Şimdi Ara

Auto6R,Mcp Adlı Yarı Otomatik Şanzıman Kulanıcıları Buraya ?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
170
Cevap
12
Favori
90.043
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar bu başlıgı açma nedenim bakalım bu şanzımanı kulananlar memnun mu degil mi ?
    Sıkıntıları nedir ? Şanzımanı Citroende Kullanıyor,Peugeotda kullanıyor benim merak etigim alıpta keşke düz vites alsaydım diyen oldu mu ?
    Ben 308 almayı düşünüyorum herkes manuel al satamazsın otomatigini ama ben rahatıma düşkün bir adamım ama şu sıralar bir şanzıman arızasına 3,5bin tl vericek gücüm yok bi ankarada premium orjinal hdi auto6r siyah 28.000kmde buldum 38.500 tl istiyo düz viteste var 39 binde aynı araç oda 35.000 tlye bırakıyo Kullanıcı yorumlarını istiyorum özelikle....
    Herkese hayırlı akşamlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alper_cakan -- 8 Mart 2012; 20:00:45 >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Auto6R ve Mcp Yarı Otomatik Şanzıman Kullanıcıları Dikkat!

    Auto6R Şanzıman Nedir?

    Auto6R şanzıman, sürücünün manuel vites değiştirme işlemini gerçekleştirdiği ancak debriyaj pedalına basma ihtiyacının olmadığı bir yarı otomatik şanzıman türüdür.

    Auto6R Şanzıman Nasıl Çalışır?

    Auto6R şanzımanlarda, sürücü vites değiştirmek için vites kolu veya direksiyon üzerindeki kulakçıkları kullanır. Şanzıman, sürücünün seçtiği vitese uygun olarak otomatik olarak debriyajı çalıştırır ve devreye sokar.

    Auto6R Şanzıman Sorunları

    Diğer şanzıman türleri gibi, Auto6R şanzımanlar da bazı sorunlara yol açabilir. Yaygın Auto6R şanzıman sorunları şunları içerir:

    • Vites değiştirmede gecikme veya zorlanma
    • Debriyaj kayması
    • Vites dişlilerinin aşınması
    • Şanzıman sıvısı sızıntısı

    Auto6R Şanzıman Yorumları

    Auto6R şanzımanlar, manuel vites değiştirme hissini otomatik şanzımanların kolaylığıyla birleştirdiğinden kullanıcılar arasında genel olarak olumlu yorumlar alır. Yine de, bazı kullanıcılar vites geçişlerinde hafif bir gecikme yaşayabileceğini bildirmiştir.

    Auto6R Şanzıman Kullanımı

    Auto6R şanzıman kullanmak, standart manuel şanzıman kullanmaya benzer. Vites değiştirmek için vites kolu veya direksiyondaki kulakçıkları kullanın. Debriyaj pedalına basmanıza gerek yoktur.

    Auto6R yarı otomatik şanzımanlar, manuel vites değiştirme heyecanını otomatik şanzımanların rahatlığıyla birleştirmek isteyen sürücüler için uygun bir seçenek sunar. Ancak, diğer şanzıman türleri gibi, bu şanzımanlarda da bazı sorunlar oluşabileceğini unutmamak önemlidir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • peugeot 5008 de kullanıyorum, inanılmaz memnunum. direksiyon arkasındaki F1 vitesle otomatik moddayken bile vites artırma ya da azaltmaya imkan sağlıyor. debriyajı otomatikleştirilmiş manuel şanzıman aslında, mekaniği basit olduğu için sorunsuz olduğu söyleniyor, 5008 kullanıcıları içerisinde arıza şikayeti yok, vites geçişlerinde manuel vites gibi hafif hissettiriyor, ama sarsma şeklinde değil. sadece 1-2 ve 2-3 arasında devir düşükse hissediliyor, rahatsız edici kesinlikle değil. 308 alsam auto6r alırdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky

    peugeot 5008 de kullanıyorum, inanılmaz memnunum. direksiyon arkasındaki F1 vitesle otomatik moddayken bile vites artırma ya da azaltmaya imkan sağlıyor. debriyajı otomatikleştirilmiş manuel şanzıman aslında, mekaniği basit olduğu için sorunsuz olduğu söyleniyor, 5008 kullanıcıları içerisinde arıza şikayeti yok, vites geçişlerinde manuel vites gibi hafif hissettiriyor, ama sarsma şeklinde değil. sadece 1-2 ve 2-3 arasında devir düşükse hissediliyor, rahatsız edici kesinlikle değil. 308 alsam auto6r alırdım.

    Öncelikle düşüncelerini ve tecrübelerinizi aktardıgınız için teşekkür ederim .
    bir kaç sorum olucak ?
    Aracınız kaç kmde ?
    serviste yarı otomatik şanzımanın bakımı için ne yapılıyor ?
    ve son olarak bakim ücretiniz nedir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alper_cakan


    quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky

    peugeot 5008 de kullanıyorum, inanılmaz memnunum. direksiyon arkasındaki F1 vitesle otomatik moddayken bile vites artırma ya da azaltmaya imkan sağlıyor. debriyajı otomatikleştirilmiş manuel şanzıman aslında, mekaniği basit olduğu için sorunsuz olduğu söyleniyor, 5008 kullanıcıları içerisinde arıza şikayeti yok, vites geçişlerinde manuel vites gibi hafif hissettiriyor, ama sarsma şeklinde değil. sadece 1-2 ve 2-3 arasında devir düşükse hissediliyor, rahatsız edici kesinlikle değil. 308 alsam auto6r alırdım.

    Öncelikle düşüncelerini ve tecrübelerinizi aktardıgınız için teşekkür ederim .
    bir kaç sorum olucak ?
    Aracınız kaç kmde ?
    serviste yarı otomatik şanzımanın bakımı için ne yapılıyor ?
    ve son olarak bakim ücretiniz nedir ?

    aracım 1.6 HDI 110bg 2011 model 44.000 km de. otomatik şanzımanla ilgili yağ seviyesine bildiğim kadarıyla bakılıyor, başka birşey yapılmadı, masrafı olmadı. belki ilerleyen km lerde yağı değişecektir.
    faturalara baktım şimdi:
    15.000 km bakım ücreti 283 TL
    30.000 km bakım ücreti 254 TL (kampanya indirimi ile)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drsnrky -- 7 Mart 2012; 22:47:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky

    quote:

    Orijinalden alıntı: alper_cakan


    quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky

    peugeot 5008 de kullanıyorum, inanılmaz memnunum. direksiyon arkasındaki F1 vitesle otomatik moddayken bile vites artırma ya da azaltmaya imkan sağlıyor. debriyajı otomatikleştirilmiş manuel şanzıman aslında, mekaniği basit olduğu için sorunsuz olduğu söyleniyor, 5008 kullanıcıları içerisinde arıza şikayeti yok, vites geçişlerinde manuel vites gibi hafif hissettiriyor, ama sarsma şeklinde değil. sadece 1-2 ve 2-3 arasında devir düşükse hissediliyor, rahatsız edici kesinlikle değil. 308 alsam auto6r alırdım.

    Öncelikle düşüncelerini ve tecrübelerinizi aktardıgınız için teşekkür ederim .
    bir kaç sorum olucak ?
    Aracınız kaç kmde ?
    serviste yarı otomatik şanzımanın bakımı için ne yapılıyor ?
    ve son olarak bakim ücretiniz nedir ?

    aracım 1.6 HDI 110bg 2011 model 44.000 km de. otomatik şanzımanla ilgili yağ seviyesine bildiğim kadarıyla bakılıyor, başka birşey yapılmadı, masrafı olmadı. belki ilerleyen km lerde yağı değişecektir.
    faturalara baktım şimdi:
    15.000 km bakım ücreti 283 TL
    30.000 km bakım ücreti 224 TL (kampanya indirimi ile)

    Sizide rahatsız ettim kusura bakmayın.
    Teşekkür ettim yanıtlarınız için. Kazasız,belasız sürüşler. Yavaş yavaş kafamdaki soru işaretleri çözülüyo.




  • BENDE ARAÇ ALMA AŞAMASINDA AUTO6R TİPİ ŞANZUMANI ÇOK ARAŞTIRDIM.HERHANGİ BİR SORUNLA KARŞILAŞANI GÖRMEDİM.EN AZINDAN DSG GİBİ PROBLEMLİ BİR ŞANZUMAN DEĞİL.BAKIM MASRAFLARININ AZLIĞI YANINDA EKONOMİK BİR ŞANZUMAN.KULLANMASI HOŞ,GEREKTİĞİNDE MÜDAHELEDE BULANABİLİYORSUNUZ.AMA KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mry_82

    BENDE ARAÇ ALMA AŞAMASINDA AUTO6R TİPİ ŞANZUMANI ÇOK ARAŞTIRDIM.HERHANGİ BİR SORUNLA KARŞILAŞANI GÖRMEDİM.EN AZINDAN DSG GİBİ PROBLEMLİ BİR ŞANZUMAN DEĞİL.BAKIM MASRAFLARININ AZLIĞI YANINDA EKONOMİK BİR ŞANZUMAN.KULLANMASI HOŞ,GEREKTİĞİNDE MÜDAHELEDE BULANABİLİYORSUNUZ.AMA KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM.

    Manuelden az yakıyo diye bir havadis duydum dogruluk payı nedir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alper_cakan


    quote:

    Orijinalden alıntı: mry_82

    BENDE ARAÇ ALMA AŞAMASINDA AUTO6R TİPİ ŞANZUMANI ÇOK ARAŞTIRDIM.HERHANGİ BİR SORUNLA KARŞILAŞANI GÖRMEDİM.EN AZINDAN DSG GİBİ PROBLEMLİ BİR ŞANZUMAN DEĞİL.BAKIM MASRAFLARININ AZLIĞI YANINDA EKONOMİK BİR ŞANZUMAN.KULLANMASI HOŞ,GEREKTİĞİNDE MÜDAHELEDE BULANABİLİYORSUNUZ.AMA KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM.

    Manuelden az yakıyo diye bir havadis duydum dogruluk payı nedir ?


    rakam olarak incelemedim ama kullanım tarzı da ekonomi yaratıyor. vites yükselttiği devirler normal sürüşte 2.000-2.200 devirler. ben manuel kullandığımda daha fazla devre çıkıyorum, ister istemez daha fazla yakıyorum. bu benim şahsi yorumum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alper_cakan


    quote:

    Orijinalden alıntı: mry_82

    BENDE ARAÇ ALMA AŞAMASINDA AUTO6R TİPİ ŞANZUMANI ÇOK ARAŞTIRDIM.HERHANGİ BİR SORUNLA KARŞILAŞANI GÖRMEDİM.EN AZINDAN DSG GİBİ PROBLEMLİ BİR ŞANZUMAN DEĞİL.BAKIM MASRAFLARININ AZLIĞI YANINDA EKONOMİK BİR ŞANZUMAN.KULLANMASI HOŞ,GEREKTİĞİNDE MÜDAHELEDE BULANABİLİYORSUNUZ.AMA KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM.

    Manuelden az yakıyo diye bir havadis duydum dogruluk payı nedir ?


    ZATEN PEUGEOTUN RESMİ SİTESİNE BAKARSANIZ AUTO6RNİN MANUELDEN AZ YAKTIĞINI GÖRÜRSÜNÜZ.SİSTEM O KADAR GÜZEL ÇALIŞIYOR Kİ ARAÇ EN AZ YAKIT NASIL HARCARIM DİYE PROGRAMLANMIŞ SANKİ.O AN KULLANMA SİTİLİNİZİ ALGILIYOR.EĞER AGRASİF KULLANIYORSANIZ VİTES ARALIKLARINI UZATIYOR.YOK SAKİN KULLANIYORSNIZ VİTES ARALIKLARINI KISA TUTUYOR.ÜSTELİK S MODU GİBİ BİR ÖZELLİKTE CABASI.O MODDA VİTES DEVİRİNİ 4000LERE KADAR UZATIYOR.SOLLAMA ANLARINDA VE ÇOK DİK RAMPA ÇIKARKEN ARACIN GERKSİZ VİTES DEĞİŞTİRMESİNİ ENGELLİYOR.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mry_82

    quote:

    Orijinalden alıntı: alper_cakan


    quote:

    Orijinalden alıntı: mry_82

    BENDE ARAÇ ALMA AŞAMASINDA AUTO6R TİPİ ŞANZUMANI ÇOK ARAŞTIRDIM.HERHANGİ BİR SORUNLA KARŞILAŞANI GÖRMEDİM.EN AZINDAN DSG GİBİ PROBLEMLİ BİR ŞANZUMAN DEĞİL.BAKIM MASRAFLARININ AZLIĞI YANINDA EKONOMİK BİR ŞANZUMAN.KULLANMASI HOŞ,GEREKTİĞİNDE MÜDAHELEDE BULANABİLİYORSUNUZ.AMA KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM.

    Manuelden az yakıyo diye bir havadis duydum dogruluk payı nedir ?


    ZATEN PEUGEOTUN RESMİ SİTESİNE BAKARSANIZ AUTO6RNİN MANUELDEN AZ YAKTIĞINI GÖRÜRSÜNÜZ.SİSTEM O KADAR GÜZEL ÇALIŞIYOR Kİ ARAÇ EN AZ YAKIT NASIL HARCARIM DİYE PROGRAMLANMIŞ SANKİ.O AN KULLANMA SİTİLİNİZİ ALGILIYOR.EĞER AGRASİF KULLANIYORSANIZ VİTES ARALIKLARINI UZATIYOR.YOK SAKİN KULLANIYORSNIZ VİTES ARALIKLARINI KISA TUTUYOR.ÜSTELİK S MODU GİBİ BİR ÖZELLİKTE CABASI.O MODDA VİTES DEVİRİNİ 4000LERE KADAR UZATIYOR.SOLLAMA ANLARINDA VE ÇOK DİK RAMPA ÇIKARKEN ARACIN GERKSİZ VİTES DEĞİŞTİRMESİNİ ENGELLİYOR.

    Desenize Peugeot İşi Büyütmüş :) Akıllı bir yarı otomatik :) Kararsızlık durumu ne vites degişirken ?
    Mesela 110la gidiyorum auto 6. viteste birden frenledim ve ayagımı çektim araç 60 km hıza düştü aynı anda gaza dokundugumda 3. vitese geçmiş olması lazım bu gbi durumlar nedir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alper_cakan


    quote:

    Orijinalden alıntı: mry_82

    quote:

    Orijinalden alıntı: alper_cakan


    quote:

    Orijinalden alıntı: mry_82

    BENDE ARAÇ ALMA AŞAMASINDA AUTO6R TİPİ ŞANZUMANI ÇOK ARAŞTIRDIM.HERHANGİ BİR SORUNLA KARŞILAŞANI GÖRMEDİM.EN AZINDAN DSG GİBİ PROBLEMLİ BİR ŞANZUMAN DEĞİL.BAKIM MASRAFLARININ AZLIĞI YANINDA EKONOMİK BİR ŞANZUMAN.KULLANMASI HOŞ,GEREKTİĞİNDE MÜDAHELEDE BULANABİLİYORSUNUZ.AMA KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM.

    Manuelden az yakıyo diye bir havadis duydum dogruluk payı nedir ?


    ZATEN PEUGEOTUN RESMİ SİTESİNE BAKARSANIZ AUTO6RNİN MANUELDEN AZ YAKTIĞINI GÖRÜRSÜNÜZ.SİSTEM O KADAR GÜZEL ÇALIŞIYOR Kİ ARAÇ EN AZ YAKIT NASIL HARCARIM DİYE PROGRAMLANMIŞ SANKİ.O AN KULLANMA SİTİLİNİZİ ALGILIYOR.EĞER AGRASİF KULLANIYORSANIZ VİTES ARALIKLARINI UZATIYOR.YOK SAKİN KULLANIYORSNIZ VİTES ARALIKLARINI KISA TUTUYOR.ÜSTELİK S MODU GİBİ BİR ÖZELLİKTE CABASI.O MODDA VİTES DEVİRİNİ 4000LERE KADAR UZATIYOR.SOLLAMA ANLARINDA VE ÇOK DİK RAMPA ÇIKARKEN ARACIN GERKSİZ VİTES DEĞİŞTİRMESİNİ ENGELLİYOR.

    Desenize Peugeot İşi Büyütmüş :) Akıllı bir yarı otomatik :) Kararsızlık durumu ne vites degişirken ?
    Mesela 110la gidiyorum auto 6. viteste birden frenledim ve ayagımı çektim araç 60 km hıza düştü aynı anda gaza dokundugumda 3. vitese geçmiş olması lazım bu gbi durumlar nedir ?

    ayağınızı frene dokunduğunuz gibi vitesi düşürüyor. benim aracımda kararsızlık yok.

    edit:ilave

    bazen 2 den 3 e geçince ben gaza basmıyorsam ve yol rampaysa 1sn bekleyip tekrar 2 ye düşüyor. bunu kararsızlık saymıyorum. burada kararsız olan aslında şanzıman değil sürücüdür



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drsnrky -- 7 Mart 2012; 23:28:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alper_cakan


    quote:

    Orijinalden alıntı: mry_82

    quote:

    Orijinalden alıntı: alper_cakan


    quote:

    Orijinalden alıntı: mry_82

    BENDE ARAÇ ALMA AŞAMASINDA AUTO6R TİPİ ŞANZUMANI ÇOK ARAŞTIRDIM.HERHANGİ BİR SORUNLA KARŞILAŞANI GÖRMEDİM.EN AZINDAN DSG GİBİ PROBLEMLİ BİR ŞANZUMAN DEĞİL.BAKIM MASRAFLARININ AZLIĞI YANINDA EKONOMİK BİR ŞANZUMAN.KULLANMASI HOŞ,GEREKTİĞİNDE MÜDAHELEDE BULANABİLİYORSUNUZ.AMA KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM.

    Manuelden az yakıyo diye bir havadis duydum dogruluk payı nedir ?


    ZATEN PEUGEOTUN RESMİ SİTESİNE BAKARSANIZ AUTO6RNİN MANUELDEN AZ YAKTIĞINI GÖRÜRSÜNÜZ.SİSTEM O KADAR GÜZEL ÇALIŞIYOR Kİ ARAÇ EN AZ YAKIT NASIL HARCARIM DİYE PROGRAMLANMIŞ SANKİ.O AN KULLANMA SİTİLİNİZİ ALGILIYOR.EĞER AGRASİF KULLANIYORSANIZ VİTES ARALIKLARINI UZATIYOR.YOK SAKİN KULLANIYORSNIZ VİTES ARALIKLARINI KISA TUTUYOR.ÜSTELİK S MODU GİBİ BİR ÖZELLİKTE CABASI.O MODDA VİTES DEVİRİNİ 4000LERE KADAR UZATIYOR.SOLLAMA ANLARINDA VE ÇOK DİK RAMPA ÇIKARKEN ARACIN GERKSİZ VİTES DEĞİŞTİRMESİNİ ENGELLİYOR.

    Desenize Peugeot İşi Büyütmüş :) Akıllı bir yarı otomatik :) Kararsızlık durumu ne vites degişirken ?
    Mesela 110la gidiyorum auto 6. viteste birden frenledim ve ayagımı çektim araç 60 km hıza düştü aynı anda gaza dokundugumda 3. vitese geçmiş olması lazım bu gbi durumlar nedir ?

    AYNEN AKILLI YARIOTOMATİK.110LA GİDERKEN ÖNÜNÜZE MESELA BİR KÖPEK ÇIKTI ARAÇ NE YAPMASI GEREKİYORSA ONU YAPIYOR.3.VİTESEMİ 4.VİTESEMİ ATSAM ACABA DİYEREK ARADA KALMIYOR.TEK SORUN TABİKİ SORUNDAN SAYARSANIZ MESELA ARAÇ SOLLARKEN VİTES DEĞİŞTİRİYOR VE O ANDA ASKIDA KALABİLİRSİNİZ KARŞIDAN ARAÇ FALAN GELİYORSA.AMA ONUN ÇÖZÜMÜDE S MODUNA ALIRSANIZ SOLLAMA DURUMLARINDA ARAÇ ROKET GİBİ FIRLAYIP GİDİYOR.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mry_82

    quote:

    Orijinalden alıntı: alper_cakan


    quote:

    Orijinalden alıntı: mry_82

    quote:

    Orijinalden alıntı: alper_cakan


    quote:

    Orijinalden alıntı: mry_82

    BENDE ARAÇ ALMA AŞAMASINDA AUTO6R TİPİ ŞANZUMANI ÇOK ARAŞTIRDIM.HERHANGİ BİR SORUNLA KARŞILAŞANI GÖRMEDİM.EN AZINDAN DSG GİBİ PROBLEMLİ BİR ŞANZUMAN DEĞİL.BAKIM MASRAFLARININ AZLIĞI YANINDA EKONOMİK BİR ŞANZUMAN.KULLANMASI HOŞ,GEREKTİĞİNDE MÜDAHELEDE BULANABİLİYORSUNUZ.AMA KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM.

    Manuelden az yakıyo diye bir havadis duydum dogruluk payı nedir ?


    ZATEN PEUGEOTUN RESMİ SİTESİNE BAKARSANIZ AUTO6RNİN MANUELDEN AZ YAKTIĞINI GÖRÜRSÜNÜZ.SİSTEM O KADAR GÜZEL ÇALIŞIYOR Kİ ARAÇ EN AZ YAKIT NASIL HARCARIM DİYE PROGRAMLANMIŞ SANKİ.O AN KULLANMA SİTİLİNİZİ ALGILIYOR.EĞER AGRASİF KULLANIYORSANIZ VİTES ARALIKLARINI UZATIYOR.YOK SAKİN KULLANIYORSNIZ VİTES ARALIKLARINI KISA TUTUYOR.ÜSTELİK S MODU GİBİ BİR ÖZELLİKTE CABASI.O MODDA VİTES DEVİRİNİ 4000LERE KADAR UZATIYOR.SOLLAMA ANLARINDA VE ÇOK DİK RAMPA ÇIKARKEN ARACIN GERKSİZ VİTES DEĞİŞTİRMESİNİ ENGELLİYOR.

    Desenize Peugeot İşi Büyütmüş :) Akıllı bir yarı otomatik :) Kararsızlık durumu ne vites degişirken ?
    Mesela 110la gidiyorum auto 6. viteste birden frenledim ve ayagımı çektim araç 60 km hıza düştü aynı anda gaza dokundugumda 3. vitese geçmiş olması lazım bu gbi durumlar nedir ?

    AYNEN AKILLI YARIOTOMATİK.110LA GİDERKEN ÖNÜNÜZE MESELA BİR KÖPEK ÇIKTI ARAÇ NE YAPMASI GEREKİYORSA ONU YAPIYOR.3.VİTESEMİ 4.VİTESEMİ ATSAM ACABA DİYEREK ARADA KALMIYOR.TEK SORUN TABİKİ SORUNDAN SAYARSANIZ MESELA ARAÇ SOLLARKEN VİTES DEĞİŞTİRİYOR VE O ANDA ASKIDA KALABİLİRSİNİZ KARŞIDAN ARAÇ FALAN GELİYORSA.AMA ONUN ÇÖZÜMÜDE S MODUNA ALIRSANIZ SOLLAMA DURUMLARINDA ARAÇ ROKET GİBİ FIRLAYIP GİDİYOR.

    sollarken gaz pedalına iyi basarsanız askıda kalmıyor, hızlıca vitesi düşürüp fişekliyor, ama yarım basarsanız normal vites değişiyor, yani pedala basışınıza göre hareket ediyor.




  • Tam otomatik şanzımana göre yarı otomatigin eksi ve artıları dersek.?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alper_cakan

    Tam otomatik şanzımana göre yarı otomatigin eksi ve artıları dersek.?

    hocam eksisi vites geçişlerinin hissedilmesi..en önemli artısı ekonomik olması...hem otomatik araç konforu sunuyor hemde cebini yakmıyor daha ne olsun..yakıttan tasarruf,bakımları tam otomatiklere göre daha ucuz ee bırakında vites geçişleride birazcık hissedilsin..bu arada kendi adıma vites geçişlerinin hissedilmesi benim hoşuma gidiyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    quote:

    Orijinalden alıntı: alper_cakan

    Tam otomatik şanzımana göre yarı otomatigin eksi ve artıları dersek.?

    hocam eksisi vites geçişlerinin hissedilmesi..en önemli artısı ekonomik olması...hem otomatik araç konforu sunuyor hemde cebini yakmıyor daha ne olsun..yakıttan tasarruf,bakımları tam otomatiklere göre daha ucuz ee bırakında vites geçişleride birazcık hissedilsin..bu arada kendi adıma vites geçişlerinin hissedilmesi benim hoşuma gidiyor..

    ayrıca tam otomatikler motor gücünden çalarlar, yarı otomatikte sorun yok. tam otomatikler rampada geri kaçırmazlar. yokuş kalkış destek sistemi sayesinde Auto6r de kaçırmıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky

    quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    quote:

    Orijinalden alıntı: alper_cakan

    Tam otomatik şanzımana göre yarı otomatigin eksi ve artıları dersek.?

    hocam eksisi vites geçişlerinin hissedilmesi..en önemli artısı ekonomik olması...hem otomatik araç konforu sunuyor hemde cebini yakmıyor daha ne olsun..yakıttan tasarruf,bakımları tam otomatiklere göre daha ucuz ee bırakında vites geçişleride birazcık hissedilsin..bu arada kendi adıma vites geçişlerinin hissedilmesi benim hoşuma gidiyor..

    ayrıca tam otomatikler motor gücünden çalarlar, yarı otomatikte sorun yok. tam otomatikler rampada geri kaçırmazlar. yokuş kalkış destek sistemi sayesinde Auto6r de kaçırmıyor.

    aynen dediğiniz gibi aklıma geldi mesela auto6r motordan aldığı gücü %98 oranında tekerlere aktarabiliyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky

    quote:

    Orijinalden alıntı: mry_82

    quote:

    Orijinalden alıntı: alper_cakan


    quote:

    Orijinalden alıntı: mry_82

    quote:

    Orijinalden alıntı: alper_cakan


    quote:

    Orijinalden alıntı: mry_82

    BENDE ARAÇ ALMA AŞAMASINDA AUTO6R TİPİ ŞANZUMANI ÇOK ARAŞTIRDIM.HERHANGİ BİR SORUNLA KARŞILAŞANI GÖRMEDİM.EN AZINDAN DSG GİBİ PROBLEMLİ BİR ŞANZUMAN DEĞİL.BAKIM MASRAFLARININ AZLIĞI YANINDA EKONOMİK BİR ŞANZUMAN.KULLANMASI HOŞ,GEREKTİĞİNDE MÜDAHELEDE BULANABİLİYORSUNUZ.AMA KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM.

    Manuelden az yakıyo diye bir havadis duydum dogruluk payı nedir ?


    ZATEN PEUGEOTUN RESMİ SİTESİNE BAKARSANIZ AUTO6RNİN MANUELDEN AZ YAKTIĞINI GÖRÜRSÜNÜZ.SİSTEM O KADAR GÜZEL ÇALIŞIYOR Kİ ARAÇ EN AZ YAKIT NASIL HARCARIM DİYE PROGRAMLANMIŞ SANKİ.O AN KULLANMA SİTİLİNİZİ ALGILIYOR.EĞER AGRASİF KULLANIYORSANIZ VİTES ARALIKLARINI UZATIYOR.YOK SAKİN KULLANIYORSNIZ VİTES ARALIKLARINI KISA TUTUYOR.ÜSTELİK S MODU GİBİ BİR ÖZELLİKTE CABASI.O MODDA VİTES DEVİRİNİ 4000LERE KADAR UZATIYOR.SOLLAMA ANLARINDA VE ÇOK DİK RAMPA ÇIKARKEN ARACIN GERKSİZ VİTES DEĞİŞTİRMESİNİ ENGELLİYOR.

    Desenize Peugeot İşi Büyütmüş :) Akıllı bir yarı otomatik :) Kararsızlık durumu ne vites degişirken ?
    Mesela 110la gidiyorum auto 6. viteste birden frenledim ve ayagımı çektim araç 60 km hıza düştü aynı anda gaza dokundugumda 3. vitese geçmiş olması lazım bu gbi durumlar nedir ?

    AYNEN AKILLI YARIOTOMATİK.110LA GİDERKEN ÖNÜNÜZE MESELA BİR KÖPEK ÇIKTI ARAÇ NE YAPMASI GEREKİYORSA ONU YAPIYOR.3.VİTESEMİ 4.VİTESEMİ ATSAM ACABA DİYEREK ARADA KALMIYOR.TEK SORUN TABİKİ SORUNDAN SAYARSANIZ MESELA ARAÇ SOLLARKEN VİTES DEĞİŞTİRİYOR VE O ANDA ASKIDA KALABİLİRSİNİZ KARŞIDAN ARAÇ FALAN GELİYORSA.AMA ONUN ÇÖZÜMÜDE S MODUNA ALIRSANIZ SOLLAMA DURUMLARINDA ARAÇ ROKET GİBİ FIRLAYIP GİDİYOR.

    sollarken gaz pedalına iyi basarsanız askıda kalmıyor, hızlıca vitesi düşürüp fişekliyor, ama yarım basarsanız normal vites değişiyor, yani pedala basışınıza göre hareket ediyor.

    AKILLI ŞANZUMAN OLDUĞU İÇİN SOLLAMALARDA AHESTE AHESTE SOLLAMA YAPMAMALIYIZ.SONUÇTA ARABA YOLU GÖRMÜYOR.AMA ARABAYA ACELE SOLLAMA YAPMAN GEREKTİĞİNİ HİSSETTİRMELİSİNİZ.OZAMAN AYNEN ARKADAŞIN DEDİĞİ GİBİ VİTES KÜÇÜLTÜP KOLTUĞA YAPIŞTIRIYOR İNSANI.




  • Güzel :) Mutlu oluyorum istedigim araçın en çok kafa karıstıran yeri hakkında duydugum yorumlardan :)
    Bir iki yerde okudum içimi karalar bagladi yok efendim şanziman kilitlendi temin ortasında kaldım, yok efendim Vites a dayken marşa bastım 6.000Tl masraf çıktıda,yok araçı hangi vitese atarsan at yerinden kaldıramıyorum,v.s,v.s
    Sonuçta para vericez 1.6 hdi motoru çok iyi tanırım ve bu benim 6.dizel peugeotum olacak tek fark ise şanzıman bu zamana kadar yorumlarınızı okudukca dahada istekliliğim artıyor aslında ama işte bide bu moral bozan ergenler olmasaaa... :)))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alper_cakan

    Güzel :) Mutlu oluyorum istedigim araçın en çok kafa karıstıran yeri hakkında duydugum yorumlardan :)
    Bir iki yerde okudum içimi karalar bagladi yok efendim şanziman kilitlendi temin ortasında kaldım, yok efendim Vites a dayken marşa bastım 6.000Tl masraf çıktıda,yok araçı hangi vitese atarsan at yerinden kaldıramıyorum,v.s,v.s
    Sonuçta para vericez 1.6 hdi motoru çok iyi tanırım ve bu benim 6.dizel peugeotum olacak tek fark ise şanzıman bu zamana kadar yorumlarınızı okudukca dahada istekliliğim artıyor aslında ama işte bide bu moral bozan ergenler olmasaaa... :)))

    DOSTUM İÇİN RAHAT OLSUN BENİM ARABAM DAHA BİR AYLIK AMA 5008 SAYFASINDA BİR TANE ŞANZUMAN ŞİKAYETİ OKUMADIM VEDE DUYMADIM.BENDE ÇOK ARAŞTIRMIŞTIM ALMA AŞAMASINDA.HERKES AHKAM KESİYOR FORUMLARDA.ADAMA SORSAN ACABA HAYATINDA HİÇ BU TİP ŞANZUMAN KULLANDIN MI DİYE OKUMAMIŞTIR BİLE AÇIP BİRYEDE..AMA YOK VİTES GEÇİŞLERİNDEN HERKES ŞİKAYETÇİ DİYE ÖZELLİKLE WW FANATİKLERİ HER AUTO6R YAZISI GÖRDÜKLERİ SAYFALARA ÜŞÜŞÜRLER.HALBU Kİ NEREDE BU ŞİKAYETÇİ KULLANICILAR BEN HENÜZ GÖRMEDİM.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.