı fazla buyutmeyelım daha yenı gelısmeye baslamıs markadır...Fazla sımartmayın,b*kunu cıkarmayın...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Kolphacı

    lazo evt arkadas dogru dedı dogus sayesındedır bıde adam onu suresı vardır onu alır ne ynı...

    Tas bayır dedgın yerde porsche,corvette dolanıyor audi nedır kı?

    N demıssın engınlıgın babalıgın ıfadesı ne demek ıstedın ne alaka ynı..Adam babalgıını gostermek ıstese snce audi mı surer yoksa chrysler fln mı surer...

    Audi yı fazla buyutmeyelım daha yenı gelısmeye baslamıs markadır...Fazla sımartmayın,b*kunu cıkarmayın...


    Bence chrysler filan hiç karıştırma baba adam maybach bently yada rolls royce' biner ki en baba arabalar bunlardır.

    Bu motor herşeyi gösteriyor .Motoru koysunlar bakalım bmw ye ayaklarını yere basabiliyomu.
     audi mi? mercedes mi? bmw mi?




  • iste daha oncede dedıgım gıbı bu motorun nasıl ortaya cıktıgı mechul dunya para harcıyolar bı arac ıcın yok ordan guclendırme yok burdan dunya masraf yapıolar beyınsızlık yapıolar ynı..

    Ama Bmw az masrafla kalıte araclar cıkareıyor hıc suphesız...

    BMW’leri biraz olsun bilenler, yani markanın spor ruhundan haberdar olanlar, yeni X5’i sürdükleri ilk anda anlayacaklardır ki, bu araba saf kan BMW.

    Sürüşü, sedan otomobilleri kıskandıracak kadar başarılı. Gözleri bağlı birini araca bindirseniz, otomobilde mi, yoksa bir SUV’da mı diye sorsanız; alacağınız cevap “otomobil” olur. Diğer yandan 4 çekiş sistemine sahip olması ve yerden yüksek gövdesi, aracı bozuk zeminlerde kullanmanıza imkan veriyor. Ancak X5, zorlu arazi koşullarından çok, asfaltta kullanım için tasarlanmış. Zaten BMW, X5’i SUV olarak değil, SAV (Spor Aktivite Aracı) olarak sınıflandırıyor. Aracın BMW’ye yakışır mükemmel yol tutuşunun yanı sıra, motor sesi de dizel araçlardan beklenmeyecek kadar etkieyici. Sadece rolantide çok az sarsıntı yapan motor, gaza bastığınızda, dizel bir araçtan beklenmeyen tatlı spor bir ses çıkartıyor.

    6 vitesli otomatik şanzıman, son derece sarsıntısız çalışıyor. İki ayarı bulunan şanzıman, spor moduna alındığında vitesleri daha geç atıyor ve aracın hızı düştüğünde, motor devrini güç bandının yüksek olduğu yerlerde (2000 devir civarında) tutuyor. Akıllı sistem; ayağınızı gaza bir kere aniden basıp çektiğinizde, bir alt vitese geçip, sizin bir daha ki ani gaza basma ihtimalinize karşı, standart şanzımanlara göre, daha uzun süre hazır bekliyor.

    Teknik Özellikler:

    Motor Hacmi ve silindir: 2993 cm^3 sıralı 6
    Sıkıştırma Oranı: 17:0:1
    Beygir gücü/devir (ps) 235 / 4000
    Tork / devir (nm) 520 / 2000-2750
    Çekiş 4×4
    Şanzıman 6 otomatik
    Ağırlık (kg) 2150
    Uzunluk/Genişlik/Yükseklik (mm) 4854/1933/1776
    Dingil Mesafesi (mm) 2933
    depo Lt 85
    Son Hız Km/h 216
    0-100 Km/h Hızlanma (sn) 8.1
    Jant-Lastik 255/55 R18
    Yakıt Tüketimi (üretici firma) (Ş.içi/kombine) 10.2 / 8.1 (Lt/100km)
    Fiyat (test tarihinde) 130,000 Euro

    Bu arac yıne bıraz daha jeep tarzı ynı x6 lar daha da ıy yıne aynı teknık az masraf cok ıs teknıgı

    BMW X6 xDrive 35d içinde yenilikçi değişken Twin Turbo teknolojisi kullanılıyor. 100 km`de sadece 8,3 lt`lik ortalama tüketim, BMW X6 xDrive 35d için mükemmel bir değerdir - üstelik 0`dan 100 km/sa`e 6,9 saniyede ulaşırken. Aynı motor Common Rail enjeksiyonla, değişken Twin Turbo olmadan, sadece turboşarjla BMW X6 xDrive 30d için de kullanılır. Başlangıç dizel motoru olarak kendinden ateşlemeli motor 235 bg üretiyor ve 8,2 lt/100 km ortalama tüketimle 520 Nm`lik bir tork sağlıyor.

     audi mi? mercedes mi? bmw mi?

     audi mi? mercedes mi? bmw mi?




  • x6 yla q7 yi arka arka bağlayalım bakalım kim gidiyor. Egsoz dumanından q7 simsiyah olur heralde.

    Şimdi birazda tarafsız olmak lazım tasarım olarak x6 çok beğendiğim bir otomobil. Bunun yanında q7 ise daha çok VIP sınıfına hitap ediyor.

    Unutmayalımki audi lamborghini ye hem muhendislik hemde parça bakımından destek veriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi djkubi -- 8 Haziran 2009; 17:03:04 >
  • Çok komik bir ikili olmuşsunuz siz

    Yukarıdada bahsedilmiş 4 çekerin piri Subarudur (ki adamların bisikletleri bile 2 çeker). Ondan sonrada Mitsubishi gelir. Arada Nissan GT-R'da ekleriz. Quattro iyidir, babadır ama ilah değildir. BMW'de X-drive geliştirdi son 5 senede hatta Quattrosavar diyorlar, çok iyi yorumlar aldı kendiside. Rekabet güzeldir. Ar-Ge iki markadada en üst seviyededir ki Otomotiv dünyasına önderlik ediyorlar.

    Edit: Volkswagen'in 4-motion sistemi ile Quattroyu karıştırmayın 4-motion Quattronun yarısı bile olamaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xhaustion -- 8 Haziran 2009; 18:05:51 >
  • doğuş derken doğuş otomotiv demek istemiştim
    Tr'de Doğuş otomotilden sonra wv audi ve seat satış rakamları katlayarak büyüdü. gerçi audi de kendini çok geliştirdi.
  • lan kolphaci

    allahin salakosu....

    ben demedim audi ilk quattroyu cikardi??? ilk quattroyu yani 4 cekeri subaru cikarmis olabilir garanti bilmiyorum., ama bir yaris vardi ki herkes motoru one, arkaya, ortaya falan aliyordu, ve onden yok arkadan cekisli arac uretirken.. audi motoru one ve 4 ceker araci tasarladi ve ust uste sampiyonluga oturdu :D ben bunu dedim:D

    bu yarisda ilk quattroyu audi cikardi sen yine herzamanki gibi lafi asagdan aliyorsun ve beyine ulasmadan konusuyorsun..

    g*tten element uydurmayalim LUTFEN....

    ve o aracin resmi ise bu .... (bilmeyenler icin)

     audi mi? mercedes mi? bmw mi?



    ayrica bu baba araba konusunda ve tas bayir da corvette porsche?? olum sen ne sacmalaysin orda...

    sen trabzonda nerde gordun dagin basinda corvette veya porsche??

    ben demek istedim ki millet astra yok leon yok dogan falan alana kadar ekonomisi iyi olanlar heb audi suruyor :D o bakimdan audi cok tercih ediliyor parcasi servisi hersyeyi pahali olmasina ragmen....

    umarim simdi anlamissindir ve beyine ulasmistir yoksa yine sacmalaycan ve buna ben tenezzul edemicem kusura bakma...


    Xhaustion
    dostum vw 4 ceker kullaniyor dedim evet dogru ama asla audinin quattro su ile karsilastirmadim buna dikkat et..

    demek istedigim vw bile 4 ceker kullaniyor., ha orjinal 4 ceker ha cakma 4 ceker orasini bilemem ama yapmis ve kullaniyor yani..:D

    golfleri bilen bilir herhalde eskiden golf 3 kasalarinda vr6 modelinde 2.8 motor ve 2.9 synchro modeli vardi oda herhalde 4 ceker miydi neydi...:D




    ve bmw xdrive gelistirdi dogrudur ama neden sadece jeeplerinde., biraklim onu jeeplerine kullandigi xdrive bile bi b*ka benzemiyor... adam plaja gidiyor x5 ile kaliyor plajda adam.. daga cikiyor tekerler spin atiyor daha ne olsun bu xdrive dan???

     audi mi? mercedes mi? bmw mi?



    adam bmw xdrive yapmis... yarimda gelen kim ?? KIIIMM???
    vw TIGUAN TOUAREG DA DEGIL TIGUAN :d HAHAHAAHAH

     audi mi? mercedes mi? bmw mi?




    djkubi
    demiski.. audi lamborghini ye muhendislik veparca destek veriyormus walalhi bunu bilmiyordum..

    ama bildigim baska birsey var..

    audi.... ya seat yada skoda (tam oalrak hatirlayamadim simdi)

    bunada destek verdigi dogru.. parca bakimindan maddi acidan destek de var sorna birde kozkoca lamborghini katalim ustune..

    sende konus da dur yok audinin butcesi kic kadar yokd boyle da yok soyle da... bmw ne yapay laa iyiki F1e katilmis anasini satim.... neyseh kapat acma o konuyu

    ayrica birde demiski.,audi q7 siyah dumana bogulurmus falan..

    evet dogrudur audinin en guclu motoru olan jeeplerdeki V12 TDI Quattro dur..

    ve bu motor ile senin o biricigin bmw m5 e kafa tutuyor:D KOZKOCA JEEP YAW KIM BILIR KAC TON.. M5 E KAFA TUTMAK HAAA VAY BEEEE

    ONUN DISINDA 0-100KM/H 5.5 SANIYE BIR JEEP ICIN MUKEMMEL BIR DERECE




  • Dumana boğulma olayı yanlış anlaşılmasın benım kastım BMW nin zorlanıp olduğu gibi bütün eksoz dumanını q7'ye fışkırtması:)
    Birde o esnada çamur atma olayı var onu hesaba katmıyorum bile.
    Laz arkadaşımın koyduğu resimleride sıralarsak BMW Ford u çeker BMW'yi VW çeker VW' de Audi çeker. Audiyide kimse çekemez.

    Birde şunu anlatayım almanyadan iki akraba yazın izne geldiler arabalarla. Birinde audi a4 2.8q var diğerinde 5.23i var ikisde 97 model araçlar. Ama gel görki A6 sınıfında olan 5.23i sürücüsü audiye hasta. Üstelik porche falan süper car sürmüş bir kişi. Demekki oda biliyor audinin kalitesini. O arabayla kaza yaptı allah korudu perte çıktı araba. Şimdi a6 3.0 tdı yla yola devam.
    Bence korkma sende çıkar şu içindeki Audi aşkını.

    Audi severleri Turbofsi.net 'e beklerim.
  • djkubi

    dostum sen resmi yanlis algiladin herhalde

    orda ben dedim ya daga cikyor ama xdrive bise yapamiyor flan orda ford polis araci gelmis x5i kurtarmaya x5 fordu cekmiyor tam tersi oluyor orda:D

    ama dogru diyorsun bende senin arkandayim dostum


    CIKARIN LAN ICINIZDEKI AUDI SEVGISINI

    herkes audiye gizlice hasta bu bir gercek.. ama belli etmiyorlar

    audinin her turlu bir cekiciligi vardir

    arabadan anlamayan kisi audinin birkac ozeligini anlat oda analr oo audi arabamiy gibi ve sizin soylentileriniz gibi olmadigini
  • ya arkadaşlar
    bu x5 q7 ml falan bunların hepsı asfalt arabası. 4 ceker olması onları karda dagda bırakmayacagı anlamına gelmez.
    bir lada niva veya suzıkı vıtaranın gectıgı yollardan q7 veya x5 gecemez veya gecsede cok zorlanır.
    o yuzden x5 ın falan karda kalması cok normal.
    safkan arazı araclarının 4L secenegı olması sart. ön arka merkezi kilit difransiyel ve uygun lastık arazinin hayati noktaları.
    o yuzden karda yan yatmış çamurdan cıkamamış x5 q7 resımlerı referans değil. hepsi aynı sayılır.
  • X6 ve Q7 'Yİ kıyaslamak yanlış olur, X6 türünün tek örneği şimdilik, SAC sınıfından yer alırken Q7 ise SUV'dur. VW 4motion ise Audi quattro'suyla aynıdır. Unutmayalım ki Quattro GmbH adlı bir şirket var ve bu firma çeşitli automobil üreticilerine TORSEN (Torque Sensitive) aktarması satıyor ve pazarlıyor.
    Quattro, Xdrive, 4motion, 4matic'ler differansiyel kilitli 4x4 sitemleri değildir. Dolayısıyla bunlardan arazi performansı beklemek yanlış olur...
  • mkb1097

    lsblack
    dostum iyi guzel diyorsunda.. o dedigin yollardan ozaman range rover da gecemez...

    cunku oda bir asfalt arabsi...

    ayrica ben demedimki saf offroad falan,,. hem asfalt niyetli hemde koye cikmak veya yol bozuksa engel tanimama., ve daha saglam durma anlaminda.. normal arabalarin giremeyecegi veya alti vuracagi yerlerden hesab etmistim..

    analrsiniz diye dusundum ama anlamadinizl., oyle gorunuyor neyseh simdi anladiniz iste...


     audi mi? mercedes mi? bmw mi?


     audi mi? mercedes mi? bmw mi?




  • Ben bir davanın peşinde değilim, sadece bilgi verdim. Konuyu nasıl algılarsanız öyle algılayın. Aşağıdaki araziye yüksek şasili 4x2 araçalarlada da seyir edebilrisiniz, renault 12, quasquai, vs... Quattro'nun anlamı yolda tutunmadır, yolda daha sağlam haereket ederek ilerlemedir, git tarlada kullan anlamında değildir. Buna zaten audi satıcılıra aracaı satarken özellikle söylerler.
    Şimdi burada quattro'yu anlatıyorsun ama quattro nun logosu olan "GECKO"nun anlamını bilmiyorsun.
    Audi'yle 8. yılındayım bunn 4 yılın quattro'yla geçirdim ama yukarıdaki yazışmalarda neye varılmak istediğini anlamadım...
  • tamam dostum bende onu demek istedim zaten gecenki mesajimda quattroyu ben full offroad icin kullanin demedim ki.. daha saglam ve normal bir arba patinaj falan yapan yerlerde sen kolaylikla cikabilesin ve zorlukla karsilasmasin diye dedim..

    ama o kolphaci dostum heb degisik degisik seyler diyor ve lafi buraya getiriyor....



    dogrudur geckonun anlamini bilmem., aslinda fantik audi ciyim ben ama olur birseyleri bilmemem.....


    ama yani demek sitedigim buydu yanlis analsildim
  • Audi yeni yeni Mercedes'in Bmw'nin yanına yaklaşmaya başladı..
    Lüks segmentten bir araba alıcak olsam misal önce S-Class'a giderim sonra 7 serisine daha sonra A8'e bakarım..
  • komik topic olmuş.

    -Dünya üzerinde binek otomobilde 4 çeker sistemini ilk kullanan audi'dir.

    - 4 çekerin Kralı subaru falan değildir. Mitsubishidir hatta abartalım yol tutuşun kralı 45 derece yağlı rampaya toırmanan askeri hummer diyelim daha örnekler bile verilir... Offroad yarışlardında ve DAkar gibi ağır arazida ne olduğunu görüyoruz, subarı impreza & EVo yarışması olabilir, genelde okuduğum dergiler Evo yol tutuşta üstün diyor ama konumuzla alakasız konuşmaya gerek yok. 4 çekerlerin genelde yapısı Torsen veya Haldekse dayanır. Başka sistemler de varsa bilen arkadaşlar açıklarlar. Quattro Torsen temeline dayalı bir sistemdi sanırım. VW nin kullandığı Haldeksdir mesela. Hatta bir video vardı, Subarunun sürekli 4x4 çekişiyle Bu haldeks karşılaştırmışlar. Dmir rampaya çıkartıyorlar, subaru (impreza WRC değil) çıkabilirken diğerleri tırmanamıyordu. (quattro yoktu içlerinde savunmaya geçmeyin hemen.)

    - Formula 1 e gelelim. Bu sene F1 de kısıtlamalar çok oldu. Önceden zengin olan ekip parayı bastırdığı gibi dağıtıyordu ortalığı. BMW nin şu zamana kadar F1 pistlerinde şamar oğlanı olmasının sebebi buydu. McLaren, Ferrari gibi takımlar dururken pek bişi yapamadı. Williams ile başladı yoluna ama olmadı. Şu anda belli bir bütçe sınırları var. O yüzden zaten süpriz sonuçlar görüyoruz bu sene.

    - Audi Ralli de Quattro yu ilk kullanmıştı. 4 çeker kullanarak ortalığı toz etmişti ama çok eski yıllarda olan şeyler.

    - Bazı arkadaşların dediği gibi her aracın kendine has özellikleri var. BMW'nin motoru daha iyi. Dizeli daha az yakıyordu bir ara Audi'nin güncel motorlarında bu düzeldiyse güzel. Önceden BMW nin dizel motorlarının performansı daha iyiydi, tüketimide performansa oranla azdı.

    - Audinin son 1-2 sene içerisinde yaptığı modellerin (en azından 3 serisine baktığımızda) iç döşeme kalitesi bence BMW'den her türlü üstün. Daha öncesi için birşey diyemem o zaman Audi Premium marka olacağım ben diyordu, tam olarak premium marka değildi.

    -Arazi için yarış yapmaya gerek yok @Kolphacı'nin gönderdiği resim fake olabilir de olmayabilirde. Fake değilse ordan şu yorum çıkar, diğerleri parkedip giderken bmw sadece içinden geçer diyebiliriz. ORda Discovery olmasa aksini düşünebilirimde, arazida Range Rover Discovery dururken, Audi'de BMW'de biraz "Pardon Abi" diyebilirler başka birşey demesinler. (resim için konuşuyorum tabiiki)

    Kişisel zevkler, dünya üzerinde en son araba markası BMW kalana kadar katrilyoner olsam 1 tane BMW ye para vermem. Tipi hitap etmiyor. (yeni m3 coupe hariç). Kıro arabası gibi geliyor bana. Kimseye kıro falan demiyorum lafı başka yerinizden anlamayın. Audi biraz daha sakin, daha elit, daha ağırbaşlı duruyor. Etrafa bakıyorum BMW kullanan insanları gördükçe daha beter tiksiniyorum markadan. Nerde bir özenti varsa BMW'ye biniyor. Dini imanı karı kız düşürmek olna boş boş gezen baba parası yiyen gençlerin büyük çoğunluğu BMW ye biniyor ya da BMW ye özeniyor. Arkadaş arası muhabbet ederken bile "BMW varsa her türlü karıyı düşürürsün" deniyor. Şahsen ben böyle bir insan değilim. Bu tip insanlarda bana göre mikroptan başka birşey değil. Hatta geçnlik bunlara apaçi falan diyorlar duyuyorum arada hoşuma gidiyor. Yan falan veriyorlar genelde işleri bu. Motoru bağırtıp milleti rahatsız ederler. 1. viteste gazı kökleyip dikkat çekerler falan.
    Arkadaş BMW işte 10 sene evvelki pislik içindeki modeli bile satılır magandalık için kullanılır. Artislik için kullanılır. Audiye binen adam arabasından keyif almak için biner. Kasasına para verir ambleme vermez. BMW sahibi kasaya veriyorum diyebilir, o zaman sorarım eski 3 kasanın neresine para veriyorsun 10lira etmez o kasa.

    Yukarıda yazdığım BMW kullananlara hakaret değil yanlış anlayıp konuyu saptırmayın. Bu benim gözlemim, genelde bu tiplerin büyük kesimi BMW ye biner ve arabalarıda 2. eldir. Çünkü amaç araba sevgisinden ziyade hava atmaktır, kişisel egodur. Audi'de böyle birşeye denk gelmedim. Gelsemde BMW'ye oranla çok çok az. Profesöründen öğrencisine, iş adamından mühendisine her kesimden her insan audiye binebilir. Sana şu kasa yakışır bana bu kasa yakışır da diyemessin. Audinin A3 kasası ayı gibi adama da gider, ufak tefek bayana da.

    Dediğim gibi kişisel zevkim, istediğiniz kadar BMW'yi övün zerre para vermem. Audi fanatiği falan değilim. Audi'yi severim ama saçma sapan BMW fanatikliği yapanları görüncede gülmeden edemiyorum. Çevre, arkadaş, eş, dost muhabbetlerinin verdiği bilinçaltına oturmuş BMW ve diğerleri hayalleri yaşamak... Yazık.

    Boşuna kaza resimleri koymayın foruma, Audi S8 getirin full olsun, BMW 7 getirin oda full olsun. Hepsi en üst model olsun. 2 sinide 10 dk içinde pert ediyim. 90km ile kaza yaptığında 2 sinden de canlı çıkıyo musun çıkıyorsun. 2 side güvenli.

    Arabayla salak salak hareketler yapıp arabayı hurdaya çeviriyosan o sağlamlık değildir sürücünün gerizekalılığıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ayki -- 3 Temmuz 2009; 12:19:32 >




  • BMW bence genç arabasıdır her 18 20 25 yas arasındaki insanlar bmw hertürlü der sebeb yanlar 0 cizer cok saglam kalkar ............
    Mersedes dedigimiz arabada ayrı bir kalitedir dikkatinizi cekerim Ülkelerin basbakanların makam aracları genellikle mersedestir Nedense hic audi denk gelmedi ............
    Audi yi hc bilmem yorum yapamıcam:)
  • Arkadaşlar selamlar. aşağıdaki Ford ile ilgili sayfayı ziyaret edin. yorumlarınızı bekliyorum.

    http://forum.donanimhaber.com/m_33008809/tm.htm
  • Neyin tartışması ki bu. Audi Q7 çek altına, dağ bayır düz. Parası olana her yol Paris.
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.