Şimdi Ara

Auto6R,Mcp Adlı Yarı Otomatik Şanzıman Kulanıcıları Buraya ? (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
170
Cevap
12
Favori
90.055
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    quote:

    Orijinalden alıntı: babıesrar82

    Arkadaşlar öncelikle daha 1.5 yıllık şoförlük tecrübem var. Arabayı otomatikte öğrendim sanzıman olayına sizler kadar hakim değilim yani yaz sonu gibi 508 almayı düşünüyorum. Kafama şu Auto6r sanzıman takılıyor.. Kullanım mantığı normal tam otomatik vitesten farklı mı? Yarı Otomatik gibi vitesi kendin mi değişiyorsun debriyaj farkıyla.. 508 forumunda kimse cevap yazmadi ondan buraya yazma ihtiyacı hissettim. Yardımcı olursanız sevinirim

    hocam auto6r yarı otomatik ve tek kavramalı bir şanzumandır..bu şanzumanın en eleştirilen(yada tek eleştirilecek)noktası yığılma diye tabir edilen vites geçişlerinin de ki hissedilme olayı..kullanım mantığı tam otomatik vitesten yada çift kavramalı şanzumanlardan farkı yok..dediğim gibi sadece vites geçişleri hissediliyor..özellikle 1-2 ve 2-3 arasında..auto6r'ın en büyük artısı düşük yakıt tüketimi ve düşük bakım masraflarıdır...çünki sistemin çalışma prensibi basit..manuel şanzumandan farkı yok..sadece robotize bir sistem debriyaja sizin yerinize müdahele ediyor..dışarıdan vites geçişlerine müdahelede bulunulabilmeside artı bir özellik..istersen manuel olarakta kullanabilirsin..eğer vites geçişlerinin hissedilmesi sizi rahatsız etmeyecekse gözünüz kapalı alabilirisiniz..çünki gerçekten sorunsuz bir şanzuman..

    Eyvallah abi içimi çok rahatlattın ya çok teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: babıesrar82

    Arkadaşlar öncelikle daha 1.5 yıllık şoförlük tecrübem var. Arabayı otomatikte öğrendim sanzıman olayına sizler kadar hakim değilim yani yaz sonu gibi 508 almayı düşünüyorum. Kafama şu Auto6r sanzıman takılıyor.. Kullanım mantığı normal tam otomatik vitesten farklı mı? Yarı Otomatik gibi vitesi kendin mi değişiyorsun debriyaj farkıyla.. 508 forumunda kimse cevap yazmadi ondan buraya yazma ihtiyacı hissettim. Yardımcı olursanız sevinirim

    Önceki aracınız manuel ise Peugeot'daki A6R isimli yarı otomatik şanzımana kolayca alışırsınız.Fakat önceki aracınızda tork konvertörlü tam otomatik , CVT veya EDC/DSG gibi adları bulunan çift kavramalı yarı otomatik bir şanzıman varsa sizi tatmin etmez. Özellikle 1>2 ve 2>3 arası vites geçişlerindeki yığılma ve gecikme ile yokuşlardaki kararsızlığı başlıca eksikleridir.Bunun yanında nerede oturduğunuzu bilemiyorum ama İstanbul gibi yoğun trafikte ve ilave olarak da yokuşu bol bir bölgede kullanacaksanız , kısa zamanda debriyajdan gelen balata ısınması ve aşınması sonucu oluşan koku , titreşim , vuruntu vb. sıkıntılara hazır olmanız gerekecek. Beklemelerde vitesi boşa atarak bunun önüne biraz geçebilirsiniz ama bu sistemin fazla zorlanmaya gelemeyeceğini bilmelisiniz.508 Sınıfının çekici otomobillerinden biri. Bana göre Peugeot'nun diğer modellerinde de olduğu gibi 508'in de başlıca eksiği modern bir aktarma organının olmaması.
    Selametler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sierre34

    quote:

    Orijinalden alıntı: babıesrar82

    Arkadaşlar öncelikle daha 1.5 yıllık şoförlük tecrübem var. Arabayı otomatikte öğrendim sanzıman olayına sizler kadar hakim değilim yani yaz sonu gibi 508 almayı düşünüyorum. Kafama şu Auto6r sanzıman takılıyor.. Kullanım mantığı normal tam otomatik vitesten farklı mı? Yarı Otomatik gibi vitesi kendin mi değişiyorsun debriyaj farkıyla.. 508 forumunda kimse cevap yazmadi ondan buraya yazma ihtiyacı hissettim. Yardımcı olursanız sevinirim

    Önceki aracınız manuel ise Peugeot'daki A6R isimli yarı otomatik şanzımana kolayca alışırsınız.Fakat önceki aracınızda tork konvertörlü tam otomatik , CVT veya EDC/DSG gibi adları bulunan çift kavramalı yarı otomatik bir şanzıman varsa sizi tatmin etmez. Özellikle 1>2 ve 2>3 arası vites geçişlerindeki yığılma ve gecikme ile yokuşlardaki kararsızlığı başlıca eksikleridir.Bunun yanında nerede oturduğunuzu bilemiyorum ama İstanbul gibi yoğun trafikte ve ilave olarak da yokuşu bol bir bölgede kullanacaksanız , kısa zamanda debriyajdan gelen balata ısınması ve aşınması sonucu oluşan koku , titreşim , vuruntu vb. sıkıntılara hazır olmanız gerekecek. Beklemelerde vitesi boşa atarak bunun önüne biraz geçebilirsiniz ama bu sistemin fazla zorlanmaya gelemeyeceğini bilmelisiniz.508 Sınıfının çekici otomobillerinden biri. Bana göre Peugeot'nun diğer modellerinde de olduğu gibi 508'in de başlıca eksiği modern bir aktarma organının olmaması.
    Selametler.

    corsa 2009 1.2 twinport essantia otomatik aracım. başka ne otomatik ne manuel tecrübem yok. yani ikinci arabam olacak. sanırım bnm corsa da tek kavramalı.. ya küfretmeyin 30 yaşında araba öğrenince böyle oluyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sierre34

    quote:

    Orijinalden alıntı: babıesrar82

    Arkadaşlar öncelikle daha 1.5 yıllık şoförlük tecrübem var. Arabayı otomatikte öğrendim sanzıman olayına sizler kadar hakim değilim yani yaz sonu gibi 508 almayı düşünüyorum. Kafama şu Auto6r sanzıman takılıyor.. Kullanım mantığı normal tam otomatik vitesten farklı mı? Yarı Otomatik gibi vitesi kendin mi değişiyorsun debriyaj farkıyla.. 508 forumunda kimse cevap yazmadi ondan buraya yazma ihtiyacı hissettim. Yardımcı olursanız sevinirim

    Önceki aracınız manuel ise Peugeot'daki A6R isimli yarı otomatik şanzımana kolayca alışırsınız.Fakat önceki aracınızda tork konvertörlü tam otomatik , CVT veya EDC/DSG gibi adları bulunan çift kavramalı yarı otomatik bir şanzıman varsa sizi tatmin etmez. Özellikle 1>2 ve 2>3 arası vites geçişlerindeki yığılma ve gecikme ile yokuşlardaki kararsızlığı başlıca eksikleridir.Bunun yanında nerede oturduğunuzu bilemiyorum ama İstanbul gibi yoğun trafikte ve ilave olarak da yokuşu bol bir bölgede kullanacaksanız , kısa zamanda debriyajdan gelen balata ısınması ve aşınması sonucu oluşan koku , titreşim , vuruntu vb. sıkıntılara hazır olmanız gerekecek. Beklemelerde vitesi boşa atarak bunun önüne biraz geçebilirsiniz ama bu sistemin fazla zorlanmaya gelemeyeceğini bilmelisiniz.508 Sınıfının çekici otomobillerinden biri. Bana göre Peugeot'nun diğer modellerinde de olduğu gibi 508'in de başlıca eksiği modern bir aktarma organının olmaması.
    Selametler.

    1 senedir imzamda ki aracı kullanıyorum..özellikle hafta sonları ailecek arabamla yorgunluk atmak için dağa tırmanıyorum..bunu hemen hemen her hafta tekrarlıyorum..inanın bu güne kadar ne bir balata kokusu duydum nede ısınma tarzı bir problem yaşadım..özellikle titreşim ve vuruntu derken de ne demek istediğinizi de anlamadım..klasik bir kulaktan dolma bilgi aktarımı yapıyorsunuz..özellikle edc ve dsg problemleri yığınla forum ortamında bahsedilirken problemsizliği ile bilinen auto6r şanzuman hakkında ki düşüncelerinize tamamen objektiflikten uzak buldum..




  • Sanırım easytronic isimli şanzıman. O zaman kullanım mantığını biliyorsunuzdur zaten. Ben kullanmadım ama A6R'nin daha yumuşak olduğunu söylüyorlardı. Corsa ile 508 arasında 2 segment fark var. En güzeli birkaç bayiye gidip test edin. Hoşunuza gidecek bir otomobil 508.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sierre34

    quote:

    Orijinalden alıntı: babıesrar82

    Arkadaşlar öncelikle daha 1.5 yıllık şoförlük tecrübem var. Arabayı otomatikte öğrendim sanzıman olayına sizler kadar hakim değilim yani yaz sonu gibi 508 almayı düşünüyorum. Kafama şu Auto6r sanzıman takılıyor.. Kullanım mantığı normal tam otomatik vitesten farklı mı? Yarı Otomatik gibi vitesi kendin mi değişiyorsun debriyaj farkıyla.. 508 forumunda kimse cevap yazmadi ondan buraya yazma ihtiyacı hissettim. Yardımcı olursanız sevinirim

    Önceki aracınız manuel ise Peugeot'daki A6R isimli yarı otomatik şanzımana kolayca alışırsınız.Fakat önceki aracınızda tork konvertörlü tam otomatik , CVT veya EDC/DSG gibi adları bulunan çift kavramalı yarı otomatik bir şanzıman varsa sizi tatmin etmez. Özellikle 1>2 ve 2>3 arası vites geçişlerindeki yığılma ve gecikme ile yokuşlardaki kararsızlığı başlıca eksikleridir.Bunun yanında nerede oturduğunuzu bilemiyorum ama İstanbul gibi yoğun trafikte ve ilave olarak da yokuşu bol bir bölgede kullanacaksanız , kısa zamanda debriyajdan gelen balata ısınması ve aşınması sonucu oluşan koku , titreşim , vuruntu vb. sıkıntılara hazır olmanız gerekecek. Beklemelerde vitesi boşa atarak bunun önüne biraz geçebilirsiniz ama bu sistemin fazla zorlanmaya gelemeyeceğini bilmelisiniz.508 Sınıfının çekici otomobillerinden biri. Bana göre Peugeot'nun diğer modellerinde de olduğu gibi 508'in de başlıca eksiği modern bir aktarma organının olmaması.
    Selametler.

    1 senedir imzamda ki aracı kullanıyorum..özellikle hafta sonları ailecek arabamla yorgunluk atmak için dağa tırmanıyorum..bunu hemen hemen her hafta tekrarlıyorum..inanın bu güne kadar ne bir balata kokusu duydum nede ısınma tarzı bir problem yaşadım..özellikle titreşim ve vuruntu derken de ne demek istediğinizi de anlamadım..klasik bir kulaktan dolma bilgi aktarımı yapıyorsunuz..özellikle edc ve dsg problemleri yığınla forum ortamında bahsedilirken problemsizliği ile bilinen auto6r şanzuman hakkında ki düşüncelerinize tamamen objektiflikten uzak buldum..

    Yaklaşık 3 sene ve 47 bin km aynı şanzımana sahip 3008 model bir araç kullandığım için biraz da olsa bilgim olduğunu zannediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sierre34

    quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sierre34

    quote:

    Orijinalden alıntı: babıesrar82

    Arkadaşlar öncelikle daha 1.5 yıllık şoförlük tecrübem var. Arabayı otomatikte öğrendim sanzıman olayına sizler kadar hakim değilim yani yaz sonu gibi 508 almayı düşünüyorum. Kafama şu Auto6r sanzıman takılıyor.. Kullanım mantığı normal tam otomatik vitesten farklı mı? Yarı Otomatik gibi vitesi kendin mi değişiyorsun debriyaj farkıyla.. 508 forumunda kimse cevap yazmadi ondan buraya yazma ihtiyacı hissettim. Yardımcı olursanız sevinirim

    Önceki aracınız manuel ise Peugeot'daki A6R isimli yarı otomatik şanzımana kolayca alışırsınız.Fakat önceki aracınızda tork konvertörlü tam otomatik , CVT veya EDC/DSG gibi adları bulunan çift kavramalı yarı otomatik bir şanzıman varsa sizi tatmin etmez. Özellikle 1>2 ve 2>3 arası vites geçişlerindeki yığılma ve gecikme ile yokuşlardaki kararsızlığı başlıca eksikleridir.Bunun yanında nerede oturduğunuzu bilemiyorum ama İstanbul gibi yoğun trafikte ve ilave olarak da yokuşu bol bir bölgede kullanacaksanız , kısa zamanda debriyajdan gelen balata ısınması ve aşınması sonucu oluşan koku , titreşim , vuruntu vb. sıkıntılara hazır olmanız gerekecek. Beklemelerde vitesi boşa atarak bunun önüne biraz geçebilirsiniz ama bu sistemin fazla zorlanmaya gelemeyeceğini bilmelisiniz.508 Sınıfının çekici otomobillerinden biri. Bana göre Peugeot'nun diğer modellerinde de olduğu gibi 508'in de başlıca eksiği modern bir aktarma organının olmaması.
    Selametler.

    1 senedir imzamda ki aracı kullanıyorum..özellikle hafta sonları ailecek arabamla yorgunluk atmak için dağa tırmanıyorum..bunu hemen hemen her hafta tekrarlıyorum..inanın bu güne kadar ne bir balata kokusu duydum nede ısınma tarzı bir problem yaşadım..özellikle titreşim ve vuruntu derken de ne demek istediğinizi de anlamadım..klasik bir kulaktan dolma bilgi aktarımı yapıyorsunuz..özellikle edc ve dsg problemleri yığınla forum ortamında bahsedilirken problemsizliği ile bilinen auto6r şanzuman hakkında ki düşüncelerinize tamamen objektiflikten uzak buldum..

    Yaklaşık 3 sene ve 47 bin km aynı şanzımana sahip 3008 model bir araç kullandığım için biraz da olsa bilgim olduğunu zannediyorum.

    hocam bizim 5008 forumundan yaklaşık olarak 70-80 arasında kullanıcı arkadaş var..mümkün olduğunca 3008 ve 508 forumunuda takip ediyorum..şanzuman sorunu hemen hemen hiç duymadım...madem 3 sene 3008 kullandınız ya sürüş alışkanlıklarınızda bir yanlışlık var yada arabanızda sorun var...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sierre34

    quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sierre34

    quote:

    Orijinalden alıntı: babıesrar82

    Arkadaşlar öncelikle daha 1.5 yıllık şoförlük tecrübem var. Arabayı otomatikte öğrendim sanzıman olayına sizler kadar hakim değilim yani yaz sonu gibi 508 almayı düşünüyorum. Kafama şu Auto6r sanzıman takılıyor.. Kullanım mantığı normal tam otomatik vitesten farklı mı? Yarı Otomatik gibi vitesi kendin mi değişiyorsun debriyaj farkıyla.. 508 forumunda kimse cevap yazmadi ondan buraya yazma ihtiyacı hissettim. Yardımcı olursanız sevinirim

    Önceki aracınız manuel ise Peugeot'daki A6R isimli yarı otomatik şanzımana kolayca alışırsınız.Fakat önceki aracınızda tork konvertörlü tam otomatik , CVT veya EDC/DSG gibi adları bulunan çift kavramalı yarı otomatik bir şanzıman varsa sizi tatmin etmez. Özellikle 1>2 ve 2>3 arası vites geçişlerindeki yığılma ve gecikme ile yokuşlardaki kararsızlığı başlıca eksikleridir.Bunun yanında nerede oturduğunuzu bilemiyorum ama İstanbul gibi yoğun trafikte ve ilave olarak da yokuşu bol bir bölgede kullanacaksanız , kısa zamanda debriyajdan gelen balata ısınması ve aşınması sonucu oluşan koku , titreşim , vuruntu vb. sıkıntılara hazır olmanız gerekecek. Beklemelerde vitesi boşa atarak bunun önüne biraz geçebilirsiniz ama bu sistemin fazla zorlanmaya gelemeyeceğini bilmelisiniz.508 Sınıfının çekici otomobillerinden biri. Bana göre Peugeot'nun diğer modellerinde de olduğu gibi 508'in de başlıca eksiği modern bir aktarma organının olmaması.
    Selametler.

    1 senedir imzamda ki aracı kullanıyorum..özellikle hafta sonları ailecek arabamla yorgunluk atmak için dağa tırmanıyorum..bunu hemen hemen her hafta tekrarlıyorum..inanın bu güne kadar ne bir balata kokusu duydum nede ısınma tarzı bir problem yaşadım..özellikle titreşim ve vuruntu derken de ne demek istediğinizi de anlamadım..klasik bir kulaktan dolma bilgi aktarımı yapıyorsunuz..özellikle edc ve dsg problemleri yığınla forum ortamında bahsedilirken problemsizliği ile bilinen auto6r şanzuman hakkında ki düşüncelerinize tamamen objektiflikten uzak buldum..

    Yaklaşık 3 sene ve 47 bin km aynı şanzımana sahip 3008 model bir araç kullandığım için biraz da olsa bilgim olduğunu zannediyorum.

    hocam bizim 5008 forumundan yaklaşık olarak 70-80 arasında kullanıcı arkadaş var..mümkün olduğunca 3008 ve 508 forumunuda takip ediyorum..şanzuman sorunu hemen hemen hiç duymadım...madem 3 sene 3008 kullandınız ya sürüş alışkanlıklarınızda bir yanlışlık var yada arabanızda sorun var...

    Alıntıları Göster
    hocam bizim 5008 forumundan yaklaşık olarak 70-80 arasında kullanıcı arkadaş var..mümkün olduğunca 3008 ve 508 forumunuda takip ediyorum..şanzuman sorunu hemen hemen hiç duymadım...madem 3 sene 3008 kullandınız ya sürüş alışkanlıklarınızda bir yanlışlık var yada arabanızda sorun var...

    Sizin memnun olmanıza ve problem yaşamamanıza sevindim.Umarım böyle devam eder.Kullanım tarzı olarak kastettiğiniz, trafik/ışık beklemelerinde boşa atmak,yokuşlarda manuel kullanmak,yarım debriyaj yapmamak,rutin yazılım güncelleme ve şanzıman alıştırması yaptırmak ve şu an aklıma gelmeyen bilumum hassasiyet ise merak etmeyin fanatiklik derecesinde ilgi gösterdim.O yüzden içim çok rahat.
    İsterseniz bilgimize başvuran arkadaşın sayfasını meşgul etmeyelim.Ben de sizin gibi yaşadıklarımı ve dolayısıyla bildiklerimi arktarmaya çalışıyorum.
    Selamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sierre34

    Sizin memnun olmanıza ve problem yaşamamanıza sevindim.Umarım böyle devam eder.Kullanım tarzı olarak kastettiğiniz, trafik/ışık beklemelerinde boşa atmak,yokuşlarda manuel kullanmak,yarım debriyaj yapmamak,rutin yazılım güncelleme ve şanzıman alıştırması yaptırmak ve şu an aklıma gelmeyen bilumum hassasiyet ise merak etmeyin fanatiklik derecesinde ilgi gösterdim.O yüzden içim çok rahat.
    İsterseniz bilgimize başvuran arkadaşın sayfasını meşgul etmeyelim.Ben de sizin gibi yaşadıklarımı ve dolayısıyla bildiklerimi arktarmaya çalışıyorum.
    Selamlar.

    arkadaşın rahatsız olacağını sanmıyorum..ama alacak olduğuaracın artı ve eksi yönlerinide bilsin..şöyle geçmiş yorumlarınıza bir baktımda sizin 3008 servisten çıkmıyormuş...şimdi sorunlu bir araç almışsınız diye bütün auto6r'lar sorunlu olacak değil..ben size 250 sayfayı devirmiş bir 5008 forumundan bahsediyorum..bir tek sorunlu şanzuman olmaz mı ama yok işte..dediğim gibi auto6r'ın tek sıkıntısı vites geçişlerinin özellikle ilk iki viteste hissedilmesi..diğerlerinde zaten yanımda oturanlar aracın vites değiştirdiğini bile anlamıyor..ki ben fanatiklik derecesinde de ilgi göstermiyorum..sadece çok dik rampada S moduna alıp uygun zamanda kulakçıklardan vites değiştiriyorum..diğer şartlarda hep otomatik modda kullanıyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tttnet.net -- 6 Ocak 2013; 22:44:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sierre34

    Sizin memnun olmanıza ve problem yaşamamanıza sevindim.Umarım böyle devam eder.Kullanım tarzı olarak kastettiğiniz, trafik/ışık beklemelerinde boşa atmak,yokuşlarda manuel kullanmak,yarım debriyaj yapmamak,rutin yazılım güncelleme ve şanzıman alıştırması yaptırmak ve şu an aklıma gelmeyen bilumum hassasiyet ise merak etmeyin fanatiklik derecesinde ilgi gösterdim.O yüzden içim çok rahat.
    İsterseniz bilgimize başvuran arkadaşın sayfasını meşgul etmeyelim.Ben de sizin gibi yaşadıklarımı ve dolayısıyla bildiklerimi arktarmaya çalışıyorum.
    Selamlar.

    arkadaşın rahatsız olacağını sanmıyorum..ama alacak olduğuaracın artı ve eksi yönlerinide bilsin..şöyle geçmiş yorumlarınıza bir baktımda sizin 3008 servisten çıkmıyormuş...şimdi sorunlu bir araç almışsınız diye bütün auto6r'lar sorunlu olacak değil..ben size 250 sayfayı devirmiş bir 5008 forumundan bahsediyorum..bir tek sorunlu şanzuman olmaz mı ama yok işte..dediğim gibi auto6r'ın tek sıkıntısı vites geçişlerinin özellikle ilk iki viteste hissedilmesi..diğerlerinde zaten yanımda oturanlar aracın vites değiştirdiğini bile anlamıyor..ki ben fanatiklik derecesinde de ilgi göstermiyorum..sadece çok dik rampada S moduna alıp uygun zamanda kulakçıklardan vites değiştiriyorum..diğer şartlarda hep otomatik modda kullanıyorum..

    Farkettiğiniz gibi yaşadığımız irili ufaklı çok sıkıntımız oldu.Artık kötü şansmı dersiniz yoksa kalite eksikliğimi dersiniz bilemem ama takasa vereceği arabayı götürürken bile tozunu alan biri için kullanıcı hatası demek insafsızlık olur bence.Biz yaşadığımız bir dünya sıkıntıya rağmen Peugeot'ya lanet okumadık.Bizim yaşadıklarımızın 3'te 1'ini yaşayıpda, markanın kötü imajına katkı yapan çok insan var.3 Sene boyunca herşeye rağmen güle oynaya kullandık ve hem donanım hem de teknik özellik olarak daha iyi olduğunu düşündüğümüz benzer bir otomobile geçtik.Hem ben hem de eşim bu kararımızdan çok memnunuz.Bir gün İstanbul'a yolunuz düşerse hem tanışmış oluruz hem de sizininkiyle aynı sınıfta ve çift kavramalı şanzımana sahip otomobilimi test etmenizi çok isterim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sierre34

    quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sierre34

    Sizin memnun olmanıza ve problem yaşamamanıza sevindim.Umarım böyle devam eder.Kullanım tarzı olarak kastettiğiniz, trafik/ışık beklemelerinde boşa atmak,yokuşlarda manuel kullanmak,yarım debriyaj yapmamak,rutin yazılım güncelleme ve şanzıman alıştırması yaptırmak ve şu an aklıma gelmeyen bilumum hassasiyet ise merak etmeyin fanatiklik derecesinde ilgi gösterdim.O yüzden içim çok rahat.
    İsterseniz bilgimize başvuran arkadaşın sayfasını meşgul etmeyelim.Ben de sizin gibi yaşadıklarımı ve dolayısıyla bildiklerimi arktarmaya çalışıyorum.
    Selamlar.

    arkadaşın rahatsız olacağını sanmıyorum..ama alacak olduğuaracın artı ve eksi yönlerinide bilsin..şöyle geçmiş yorumlarınıza bir baktımda sizin 3008 servisten çıkmıyormuş...şimdi sorunlu bir araç almışsınız diye bütün auto6r'lar sorunlu olacak değil..ben size 250 sayfayı devirmiş bir 5008 forumundan bahsediyorum..bir tek sorunlu şanzuman olmaz mı ama yok işte..dediğim gibi auto6r'ın tek sıkıntısı vites geçişlerinin özellikle ilk iki viteste hissedilmesi..diğerlerinde zaten yanımda oturanlar aracın vites değiştirdiğini bile anlamıyor..ki ben fanatiklik derecesinde de ilgi göstermiyorum..sadece çok dik rampada S moduna alıp uygun zamanda kulakçıklardan vites değiştiriyorum..diğer şartlarda hep otomatik modda kullanıyorum..

    Farkettiğiniz gibi yaşadığımız irili ufaklı çok sıkıntımız oldu.Artık kötü şansmı dersiniz yoksa kalite eksikliğimi dersiniz bilemem ama takasa vereceği arabayı götürürken bile tozunu alan biri için kullanıcı hatası demek insafsızlık olur bence.Biz yaşadığımız bir dünya sıkıntıya rağmen Peugeot'ya lanet okumadık.Bizim yaşadıklarımızın 3'te 1'ini yaşayıpda, markanın kötü imajına katkı yapan çok insan var.3 Sene boyunca herşeye rağmen güle oynaya kullandık ve hem donanım hem de teknik özellik olarak daha iyi olduğunu düşündüğümüz benzer bir otomobile geçtik.Hem ben hem de eşim bu kararımızdan çok memnunuz.Bir gün İstanbul'a yolunuz düşerse hem tanışmış oluruz hem de sizininkiyle aynı sınıfta ve çift kavramalı şanzımana sahip otomobilimi test etmenizi çok isterim.

    hocam araç alırken şans faktörüde yanınızda olacak biraz..zaten işler bir kere ters gitmeye başladı mı inadına herşey ters gider..en iyisi satıp kurtulmak olur..sizde zaten öyle yapmışsınız...inşallah yeni aracınızda bu tip sorunları hiç bir zaman yaşamazsınız..edc'yi hiç denemedim..ama konforu hakkında çok olumlu şeyler duydum..özellikle vites geçişlerinde ki konfor gerçekten çok iyi..ama şöyle çekincelerim var..edc yeni bir teknoloji..hemde çok karmaşık..auto6r ise hem yıllardır kullanılıyor hemde daha basit bir sistem..ve sorunsuzluğu ile biliniyor..edc hele 3-5 sene kullanılsın bakalım..artı ve eksi yanlarını görelim..belki bundan sonra ki aracım edcli olur..ama henüz çok erken..şu anda bile edc arızaları diye arattığımda karşıma onlarca sorun çıktı google'den..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sierre34

    quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sierre34

    Sizin memnun olmanıza ve problem yaşamamanıza sevindim.Umarım böyle devam eder.Kullanım tarzı olarak kastettiğiniz, trafik/ışık beklemelerinde boşa atmak,yokuşlarda manuel kullanmak,yarım debriyaj yapmamak,rutin yazılım güncelleme ve şanzıman alıştırması yaptırmak ve şu an aklıma gelmeyen bilumum hassasiyet ise merak etmeyin fanatiklik derecesinde ilgi gösterdim.O yüzden içim çok rahat.
    İsterseniz bilgimize başvuran arkadaşın sayfasını meşgul etmeyelim.Ben de sizin gibi yaşadıklarımı ve dolayısıyla bildiklerimi arktarmaya çalışıyorum.
    Selamlar.

    arkadaşın rahatsız olacağını sanmıyorum..ama alacak olduğuaracın artı ve eksi yönlerinide bilsin..şöyle geçmiş yorumlarınıza bir baktımda sizin 3008 servisten çıkmıyormuş...şimdi sorunlu bir araç almışsınız diye bütün auto6r'lar sorunlu olacak değil..ben size 250 sayfayı devirmiş bir 5008 forumundan bahsediyorum..bir tek sorunlu şanzuman olmaz mı ama yok işte..dediğim gibi auto6r'ın tek sıkıntısı vites geçişlerinin özellikle ilk iki viteste hissedilmesi..diğerlerinde zaten yanımda oturanlar aracın vites değiştirdiğini bile anlamıyor..ki ben fanatiklik derecesinde de ilgi göstermiyorum..sadece çok dik rampada S moduna alıp uygun zamanda kulakçıklardan vites değiştiriyorum..diğer şartlarda hep otomatik modda kullanıyorum..

    Farkettiğiniz gibi yaşadığımız irili ufaklı çok sıkıntımız oldu.Artık kötü şansmı dersiniz yoksa kalite eksikliğimi dersiniz bilemem ama takasa vereceği arabayı götürürken bile tozunu alan biri için kullanıcı hatası demek insafsızlık olur bence.Biz yaşadığımız bir dünya sıkıntıya rağmen Peugeot'ya lanet okumadık.Bizim yaşadıklarımızın 3'te 1'ini yaşayıpda, markanın kötü imajına katkı yapan çok insan var.3 Sene boyunca herşeye rağmen güle oynaya kullandık ve hem donanım hem de teknik özellik olarak daha iyi olduğunu düşündüğümüz benzer bir otomobile geçtik.Hem ben hem de eşim bu kararımızdan çok memnunuz.Bir gün İstanbul'a yolunuz düşerse hem tanışmış oluruz hem de sizininkiyle aynı sınıfta ve çift kavramalı şanzımana sahip otomobilimi test etmenizi çok isterim.

    hocam araç alırken şans faktörüde yanınızda olacak biraz..zaten işler bir kere ters gitmeye başladı mı inadına herşey ters gider..en iyisi satıp kurtulmak olur..sizde zaten öyle yapmışsınız...inşallah yeni aracınızda bu tip sorunları hiç bir zaman yaşamazsınız..edc'yi hiç denemedim..ama konforu hakkında çok olumlu şeyler duydum..özellikle vites geçişlerinde ki konfor gerçekten çok iyi..ama şöyle çekincelerim var..edc yeni bir teknoloji..hemde çok karmaşık..auto6r ise hem yıllardır kullanılıyor hemde daha basit bir sistem..ve sorunsuzluğu ile biliniyor..edc hele 3-5 sene kullanılsın bakalım..artı ve eksi yanlarını görelim..belki bundan sonra ki aracım edcli olur..ama henüz çok erken..şu anda bile edc arızaları diye arattığımda karşıma onlarca sorun çıktı google'den..

    Bazı araçlarda sorun olabilir, belki sürüş alışkanlıklarıyla da alakalı olabilir. Keza benzer sorunları arattığınızda tüm yarı otomatik şanzımanlar için (tek veya çift kavrama farketmez) benzer sorunlar mevcut, kimi kullanıcı yaşıyor, kimisi yaşamıyor. Mesela ben düz yeri olmayan bir memlekette yaşıyorum ve 508 kullanıyorum. Şanzımanıma aldığımdan beri ne yazılım attırdım, ne de başka birşey. Zaten firma tarafından güncelleme gelmedi. Benim üretimimdeki aracıma, bir tek motor beyni ile ilgili bir güncelleme, bir de esp sistemi ile ilgili bir güncelleme geldi. Aracıma binenler vites geçişlerini hissetmiyor ama bilader sürüş koltuğuna oturunca kafa allak bullak oluyor, tam otomatik 2.0 dizel araç kullanıcısı kendisi, ben de S moduna alıyorum, keyif alıyor böyle olunca Sonuçta şanzıman kendi içinde genele göre sorunlu değil. Muadillerine göre daha iyi kullanışlı, çift kavramalardan daha az problemli, olası arızalarda çift kavramalara göre daha ekonomik tamir masrafı da olduğu söyleniyor.

    Ben de Sierre34 tarzı sorun yaşayanların aynı Sierre34'ün kibar tarzıyla sorunlarını yazmaları taraftarıyım. Böylece bu araçların insan yapısı olduğu ve servislerin marka gözetmeksizin bu tür sorunlarda araçların hepsi mükemmel üretilmiş gibi davranıp sorunu kullanıcıya atmaya çalıştıklarını görmüş oluyoruz. Biraz agresif bir müşteri iseniz sorununuzun garanti kapsamında çözümü için çaba artıyor. Basitçe araç alacak herkese "Allah araç şansı versin!" demek gerekiyor. Yoksa hukuki yapımız herhangi bir dava için sonucu 5-10 sene gibi bir sürece taşıyor.




  • Meraba 2010 Peugeot 308 kullanıyorum 1.6 6R dizel. Vİtes geçişlerinde bana kalırsa karamsarlık yaşıyor. ama gazın altında bulunan click sollamalarda vites düşürüp birden ok gibi fırlamasına yardım ediyor. 1400 km ortalama 7.9 luk yakıt tüketimim var. Vites geçişlerinide oldukça hissettiriyor. Belki ben gencim birazcık sert kullanıyorum arabayı yüksek devirde sürüyorum ani kalkışlarım ani duruşlarım var ondan olabilir.
  • Herkese merhaba,

    Ben çok atıf yapılan 1.6 TDI DSG Jetta kullanan biri olarak katkıda bulunmak isterim forumunuza. Aracımdan ve DSG'den kullanım konforunda çok memnun olduğumu belirtmek isterim öncelikle. Bununla beraber 80.000 km civarında şanzımanım garantiden değişti, şu sıralarda da kalkışlarda hafif titreme yapmaya başladı yine ( 126.000 'de ). Şirketimizdeki araçların tamamı DSG'li ve çoğunda benzer problemler var. Tabiki VW problem olarak kabul etmiyor fakat bir sıkıntı olduğu açık. Yalnız daha önce de belirttiğim gibi kullanım konforu mükemmele yakın, daha iyisi BMW'de var. Forumunuzda ne işim olduğunu merak ederseniz eğer, Auto 6R bir 308 düşünüyorum özel aracım olarak ve bu nedenle araştırma yapıyorum. İkinci el alacağım ve bu nedenle de kullanıcı yorumları benim için değerli.

    İyi forumlar dilerim.
  • Jetta'cı gelince herkes kaçtı sanırım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: firsttrue

    Jetta'cı gelince herkes kaçtı sanırım :)

    hocam kaçmak değilde zaten yorumlar ortada..kulanıcıları genelde auto6r'dan memnunlar..auto6r dsg kadar konforlu değildir ama sorunsuzdur,yakıtı adeta koklar..konfor mu yoksa sorunsuzluk ve düşük yakıt tüketimi mi buna siz karar vereceksiniz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: firsttrue

    Jetta'cı gelince herkes kaçtı sanırım :)

    DSG konfor konusunda üstündür.

    Bunu tartışmak gereksiz bir polemik olacaktır.

    Ancak yüksek onarım ve bakım maliyetleri tarafında DSG saatli bomba gibidir.

    Sonuç tarafına gelir isek;

    konfor isteyen EDC yada DSG, düşük bakım ve onarım maliyeti isteyenler ise AUTO6r yada benzeri sistemlere yönelmelidirler.

    İyi forumlar...
  • Teşekkür ederim yorumlarınız için. Çok net cevaplar oldu benim için. Bundan sonra temiz bir 308 bulmaya geldi sıra.
  • bende mcp sanzımanlı grand pıcasso kullanıyorum şanzıman sıkıntısı yasamadıgım gıbi yakıt konusundada ıyi
  • 208 auto5r kullanıyorum.arkadaşların dediği gibi 1-2 ve 2-3 arasında vites geçişi hissediliyor ama kesinlikle insanı rahatsız etmiyor.hatta benim hoşuma bile gidiyor.diğer geçişlerde hissetme olayı hemen hemen yok.ayrıca düşük devirde vites değiştirdiği için yakıt ekonomisine katkı sağlıyor.ben çok memnunum.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.