Şimdi Ara

► AURIS FAN CLUB ◄ (24. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
14.418
Cevap
105
Favori
1.227.156
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj



  • Auris Blade Master :D V6 motor işte canavar :)
    Bu yalnış bilmiyor isem japonya fabrikasında üretilen ve japonyada satışı yapılan bir model.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: attagun




    Auris Blade Master :D V6 motor işte canavar :)
    Bu yalnış bilmiyor isem japonya fabrikasında üretilen ve japonyada satışı yapılan bir model.




    Dostum açılmadı site ama...




  • bende çalışıyor paroblem yok.
  • Eh be şu vergilerin yüzünden şu toyotasa nın yaptıklarına bakın hele bir getir kardeşim alan alır almayan almaz.

    http://carjoy.tv/toyota-auris-toyota-auris-pr-deutsch-en-video-1510.html

    inceleyin
  • Arkadaşlar selam..Auris muhapetlerine bende ortağım bundan sonra..
  • Arac 6 vitesli acaba motor farkı varmı sonundaki D harfide kırmızı..Teknik özelliklerini nereden bulabiliriz acaba..?
  • attagun'ün yolladıgı mesajdaki videoda aurisin tüm modelleri sıra ile anlatılıyor. 6 ileri olan model şuanda ürettigimiz. 2,2 180HP 350Nm olan D-CAT modeli (dizel clean advantaj teknoloji) Zaten dizel 2,0 ve 2,2 modeller 6 ileri standart sadece 2,2 nin 180 HP modelinde arkada bagımsız süspansiyon var. Ayrıya enjektörleri pinezzo enjektör. Deri koltukluda üretiyoruz bununda kumaş gibi 2 renk seçenegi var.
  • Peki ilk gönderdiğim link deki Blade Master Modeli demi Türkiye 'de üretiliyor.
    İkinci gönderdiğim link de D-cat var diğer Blade Master.

    Bu arada Yakamoz bu iç koltuk deri döşeme olsun Navigasyon cihazı olsun bunları Fabrikadan satın alma şansımız var mı?
    Toyotasa da Opsiyonel bari yapsa tam süper olacak.


    quote:

    Orjinalden alıntı: yakamoz54

    attagun'ün yolladıgı mesajdaki videoda aurisin tüm modelleri sıra ile anlatılıyor. 6 ileri olan model şuanda ürettigimiz. 2,2 180HP 350Nm olan D-CAT modeli (dizel clean advantaj teknoloji) Zaten dizel 2,0 ve 2,2 modeller 6 ileri standart sadece 2,2 nin 180 HP modelinde arkada bagımsız süspansiyon var. Ayrıya enjektörleri pinezzo enjektör. Deri koltukluda üretiyoruz bununda kumaş gibi 2 renk seçenegi var.




  • Arkadaşlar, işte Aurisin 5 yıl sonraki hali. Şaka tabiki, ancak bu halde olmasını çok isterdim.


     ►  AURIS FAN CLUB  ◄
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ees

    Arkadaşlar, işte Aurisin 5 yıl sonraki hali. Şaka tabiki, ancak bu halde olmasını çok isterdim.


     ►  AURIS FAN CLUB  ◄





    Ama ben bunu yaris'e benzettim. Yaris değil mi bu?
  • Bilemiyorum ama hiç farketmez. Dizaynı çok hoş.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Pis@gor


    quote:

    Orjinalden alıntı: ees

    Arkadaşlar, işte Aurisin 5 yıl sonraki hali. Şaka tabiki, ancak bu halde olmasını çok isterdim.


     ►  AURIS FAN CLUB  ◄





    Ama ben bunu yaris'e benzettim. Yaris değil mi bu?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ees

    Bilemiyorum ama hiç farketmez. Dizaynı çok hoş.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Pis@gor


    quote:

    Orjinalden alıntı: ees

    Arkadaşlar, işte Aurisin 5 yıl sonraki hali. Şaka tabiki, ancak bu halde olmasını çok isterdim.


     ►  AURIS FAN CLUB  ◄





    Ama ben bunu yaris'e benzettim. Yaris değil mi bu?




    Bu araba tamamen elle çizilmiş ama ana hatlar gerçektende şuanki aurise çok benziyor.

    İlk videoyu izleyemiyorum. ama aurisin japonya ve amerikada 3,0 dizel versiyonunun satıldıgını biliyorum. Belkide odur.




  • Arkadaşlar buarada benim araba 18 lt yakıtla(dizel) şehiriçi 220 km.yol katetti.İlk dizel aracım olduğu için önceki benzinlilerime göre başarılı fakat yinede dizel kullanan arkadaşlar çok yaktığını söylüyor.Fikirleriniz nedir?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: volcano_tdci

    şuanki aracım auris benzinli, ama bundan önceki aracım dizeldi ve 4 yılda 100.000 km yaptım.
    Dizel araç kullanırken üst devirlere çıkmanın fazla yakıt harcamaktan başka bi etkisi yok, tavsiye edeceğim kullanma devir aralığınız 2000-3000 devir arası, önceki aracımda örneğin 4. viteste 2.500 devirde vites büyüttüğümde 5.vitesi 1900-2000 devir civarında yakalıyordu, buda dizel araç için olması gereken bi devir, 1700-1800 devirin altındayken toparlaması ve tepkisi zor olur.

    3500-4000 devirin üzerine çıkıldığında tork azalmış oluyor, ivmelenme anlamında artısı yok.

    Ayrıca dizel araçta özellikle dikkat edeceğiniz husus, turbonun yağlanması açısından, stop etmeden aracı 20-30 sn rölantide çalıştırmaya devam edip sonra stop etmek.



    1. Sevgili arkadaşım dizel araç herşeyden önce devirli kullanılır devirli kullanmazsan motorun ömrünü yersin ilk 5000 km bi kere kesinlikle her vitesin hakkı verilmeli ve motorun güzelce tam verimli bir şekilde randıman vermesi açısıyla her vites kullanılmalıdır bu şekilde 5000 km den sonra aracın gaz tepkisi duyarlılığı kesinlikle değişecek daha atak bir tepkime sonucu elde edilecektir.

    2.Dizel araçta 2.500 devirde 4 ten 5 e atarsan ortalama hız olarak 80-90 arası bir hızda 5. vitese geçmiş olucaksın ve auris gibi 1283 kg (Bu arada opel vectra 1284 kg auris gibi hb bir otomobil için oldukça ağır ve 1.4 motora göre yüksek sayılacak bir kg dır ) olan bir aracı bu devirde 5. viteste hızlandıramazsın kadran neredeyse takılır kalır ve en ufak yokuşta 4 e düşmek zorunda kalırsın anlık tüketimede bakarsan ekonomi değil ziyanlık yapmış olursun 1.2 vites hariç dizel araçlarda performans+motor ömrü+max tork için vites yükseldikçe vites değiştirme devride yükselir örnek 3. vites 2.500- 3.000 değiştirilirken devir 4. vites 3.000-3.500 devir gibi değiştirilir.

    3. Turbo yağlanması derken de anlatmak istediğin şeyde sanırım turbonun deşarj olması olayı oda 20-30 sn değil kullanım hızına göre değişir
    50-80km/sa e kadar 30 sn
    80-100 km/sa e kadar 1dk
    100 km/sa ve üstü için 2dk beklenir.

    Bu beklemenin amacıda turbonun deşarj olarak turbonun pervanelerinin içerideki yüksek basınçlı havadan parçalanmasını önlemektir. eğer bu uygulamaya dikkat edilmezse turbo yanması dediğimiz durum açığa çıkar bu amaçla turbonun ömrünü artırmak ve bu beklemeden büyük oranda kurtulmak için araçlara blow off takılması tavsiye edilebilir ancak bu parçayı takan kişininde oldukça usta biri olması önemlidir turbonun tek çıkışına takılan bu parça görevini yapamaz ise tork düşüşü ve turboyu eline alma durumunu açığa çıkarır yolda dikkat ettin mi bilmiyorum ama ışıklarda falan bazı araçların kaputunun altından gaz pedalına basıp bırakınca pısssssss ttt benzeri bi ses gelir işte bu ses blow off un turbo içinde biriken basınçlı havayı dışarı atması sonucu elde edilir.


    Saygılar




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ospeedyo

    3. Turbo yağlanması derken de anlatmak istediğin şeyde sanırım turbonun deşarj olması olayı oda 20-30 sn değil kullanım hızına göre değişir
    50-80km/sa e kadar 30 sn
    80-100 km/sa e kadar 1dk
    100 km/sa ve üstü için 2dk beklenir.



    Bu aracı bekletme olayı gittiğimiz km hızına göre değişiyor mu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasar53 -- 18 Ağustos 2008; 9:59:22 >
  • Bekleme süresi hızla ilgili bi olay değil, motoru ve turboyu ne derecede sıkıştırıp sıkıştırmadığınızla ilgili bi durum. 2.vitesle motoru üst devirlerde zorlayıp 80-100 km/h yapmak var, bide 5.vitesle yokuş aşağı motoru zorlamadan 100 km/h üstü hız yapmak var, bilmem anlatabildimmi? Bu durum yazdığınızla çelişiyor.
    Normal kullanımda aracı stop etmeden 20-30 sn beklemek yeterlidir, motoru sıkıştırdıysanız veya uzun yol yaptıysanız 1-2 dak. beklemekte fayda var.

    Turbo yağlanması derken anlatmak istediğim şey gayet açık, beklemekteki amaç, çok yüksek devirlerde dönen turbo pallerinin yağsız çalışmasını önlemektedir, araç beklemeden stop edildiğinde yağlamayı keseceğinden turbo palleri zarar görecektir.

    Vites değişimleriyle ilgili bahsettiğiniz konu araçtan araca farklılık gösterir, araç hangi devirde max torkunu üretiyor, nerde max gücü veriyor, vites oranları vs. Verimlilik açısından motor için en uygun kullanımın max torkunu verdiği devirde kullanılmasıdır. aracın 1900-2000 devirlerde çekmeyeceğinden bayılacağından bahsetmişsiniz, keşke fırsat olsaydı önceki aracımda 1.8 tdci overboostta 280 nm ile 3.viteste bile aracın patinaja düştüğü asfaltı tırmaladığını size gösterseydim. Yanlış anlaşılmasın 4000-4500 devirlere çıkılmaz demiyorum, adamlar redline koymuş herkes amacına göre istediği devir aralığında kullanabilir,önemli olan motorun karekteristiğine göre en uygun devir aralığında kullanmak.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: volcano_tdci

    Bekleme süresi hızla ilgili bi olay değil, motoru ve turboyu ne derecede sıkıştırıp sıkıştırmadığınızla ilgili bi durum. 2.vitesle motoru üst devirlerde zorlayıp 80-100 km/h yapmak var, bide 5.vitesle yokuş aşağı motoru zorlamadan 100 km/h üstü hız yapmak var, bilmem anlatabildimmi? Bu durum yazdığınızla çelişiyor.
    Normal kullanımda aracı stop etmeden 20-30 sn beklemek yeterlidir, motoru sıkıştırdıysanız veya uzun yol yaptıysanız 1-2 dak. beklemekte fayda var.

    Turbo yağlanması derken anlatmak istediğim şey gayet açık, beklemekteki amaç, çok yüksek devirlerde dönen turbo pallerinin yağsız çalışmasını önlemektedir, araç beklemeden stop edildiğinde yağlamayı keseceğinden turbo palleri zarar görecektir.

    Vites değişimleriyle ilgili bahsettiğiniz konu araçtan araca farklılık gösterir, araç hangi devirde max torkunu üretiyor, nerde max gücü veriyor, vites oranları vs. Verimlilik açısından motor için en uygun kullanımın max torkunu verdiği devirde kullanılmasıdır. aracın 1900-2000 devirlerde çekmeyeceğinden bayılacağından bahsetmişsiniz, keşke fırsat olsaydı önceki aracımda 1.8 tdci overboostta 280 nm ile 3.viteste bile aracın patinaja düştüğü asfaltı tırmaladığını size gösterseydim. Yanlış anlaşılmasın 4000-4500 devirlere çıkılmaz demiyorum, adamlar redline koymuş herkes amacına göre istediği devir aralığında kullanabilir,önemli olan motorun karekteristiğine göre en uygun devir aralığında kullanmak.


    Yanlış hatırlamıyorsam, bekleme konusunda aracın kullanma klavuzunda aynen böyle yazıyordu. Ben bu güne kadar beklemiyordum. Bundan sonra bekleyeyim en iyisi...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sercan.kafsinkaf

    Arkadaşlar buarada benim araba 18 lt yakıtla(dizel) şehiriçi 220 km.yol katetti.İlk dizel aracım olduğu için önceki benzinlilerime göre başarılı fakat yinede dizel kullanan arkadaşlar çok yaktığını söylüyor.Fikirleriniz nedir?



    Sıkışık bir trafikte mi kullanıyorsunuz? Biraz fazla geldi bana...
  • Arkadaşım, stop etmeden beklemenin amacını bi araştır derim. Senin bahsettiğin olay tamamen farklı bir durum. Turbonun içinde yer alan " wastegate valfi " nin yaptığı işten bahsetmişsin. Stop etmeden beklemekle ilgili, Blow off'dan değilde sanki "turbo timer" dan bahsetmeniz gerekiyodu.

    Turbo Timer: Bu sistem çoğunlukla performanslı otomobillerde kullanılıyor... Görevi ise, anahtarı kontaktan çekip araç kilitlense bile, motoru çalıştırmaya devam ediyor ve turbo pervanesi yavaşladığında motoru durduruyor...

    quote:

    Orjinalden alıntı: ospeedyo


    quote:

    Orjinalden alıntı: volcano_tdci

    şuanki aracım auris benzinli, ama bundan önceki aracım dizeldi ve 4 yılda 100.000 km yaptım.
    Dizel araç kullanırken üst devirlere çıkmanın fazla yakıt harcamaktan başka bi etkisi yok, tavsiye edeceğim kullanma devir aralığınız 2000-3000 devir arası, önceki aracımda örneğin 4. viteste 2.500 devirde vites büyüttüğümde 5.vitesi 1900-2000 devir civarında yakalıyordu, buda dizel araç için olması gereken bi devir, 1700-1800 devirin altındayken toparlaması ve tepkisi zor olur.

    3500-4000 devirin üzerine çıkıldığında tork azalmış oluyor, ivmelenme anlamında artısı yok.

    Ayrıca dizel araçta özellikle dikkat edeceğiniz husus, turbonun yağlanması açısından, stop etmeden aracı 20-30 sn rölantide çalıştırmaya devam edip sonra stop etmek.



    1. Sevgili arkadaşım dizel araç herşeyden önce devirli kullanılır devirli kullanmazsan motorun ömrünü yersin ilk 5000 km bi kere kesinlikle her vitesin hakkı verilmeli ve motorun güzelce tam verimli bir şekilde randıman vermesi açısıyla her vites kullanılmalıdır bu şekilde 5000 km den sonra aracın gaz tepkisi duyarlılığı kesinlikle değişecek daha atak bir tepkime sonucu elde edilecektir.

    2.Dizel araçta 2.500 devirde 4 ten 5 e atarsan ortalama hız olarak 80-90 arası bir hızda 5. vitese geçmiş olucaksın ve auris gibi 1283 kg (Bu arada opel vectra 1284 kg auris gibi hb bir otomobil için oldukça ağır ve 1.4 motora göre yüksek sayılacak bir kg dır ) olan bir aracı bu devirde 5. viteste hızlandıramazsın kadran neredeyse takılır kalır ve en ufak yokuşta 4 e düşmek zorunda kalırsın anlık tüketimede bakarsan ekonomi değil ziyanlık yapmış olursun 1.2 vites hariç dizel araçlarda performans+motor ömrü+max tork için vites yükseldikçe vites değiştirme devride yükselir örnek 3. vites 2.500- 3.000 değiştirilirken devir 4. vites 3.000-3.500 devir gibi değiştirilir.

    3. Turbo yağlanması derken de anlatmak istediğin şeyde sanırım turbonun deşarj olması olayı oda 20-30 sn değil kullanım hızına göre değişir
    50-80km/sa e kadar 30 sn
    80-100 km/sa e kadar 1dk
    100 km/sa ve üstü için 2dk beklenir.

    Bu beklemenin amacıda turbonun deşarj olarak turbonun pervanelerinin içerideki yüksek basınçlı havadan parçalanmasını önlemektir. eğer bu uygulamaya dikkat edilmezse turbo yanması dediğimiz durum açığa çıkar bu amaçla turbonun ömrünü artırmak ve bu beklemeden büyük oranda kurtulmak için araçlara blow off takılması tavsiye edilebilir ancak bu parçayı takan kişininde oldukça usta biri olması önemlidir turbonun tek çıkışına takılan bu parça görevini yapamaz ise tork düşüşü ve turboyu eline alma durumunu açığa çıkarır yolda dikkat ettin mi bilmiyorum ama ışıklarda falan bazı araçların kaputunun altından gaz pedalına basıp bırakınca pısssssss ttt benzeri bi ses gelir işte bu ses blow off un turbo içinde biriken basınçlı havayı dışarı atması sonucu elde edilir.


    Saygılar




  • ewet kardeşim kullanım kitabında ayrıntılı olarak görebilirsin gittiğin sürate bağlı sayfasını tam hatırlamıyorum ama kitabta yazıyo mutlaka bulursun
    quote:

    Orjinalden alıntı: yasar53

    quote:

    Orjinalden alıntı: ospeedyo

    3. Turbo yağlanması derken de anlatmak istediğin şeyde sanırım turbonun deşarj olması olayı oda 20-30 sn değil kullanım hızına göre değişir
    50-80km/sa e kadar 30 sn
    80-100 km/sa e kadar 1dk
    100 km/sa ve üstü için 2dk beklenir.



    Bu aracı bekletme olayı gittiğimiz km hızına göre değişiyor mu ?




  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.