Şimdi Ara

Auto6R,Mcp Adlı Yarı Otomatik Şanzıman Kulanıcıları Buraya ? (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
170
Cevap
12
Favori
90.060
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ben de 508 almak istemiştim. ama son anda olmadı.
    şöyle ki; baktığımız araç servis kaydında 30bin km civarı debriyaj seti değişmiş görünüyordu. sonrasında aracı test sürüşü yaparken vites geçişlerinde aşırı bir yığılma beni kıllandırdı. hepsinde böyle midir bilmiyorum. ama yine de alacaktım. taki yokuşta geri gitme denemesi yapana kadar. hergün çıktığım ve dur kalk yapma mecburiyetinde kaldığım yokuşta geri gelirken araç önce geri gicekmiş gibi hareket ediyor, sonra öne doğru kayıyor ve tekrar geri gitmeye çalışıyordu. ama bir türlü yarım debriyaj gibi bir konumdan çıkmıyordu. anormaldi yani. sonra öne doğru yokuşu çıkmayı denedik yine aynı. hızlanmıyordu, toparlamıyordu. balata sıyırıyordu. (kokuyu farkettik) ben de hergün gidip geldiğim yol olduğu için vazgeçtim. araçın şanzıman hariç diğer özelliklerini çok beğenmiştim.
    bu debriyaj seti değiştirme olayı sanırım herkeste yok. bir de ankara gibi yerlerde daha sorun galiba.
    bugün'de c5 sahibi bi abimizle konuştum olayı. (3 yıldır c5 oto6r kullanıyor) dik yokuşta kalmamaya çalıştığını, kalırsa da çok sıkıntı çektiğinden bahsetti. benim baktığım arabada herşey otomatikti. ben sadece gaz ve fren pedalına basabiliyordum. başka bi enstrüman yoktu. aracı çok beğenmiştim. ama olmadı.




  • C5 ile 508 aynı şanzımanı da kullansa iki aracın baskı balata sistemi ve sürüş özellikleri birbirinden çok farklıdır. C5 ayrıca 508'den 100-150kg daha ağır bir araçtır. C5 tarafında özellikle geri vites ile çıkarken baskı balata yakanlar olduğu bir gerçektir. Ancak 508 aynı şanzımana sahip olsada aynı karakteristiğe sahip değildir. Bugüne kadar hiç bir forum sayfasında 508 için böyle bir şikayet ne gördüm, ne okudum. Yani bu açıdan C5 ile 508 birbirinden farklılaşan araçlar. 508 almadan önce epey C5 incelediğim ve bayinin kapısından ilgisizlik yüzünden döndüğüm için C5 hakkında epey bilgi sahibiyim. Özellikle C5'in kullandığı tamamen konfor odaklı volant sistemi ile alakalı sorunlar olabileceğini okumuştum. Hatta şu sayfada sinanşa isimli arkadaşın yazdıklarını bir okuyun, ikinci ve üçüncü linkde de C5'le benzer sorun ;

    http://www.citroenturk.com/forums/index.php?topic=5726.35
    http://www.citroenturk.com/forums/index.php?topic=9166.0
    http://www.citroenturk.com/forums/index.php?topic=7870.0

    Tabi Citroen C5'i sorunsuz kullanan bir çok kullanıcısı var. Ancak 508'de bu tür bir sorun yok ve 508'de bu tür volan kullanılmıyor diye biliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ENG_civ -- 21 Mayıs 2014; 1:47:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    C5 ile 508 aynı şanzımanı da kullansa iki aracın baskı balata sistemi ve sürüş özellikleri birbirinden çok farklıdır. C5 ayrıca 508'den 100-150kg daha ağır bir araçtır. C5 tarafında özellikle geri vites ile çıkarken baskı balata yakanlar olduğu bir gerçektir. Ancak 508 aynı şanzımana sahip olsada aynı karakteristiğe sahip değildir. Bugüne kadar hiç bir forum sayfasında 508 için böyle bir şikayet ne gördüm, ne okudum. Yani bu açıdan C5 ile 508 birbirinden farklılaşan araçlar. 508 almadan önce epey C5 incelediğim ve bayinin kapısından ilgisizlik yüzünden döndüğüm için C5 hakkında epey bilgi sahibiyim. Özellikle C5'in kullandığı tamamen konfor odaklı volant sistemi ile alakalı sorunlar olabileceğini okumuştum. Hatta şu sayfada sinanşa isimli arkadaşın yazdıklarını bir okuyun, ikinci ve üçüncü linkde de C5'le benzer sorun ;

    http://www.citroenturk.com/forums/index.php?topic=5726.35
    http://www.citroenturk.com/forums/index.php?topic=9166.0
    http://www.citroenturk.com/forums/index.php?topic=7870.0

    Tabi Citroen C5'i sorunsuz kullanan bir çok kullanıcısı var. Ancak 508'de bu tür bir sorun yok ve 508'de bu tür volan kullanılmıyor diye biliyorum.

    Bi abimizde C5 var. onu aynı yokuşta test edelim diye düşünmüştük. sizin anlatmanıza göre bu testin bize bir katkısı olmayacak.

    bizim yan binada bi 508 var. sahibine bu yokuş olayını sormak istiyorum. gerçi arabanın manuelmi oto mu olduğunu ve 1.6 olup olmadığını bilmiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SERKISOF

    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    C5 ile 508 aynı şanzımanı da kullansa iki aracın baskı balata sistemi ve sürüş özellikleri birbirinden çok farklıdır. C5 ayrıca 508'den 100-150kg daha ağır bir araçtır. C5 tarafında özellikle geri vites ile çıkarken baskı balata yakanlar olduğu bir gerçektir. Ancak 508 aynı şanzımana sahip olsada aynı karakteristiğe sahip değildir. Bugüne kadar hiç bir forum sayfasında 508 için böyle bir şikayet ne gördüm, ne okudum. Yani bu açıdan C5 ile 508 birbirinden farklılaşan araçlar. 508 almadan önce epey C5 incelediğim ve bayinin kapısından ilgisizlik yüzünden döndüğüm için C5 hakkında epey bilgi sahibiyim. Özellikle C5'in kullandığı tamamen konfor odaklı volant sistemi ile alakalı sorunlar olabileceğini okumuştum. Hatta şu sayfada sinanşa isimli arkadaşın yazdıklarını bir okuyun, ikinci ve üçüncü linkde de C5'le benzer sorun ;

    http://www.citroenturk.com/forums/index.php?topic=5726.35
    http://www.citroenturk.com/forums/index.php?topic=9166.0
    http://www.citroenturk.com/forums/index.php?topic=7870.0

    Tabi Citroen C5'i sorunsuz kullanan bir çok kullanıcısı var. Ancak 508'de bu tür bir sorun yok ve 508'de bu tür volan kullanılmıyor diye biliyorum.

    Bi abimizde C5 var. onu aynı yokuşta test edelim diye düşünmüştük. sizin anlatmanıza göre bu testin bize bir katkısı olmayacak.

    bizim yan binada bi 508 var. sahibine bu yokuş olayını sormak istiyorum. gerçi arabanın manuelmi oto mu olduğunu ve 1.6 olup olmadığını bilmiyorum.


    2011 Ekim'den beri bu aracı kullanıyor olmam ve Bandırma'da yaşıyor olmam itibariyle bu konuda kendimi otorite ilan ediyorum Bandırma deyince insanların aklına olumsuz olarak gelen üç şey vardır ; bayırları, soğuğu-rüzgarı ve nemi. Bu arada en nefret ettiğim şey geri geri gitmektir ve sıkıntı olsaydı ben de kesin olurdu. Sadece forumda mustafaserhan arkadaş volan problemi yaşamıştı. Onun olayı da geri vitesten kaynaklı değildi. Volan'da ki üretim hatasına bağlıydı. Balatalarında herhangi bir sıyrılma yoktu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ENG_civ -- 21 Mayıs 2014; 17:32:24 >




  • Arkadaşlar merhaba,
    2011 3008 dizel bir aracım var. Bu araçlarda vites değişimi sırasında sarsıntı normal bunu biliyorum ama 1-den 2 ye ve 2den 1'e geçerken benim aracın ön sol tarafından biri içerden sertçe vuruyormuşçasına sarsıntı ve ses oluyor. Daha önce böyle bir sorun yaşayan arkadaşlar varsa yardım ve fikirlerini bekliyorum.. Not: araç 86000 km de..
  • Merhaba,
    Bugün 2011 model 3008 i bakım için servise götürdüm.
    Muayenede şanzumanda yağ kaçağı tespiti olduğunu kontrolünü istedim.
    Gün sonuna doğru servisten aradılar garantisi bitmiş olsa dahi Peugeot maliyeti yüksek bir parçayı müşteri memnuniyetinden değiştireceğini söyledi Peugeot ve müşteri memnuniyeti kelimelerinin aynı cümle içerisinde kullanılmış olması beni biraz ürküttü bu parçadan haberi olanlarda aracında değişmiş olan var mı konu nedir bilgisi olan varmı?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ferkaya77

    Arkadaşlar merhaba,
    2011 3008 dizel bir aracım var.

    Bu araçlarda vites değişimi sırasında sarsıntı normal bunu biliyorum

    Ama 1-den 2 ye ve 2den 1'e geçerken benim aracın ön sol tarafından biri içerden sertçe vuruyormuşçasına sarsıntı ve ses oluyor.

    Daha önce böyle bir sorun yaşayan arkadaşlar varsa yardım ve fikirlerini bekliyorum..

    Not: araç 86000 km de..


    Şanzıman alıştırma işlemi sorununuzu çözecektir.

    Bende de 2011 model 5008 var ve yaklaşık 4 ay önce alıştırma işlemini kendim yaptım ve sorun çözümlendi.

    Aracıma bu işlemi 41.000 km de yapmıştım.

    İyi forumlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLKKVK

    Merhaba,

    Bugün 2011 model 3008 i bakım için servise götürdüm.

    Muayenede şanzumanda yağ kaçağı tespiti olduğunu kontrolünü istedim.

    Gün sonuna doğru servisten aradılar garantisi bitmiş olsa dahi Peugeot maliyeti yüksek bir parçayı müşteri memnuniyetinden değiştireceğini söyledi

    Peugeot ve müşteri memnuniyeti kelimelerinin aynı cümle içerisinde kullanılmış olması beni biraz ürküttü

    Bu parçadan haberi olanlarda aracında değişmiş olan var mı konu nedir bilgisi olan varmı?


    PEUGEOT bu aşamada hiçbir zaman müşterisini üzmüyor.

    Kötü marka imajını uygun fiyatlı servis ve müşteri memnuniyeti ile silmeyi hedefliyor.

    Bende garantim biteli 15 gün geçmişken arka amortisörlerim 2. defa garantiden değişmişti.

    İyi forumlar...




  • 3008 imiz için Bugün servisten aradılar aracın şanzımanında hidrolik bloğunu bozmuşum dördüncü enjektör araca uymuyormuş onuda sanırım uygunsuz hale ben getirmişim buna karşılık Peugeot 2800 tl hidrolik bloğu için 400 tl enjektör için ücret talep etti. Aracım 20.000 km de daha ve garanti yıl nedeni işe bitti servis peugeott Almanya masasına ( ülkemize bu masa bakıyormuş) bildirdi KDV dahil 900 tl iyiniyet katkısı sunmuş. Kalanı benim ödemem isteniyor. Peugeot Türkiye'yi aradım peugeo sahibi olduğum için bir dayak yemediğim kaldı. Müşteri ilişkilerinde 200-300 tl katkı sunuyormuş ama temsilciye iyi davranırsanız ben iyi davranmadım beni sevmedikleri için bunu yapmayacağım dedi kadıncağız. Sanırım 200 tl sanırım kendince büyük bir para ki beni bunu vermemekte tehdit etti komik kadın. Savaşacağım bir süre sanırım sosyal medyada Facebook sayfasında falan yazdım destek olan insanlar oldu umarım sizlerdende destek gelir. Mahkemeye başvuracağım yazılı dönüş istedim vermiyorlar bakalım hayırlısı artık

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Günaydın arkadaşlar
    Dün 2011 model auto6r eur4 73000 deki arabamı izmirde yetkili servise soktum bakım için periyodik bakım.ayrıca asıl şikayetim olan araba soğukken kalkışlarda silkeleme problemi içinde şanzıman alıştırması ve güncelleme yapılmasını istedim.ertesi gün bana döndüklerinde debriyajın değişmesi gerektiğini,şan. alıştırmasını denediklerini ama düzelmediğini araba ısınıncada bu hareketi yaptığını (ki bende yapmadı) söylediler.fiyat olarakta volant la birlikte 2200 tl fiyat istediler.birde üstüne marj motoru arızalıymış 660 tl de onun fiyatıymış.
    Daha önce bu arızalar başına gelen ve özel serviste değiştiren kimse varmı fiyatlar nasıl ?sizce şanzıman sadece yetkil serviste mi yapılmalı ?yardımcı olursanız sevinirim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ışılbaba

    Günaydın arkadaşlar
    Dün 2011 model auto6r eur4 73000 deki arabamı izmirde yetkili servise soktum bakım için periyodik bakım.ayrıca asıl şikayetim olan araba soğukken kalkışlarda silkeleme problemi içinde şanzıman alıştırması ve güncelleme yapılmasını istedim.ertesi gün bana döndüklerinde debriyajın değişmesi gerektiğini,şan. alıştırmasını denediklerini ama düzelmediğini araba ısınıncada bu hareketi yaptığını (ki bende yapmadı) söylediler.fiyat olarakta volant la birlikte 2200 tl fiyat istediler.birde üstüne marj motoru arızalıymış 660 tl de onun fiyatıymış.
    Daha önce bu arızalar başına gelen ve özel serviste değiştiren kimse varmı fiyatlar nasıl ?sizce şanzıman sadece yetkil serviste mi yapılmalı ?yardımcı olursanız sevinirim..

    ben olsam yetkili serviste yaptırırdım ama başka bir servistende arızayı teyit ettirip fiyat alırdım..




  • melodramm kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar hepinize selam.

    Ben 2011 model 110.000 km'de 3008 allure 1.6 hdi 6r aldım (ne kadar doğru bir şey yaptım bilmiyorum ama inşallah hata yapmamışımdır) bu alıştırma işlemini kendim yaptım diyorsunuz ya, bunu nasıl yapıyorsunuz, bilmediğim için soruyorum. Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    quote:

    Orijinalden alıntı: ışılbaba

    Günaydın arkadaşlar

    Dün 2011 model auto6r eur4 73000 deki arabamı izmirde yetkili servise soktum bakım için periyodik bakım.

    ayrıca asıl şikayetim olan araba soğukken kalkışlarda silkeleme problemi içinde şanzıman alıştırması ve güncelleme yapılmasını istedim.

    ertesi gün bana döndüklerinde debriyajın değişmesi gerektiğini,şan. alıştırmasını denediklerini ama düzelmediğini araba ısınıncada bu hareketi yaptığını (ki bende yapmadı) söylediler.fiyat olarakta volant la birlikte 2200 tl fiyat istediler.

    birde üstüne marj motoru arızalıymış 660 tl de onun fiyatıymış.

    Daha önce bu arızalar başına gelen ve özel serviste değiştiren kimse varmı fiyatlar nasıl ?

    sizce şanzıman sadece yetkil serviste mi yapılmalı ?

    yardımcı olursanız sevinirim..



    ben olsam yetkili serviste yaptırırdım ama başka bir servistende arızayı teyit ettirip fiyat alırdım..


    IZMIR de konumlanan her üç servisten de fiyat almanızı öneririm. (Halil Öztürk Çiğli, Halil Öztürk Bornova ve Kayhayaoğlu)

    Son olarak ise özel bir servisten fiyat alıp, durumun ciddiyetini analiz edebilirsiniz.

    İyi forumlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bosanac1982

    Arkadaşlar hepinize selam.

    Ben 2011 model 110.000 km'de 3008 allure 1.6 hdi 6r aldım (ne kadar doğru bir şey yaptım bilmiyorum ama inşallah hata yapmamışımdır)

    bu alıştırma işlemini kendim yaptım diyorsunuz ya, bunu nasıl yapıyorsunuz, bilmediğim için soruyorum.

    Kolay gelsin.


    5008 YEKNIK SERVIS sayfamızda detaylı anlatım ve fazlasını bulabilirsiniz.

    İyi forumlar...

    http://forum.donanimhaber.com/m_73332087/tm.htm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: bosanac1982

    Arkadaşlar hepinize selam.

    Ben 2011 model 110.000 km'de 3008 allure 1.6 hdi 6r aldım (ne kadar doğru bir şey yaptım bilmiyorum ama inşallah hata yapmamışımdır)

    bu alıştırma işlemini kendim yaptım diyorsunuz ya, bunu nasıl yapıyorsunuz, bilmediğim için soruyorum.

    Kolay gelsin.


    5008 YEKNIK SERVIS sayfamızda detaylı anlatım ve fazlasını bulabilirsiniz.

    İyi forumlar...

    http://forum.donanimhaber.com/m_73332087/tm.htm


    Öncelikle teşekkürler, ama anladığım kadarıyla bu tek başımıza yapılabilecek bir durum değil ki bilgisayara bağlı olması demek servisin bu işi yapması demek. ben kendimiz yapabiliriz sanmıştım. yine de teşekkürler.

    Bir de bir sorum olacaktı, arka taraf zemin de bulunan iki adet eşya saklama kısmından sağ taraftakinin kapağı lazım bana, nereden bulabilirim? servise sordum döşemelerle beraber satılıyormuş, ö yüzden de fiyatı 500 tl dediler, yuuuhhhh dedim, sadece kapağa ihtiyacım var, döşemeyi ne yapayım, bir de bu kadar pahalı olur mu, mekanik parçalardan daha pahalı insafsızca bir şey...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bosanac1982

    quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: bosanac1982

    Arkadaşlar hepinize selam.

    Ben 2011 model 110.000 km'de 3008 allure 1.6 hdi 6r aldım (ne kadar doğru bir şey yaptım bilmiyorum ama inşallah hata yapmamışımdır)

    bu alıştırma işlemini kendim yaptım diyorsunuz ya, bunu nasıl yapıyorsunuz, bilmediğim için soruyorum.

    Kolay gelsin.



    5008 TEKNIK SERVIS sayfamızda detaylı anlatım ve fazlasını bulabilirsiniz.

    İyi forumlar...

    http://forum.donanimhaber.com/m_73332087/tm.htm



    Öncelikle teşekkürler, ama anladığım kadarıyla bu tek başımıza yapılabilecek bir durum değil ki bilgisayara bağlı olması demek servisin bu işi yapması demek.

    ben kendimiz yapabiliriz sanmıştım. yine de teşekkürler.

    Bir de bir sorum olacaktı, arka taraf zemin de bulunan iki adet eşya saklama kısmından sağ taraftakinin kapağı lazım bana, nereden bulabilirim?

    servise sordum döşemelerle beraber satılıyormuş, ö yüzden de fiyatı 500 tl dediler, yuuuhhhh dedim,

    sadece kapağa ihtiyacım var, döşemeyi ne yapayım, bir de bu kadar pahalı olur mu, mekanik parçalardan daha pahalı insafsızca bir şey...


    Sanırım yazının tamamını okumadınız, yazının devamında işlemi kendimizin de yapabileceği bilgisi mevcut.

    Servisin bilgasayara bağlama işlemi, aracın donanımsal kontrolünün yapılması içindir.

    Alıştırma işlemi ise bağımsız olarak yapılabilinir.

    Ben iki araca uygulama yaptım ve sorunlarımız çözümlendi.

    Saklama gözü kapağı için ise, 10MM MDF den kapak kestirerek sorunu çözebilirsiniz.

    İyi forumlar...




  • Dtvolkanozbay arkadaşımıza çok geçmiş olsun mala gelmiş cana gelmemiş olması sevindirici ne üzücü kazalar oluyor Allah beterinden saklasın.
    Geçenlerde yazdığım sorunlar ile ilgili peugeotla bir yerlerde anlaştık ve 5100 tllik fatura nın 2000 tl sini KDV ve 3. Yıl bakımı dahil ben 3100 tl lik kısmını Peugeot karşıladı. Aracımın garantisi bitmiş olmasına karşın haklı olduğumu bildiğim için ısrarla uğraşdım ve büyük kısmını başardım kalan kısmı yani 1500 tllik kısmı için tüketici mahkemesine başvurdum sanırım onuda alırım. Garantiniz bitmiş olsada bozamayacağınız parçalar için hakkınızı savunun bir şekilde sonuç alınıyor. Tek yapmak gereken müşteri hizmetlerinde karşınıza çıkan alt temsilcileri aşıp üst yöneticilere ulaşmak. Bu peugeotun iletişim sisteminde biraz zor ve can sıkıcı. Birşey yapamayız diyen arkadaşlar 3000 tl yi karşıladılar demekki yapabiliyorlar tek yapmanız gereken müşteri temsilciliği firmayı körü körüne savunmak değilde müşteriyi korumak olduğunu hatırlamalarını sağlamak.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • melodramm kullanıcısına yanıt
    şanzıman alıştırma işini nasıl yapıyoruz bilgi verebilirmisiniz ben 308 kullanıcısıyım
  • ışılbaba kullanıcısına yanıt
    Dostum bu sorun bana aracımı sattırdı malesef. İstanbulda evle iş arasında motor ısınmadığı için silkeleye silkeleye gidiyordum. Aracım 2011 ve ilk gelen Euro 5 motorlu dizeldi. Sanzıman aktüvatöri,baskı balata ,volan,enjektörler değişti, Fransadan yeni yazılım geldi, sanzıman alıştırması vs vs hepsi yapıldı. Hava sıcaklığı 15 C altında motor sıcaklığı 65-90C arasında yapar. Özelikle 1den2 ye geçişte hissetitir. Ya aracını ısınırken manuale al devirli kullanıp ısıt yada buşekilde kullanmaya alış derim. Ben satıp Subaruya geçtim, 2.0 dizel.

    sorun çözülemeyince yeni araç talep ettim, ancak Müşteri ilişkilerindeki o salak aracınızın sıkıntısı çözülmüştür dedi. Anlamadım dedim??? Sorun halen devam ediyor diyorum kadın bana sorun çözüldü diyor.. Allah cezanızı versin dedim, aracı sattım. Benim gibi aracın zor ısındığı parkurda 1-2 vitesle giderse çok rahatsız edici ancak direkt çevreyoluna bağlayan belki fark etmez bile.




  • tazcan kullanıcısına yanıt
    acaba yeni etg6 şanzıman da bu vites alıştırma işlemi düzeltildi mi
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.