abi hız merakı deil insan bozuluyo yani hele hele toyotada olunca bu iş reklamını yapmama gerek yok herhalde dünyanın en çok satan arabasının inşallah yenilerinde bu kadar yoktur ya
quote:
Orjinalden alıntı: acu___men
iyi fikir.
bu ne hız merakı böyle
quote:
Orjinalden alıntı: B.A.L
auris sahipleri özellikle auris dizel sahipleri sizden bi ricam var ... bizde eski kasa d4d corolla var onun göstergesindeki sapmayı bulmak için otobanda aracı 4. viteste düz yolda aynı zamanda 100 de sabitledik ve ben ortalama hızı yolbilgisayarından sıfırladım ve çıkan ilk hız 94 km oldu bu acaba yeni toyota d4d ler de de mi öylemi bi denerseniz sevinirim açıkçası
arkadaşlar selaam 1.6 benzinli elegant mmt aldım. full yaptık. xenon ve vsc nin olduğu paketi de eklettik. araç nerdeyse 1500 km oldu. 1000 bakımına götürücem. aracın içi süper. kokpit gibi geliyo bana.. tabi düz vites alışkanlığı ile ayağım 1-2 debriyaja gitti.. alıştık tabi.. otomatikte süper oluyomuş ya kullanması çok rahat. yalnız vites geçişleri biraz hissediliyor gibi geldi bana. gerçi daha önce otomatik kullanmadım. devir fazla yükselmeden vitesleri değiştiriyor. 4. vitesten sonra fırlıyor. satıcı arkadaş da demişti dik yokuşlarda filan manuele al diye. bu arada araba sollayacağımda ya da devir yükselteceğim zaman direksiyondaki eksi koluna basıyorum. otomatik vitesteyken bile vites küçültüp devri yükseltiyor. otomatikte de o artı eksi kolları işe yarıyo yani.
bayramda uzun yol yaptık. cruise kullanma fırsatım oldu. süper bişey. hızı sabitleyip ayağını çekiyosun gazdan. yakıt tasarrufu da sağlıyor. artıııı radarlara karşı da hızım şukadar mıydı bu kadarmıydı demiyosun.
şimdilik ortalama yakıt tüketimi 8.7 oldu ama daha düşer diye düşünüyorum.
xenon farlar kendi kendini ayarlıyormuş. yani yükseklik ayarını. ama bana sanki ışığı biraz yakına düşüyo gibi geldi. sanki başkalarınınkiler daha çok aydınlatıyo gibi. belki içinde bana öle geliyor bilmiyorum.far yıkama filan.. süper yaaaa.
arabamı çok seviyorum.. darısı herkesin başına.. ve kazasız belasız tabi
Arkadaşlar, 1.6 comfort m/m aracımı bende çok sevdimde , şu cd çalar mp3 cd lerimi çalmıyor .Bu konuda bilgisi olan varmı hangi formattaki mp3 leri çalıyor acaba,kullanım kılavuzundaki bilgidende pek bir şey çıkartamadım.
niye calmıyoki acaba
ben bilgisyardaki mp3 ve wma leri klasör klasör ayırarak cd ye direkt kaydettim. yani sarkıcı isimlerini klasörlere böldüm. çokta güzel çalıyor. sen nasıl kaydettin. bazen kaydedilmis cd ye bi daha kayıt yapınca görmüyor
quote:
Orjinalden alıntı: asterixia
arkadaşlar selaam 1.6 benzinli elegant mmt aldım. full yaptık. xenon ve vsc nin olduğu paketi de eklettik. araç nerdeyse 1500 km oldu. 1000 bakımına götürücem. aracın içi süper. kokpit gibi geliyo bana.. tabi düz vites alışkanlığı ile ayağım 1-2 debriyaja gitti.. alıştık tabi.. otomatikte süper oluyomuş ya kullanması çok rahat. yalnız vites geçişleri biraz hissediliyor gibi geldi bana. gerçi daha önce otomatik kullanmadım. devir fazla yükselmeden vitesleri değiştiriyor. 4. vitesten sonra fırlıyor. satıcı arkadaş da demişti dik yokuşlarda filan manuele al diye. bu arada araba sollayacağımda ya da devir yükselteceğim zaman direksiyondaki eksi koluna basıyorum. otomatik vitesteyken bile vites küçültüp devri yükseltiyor. otomatikte de o artı eksi kolları işe yarıyo yani.
bayramda uzun yol yaptık. cruise kullanma fırsatım oldu. süper bişey. hızı sabitleyip ayağını çekiyosun gazdan. yakıt tasarrufu da sağlıyor. artıııı radarlara karşı da hızım şukadar mıydı bu kadarmıydı demiyosun.
şimdilik ortalama yakıt tüketimi 8.7 oldu ama daha düşer diye düşünüyorum.
xenon farlar kendi kendini ayarlıyormuş. yani yükseklik ayarını. ama bana sanki ışığı biraz yakına düşüyo gibi geldi. sanki başkalarınınkiler daha çok aydınlatıyo gibi. belki içinde bana öle geliyor bilmiyorum.far yıkama filan.. süper yaaaa.
arabamı çok seviyorum.. darısı herkesin başına.. ve kazasız belasız tabi
kardes hayirli olsun...kaca aldin? benimki manuel vites olmasina karsin ortalama sehir ici yakit tuketimi 8.9...
Iste mmt nin ozelligi test verilerine de bakarsan manuelden az yakiyor:)
41000 e aldık.
düz vitesi de 38 e vereceklerdi. sen kaça aldın
aracı alalı daha 1 ay bile olmadı. belki benzin tüketimi daha düşer diye düşünüyorum.
asterixia senden kalkislardaki performansi hakkinda ve roketleme diye tabir ettigimiz sey hakknda biraz bilgi alsak.. yorumlarin.. benim haftaya gelio cunku aracim ve merak ediyorum.
aurisciler kayboldu ortadan
burdayız zaten pek fazla kisi diiliz.
yatıt tüketimi şu an 8.9
fren ses problemini hala bekliyoruz
ya bu klima ekranında hava yönlendirme şekillerini oturdugum yerden göremiyorum bende mi bi sorun var yoksa bunların yerimi garip
mmt ler kalkıslarda dha hantal bana göre. sanki vites değisim sırasında çok bekliyo araba bi üst vitese geçmek için. tabi bu böyle hissediliyor böylede olmayabilir. roketleme dediğiniz örneğin 5. vitiste 90 la sabit bi şekilde gidiyorsunuz bi anda gaza sonuna kadar basarsanız vites 3 e düşüyor buda devrin yükselmesini aracın daha çabuk hızlanmasını saglıyor. mmt çok alıskanlık gerektiren huyunu suyunu bilmeniz gereken bir şanzıman. bazı durumlarda saçmaladığıda oluyo özellikle yokuslarda.ancak toyota da vites degisimleri çok iyi çok az hissediliyor hatta bazen hissedilmiyor. e konumunda giderken direksiyondan vites düsürebiliniyor.buda açil hızlanma isteklerinde düz vitesten bile çabuk hareket etmenizi sağlıyor.
aklıma geldikçe yazıyorum iste. herkeze iyi seneler
Sn.Karamel, senin aracında dinleyebildiğin mp3 formatını bana söylersen sevinirim, bu arada daha aurisi alalı 2 hafta olmadı frenlerden ciyak ciyak sesler gelmeye başladı ya kafam bozuluyor.
Yaklaşık 20 gündür kullanıyorum kulagım habire frende ama tık yok. Mp3 lerdede bi sorun yok şimdilik arkadaşın çalamadıgı mp3'ün muhtemelen formatı farklıdır. kullanım klavuzunda hangi formatları çaldığı yazıyor oradanda kontrol edebilirsiniz.
quote:
Orjinalden alıntı: aticik
Sn.Karamel, senin aracında dinleyebildiğin mp3 formatını bana söylersen sevinirim, bu arada daha aurisi alalı 2 hafta olmadı frenlerden ciyak ciyak sesler gelmeye başladı ya kafam bozuluyor.
mp3 ler için format tan kastınız nedir anlamadım. bunun formatı mp3 olcak. baska bişi var benmi bilmiyorum. ama mp3 ün özelliklerine bakarsak bakarak sölüyorum sarkıların hepsi 128 kbps 44 khz sterio. eğer sizinde böyleyse kayıt ta bi sorun olabilir. dediğim gibi cd ye iki kere kayıt yapınca görmüyor bazen.veya cd leriniz problemlimi acama. baska bi bilgisayardan deneyin bidaha bence
firenler benimde aynı valla. daha önce söledim ama yine söyleyeyim. firenler için servise başvurun kaliperlerde sorun varmıs japonyadan siparis bekliyorlar gelsin ücretsiz değisim yapacaklar.
quote:
Orjinalden alıntı: drmete
Yaklaşık 20 gündür kullanıyorum kulagım habire frende ama tık yok. Mp3 lerdede bi sorun yok şimdilik arkadaşın çalamadıgı mp3'ün muhtemelen formatı farklıdır. kullanım klavuzunda hangi formatları çaldığı yazıyor oradanda kontrol edebilirsiniz.
bence seninde baslar yakında. biraz daha suya girip çık baslar yada geliyorda senmi duymuyosun. bence gelmiyor olsada sende değistirt kaliperleri. sonuçta aynı seri arcları kullanıyoruz.
quote:
Orjinalden alıntı: karamel
burdayız zaten pek fazla kisi diiliz.
böle olması çok daha iyi bence:)
2007 model 5745 km de dizel comfort paket düz vites (snowflake) orjinal jant ve park senserü var üzerinde 33100 ytl nasıl fiyat iyimi almışız
şu an benzinli ise bahsettiğiniz aracı 31500 e kadar, dizel ise 36400 gibi rakamlara kadar alabiliyorsunuz. ikinci el aldıysaynızsıfırına yakın bi para ben tercih etmezdim
Arkadaşlar mp3 olayı için dediğiniz gibi yeni bir cd ye çekip deneyeceğim.Az önce 1000 bakımı için toyota ortaköyden randevu aldım ve telefonda frenden gelen seslerden bahsettim.Bakım sırasında neden kaynaklandığını araştırırz dediler.Bakalım sonuç ne çıkacak
quote:
Orjinalden alıntı: karamel
quote:
Orjinalden alıntı: designedbyimac
quote:
Orjinalden alıntı: karamel
merak etme kadranda gördügün en yüksek rakamın biraz altına kadar ibreyi görürsen bi ses veya baska bisi yok.
hız sabitleme su sekilde çalışıyor. sabitlemek isteğin hıza gelince ilk önce cruse control dügmesini açtıktan sonra, kolu birkere aşağı doğru itersek o hızda sabitlenir sonra hız arttırmak için yukarı itip çekmen azaltmak içinde aynen aşağı itip çekmen lazım. zaten firene veya kolu kendine çekersen iptal ediyorsun. simdi sen soracaksın tabi eski sabitlediğimiz nıza nasıl dönecek diye onu bende başaramadım kitapçığı okumak lazım. ançak sabitlemede garip geldi bana. örneğin megane lar da da bi anlasılır devreye girdiği. bunda anlamıyorsun ilk basta ve hızı digital olarak göremiyorsun.
ilk firsatta deniyecem...cruise control un yeri bence hiz sinirlama dugmesiyle yer degistirmeliydi...(direksiyondaki dugme) alt tarafa bir kol uzerine koymalari biraz kullanissiz olmus...bir de hizin dijital olarak gorunmesi gerekirdi bence de...
seninki düz vites galiba hız sınırlayıcı varsa hızı digital olarak görebilmen lazım. o anda bilgisayar ekranın konumunu değistirmeyi dene . mmt viteslerde hız sabitlme var ama sınırlayıcı yok. hangi mantıkla koymadılarsa anlasılır gibi diil valla. aynı dizellere hız sabitleme ve anahtarsız sistemi koymamaları gibi ve bunları koymamalarına ragmen 4000 ytl pahalı satmaları gibi olmus
evet duz vites...cruise controlu de denedim uzun yolda cok ise yarayacak bi ozellik...fakat sehiri cinde cok uzun kullanma sansim olmuyor... bu hiz sinirlayici hakkinda bilgisi olan var mi? henuz hic kullanmadim...nasil ve ne gibi sartlarda kullanmak avantaj saglar?