Şimdi Ara

Peugeot 308 Vti otomatik veya yarı otomatik ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
0
Favori
14.582
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar araba alma vaktim çok yakındır. Maksimum 33500 TL vardı. Karar verdim. Aracın dizel motorunun beğenildigini duydum. Peki benzinli VTİ motor nasıl ? Konfor ,yakıt tüketimi ,masrafı nedir ? Malum araç otomatik veya yarı otomatik olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Peugeot 308 1.6 VTi Otomatik mi Yarı Otomatik mi?

    Peugeot 308 modeli, 1.6 litrelik VTi benzinli motorla sunulan iki farklı şanzıman seçeneğine sahiptir: otomatik ve yarı otomatik. Bu iki şanzıman türü arasındaki farklar ve avantajlarını inceleyeceğiz, böylece sizin için en uygun seçeneği belirleyebilirsiniz.

    Otomatik Şanzıman

    • Peugeot 308 1.6 VTi otomatik şanzıman yorumları genel olarak olumludur.
    • Vites geçişleri sorunsuz ve hızlıdır, sürüş deneyimini geliştirir.
    • Yakıt tüketimi yarı otomatik şanzımana göre biraz daha yüksektir.
    • Şehir içi trafikte ve uzun yolculuklarda rahatlık sağlar.

    Yarı Otomatik Şanzıman

    • 308 1.6 VTi otomatik nasıl sorusunun cevabı, bu şanzımanın manuel vites kolu kullanırken debriyaj pedalını kullanmanıza gerek olmadığıdır.
    • 1.6 VTi motor nasıl çalıştığını merak ediyorsanız, bu motorun benzinle çalışan, 120 beygir gücüne ve 160 Nm torka sahip olduğunu belirtmeliyiz.
    • Peugeot 308 1.6 VTi alınır mı sorusu, beklentilerinize ve sürüş alışkanlıklarınıza bağlıdır.
    • Yarı otomatik şanzıman, otomatik şanzımana göre daha ekonomiktir ve daha fazla kontrol sağlar.
    • Ancak vites geçişleri otomatik şanzımana göre daha yavaş olabilir ve şehir içi trafikte daha az rahatlık sunar.

    Sonuç

    Peugeot 308 1.6 VTi modelinde otomatik veya yarı otomatik şanzıman tercihi, kişisel ihtiyaçlarına ve tercihlerine bağlıdır. Otomatik şanzıman daha fazla konfor ve kolaylık sunarken, yarı otomatik şanzıman daha iyi yakıt verimliliği ve daha fazla kontrol sağlar. Peugeot 308 1.6 VTi comfort yorumları her iki şanzıman seçeneği için de genel olarak olumludur, bu nedenle en iyi kararı vermek için her iki seçeneği de test sürüşü yaparak karşılaştırmanız önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Benzin fark etmezse thp verelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • THP aşar dostum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kisa bir bilgi vereyim. İncelemeden.

    308’de 1.6 litre hacimli farklı güç üreten benzinli ve dizel motorlar bulunuyor. Bu testimizin konuğu ise 308 1.6 VTi. Bu motorda emme değişken subap zamanlama teknolojisi kullanılmış. 308’de kullanılan benzinli motorlar PSA ve BMW gruplarının ortaklaşa geliştirdikleri ve ürettikleri motorlar ama Peugeot bir adım daha ileri giderek 308’de kendisinin tasarladığı değişken zamanlı subap sistemini kullanmayı tercih ediyor. Bu sistemin özelliği subapların açık kalma zamanlarının ayarlayarak hızlanmaya göre değişimler göstermesi. Bu sayede hem performans hem de yakıt tüketimi etkinliği sağlanıyor. 308 1.6 VTi ürettiği 120 HP gücün yanı sıra 160 Nm’lik torkuyla da dikkat çekiyor. Dizel motorların artılarından biri olan yüksek tork 308’in benzinli versiyonunda da bulunuyor. Özellikle 2000d/den itibaren torkun büyük bir oranda kullanılması 308 1.6 VTi’yi rakiplerinin bir adım önüne geçiriyor. Fakat motorun torkuna rağmen biraz ağır kaldığını da söyleyelim. Sınıfının en yüksek tork değerine sahip olmasına rağmen bu biraz şaşırtıcı. Anlaşılan yakıttan tasarruf etmek için vites oranları uzun tutulmuş ve bu da otomobilin bazen kararsız kalmasına yol açıyor. Yoksa böyle bir torkla otomobilin kesintisiz bir şekilde gücü yola aktarması gerekirdi. Tabii bu sorun hızlanma değerlerine de yansıyor 0-100 km hızlanması 10,8 sn de alan 308 1.6 VTi bazı rakiplerine göre biraz geri kalıyor. İşte bu noktada yazımızın başında anlattığımız ikilemi yaşayabilir tüketiciler. Çünkü 1.6 HP 110 HP gücündeki dizel versiyonun torku tam 240 HP. Burada tercih yine de siz tüketicilerin. Ama uzun oranlı vites yolları tüketimi de oldukça düşürüyor. Fabrika verilerine göre ortalama 6,7 litre yakıt tüketen 308 1.6 VTi, daha çok şehir içinde kullandığımız testimiz boyunca 7,6 litre yakıt tüketti ki bu da oldukça başarılı bir değer. Peugeot’un motoru yüksek güç ve torka rağmen fazla gürültü yapmıyor ve titreşimsiz bir şekilde çalışıyor; bu da kabin içi konforuna olumlu bir şekilde yansıyor.

    Lpgye uyumlu bir motor bu. Anladigim kadariyla hondadaki ivtec benzeri bir motor. Genelde hdi versiyonu tercih ediliyor. Alacak olsam 1.6 110hdi tercih ederdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Demekki motor gayet başarılı. Çok ağır olduğunu zannetmiyorum. Dizel motor daha sonra kardeş. Tüplü ve Öfkeli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Millet 4 vites sorun çıkarır mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VTİ Pek yaygın olmasada iyi atmosferik motorlardan biridir.Devirli kullanılırsa 1.6 Hdi'dan daha performanslıdır.Bence VTİ Alın.bütçenizede o uygun zaten.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.