Şimdi Ara

AutoTestPilot'dan MERCEDES CLS 350 CDI AMG TEST DEĞERLENDİRME YORUM TEKNİK VERİ RESİM GUNCEL CLS VS (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
206
Cevap
13
Favori
26.661
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • AutoTestPilot kullanıcısına yanıt
    Bu arada cls'deki yakıt tüketiminiz muhteşem.

    Ama sadece araç değil bence sizin de sürücü olarak kullanım stilinizde büyük bir etken.

    Öngörülü araç kullanıyorsunuz sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hassey kullanıcısına yanıt
    Kullanım stilim şu şekilde,

    %70 E %25 S %5 de M modda

    Otobanda bos buldugum zaman yapistiririm. Onun haricinde uzun yolda surekli tempomat kullanirim. Trafikte de cok agresif kullanip aracın canını çıkarmam ama öyle özelikle yakıt tüketimi kasmam aracın ve torkun keyfini çıkararırım dizel aracın güzelliği burda bassanızda basmasanızda birbirine denk yakıyor.


    Buarada Brabus D6S i taktiktan sonra yarım litre düşüş oldu genel ortalamada. 4 matic olmamasıda yakıta olumlu etken

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    Kullanım stilim şu şekilde,

    %70 E %25 S %5 de M modda

    Otobanda bos buldugum zaman yapistiririm. Onun haricinde uzun yolda surekli tempomat kullanirim. Trafikte de cok agresif kullanip aracın canını çıkarmam ama öyle özelikle yakıt tüketimi kasmam aracın ve torkun keyfini çıkararırım dizel aracın güzelliği burda bassanızda basmasanızda birbirine denk yakıyor.


    Buarada Brabus D6S i taktiktan sonra yarım litre düşüş oldu genel ortalamada. 4 matic olmamasıda yakıta olumlu etken

    hocam bu arabaların yürütme masrafları ne kadar oluyor , mesela bunlarda triger varmı, varsa değişim maliyeti, lastik ebatları ve fiyatları,rutin bakımlar ,, fren diskleri, cam silecekleri gibi ,, fikir vermesi açısından birkaç örnekle anlatırsan çok memnun oluruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi royal_flush_ -- 20 Mart 2016; 17:29:33 >




  • Motor v6 olduğu için çift hava filtres olması ve fazla yağ alması hariç diğer herşey normal arabayla aynı.

    Bakımlarıda normalde avusturya spec olduğu için fabrikada 25.000 km de bir olarak tanımlanmış fakat ben senede bir yaptırıyorum zaten senede 10.000 kusur yapıyorum. İyi niyet garantisinden faydalanmak için bakımları yetkili serviste yaptırıyorum en son bakımı (yağ ve tüm filtreler) 850 tl tuttu sarf malzemesi kullandırtmıyorum(silecek suyu ıvır zıvır solüsyonlar vs)

    1.6 ford psa motorlu volvo s80 im her bakimda 600-700 tutuyor. Onunla karşılaştırınca çok uygun geliyor. Veya bir arkadaşım yeni panamera aldı ilk serviste 2300tl geçirmişler ağlıyordu.

    Lastikler tuzlu 285 taban 30 yanak oldugu icin diger herşey std araba ile aynı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AutoTestPilot kullanıcısına yanıt
    Paylaşımınızı severek okudum. bu forumda böyle konuları arar olduk

    Avusturya spec dediğiniz özellik tam olarak neyi kapsıyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aligoe

    Paylaşımınızı severek okudum. bu forumda böyle konuları arar olduk

    Avusturya spec dediğiniz özellik tam olarak neyi kapsıyor?

    Merhaba teşekkürler, bu forum aslında bilgi deryası, çok fazla saklı hazine var ama bulmasını bilene. Bir kaç kendini bilmez yüzünden insanlar paylaşım yapmaktan imtina ediyor...

    Avusturya spec kapsamında gelen soğuk iklim paketi sayesinde cam ve far yıkamalar ısıtmalı, büyük tip klima var(thermotronic) arka bağımsız klima ve REST fonksiyonu var, bunun haricinde TR araçları AMG paket olunca spor sert süspansiyon ile geliyor ben Comfort Agility Control seçtim çok memnunum. Malum ülkemizin yollarında bu sınıf bir araca binip tangur tungur gitmek istemez kimse.

    Ayrıca 1U2 - SNOW GRID ve 1U3 - VEHICLE WAXING opsiyonları ile aracın fabrika çıkışında ön tampon orjinal şeffaf filmli ve komple bütün araç waxlı bir şekilde geldi. Servis aralığı TR araçlarının aksine 25.000KM ye ayarlı, diğer başka ıvır zıvırlarda vardır fakat şimdi aklıma gelmedi...




  • 1000 devirde giden 2 tonluk aracın keyfi mi yoksa 3000 motorun 5 litrelik ortalama tüketimi mi

     AutoTestPilot'dan MERCEDES CLS 350 CDI AMG TEST DEĞERLENDİRME YORUM TEKNİK VERİ RESİM GUNCEL CLS VS

     AutoTestPilot'dan MERCEDES CLS 350 CDI AMG TEST DEĞERLENDİRME YORUM TEKNİK VERİ RESİM GUNCEL CLS VS

    Gerçekten the best or nothing a,b,c serileri hariç
    Bu mesaja eklenen görseller:

     AutoTestPilot'dan MERCEDES CLS 350 CDI AMG TEST DEĞERLENDİRME YORUM TEKNİK VERİ RESİM GUNCEL CLS VS AutoTestPilot'dan MERCEDES CLS 350 CDI AMG TEST DEĞERLENDİRME YORUM TEKNİK VERİ RESİM GUNCEL CLS VS




  • Müthiş veriler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AutoTestPilot kullanıcısına yanıt
    1000 devirde yolda akan arac. Bir otomobilden istedigim tam olarak bu.

    Bu arada CLS'lerin led farlari makyajlanip, yeni MB yuzune uydurulmus galiba.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla arkadaşım bende 1000-1200 devirde 80-90 la gitmekten çok keyif alıyorum, ne motor sesi ne rüzgar sesi araba uçan halı misali akıp gidiyor...

    Makyaj ile 'bence' aracın içine ettiler, hem dış hem iç. Ön farlar diğer mercedeslere benzedi, iç ekran cla,c gibi ipad tarzı oldu. Senin söylediğin gibi diğer mercedes lerden bir farkı kalmadı.(kasa hariç)

    Birde şuna bak:

     AutoTestPilot'dan MERCEDES CLS 350 CDI AMG TEST DEĞERLENDİRME YORUM TEKNİK VERİ RESİM GUNCEL CLS VS



    Bu aracı diğer başka bir araç veya mercedes ile karıştırma ihtimalin var mı? Hele birde gece full led farlar yanınca ortalık şenlenince gör...




  • AutoTestPilot kullanıcısına yanıt
    yakıt tüketimine bu kadar takmayın bence :) cls ye biniyosunuz sonuçta .....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    quote:

    Orijinalden alıntı: aligoe

    Paylaşımınızı severek okudum. bu forumda böyle konuları arar olduk

    Avusturya spec dediğiniz özellik tam olarak neyi kapsıyor?

    Merhaba teşekkürler, bu forum aslında bilgi deryası, çok fazla saklı hazine var ama bulmasını bilene. Bir kaç kendini bilmez yüzünden insanlar paylaşım yapmaktan imtina ediyor...

    Avusturya spec kapsamında gelen soğuk iklim paketi sayesinde cam ve far yıkamalar ısıtmalı, büyük tip klima var(thermotronic) arka bağımsız klima ve REST fonksiyonu var, bunun haricinde TR araçları AMG paket olunca spor sert süspansiyon ile geliyor ben Comfort Agility Control seçtim çok memnunum. Malum ülkemizin yollarında bu sınıf bir araca binip tangur tungur gitmek istemez kimse.

    Ayrıca 1U2 - SNOW GRID ve 1U3 - VEHICLE WAXING opsiyonları ile aracın fabrika çıkışında ön tampon orjinal şeffaf filmli ve komple bütün araç waxlı bir şekilde geldi. Servis aralığı TR araçlarının aksine 25.000KM ye ayarlı, diğer başka ıvır zıvırlarda vardır fakat şimdi aklıma gelmedi...

    Demekki TR'DE Servisler daha çok daha sık para kaznsın diye özel istek üzerine 15.000 km ayarlı çıkıyor fabrikadan ilginç yine kazık yiyoruz avusturya örneğinde olduğu gibi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakcan64

    yakıt tüketimine bu kadar takmayın bence :) cls ye biniyosunuz sonuçta .....

    Yakıt tüketimini hiç kafaya takmıyorum zaten gündelik binmiyorum bu araca haftasonu gezmeleri ve akşam yemeğe misafirliğe vs giderken kullandığım bir araç. Ben insanlar bilgilensin diye yakıt tüketimini paylaştım. Motor ve kasa uyumlu olduğunda yüksek hacimli araçlarda az yakar görülsün diye paylaştım... Adam gidiyor 2 tonluk aracı 1.6 motor ile alıyor, (bmw 520i, e180 vs) sonra hem gitmiyor hemde çok yakıyor diye şikayet ediyor. Ama suç ondada değil fahiş vergilerden ülkemizde malum 1.6 üzeri lüks sayıldığı için yapacak birşey yok... Hem bmw 530 dan e350 den daha fazla yakmaya hemde yavaş gitmeye mahkumuz...
  • haklısınız
  • Böyle lüks segment araçlarda böylesine detaylı inceleme yazıları bulamıyoruz öncelikle bunun için teşekkürler,arabayla ilgili kafaya takılan sorular ve kriterler belli ve bunlardan biri yada birkaçı kişi aracı aldıktan sonra hoşuna gitmezse hayal kırıklığı oluşuyor ve arabadan soğuya biliyor..Bu konu birçok soru işaretinin hatta sorulabilecek her şeyin cevabını içeriyor..

    Mesela benim önemsediğim kriterler,

    Konfor ve yalıtım.. (Mercedes'te konfor ve yalıtım sorunu mu olur yahu demeyin son kasa e 250 cdi ye bir binin bakalım..)

    Yeterli güç..

    Yakıt ekonomisi .. (Geçenlerde 520i 1.6 motorlu alma arefesindeydim arkadaşda var onun arabasıyla bir tur atmaya çıktık genel ortalamasına bir bakayım dedim 13.4 müydü 14.3 müydü çok şaşırdım vazgeçme nedenlerimden biri oldu diğerlerini saymıyorum..)

    Servis bakım maliyetleri..

    4 matic ve Airmatic hakkındaki yorumlarınız da çok faydalı..İkisi de almayı düşünebileceğim özelliklerdi vazgeçtim..

    Şimdi iki sorunum var, biri 120 bin liralık bir aracım varken bu aracın 2011-2012 ikinci elini almak için üste 120-130 daha ayarlamam lazım..
    diğeri ise 5 kişilik bir aileyiz ve bu aracın arkası 2 kişilik..

    arka ortaya çocuk koltuğu uygulaması gözünüze çarptı mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    quote:

    Orijinalden alıntı: yakcan64

    yakıt tüketimine bu kadar takmayın bence :) cls ye biniyosunuz sonuçta .....

    Yakıt tüketimini hiç kafaya takmıyorum zaten gündelik binmiyorum bu araca haftasonu gezmeleri ve akşam yemeğe misafirliğe vs giderken kullandığım bir araç. Ben insanlar bilgilensin diye yakıt tüketimini paylaştım. Motor ve kasa uyumlu olduğunda yüksek hacimli araçlarda az yakar görülsün diye paylaştım... Adam gidiyor 2 tonluk aracı 1.6 motor ile alıyor, (bmw 520i, e180 vs) sonra hem gitmiyor hemde çok yakıyor diye şikayet ediyor. Ama suç ondada değil fahiş vergilerden ülkemizde malum 1.6 üzeri lüks sayıldığı için yapacak birşey yok... Hem bmw 530 dan e350 den daha fazla yakmaya hemde yavaş gitmeye mahkumuz...

    Vay be bu konuyu unutmuştum, nerdeyse bir sene önce ne yazmışım ama şimdi f10 520i aldım Ama en azından ben hem gitmiyor hemde çok yakıyor diye şikayet etmiyorum, çünkü gayet kasaya gayet yeterli bir motor ve yakıt tüketimide normal...




  • Bana göre modern zamanda mercedesin yaptığı en iyi araba shooting brake versiyonu ise bambaşka

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • AutoTestPilot kullanıcısına yanıt
    Konu up olacak ama;


    Tam depo ile 1300-1400KM civarı yol yapıyorum.Alttaki resimde 3/4 depodaki menzil var. Yani kısaca motordan performanstan ve yakıt tüketiminden çok memnunum.

    işte teknoloji işte mercedes mühendisliği. Altında cls 350 var dizel 250+ beygir ve 600 den fazla torklu bir aracın var ve full depoyla 1.5 Fluence ile aynı menzili yapıyorsun . İşte arabayı alır almaz aslında yakıtta amorti ediyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06

    Konu up olacak ama;


    Tam depo ile 1300-1400KM civarı yol yapıyorum.Alttaki resimde 3/4 depodaki menzil var. Yani kısaca motordan performanstan ve yakıt tüketiminden çok memnunum.

    işte teknoloji işte mercedes mühendisliği. Altında cls 350 var dizel 250+ beygir ve 600 den fazla torklu bir aracın var ve full depoyla 1.5 Fluence ile aynı menzili yapıyorsun . İşte arabayı alır almaz aslında yakıtta amorti ediyorsun

    Eyvallah teşekkürler şuanda hatta 300+ beygir 700nm+ tork var BRABUS sayesinde...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot


    quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06

    Konu up olacak ama;


    Tam depo ile 1300-1400KM civarı yol yapıyorum.Alttaki resimde 3/4 depodaki menzil var. Yani kısaca motordan performanstan ve yakıt tüketiminden çok memnunum.

    işte teknoloji işte mercedes mühendisliği. Altında cls 350 var dizel 250+ beygir ve 600 den fazla torklu bir aracın var ve full depoyla 1.5 Fluence ile aynı menzili yapıyorsun . İşte arabayı alır almaz aslında yakıtta amorti ediyorsun

    Eyvallah teşekkürler şuanda hatta 300+ beygir 700nm+ tork var BRABUS sayesinde...

    Bişey sormak istiyorum hocam bu 7g ileri c kasalardada kullanılan şanzıman sanırım

    S modunda vitesi kendi değiştiriyor ama daha seri aktarması onu biliyorum peki Manuele alındığında D nin dinamikleriylemi Manuel oluyor yoksa Sport modunmu dinamikleriyle manuele geçiyor

    İnsan yani Hem S ister duruma göre hemde MS. Umarım manuele alınca MS gibi oluyordur

    Bu arada 1000 devirde kullanmayın bence hocam 1500 üzeri ideal dizel için. Çok düşük devirde kullanmak çok yüksek devirde kullanmaktan daha tedirgin edici bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.