Şimdi Ara

Auris Multimode Sorunu Nedir? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
133
Cevap
3
Favori
52.971
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sırf bu konu için üye oldum ben izmirde oturuyorum ve bir iş için manisaya gitmem gerekti 3 ay önce ozamanlar orada yol çalışması vardı tek gidiş tek dönüş (gerçi şuanda var sanırım ama gitmeye gözüm yemiyor)
    ------
    neyse yola çıktım dur-kalk-dur-kalk-dur-kalk ve bip bip bip bip sayın altın çocuğumuzun kitapçığında eğer o işaret çıkar ve biplerse kenara çek 15dk bekle debriyaj balatası soğusun YOKSAAA biz masrafına karışmayız! sorumluluk sende git gidebiliyorsan diyor
    -------
    e bende döndüm ve gidemedim başka araba buldum onunla gittim peki bu istediğimiz zaman otomatik olarak kullanabildiğimiz düz vites araba neden böyle yapıyor(hızını alıp gel çık diyorsunuz trafikte ne yapacağız???)
    -------
    YARIŞ diyorsunuz tamam yarışalım gaza yüklen bakalım vites aralığın kaç SANİYE sen hangi arabayla yarışabilirsin vites geçişlerinde geride kalırsın zaten
    -------
    2.5 yıldır bu arabayı kullanıyorum dış görüntüsünü değiştirdim app plaka arka alt üst spoiler taktım ön tampona şık bir boya attım apaçi işi değil ama bu arabayı sevmediğim için artık para harcamayı bıraktım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: i_cintan

    sırf bu konu için üye oldum ben izmirde oturuyorum ve bir iş için manisaya gitmem gerekti 3 ay önce ozamanlar orada yol çalışması vardı tek gidiş tek dönüş (gerçi şuanda var sanırım ama gitmeye gözüm yemiyor)
    ------
    neyse yola çıktım dur-kalk-dur-kalk-dur-kalk ve bip bip bip bip sayın altın çocuğumuzun kitapçığında eğer o işaret çıkar ve biplerse kenara çek 15dk bekle debriyaj balatası soğusun YOKSAAA biz masrafına karışmayız! sorumluluk sende git gidebiliyorsan diyor
    -------
    e bende döndüm ve gidemedim başka araba buldum onunla gittim peki bu istediğimiz zaman otomatik olarak kullanabildiğimiz düz vites araba neden böyle yapıyor(hızını alıp gel çık diyorsunuz trafikte ne yapacağız???)
    -------
    YARIŞ diyorsunuz tamam yarışalım gaza yüklen bakalım vites aralığın kaç SANİYE sen hangi arabayla yarışabilirsin vites geçişlerinde geride kalırsın zaten
    -------
    2.5 yıldır bu arabayı kullanıyorum dış görüntüsünü değiştirdim app plaka arka alt üst spoiler taktım ön tampona şık bir boya attım apaçi işi değil ama bu arabayı sevmediğim için artık para harcamayı bıraktım


    Selam i_cintan,
    Büyük geçmiş olsun. Hala garantisi devam ediyorsa yasal süreci başlat derim. %90 kazanırsın. ilk sahibiysen fatura bedelini geri alırsın.
    Saygılar..




  • Yaris 2009 1.3 sol M/M kullanıyorum, şimdi 4D4 M/M Auris aldım kısmetse Kasımda teslim alacagım. M/M ile ilgili olarak şu bilgilere sahibiz degil mi? yokuşta , dur-kalk ta aracı M/M modda kullanmak zorunluluk( otomatik degil dikakt edilmesi gerekir!) 1.3 lük yarisle istanbulun en dik yokuşlarında sorunsuz çıkabiliyorum tabi bu arada yaris 1045 Kg Auris 1310 Kg. Aurisle test sürüşünde dik bir yokuştan çıkmadım fakat toyota boyle hata yapmaz kanısındayım fakat şimdi kafam karıştı bende yarın test sürüşünde dik bir yokuşta dur-kalk yapacagım sonuçları paylaşırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fewwaz

    Yaris 2009 1.3 sol M/M kullanıyorum, şimdi 4D4 M/M Auris aldım kısmetse Kasımda teslim alacagım. M/M ile ilgili olarak şu bilgilere sahibiz degil mi? yokuşta , dur-kalk ta aracı M/M modda kullanmak zorunluluk( otomatik degil dikakt edilmesi gerekir!) 1.3 lük yarisle istanbulun en dik yokuşlarında sorunsuz çıkabiliyorum tabi bu arada yaris 1045 Kg Auris 1310 Kg. Aurisle test sürüşünde dik bir yokuştan çıkmadım fakat toyota boyle hata yapmaz kanısındayım fakat şimdi kafam karıştı bende yarın test sürüşünde dik bir yokuşta dur-kalk yapacagım sonuçları paylaşırım

    selam fewwaz,
    İster m, ister e, ister es, ister başka mod olsun. yokuşta dur kalklarda bu araba ne yazık ki yolda kalır. ama bu koşullarda düz vites araçlar yolda katiyen kalmaz. dik yokuş dediğimde istanbulda anadolu yakasından avrupaya geçişte, beşiktaş sapağına gelmeden başlayan yokuşta çılgın yoğunlukta bir trafikte durup kalkman aracı isyan ettirecektir.
    yarise gelince, eğer benzinliyse yaris bu ayıbı daha iyi gizler. dizelse belli edebilirdi ama o da dediğin gibi 300 kg lk fark var. ama yarise 5 kişiyi bindirip bu yokuşlarda dur kalka maruz kalsaydın yine aynı sorunlarla karşılaşabilirdin. çünkü bunu yaşayan tanıdıklarımda mevcut.. artık aracı almışın. alınmış alınmıştır. belki senin kullanım koşullarında bu sorun çok belirgin çıkmayabilir. ama yokuş testinde ayıbı görürsen araç daha 1 aylık olmadan iade sürecibi başlatabilirsin. bu yasal hakkın.
    tesleri aşağıdaki linkteki gibi yaparsan çok daha net sonuç alırsın.
    sağlıcakla kal..

    http://multimodezedeyiz.hakkimiziariyoruz.biz/video.html




  • Verdiğiniz linkteki videoyu izledim.Birşeyi merak ettim acaba bu arkadaş el frenini çektiği zaman fren pedalınada basıyor mu?Neden diye soracak olursanız yaklaşık 5 sene corallanın hb m/m dizelini kullanıp geçen hafta auris alan birisi olarak söyleyeyim fren pedalına bastığınız zaman bu şanzımanın özelliği olarak debriyaj işlemide görerek vitesi boşa alıyor,eğer basmazsanız araba viteste fakat yürümüyorsunuz mantığıyla baskı balata koku yapıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MSÜ MİM

    Verdiğiniz linkteki videoyu izledim.Birşeyi merak ettim acaba bu arkadaş el frenini çektiği zaman fren pedalınada basıyor mu?Neden diye soracak olursanız yaklaşık 5 sene corallanın hb m/m dizelini kullanıp geçen hafta auris alan birisi olarak söyleyeyim fren pedalına bastığınız zaman bu şanzımanın özelliği olarak debriyaj işlemide görerek vitesi boşa alıyor,eğer basmazsanız araba viteste fakat yürümüyorsunuz mantığıyla baskı balata koku yapıyor.

    Selam MSÜ MİM,
    İlk mesajını mmt topiğine atman çok ilginç :)
    Cevabı ben vermek istedim çünkü o sayfada herşeyi ayrıntıları ile okursan frene basılarak bu işlemin yapıldığını görebilirsin.
    Zaten bo forumda toyota, corolla ve auris ile ilgili topiclerin hepsinde frene basılarak sürüldüğü söyleniyor. Zaten elfreni ile bu işi yaparsan bu kadar bile sürmeden baskı balata çok daha kısa sürede koku verip vites geçişleri sorun çıkarmaya başlıyor..
    5 sene mmt corolla dizel kullanıp bu soruna denk gelmemen de fena halde ilginç geldi bana..




  • Herkese merhaba,

    MMT sorunumuzla ilgili son bir gelişme aktarmak isterim. Gerçi sorun dememek lazım belki de neyse...

    Geçen hafta servise çağrıldım ve 1 gün araç serviste kaldı. Neyapıldı derseniz mmt de gene bazı parçalar değişti dediler. bu işlemi vites geçişlerinde ki sarsıntyı azaltmak için yeni geliştirilen parçalar takıldı dediler.

    Bilginize.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YAMYAM07

    Herkese merhaba,

    MMT sorunumuzla ilgili son bir gelişme aktarmak isterim. Gerçi sorun dememek lazım belki de neyse...

    Geçen hafta servise çağrıldım ve 1 gün araç serviste kaldı. Neyapıldı derseniz mmt de gene bazı parçalar değişti dediler. bu işlemi vites geçişlerinde ki sarsıntyı azaltmak için yeni geliştirilen parçalar takıldı dediler.

    Bilginize.

    kaç modeldi sizin araç?
  • ekşi sözlük yazarları kısa ve öz yazmış :)

    http://www.eksisozluk.com/show.asp?t=mmt
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YAMYAM07

    Herkese merhaba,

    MMT sorunumuzla ilgili son bir gelişme aktarmak isterim. Gerçi sorun dememek lazım belki de neyse...

    Geçen hafta servise çağrıldım ve 1 gün araç serviste kaldı. Neyapıldı derseniz mmt de gene bazı parçalar değişti dediler. bu işlemi vites geçişlerinde ki sarsıntyı azaltmak için yeni geliştirilen parçalar takıldı dediler.

    Bilginize.


    Hangi servis veya parçanın ismi falan varsa söylermisiniz. Bunun için bizde servise gidersek derdimizi anlatabilelim. Malum servis gibi yerlerde kendini üstün zekalı sanan insanlara karşı küçük duruma düşebiliriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop


    quote:

    Orijinalden alıntı: YAMYAM07

    Herkese merhaba,

    MMT sorunumuzla ilgili son bir gelişme aktarmak isterim. Gerçi sorun dememek lazım belki de neyse...

    Geçen hafta servise çağrıldım ve 1 gün araç serviste kaldı. Neyapıldı derseniz mmt de gene bazı parçalar değişti dediler. bu işlemi vites geçişlerinde ki sarsıntyı azaltmak için yeni geliştirilen parçalar takıldı dediler.

    Bilginize.

    kaç modeldi sizin araç?


    çok özür dilerim cevabım gecikdiği için.
    aracım 2007 model dizel.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: azad_van


    quote:

    Orijinalden alıntı: YAMYAM07

    Herkese merhaba,

    MMT sorunumuzla ilgili son bir gelişme aktarmak isterim. Gerçi sorun dememek lazım belki de neyse...

    Geçen hafta servise çağrıldım ve 1 gün araç serviste kaldı. Neyapıldı derseniz mmt de gene bazı parçalar değişti dediler. bu işlemi vites geçişlerinde ki sarsıntyı azaltmak için yeni geliştirilen parçalar takıldı dediler.

    Bilginize.


    Hangi servis veya parçanın ismi falan varsa söylermisiniz. Bunun için bizde servise gidersek derdimizi anlatabilelim. Malum servis gibi yerlerde kendini üstün zekalı sanan insanlara karşı küçük duruma düşebiliriz.


    Selamlar,
    sizden de özür dilerim forumdan bayağı uzak kaldım.

    İyileştirilen parçalar Antalya da Bakırcılar toyota servisinde takıldı. Maalesef 2 defa mmt set değişmişti, defalarca mmt onarımı falan derken bu sefer servis çağırdı ve bazı parçalar gene değiştirildi.

    Araçta ne değişiklik oldu derseniz vites değişimlerinde az da olsa sarsıntı azaldı ama öyle fazla birşey yok.

    aslına bakarsanız 2006 corolla hb d4-d mmt aracımdan beri bu sistemi kullanıyorum alıştım sanırım. Fakat 2012-2013 de toyota da mmt den vazgeçer.

    Alıştık desek de sıkıntılı hele de yaşadığınız yerlerde yoğun trafik yokuşlar varsa daha da sıkıntılı. Ama şu da var ki diğer arkadaşların söylediği gibi sistem tam otomatik değil bunu bilmek lazım.

    Saygılar selamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YAMYAM07


    quote:

    Orijinalden alıntı: azad_van


    quote:

    Orijinalden alıntı: YAMYAM07

    Herkese merhaba,

    MMT sorunumuzla ilgili son bir gelişme aktarmak isterim. Gerçi sorun dememek lazım belki de neyse...

    Geçen hafta servise çağrıldım ve 1 gün araç serviste kaldı. Neyapıldı derseniz mmt de gene bazı parçalar değişti dediler. bu işlemi vites geçişlerinde ki sarsıntyı azaltmak için yeni geliştirilen parçalar takıldı dediler.

    Bilginize.


    Hangi servis veya parçanın ismi falan varsa söylermisiniz. Bunun için bizde servise gidersek derdimizi anlatabilelim. Malum servis gibi yerlerde kendini üstün zekalı sanan insanlara karşı küçük duruma düşebiliriz.


    Selamlar,
    sizden de özür dilerim forumdan bayağı uzak kaldım.

    İyileştirilen parçalar Antalya da Bakırcılar toyota servisinde takıldı. Maalesef 2 defa mmt set değişmişti, defalarca mmt onarımı falan derken bu sefer servis çağırdı ve bazı parçalar gene değiştirildi.

    Araçta ne değişiklik oldu derseniz vites değişimlerinde az da olsa sarsıntı azaldı ama öyle fazla birşey yok.

    aslına bakarsanız 2006 corolla hb d4-d mmt aracımdan beri bu sistemi kullanıyorum alıştım sanırım. Fakat 2012-2013 de toyota da mmt den vazgeçer.

    Alıştık desek de sıkıntılı hele de yaşadığınız yerlerde yoğun trafik yokuşlar varsa daha da sıkıntılı. Ama şu da var ki diğer arkadaşların söylediği gibi sistem tam otomatik değil bunu bilmek lazım.

    Saygılar selamlar.


    geç olsun güç olmasın demişler :)

    mmt nin noldunu bilmek ve unutmamak yetmez. bilinmesi gerken tek şey tam bir hezimet olduğu..




  • mm vitesin hezimet oldugu gorusune katilmiyorum sahsen 2008 aurisimde cok memnun kalarak kullanmistim suan tam otomatik corolla kullaniyorum ve kendimi arabaya hakim hissetmiyorum. mm kullanim tarzim hep manuel olarak kullanmak ustune kuruluydu sadece sigara ve tel geldiginde e'ye gecerdim ve hicbir sorun yasamadim. tam otomatik kesinlikle usta suruculerin kullanmasi gereken bir vites turu cunku araba her zaman hizlanma egiliminde dolayisiyla acemilerin ne oldugunu analamadan kaza yapmasi kacinilmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yilli

    mm vitesin hezimet oldugu gorusune katilmiyorum sahsen 2008 aurisimde cok memnun kalarak kullanmistim suan tam otomatik corolla kullaniyorum ve kendimi arabaya hakim hissetmiyorum. mm kullanim tarzim hep manuel olarak kullanmak ustune kuruluydu sadece sigara ve tel geldiginde e'ye gecerdim ve hicbir sorun yasamadim. tam otomatik kesinlikle usta suruculerin kullanmasi gereken bir vites turu cunku araba her zaman hizlanma egiliminde dolayisiyla acemilerin ne oldugunu analamadan kaza yapmasi kacinilmaz


    Ben de mm vitesi sürekli manuel kullanıyorum, öyle daha çok hoşuma gidiyor. Eskiler boşuna manuel en iyisidir demiyorlar. Herşeyine istediğim gibi müdahale etmediğim şeyi sevemiyorum. MM vitese birazda olsa mudahale edebiliyor insan. Ama genede herşeyin manueli iyi. Örneğin otomatik çalışan silecekten nefret ederim, saçma sapan çalışıyor. Otomatik veya otomatikleştirilmiş viteste aynı saçmalıkta benim için.




  • mmt yi manuel kullanmak diye bir manasız tanım çıkardı toyota..
    bende bunu anlamıyorum.. manuel kullanma e veya es kullanımdan çok farklı değil.. sadece vites değişim aralıklarını sen ayarlıyorsun o kadar..
    manuel kullanımda debriyaj kavramasını ayarlayabilyormusun? istediğin zaman yarım debriyaj, istediğin zaman hızlı kavrama yaptırabiliyormusun? yok..
    peki bunun nesi manuel? kendini kandırmaktan başka birşey değil..
    sürekli 1 nci viteste kullandığını düşün.. manuel kullanımla e arasındaki fark nedir?
    cevap?
    ben verim, koca bir hiç.. doğru dürüst bunaltıcı yoğun trafikte kullanılmamış mmt şanzımanlarn sorunsuz olduğunu iddia edip sonra tam otomatiğe geçenleri zaten aklım almıyor.. mmt ye deva metseydinizde göreyim diyesim geliyor
  • Herkeze Selam

    Bugun Auris Dizel Multi Mode test surusu yaptim. Beylikduzu ( neresi duz buranin ben hala alamadim) ve harami dere cevresinde. Trafik yogunlugu, yol bozuklugu ve de yokuslari ile Turkiyemizin yol kosullarini iyi simule eden bir ortamda Auris bence cok iyi, hatta bunca kotu yorumu okuduktan sonra, bir performans sergiledi. Performanstan kastim 0-100 degil. Arac soz verdigi herseyi kisa surusumde yapti. Vites ile ilgili yorumlar bence yanlis. Toyotanin bu vitesi hakkinda biraz okuduktan sonra ( internet kocaman bir derya ) calisma prensibini anlayip bana ne sunup ne sunamayacagini anlayip test surusundede beklentilerimi bu cizgiye cekince hic bir sorun yasamadim.

    Bence bizlerde ki en buyuk sorun beklentilerimizin daima cok yuksek olmasi. Bugune kadar bir cok araci test ettim. Astra, Golf (122/160/dizel), Leon, Octavia, Yeti vb... Bu araclarin hepsinde begendigim ve begenmedigim bir cok sey gordum. Maddi anlamda cok sorunum yok. Almak istedigim araci esimde kullanacagi icin benim icin onemli olan kriterleri saglayan bir araci almak istedim. Butun bu araclari inceledim. Kendimce egrisi dogru tartip notlar alip bir cok veriyi karsilastirdim ( evlenirken bile bukadar dusunmemistim :) ).

    Bugun beyaz Auris aldim ( teslimati bu hafta ici) dizel ve multi mode. Sebebim ise cok basit; verdigim paranin karsiliginda bana istedigim bircokseyi sunan, servisi ile ( kusurau diye birsey yok) kendini kanitlamis ve arac icin yazdigi herseyi urettigi aracta bana sunabilen yegane arac/marka.

    Bence dizel ve otomatik bir arac isteyen arkadaslar internetten toyotanin bu vites sistemi hakkinda biraz bilgi edindikten sonra araci test surusune cikarsinlar. Benim ki dahil burada yazan tum arkadaslarin tecrubeleri kendi beklentileri uzerine kurulu. En sagliklisi kendi istekleriniz ile araci kullanip, hissedip karar vermektir.

    Saygi ve sevgilerim.




  • Herkeze Selam

    Bugun Auris Dizel Multi Mode test surusu yaptim. Beylikduzu ( neresi duz buranin ben hala alamadim) ve harami dere cevresinde. Trafik yogunlugu, yol bozuklugu ve de yokuslari ile Turkiyemizin yol kosullarini iyi simule eden bir ortamda Auris bence cok iyi, hatta bunca kotu yorumu okuduktan sonra, bir performans sergiledi. Performanstan kastim 0-100 degil. Arac soz verdigi herseyi kisa surusumde yapti. Vites ile ilgili yorumlar bence yanlis. Toyotanin bu vitesi hakkinda biraz okuduktan sonra ( internet kocaman bir derya ) calisma prensibini anlayip bana ne sunup ne sunamayacagini anlayip test surusundede beklentilerimi bu cizgiye cekince hic bir sorun yasamadim.

    Bence bizlerde ki en buyuk sorun beklentilerimizin daima cok yuksek olmasi. Bugune kadar bir cok araci test ettim. Astra, Golf (122/160/dizel), Leon, Octavia, Yeti vb... Bu araclarin hepsinde begendigim ve begenmedigim bir cok sey gordum. Maddi anlamda cok sorunum yok. Almak istedigim araci esimde kullanacagi icin benim icin onemli olan kriterleri saglayan bir araci almak istedim. Butun bu araclari inceledim. Kendimce egrisini dogrusunu tartip notlar alip bir cok veriyi karsilastirdim ( evlenirken bile bukadar dusunmemistim :) ).

    Bugun beyaz Auris aldim ( teslimati bu hafta ici) dizel ve multi mode. Sebebim ise cok basit; verdigim paranin karsiliginda bana istedigim bircokseyi sunan, servisi ile ( kusursuz diye birsey yok) kendini kanitlamis ve arac icin yazdigi herseyi urettigi aracta bana sunabilen yegane arac/marka.

    Bence dizel ve otomatik bir arac isteyen arkadaslar internetten toyotanin bu vites sistemi hakkinda biraz bilgi edindikten sonra araci test surusune cikarsinlar. Benim ki dahil burada yazan tum arkadaslarin tecrubeleri kendi beklentileri uzerine kurulu. En sagliklisi kendi istekleriniz ile araci kullanip, hissedip karar vermektir.

    Saygi ve sevgilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _STEARMAN_ -- 4 Ekim 2011; 22:26:32 >




  • Auris almayı düşünüyordum. Bu otomatikleştirilmiş manuel vites konusunda kimse yalan söylüyor diyemem, ciddi şekilde tereddüte düştüm fakat yokuşta bekleyen arkasından itilen aauriste görmedim yolda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gby

    Auris almayı düşünüyordum. Bu otomatikleştirilmiş manuel vites konusunda kimse yalan söylüyor diyemem, ciddi şekilde tereddüte düştüm fakat yokuşta bekleyen arkasından itilen aauriste görmedim yolda.

    Eğer sizin için sıkıntı olmayacaksa düz vites tercih edin. MMT den çok fazla sorun yaşayan insan var. Özellikte sıkışık trafikte.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.