2bin ytl az para değil, sizin yerinizde olsam niyetim varsa ciddi olarak düşünürdüm.
Bunun harici dizelle benzinli arasındaki fark az çünkü dizellerin bazı özelliklerini tabiri caizse kırpıyorlar. Birçok özellik para vererek ekletmek isteseniz bile dizelde mevcut değil, bunun harici kapıların kalitesi bile benzinli araçta daha yüksek, ben aracı alırken hem kendi gözlemlediğim hemde satış temsilcisinin bana anlattıkları bunlardı.
Dizelin ortalama 8.2 yakmasına bağlıyorum kardeşim üstte eklediğim resimler var
quote:
Orjinalden alıntı: cfiliz
Bu akşam eve gelirken, Auris'e bakmak için Toyota bayisinde uğradım.
2009 modelleri satıyorlar, ancak bayinin elinde 8 tane 2008 model de varmış. Kampanyalı Ağustos fiyatından 2000.- YTL indirimli veriyor 2008 modelleri. Sizce fiyat nasıl..?
Bir de dikkatimi çeken bir şey oldu.. Toyota'da benzinli ile dizel farkı oldukça az.. Bunu neye bağlıyorsunuz..?
Selamlar,
quote:
Orjinalden alıntı: akita
Benım ekran da dıreksıyonun hemen sagında hava cıkısı yanında, erıncar la aynı yerde sanırım,
valla benimki direksiyonun solunda kalıyor tam köşede, devamında hava çıkışı geliyor tam olarak bilemiyorum kablosunu nerden geçirdiklerini
selam arkadaşlar ; orjinal navigasyon cihazı ile epeyce uğraştıkdan sonra getirttiğim cihaz malesef aracıma uymadı bende türkiyeden görüntüsü orjinali kadar güzel gözükmesede xetec dtm 650 modelini aracıma monte ettirdim. direksiyon kumandasının kullanılmaması dışında her hangi bir sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar tv si çalışıyor telefon bluetooht ile bağlantı yapabiliyor navigasyon türkiye şartları için olabildiğince iyi sayılır aracımda yaptığım değişikler; 16 " kosei çelik jantlar, 3.5 cm arabayı aşağı düşüren HR yaylar,exenon farlar, cam filmleri,kaput filmi,isimli basamak çıtası,tampon koruma kauçuk bant,bagaj havuzu,orjinal toyota alarm,ceket askısı, resimleri eklemeye çalışacağım yorumlarınızı yazarsanız sevinirim.
Dostum, sen aracı resmen baştan yaratmışsın. Ama çok güzel olmuş. Tebrikler. Bunlara bir de spoyler yakışırdı bence... Aracı alçaltınca bir problem yaşadın mı? Şu an bile altı sürtebiliyor, alçaltınca nasıl oldu acaba?
hocam bir iki kez sürttüm ama oda yüksek hız kesici bariyere demk geldim yoksa herhangi bir problem yaşamadım şimdiye kadar
resimlerin devamı
Navigasyon süper olmuş ;)
nekadara, nerede taktırdınız acaba ??
ankarada can can otoda taktırdım hocam adamlar fena iş yapmıyorlar
ankarada can can otoda taktırdım hocam adamlar fena iş yapmıyorlar
arkadaşlar merhaba, aranıza yeni katıldım. 2008 auris comfort benzinli düz vites aracım var, alalı 1 yıl oldu, şuan 20.000 km de. Genel anlamda memnunum bi sorun çıkarmadı, yakıt konusunda benzinli araca göre çok başarılı, ankarada çok fazla trafiğe girmeden yol bilgisayarı ortalama 6.7 lt/100 km gösteriyor.
Tek sıkıntım 124 BG'i çok fazla göremiyorum, görüştüğüm kişiler bunu yakıt tasarrufu için motora yapılmış bi takım sınırlamaların olduğuna ve elektronik gaz pedalına bağlıyor.
Ama araç genel anlamda çok başarılı, kullanımı tüy gibi çok rahat, direksiyon çok iyi, frenlere pek alışamadım, yalıtım başarılı, yüksek olması biraz yol tutuşu etkiliyor, dizayn ve görüntü kişiden kişiye değişir benim çok hoşuma gidiyor..
resim eklemeye çalışıyım.
sn. yakamoz54 sanırım toyota fabrikasında çalışıyorsunuz, auris benzinli araç için performans artışı için ne yapabiliriz, yeni yazılım gelmesi falan gündemdemi yada beyin'e müdahale vs bişey yapılabilirmi acaba? Yardımcı olursanız sevinirim.
quote:
Orjinalden alıntı: volcano_tdci
sn. yakamoz54 sanırım toyota fabrikasında çalışıyorsunuz, auris benzinli araç için performans artışı için ne yapabiliriz, yeni yazılım gelmesi falan gündemdemi yada beyin'e müdahale vs bişey yapılabilirmi acaba? Yardımcı olursanız sevinirim.
Merhabalar,
Aramıza hoş geldiniz. Aracınız hayırlı olsun. Sizi de listemize ekliyorum. Başlığımızın ilk sayfasında ortak imzamız var, bunu da eklerseniz sevinirim.
Teşekkürler..
sn. yakamoz54 sanırım toyota fabrikasında çalışıyorsunuz, auris benzinli araç için performans artışı için ne yapabiliriz, yeni yazılım gelmesi falan gündemdemi yada beyin'e müdahale vs bişey yapılabilirmi acaba? Yardımcı olursanız sevinirim.
Bu konuda bilgim yok. Ama auris- corollalar sınıfının en yüksek torkunun çeviren makinalar. Eger performans istediginizde tork yelpazesinin en yüksek oldugu devirleri kullanırsanız çok daha iyi performans alırsınıa. Ama bu sırada yakıtınızda artar.
Ama her motorun ürerici tarafından gizlenmiş ve motoru korumak içi açıga çıkarılmamış güçleri vardır. Yazılımla bu güçler kullanılabilir.
Haklısınız benzinli araçlar yüksek devirlerde gücünü hissettirir, toyotanın 124 hp lik motorunun güç ve tork eğrisinin sınıfının en iyilerinden olduğunu okumuştum. 5200 devirde max 157 nm torkunu üretiyor ama alt ve orta devirlerde gaza bastığınızda tepkisi zayıf kalıyor. Vites oranlarıyla falan ilgili olduğunu düşünüyorum.
Serviste konuştuğum fabrikadan gelen teknik bir arkadaş, istanbulda bir arkadaşının yeni yazılımla motor üzerindeki kısıtlamayı kaldırdığını ve motorun canavar bi hale geldiğini söylemişti. Bu konuda yardımcı olabilecek tanıdığınız biyerler varsa paylaşırsanız sevinirim. Bahsettiğiniz gibi motorun kendisini korumaya alması ve bi takım kısıtlamaların olduğu kesin.
herkese selam bende bir auris fanatiği ve kullanan biri olarak aranıza katılmak istiyorum neredeyse bir yıldır auris kullanıyorum ama bu forumu daha yeni gördüm 2007 yılının kasım ayında aldım 2008 model 1,4 d4d elegant M/M siyah gerçekten arabadan çok memnunum yorumları okudm hepsini yokusta problem yasayanlar olmus benim oturduğm semt yokuslarla dolu ama ben aurisle hiç yoksu problemi yasamadım doğrusu yokusu çıkarken devirden hiç düşmüyor
ben 4 yıl 1.8 tdci dizel araç kullandım, turbo dizel araçlarda yokuş çıkarken devirden düşme gibi bi durum olmaz, zaten max torkunu 1.750-1.800 devirde elde ediyor, sanırım arkadaşların sıkıntısı geri vitesle yokuş yukarı kalkışlarda balata kokusu geldiği yönündeydi.
Birde MMT şanzımanlar da sorun yaşanmasından bahsediliyor.
1 Ay önce karadenizde idim. 2007 HB AT corolla ile sümela manastırına çıkarken önümde giden yaris MMT kilitlendi kaldı. Bu nun tek nedeni rampa ve şehir içinde manuel e alınarak kullanılmaması. Eger baskı balatanın sorun yaşamamasını istiyorsanız kesinlikle rampalarda ve mümkünse şehir içinde manuel kullanın en azından kırmızı ışıkta beklerken "N" boşa alın derim.